Ik heb geen idee, en ik vermoed dat de TC ook geen uitsluitsel zal geven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:36 schreef komrad het volgende:
wat is deze speler ongeveer waard (verkopen):
Joakim Angelo
TSI = 18 880, 22 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
dat vermoeden is juist. Ik heb net geboden op een andere speler en als ik die koop mag deze weg. Die heeft wat meer PM en meer bijstats. Vervelende is dat potentiele WTM trainees (op te trainen in wing dus) nogal schaars zijn, vooral als je boven de formidabel PM uit komt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, en ik vermoed dat de TC ook geen uitsluitsel zal geven.
Nou ik hoop na het verkopen van mijn formidabele def genoeg financiele armslag te hebben om wat leuks te kunnen kopen op de transfermarkt... als ik hem verdedigend zet hou ik weinig aanvalsrates over... verdediging is sowieso al sterk genoeg... en voor het aantal hatstats maakt het niet uit... dat blijft hetzelfde....quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar zal niet heel veel verschil tussen zitten. Maar nu-ie gestegen is, is het meer een verdedigende mid dan een aanvallende. Het is zonde om die verdedigende skills onbenut te laten.Als je echt een aanvallende mid nodig hebt en je hebt wat budget, moet je een andere kopen, dat scheelt ook nog eens in loon. Deze heeft eigenlijk geen hoofdstat...
Iemand daar nog een idee over?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef rompompom het volgende:
Wat is trouwens het effect van de controversieelheid van een goed/goed coach? Ik heb nu een redelijk/goed 34 jarige die over anderhalf seizoen goed/goed is, maar die is dus controversieel. Daalt je TS dan sneller dan met aangenaam en hoger?
Dat zou wel prettig zijn, ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij heeft dat 0,0 invloed op je TS
Ik ben even aan het nadenken over hoe lang ik hem nog zal houdenquote:Xavier Campabadal [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=24 690, 20 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: waardeloos
Harald Maier is mijn middenvelder, ben blij dat ie is gepopt.quote:Ingemar Broner:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van rampzalig naar waardeloos.
Harald Maier:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van redelijk naar goed.
Campadabalquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:43 schreef maniack28 het volgende:
Is het geen schatje?
[..]
Ik ben even aan het nadenken over hoe lang ik hem nog zal houdenOf ik moet stoppen met spitsen trainen en naar passen overstappen
quote:Alfred van der Linde (129371063)
19 years, inadequate form, healthy
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 10 480
Stamina: passable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: brilliant Set Pieces: weak
De vorm bij de Top 11 spelers is nu 6.6 bij the wegquote:Eduardo Sánchez [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 510, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Neen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:44 schreef AirRaid het volgende:
stoppen spelers eigenlijk ook van zelf als ze te oud worden? mijn huidige reserve keeper is inmiddels 39 jaar
bronquote:Allemaal leugens en nergens op gebaseerd, grotendeels schandalig gedrag van ene JD (Johan Derksen, red.) die wekelijks leugens verspreidt en iedereen gaat daar in mee
niet eens alle ouders komen kijken naar hun krosstquote:De Nootjes – Powerdashers
Het weer mocht er zijn. Geen wonder dat er in Notenboom een 10-koppig publiek was samengestroomd voor deze wedstrijd.
Stamsneijder is mijn 6,5 sterren-defquote:Hallo,
Joachim Stamsneijder: Ik begin me te beseffen dat hij een ruwe diamant is. Train hem goed en hij wordt je meest waardevolle speler.
Egbert Alders: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.
Gegroet maar weer!
Stam zou beter passen, gezien zijn positie op het veld en zijn uiterlijk:quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:12 schreef twi het volgende:
Wat wil je als je de achternaam hebt van de twee beste Nederlandse voetballers
Verkroost haalde 2,5 ster als vleugelspeler, Rubinstein haalde 2,5 ster als mid, Duijsenberg haalde een halve ster als vleugelverdediger en ik train keepen, Splinter haalde 4 sterren in z'n 1e wedstrijd, toen ik hem pullde was hij zwak keepen dus hij zou nu op matig moeten zijn.quote:Bernard Verkroost: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.
Arnie Rubinstein: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.
Rickert Duijsenberg: Geloof me, het zou goed zijn om hem ook wat training te geven op het gebied van Positiespel voordat het te laat is.
Luuk Splinter: Het is me deze week opgevallen dat hij zijn Keepen-vaardigheid heeft verbeterd.
Meer heb ik niet te melden. Toedeledokie!
quote:Around 7 brave souls made it to the wet and mud of Little Monkey Cage to see the game. Some joker suggested a snorkel and flippers might be more appropriate, given the conditions.
neequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Ignacio Villar (123671375) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 1 820
Loon: 1 320 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Vulture United 1980
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 6
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
vraagprijs: 310.000
Iemand geïnteresseerd?
Oh, ik heb gewonnen van jou!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:59 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je doet t trouwens niet slecht Egamer
Mijn nieuwe vleugelspeler mét SP. Nu ben ik een echte counterhufterquote:Veniamin Vecherskiy (65927431)
24 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Eesti
Total Skill Index (TSI): 19 690
Loon: 7 080 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: wereldklasse
Doelpunten in carrière: 28
Hattricks in carrière: 2
Competitiedoelpunten dit seizoen: 4
Bekerdoelpunten dit seizoen: 4
Daaaaaaaaaaaaaaaaat komt helemaal goedquote:
Prijs?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Mijn nieuwe vleugelspeler mét SP. Nu ben ik een echte counterhufter
Dat kan je zelf toch goed zien, lijkt me?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:19 schreef One_conundrum het volgende:
Klopt het trouwens dat ik nu 24 spelers heb?
hhm, jaa, veel traineesquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch goed zien, lijkt me?
Prima speler lijkt mequote:Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef One_conundrum het volgende:
haha, ik ben wel even voorzien, 7 trainees, en 3 goeie verdedigers, waarvan één 33 is. Ik ga nu rustig opzoek naar nog een Nederlandse trainee
Edit: wat vind je van mn winger?
quote:6. Dapp're Strijders 4 3 - 29 (-26) 3
hoezo gat in je handquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn geld al weer uitgegeven aan twee midjes![]()
Ze moeten mij ook geen geld geven eigenlijk
Ik sta nu zelfs 5 ton in de min... gelukkig komt er morgen een flinke bak met geld binnenquote:
Ben benieuwd.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij José de Hoon heet en 16 jaar oud is.
quote:Goedemorgen,
Hindrik Huygen: Geef hem nog niet op, baas. Ik weet zeker dat hij nog genoeg voetbal in zich heeft.
Oké. We praten binnenkort verder.
1,25 Miljoen, mijn nieuwe spelhervatterquote:Paolo Pinzoni
27 jaar, redelijk in vorm, gezond
passing +6
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 13 740
Loon: 9 000 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: formidabel
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: wereldklasse
Doelpunten in carrière: 83
Hattricks in carrière: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 4
quote:Op zondag 29 april 2007 16:53 schreef Daemon19 het volgende:
Jezus zeg, wat een onwaarschijnlijk competitie-einde..
Ik kijk alvast vooruit.quote:
quote:
Dank je! Dit is een te bizar einde van een competitie die eigenlijk geen winnaar verdiend. De gelukkigste heeft natuulijk gewonnen vandaag, das wel duidelijk.quote:Op zondag 29 april 2007 17:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
kut psv, maar toch gefeliciteerd (denk ik){1 doelpuntje}
quote:Minnertsga schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 40e minuut brak Nicolaas Marijnus bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 2-0. Rust: met een stand van 2-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. Met 70 procent balbezit was weer in deze helft de sterkste ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |