kan geregeld wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk zoek voor de toekomst is een echte ftw... dat wil zeggen, eentje die ik nog aardig kan trainen, maar die al wel formidabel of uitmuntend vleugelspel heeft... natuurlijk ook met passen en een specialiteit.
Denk jij dan eens na over wat haalbaar is? En wat het ongeveer moet kosten.. ik moet zo'n speler dus eind 18 jaar overkopen denk ik.... dus het zou een 17 jarige week 1 goed scoren, goed vleugelspel en matig-goed passen met spec. moeten zijn... en dan dus optrainen naar wc scoren met nog wat extra passen.. zo'n speler lijkt me geilquote:
Maar voordat die wc scoren is duurt nog wel ffquote:Jonatan Rodzeń (100277292) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
21 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 13 800
Loon: 3 672 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend +1 Spelhervatting: zwak
uit welke grot ben jij gekropenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef sir_dalord het volgende:
zo, heb ik iets gemist?
Is voor eigen gebruikquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:20 schreef komrad het volgende:
[..]
uit welke grot ben jij gekropen![]()
alles goed??
@maniack, is totaal niet rendabel om op te trainen
Hoi sir_dalordquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:27 schreef sir_dalord het volgende:
hi, mijn naam is sir_dalord, winnaar van de fokcup, organisator van de fokcup, tijdlang beheerder van de OP (die nu erg mooi is geworden). Heb volgens mij ook nog eens de fokcup georganiseerd. Ben 2 jaar afwezig geweest door een wow, waar ik nu echt mee gestopt ben
manager van de lycky bullballs en mijn nieuwe jeugdteam, de stierenballetjes
Succes met deze heilige missie sir_dalordquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef sir_dalord het volgende:
ik speel divisie VI, maar omdat ik zolang inactief was, heb ik besloten spelers te verkopen en te degraderen. Ik train scoren, vooralsnog. Moet alles weer even doorspitten.
De nieuwe jeugdopleiding idee ziet er waanzinnig gaaf uit.
ow, ik heb ook nog profetische ballen: als er iets gaat gebeuren, beginnen ze te jeuken
goed plan, ik stel voor om op kosten van madkow bier te gaan drinken in zijn nieuwe huisquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef -J-D- het volgende:
Zullen we binnenkort eens meeten? Zondag of zo?
Ik denk dat ik met de auto kom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
goed plan, ik stel voor om op kosten van madkow bier te gaan drinken in zijn nieuwe huis
ik kijk qyn wel lief aan of ie hem meeneemtquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met de auto kom.
Maar goed, onbeperkt Cola Light is ook lekker, zolang er spareribs bij zitten.
Zou hij ook Fifa Street hebben?
mijn laatste persbericht.. aah, de herinneringenquote:05-10-2006 Bulls tegen Nijmeegse waailappen
-Derry. Komende woensdag moeten de lycky bullballs tegen de Hoolieganzen. Ondanks dat supporters van beide ploegen goed met elkaar overweg kunnen, is er wel degelijk sprake van een grote rivaliteit. Jan koekenbakker, voorzitter van de supportersverening van the bulls: "De verliezer betaalt het bier. Nu is het voor hunnie erger dan voor ons, want die Nijmeegse waailappen slaan al plat achterover na 2 biertjes'. U hoort het, er staat heel wat op het spel in de komende fok!cup wedstrijd
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:47 schreef sir_dalord het volgende:
owja, voor de nieuwelingen:
ik ben van de oude garde, dus slowchatten zit in mijn bloed [14.gif]
heb jij ook gemist lieverdquote:
Er is tegenwoordig een wiki:quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
heb jij ook gemist lieverd
maar ja, weet zo weinig te zeggen anders, ben zolang uit de rolatie geweest dat ik echt bijna niks meer weet
en zijn opvolger is al binnen gehaaldquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef AirRaid het volgende:
heb zojuist mijn 35 jarige goed verdediger die vanaf het begin bij mijn club gespeeld heeft zojuist opgenomen in de ere-gallerij. dit omdat hij voor een lange tijd geblesseerd was.vaarwel ludi raven, je was geweldig
quote:Laurens Hardy (160238951)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 970
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
ach wow maakt meer kapot dan je lief isquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:15 schreef Egamer het volgende:
Ha die sir_dalord, ik heb veel gezeik over je gehoord ivm WoW. Ik zeg dan maar, welkom terug!
MK hebben we hier nog niet gesignaleerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach wow maakt meer kapot dan je lief is
madkow is al min of meer gestopt en qyn zit er ook over na te denken om te stoppen nu ik en madkow weg zijn. Kortom, de wow-hoeren zijn weer begonnen met het hattricken
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:02 schreef sir_dalord het volgende:
ow en madkow is gaan samenwonen dus die hebt weinig tijd momenteel(is wel duidelijk wie de broek aan heeft daar
)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:02 schreef sir_dalord het volgende:
ow en madkow is gaan samenwonen dus die hebt weinig tijd momenteel(is wel duidelijk wie de broek aan heeft daar
)
SD!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef sir_dalord het volgende:
och, loop maar 45 topics achter
ben weer begonnen, miste jullie teveel(en ben definitief geen wow hoer meer
)
Dan ga je dus proberen op ht-stats te winnen, terwijl juist htstats gewoon ook niet altijd veel zegt? Ik bedoel, je kan een hele goede linksback hebben, maar als de andere partij geen rechtervleugel opstelt dan is dat behoorlijk kansloos.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt gek van die ME... nu verlies ik ook al in de Fok-Cup al met meer hatstats dan mijn tegenstander, dit keer waren het er 'maar' 30...
Ik ga aankomende zondag gewoon 4-4-2 spelen... dan zijn alle linies even sterk en dan moet ik mijn tegenstander echt op alle fronten de baas zijn...
Lortnoc is idd al tijden gestopt met hattrick. Hij geeft zich momenteel over aan andere hobby's (klimmen vnl)quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
MK hebben we hier nog niet gesignaleerdMisschien gaat dat nog komen... En wat te zeggen van onze oude held Lortnoc... Leeft die nog??
Edit: Het team van Lorrie is zelfs een bot geworden
Idemquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
SD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan te bedenken dat ik een tijdje geleden mn supporterschap van de lycky bullballs had opgezegd om een (relatieve) nieuweling te supporteren![]()
![]()
Zondag Pokermeet bij MadKow thuisquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Lortnoc is idd al tijden gestopt met hattrick. Hij geeft zich momenteel over aan andere hobby's (klimmen vnl)
Maar wat hoor ik? Gaan we meeten? Wel snel, ben over 2 weken in Guatemala![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:48 schreef -J-D- het volgende:
Als je lief bent, mag je misschien ook wel komen
Bang voor een 2e winst van mij???quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:02 schreef Outpost76 het volgende:
ik wil ook weer mee doen!!! Ik moet toch mn jupiler league overwinning verdedigen !!!!
Alleen limonade drinken he... MK moet rustig aan doen van de vrouwquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Idem
[..]
Zondag Pokermeet bij MadKow thuis
Als je lief bent, mag je misschien ook wel komen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:17 schreef sir_dalord het volgende:
zo, heb ik iets gemist?
quote:De gelijkmaker van JDD viel in de 54e minuut toen Bernard Verkroost een vrije trap binnenschoot en de 2-2 realiseerde. De goal was mooi, maar de buikschuiver naderhand een beetje overdreven. FCF leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar matig bleek. De toeschouwers van de thuisploeg geloofden spontaan weer in Sinterklaas toen de scheidsrechter in de 71e minuut een discutabele penalty toekende.
JDD wist de voorsprong te vergroten tot 4-2 toen Arnie Rubinstein van links het zestienmetergebied binnendribbelde en de bal in de korte hoek schoot, waarna hij een welverdiende knuffel claimde bij zijn liefje langs de kant. Als volleerde profs lieten de jongens van JDD zich naar achteren zakken om de voorsprong te verdedigen. De spelers van FCF renden als kippen zonder kop over het veld, waardoor het organisatieniveau zakte naar zwak.
Een paar jongens hadden wat last van een overdosis testosteron en gingen wat wilder spelen, wat er uiteindelijk toe leidde dat FCF de geblesseerde Luud Schuyt moest wisselen voor Leslie Wenneker.
Hij zou nu dus goed moeten zijnquote:Yo!
Luuk Splinter: Hij blijft zich ontwikkelen. Zijn Keepen-vaardigheden hebben zich verbeterd.
Meer heb ik er vandaag niet over te zeggen. Tot de volgende keer!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Alleen limonade drinken he... MK moet rustig aan doen van de vrouw
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:51 schreef Robar het volgende:
Ik moet het hier ook even plaatsen hoor . . . . . .
United Black Panthers - Robarka 1 - 9
Logisch? Hoe? Met lange pass train je vleugelspel:quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:42 schreef Lennox het volgende:
Lange pass pakt ook middenveld, dus eigenlijk wel logisch
| 1 2 3 | wat sneller dan anderen (backs) ((anderen)) |
quote:Ik ben het. Ik heb je wat te vertellen over het team.
Hanso van der Woert: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Passen-trainingen.
Gerrie Mens: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingsessies verbeterd.
Maurice Goedee: Er zijn mensen met een kort lontje, maar dit joch heeft juist een heel lang lontje. Hij is eigenlijk nooit betrokken bij een vechtpartij.
Justus Kriek: Hij vierde deze week zijn verjaardag. Zijn moeder had taart meegenomen voor iedereen. Een leuk gebaar toch?![]()
Gegroet!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:25 schreef OssieMan het volgende:
Ik heb een speler met een MILF zo lijkt het....
Remco Barth was jarig deze week en zijn moeder had een enorme taart gebakken voor ons. Ze was nog lekker ook!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:12 schreef twi het volgende:
JDIk hou van je
Nu nog die andere speler zien te winnen. Win ik die niet, overbied ik je gelijk wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |