geen pic meer, maar ik verwacht geen problemenquote:Op donderdag 26 april 2007 09:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tegenstander beetje te doen komende ronde?

Oh noes!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geen pic meer, maar ik verwacht geen problemen

quote:Op woensdag 25 april 2007 19:57 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Helaas zal ik er volgende week wel uitvliegen, speel tegen Vamanos (502945), dat 1e staat in divisie III.4.
Ben trouwens 13e (max.) en 12e (gem.) van Fok! en heb op Grumpelix na het beste middenveld (max.) en het beste (gem.).
Hij is allemaal spelers aan het verkopen en inkopen, ben benieuwd..quote:Number 797 of 797 by ALPHA-NR1 25-04-2007 at 20:41
jammer weer niet tegen elkaar.
en maak je een kansje??
Number 2604 of 2606 by elcarlos 25-04-2007 at 21:38
Ja, ik maak wel een kans, maar het is wel een cupfighter :/.

vindje het raar hij is ook mijn goalie geweest afgelopen wedstrijd, en omdat ie het redelijk goed gedaan heeft mag ie op herhalingquote:Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
Hanso van der Woert: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Passen.
Tot zover de samenvatting. Een prettige dag en doe de groeten aan je partner!

Ik heb nog wel leuke ervaren spelers voor jequote:Op donderdag 26 april 2007 14:08 schreef smulder1991 het volgende:
dankje, ik begon volgens mij ook gewoon met een team dat tegoed was voor de 10e divisie, ik heb maar een aantal aankopen in het 2e seizoen hoeven doen waaronder een aantal trainees en 3 basisspelers aan kunnen trekken voor een mooie prijs. alleen gaat het nu iets minder, ik heb bezuinigdt op de spelerslonen waardoor ik 19spelers heb (inclusief trainer) maar daardoor draai ik gelukkig in de weken dat ik uit speel ook een kleine winst. alleen het stadion loopt nietmeer vol door de resultaten waar het eerst nog vol zat![]()

Zoals altijd niks interessant.quote:Hallo!
Johan Bobbink: Hij was deze week jarig, maar hij heeft er weinig aandacht aan geschonken.
Gegroet!

quote:De kekke knul van TMK kapte zich knap vrij en knalde de bal met een krachtige krul langs de kansloze keeper: 1-0.

mooi noem maar opquote:Op donderdag 26 april 2007 14:17 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik heb nog wel leuke ervaren spelers voor je

145125 even in dit team kijken, een goeie ervaren verdediger Selezi en middenvelder Lucioquote:Op donderdag 26 april 2007 14:57 schreef smulder1991 het volgende:
[..]
mooi noem maar opdan kijk ik er wel even naar vanavond

Ik moest mijn keeper op scoren gaan trainen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:17 schreef AirRaid het volgende:
[..]
vindje het raar hij is ook mijn goalie geweest afgelopen wedstrijd, en omdat ie het redelijk goed gedaan heeft mag ie op herhaling

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |