Ik had hem van het weekend ook (ook voor mn keeper) Was 3 weken blessure.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Lapo van vorig topic:
4-0 voor, maar mijn keeper is geblesseerd...
"Na 44 minuten moest Mikhail Ryabushkin worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander."
Voor hoeveel weken kan dat maximaal zijn?
Ik heb 1 Fysio, dus ik hoop dat het meevalt, anders moet ik een nieuwe keeper kopen voor zondag...quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:16 schreef Yankee_One het volgende:
maximaal 3 weken dacht ik
fysio's verkleinen alleen de kans op blessures toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb 1 Fysio, dus ik hoop dat het meevalt, anders moet ik een nieuwe keeper kopen voor zondag...
Ik meen me te herinneren dat zij er ook voor zorgen dat de blessure minder lang is, maar ik kan me ook vergissen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
fysio's verkleinen alleen de kans op blessures toch?
Ah ok. Dan maar hopen dat de blessure zelf meevalt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:21 schreef Yankee_One het volgende:
verkleint de kans alleen lees ik net in de regels
quote:91_2 [x] minuten zijn er gespeeld en [speler] moet het veld verlaten vanwege een knieblessure.[speler2] neemt zijn positie in. 0,5 - 2, max 3.
0,5 - 2, max 3.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Lapo van vorig topic:
4-0 voor, maar mijn keeper is geblesseerd...
"Na 44 minuten moest Mikhail Ryabushkin worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander."
Voor hoeveel weken kan dat maximaal zijn?
Die site zocht ik eigenlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:27 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
0,5 - 2, max 3.
http://www.weetjewat.nl/Soorten_blessures.htm
http://irc.fokhattrick.nl/quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:28 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ben nog nooit op Irc geweest... welke channel oid moet ik dan hebben
He Outpost, ik heb je al uitgedaagd, hoeft alleen maar te accepterenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al verlorennog wel met 5-0
![]()
![]()
Vulture United 1980quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Outpost, ik heb je al uitgedaagd, hoeft alleen maar te accepteren
Nu maar hopen dat ie niet meteen een dood schop krijgt in zn 1e wedstrijd JDquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:05 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Heb maar eens een oudje gekocht.
Briljant ervaring, wonderbaarlijk verdedigen...
Ipv een formi def die al verkocht is...
Moet mijn verdediging toch iets op weg helpen.
Let's pray.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ie niet meteen een dood schop krijgt in zn 1e wedstrijd JD![]()
kosten 1.138.000quote:Paco Batalla (41697830) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
25 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 23 200
Loon: 11 952 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
Mijn nieuwe toekomstige coach.quote:Cerilo Lavandero (30120229)
31 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Chile
Total Skill Index (TSI): 440
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ADO'67
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: uitmuntend
Leuke speler hoor. Je hebt ondertussen al een aardig team!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
kosten 1.138.000
ik denk dat ik met mijn huidige voorhoede wel even vooruit kan
gefeliquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
thnx Egamer.
lekker speler JD
btw:
IK BEN DOOR NAAR DE 8e RONDE![]()
![]()
wat een feest: 2-1 gewonnen, met PIC, uitverkocht stadion wat ik pas had uitgebreid (55.000) en twee ervaringspoppers, 27jarige naar goed en mn ex-def-trainee van 23 naar matig
life's good![]()
en qyn!
0-6
dumpen, 2,5 seizoen wachten is gewoon te lang en tegen die tijd is die speler al helemaal te zwak geworden. een future coach kan je pas future coach noemen wanneer hij redelijk ervaring heeft imo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:51 schreef twi het volgende:
'k Heb een FC die eigenlijk niet goed genoeg meer is (goed verdedigen, zwak passen). Hij zal binnenkort een keertje stijgen naar redelijk ervaring, en moet daarna dus nog 2,5 seizoen spelen... Dumpen en een betere speler die FC kan zijn aanschaffen, of hem gewoon centraal achterin zetten met 2 bikkels van een vleugelverdedigers ernaast zodat de ratings er niet zo onder leiden? Heb nog minstens anderhalf seizoen VIII voor de boeg en speel 3-4-3.
http://www.student.kun.nl/rvanaarle/injury.phpquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
Op naar zondag, dan kan mijn 21-jarige +8 middenvelder eindelijk misschien weer eens mee doen. Hij staat nu nog maar op +1, dus ik hoop dat mijn 10 doktoren hem voor zondag nog op kunnen lappen tot een pleistertje. Krijgt hij eindelijk weer eens training...
Tevens tvp'tje.
Da's de enige die ik ook nog mis in Zuid-Amerika. Team aanvragen aldaar om in een paar wekies effe gauw iedereen vlaggetjes te laten behalen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef Bonobo11 het volgende:
In het kader van de Zuid-Amerika tour zit ik in Uruguay,
Suriname wordt nog lastig om te regelen
Ook niet zo slim om een matig/goed te nemen als FC..quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:51 schreef twi het volgende:
'k Heb een FC die eigenlijk niet goed genoeg meer is (goed verdedigen, zwak passen). Hij zal binnenkort een keertje stijgen naar redelijk ervaring, en moet daarna dus nog 2,5 seizoen spelen... Dumpen en een betere speler die FC kan zijn aanschaffen, of hem gewoon centraal achterin zetten met 2 bikkels van een vleugelverdedigers ernaast zodat de ratings er niet zo onder leiden? Heb nog minstens anderhalf seizoen VIII voor de boeg en speel 3-4-3.
Inderdaad, dat is de beste.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://www.student.kun.nl/rvanaarle/injury.php
Dat is een hele goede injury calculator.
Dat ligt aan de leeftijd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ook niet zo slim om een matig/goed te nemen als FC..
Eerder aan zn vaardigheden..quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
thnx Egamer.
lekker speler JD
btw:
IK BEN DOOR NAAR DE 8e RONDE![]()
![]()
wat een feest: 2-1 gewonnen, met PIC, uitverkocht stadion wat ik pas had uitgebreid (55.000) en twee ervaringspoppers, 27jarige naar goed en mn ex-def-trainee van 23 naar matig
life's good![]()
en qyn!
0-6
Is spelverdeler niet gewoon positiespel?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:30 schreef Lennox het volgende:
Ik snap de hele beweegreden : "Briljant SP'ertje -> Koppen Trainee nodig" ook niet, maar goed. Waarschijnlijk begint zo'n trainee in B team en met 1 kopper ben je er ook nog niet.
170k bieden en voor 4 ton eruit heeft ook niks met TL lijst te maken, dat moet hij dan gewoon waard geweest zijn.
Nou, ik heb meteen 1 miljoen geboden.quote:Lees bericht
Verzonden 2007-01-18 14:39:00
Van LordArdbeg
Onderwerp Jan Roelof Zoet for sale
Hi I'm actally selling a player called Jan Roelof Zoet. He's a 22yo Dutch midfielder with playmaking outstanding (more than half to brilliant). He's a header with very good stamina, the only negative point is his low passing level which is only poor. Thought you might be interested.
Jan-Roelof Zoet (90063848)
Regards
LordArdbeg
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef rompompom het volgende:
Too... many... smilies.. Must... press... escape...
waarom ga je nu een trainee zoeken? hij kan niet meer spelen deze weekquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Gefeli VK en Qyn
![]()
![]()
![]()
![]()
IK kan trouwens maar geen trainie vinden.Al de gasten waar ik op bied worden allemaal te duur op t end.
Ik heb een briljant spelverdeler en wil dus t liefst een trainie met koppen voor de langere duur. Maar helaas. Ik had er op 1 toch 170.000 geboden maar ook dat was niet genoeg.
Die is uit eindelijk voor 4 ton verkocht.
En dan maar zeggen dat de transvermarkt is ingestort.
![]()
![]()
De enige nog overgebleven speler van 't team wat ik kreeg toegewezen toen ik vorig jaar begon. Was dus gewoon toeval.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef Daemon19 het volgende:
Ook niet zo slim om een matig/goed te nemen als FC..
Ok..quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
De enige nog overgebleven speler van 't team wat ik kreeg toegewezen toen ik vorig jaar begon. Was dus gewoon toeval.
Hij zal alleen nog stijgen als die op zondag kan spelen. Anders doet ie er wel erg lang over..quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:10 schreef twi het volgende:
Denk dat ik deze ook maar hou eigenlijk. Wie weet popt 'ie na verloop van tijd voordat m'n huidige coach zakt in z'n skill.
Had vanmiddag ook twee oudjes die afliepen omdat ze het net niet zullen redden in het basisteam wat ik voor ogen heb. Niemand de gevraagde prijzen (40k en 50k) voor geboden dus hou ik ze. Een brede selectie is altijd goed natuurlijk, en voor hun salaris hoef ik ze niet te dumpen.
Ik ben al een paar weken op zoek naar die ene trainie. Maar t wil nog niet echt lukken. Hij kan idd niet meer voetballen deze week maar ik moet m wel hebben voor woensdag. Anders moet ik een A verdediger gaan opstellen in de cup. En dat was ik niet van plan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom ga je nu een trainee zoeken? hij kan niet meer spelen deze week
Die kende ik nog nietquote:De counteraanval van Bonobo11 kon alleen door een obstructie worden gestopt. Liu Wai Lok zette zich achter de bal en schoot hem in één keer in het doel. De scheidsrechter keurde het doelpunt echter af omdat hij gefloten had voor een indirecte vrije trap!
Ik vind hem overbetaald. Had vorige week een redelijk/redelijk die met 1 week steeg naar goed. Deze kostte 111k. Nu heb ik er 1 met matig vleugel, redelijk passen en redelijk def en die kostte 130k [krachtig].quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
Correctie :
Het is inmiddels wel gelukt!Dit is mn nieuwe aanwinst en volgens mij heeft ie niet veel training meer nodig om naar goed verdedigen te popen!! Ik heb all1 er in mijn gevoel wel iets teveel voor betaald.
[[url=http://i10.tinypic.com/349fbeelding[/url]]
[[url=http://i14.tinyping[/url]]
Ja dat zei ik toch al. Maar ja ik had zo wie zo nog een nieuwe trainie nodig en je moet wat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik vind hem overbetaald. Had vorige week een redelijk/redelijk die met 1 week steeg naar goed. Deze kostte 111k. Nu heb ik er 1 met matig vleugel, redelijk passen en redelijk def en die kostte 130k [krachtig].
Dusja....
Dat klopt maar goed nu heb ik mn team tenminste weer compleet. En wie zegt dat ik volgende week voor woensdag een trainie had kunnen vinden. Ik heb liever zekerheid. Tis trouwens voor mij al moeilijk genoeg om te moeten wachten tot zondag voor mn stadion en nieuwe coach. Dus dan maar ff een trainie kopen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:20 schreef Lennox het volgende:
Je had sowiesonog tot volgende week kunnen wachten, daar hij vannacht/morgen toch geen training krijgt. Hoogstens een paar procent klaverjastraining en daar haalt hij het niet mee.
Idd duurt te lang. Ik kijk morgen wel.quote:
Bij mij is nog niets bekend volgens mij..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:31 schreef Daemon19 het volgende:
Gaat de training ooit nog beginnen..
Edit: we zijn eindelijk begonnen. Ruim een half uur te laat..
OP DIT MOMENT!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Bij mij is nog niets bekend volgens mij..
Ach ja ik zie het morgen wel!
Maar pas als het afgelopen is is het te zien toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
OP DIT MOMENT!
Training in Nederland
Dagelijkse gezondheidsupdates in Nicaragua
Dagelijkse gezondheidsupdates in Nederland
Training in België
Op de startpagina:
- F5 (refresh)
- Help > Startpagina
Totaal onverwacht maar zo is er toch ook een mid gepoped na deze training. de gepopte verdediger staat inm tekoop. (tenminste bijna)quote:TSI: 660 (+940/-280)
Vorm: 0 (+3/-3)
Verdedigen: 2 (+2/-)
Bij mij was 't een redelijk-naar-goed die in 1 keer popte. Bij goed-uitstekend, welk salaris en welke stats had die van jou ongeveer? Weet ik waar ik volgende week op moet letten, weinig ervaring met goed-uitstekend skilltrades (met evt. bijstats).quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:51 schreef Daemon19 het volgende:
TU
TSI: 1590 (+3780/-2190)
Vorm: 11 (+12/-1)
Scoren: 1 (+1/-)
Mn vorm is eindelijk aan het aantrekken, mn enigste vormdaling is mn geblesseerde verdediger!
Daarnaast is mn 17-jarige skilltrade na 1 training gestegen naar uitstekend, dus dat is ook goed nieuws!
Twijfel er nog aan of ik hem vrijdagavond of zondagmiddag op de TL moet zetten..
Finlay Cameron (147596790)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:56 schreef twi het volgende:
[..]
Bij mij was 't een redelijk-naar-goed die in 1 keer popte. Bij goed-uitstekend, welk salaris en welke stats had die van jou ongeveer? Weet ik waar ik volgende week op moet letten, weinig ervaring met goed-uitstekend skilltrades (met evt. bijstats).
kostte 45kquote:Johan Gabrielsson
TSI = 660, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
1'tje niet gestegen, maar ik heb nog een LT plek overquote:Jean-Baptiste Vilain
TSI = 600, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Xavier Campabadal (115481269) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Català!
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Behoort ook tot Team U-20 Andorra!
Nationaliteit: flag Andorra
Total Skill Index (TSI): 11 550
Loon: 5 304 ¤/week inclusief 20% bonus
Manager: Kristiansund
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos
Wedstrijden voor de nationale U-20-ploeg: 11
Doelpunten in carrière: 18
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Ok kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Heeft zeker met die HT-calculator ofzo te maken? Kan daar nog niet echt mee overweg...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:03 schreef rompompom het volgende:
TU:
TSI: 1050 (+1620/-570)
Middenveld: 2 (+2/-)
Vorm: 2 (+6/-4)
Poppen van spelers heb je zelf invloed op, maar heeft niks met programma's ofzo te maken. Koop jonge spelers (17/18) voor je trainingsplek en met een vrij hoog loon (620 ex bonus voor spelers zonder veel bijstats) zal je snel stijgers hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:33 schreef Soli het volgende:
[..]
Ok kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Heeft zeker met die HT-calculator ofzo te maken? Kan daar nog niet echt mee overweg...
En nog een vraag: heeft het 'poppen' van spelers ook iets te maken met die programma's of is dat gewoon wachten?
tnx, maar die trainingsplek... Dat is gewoon je algemene training neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:38 schreef Lennox het volgende:
[..]
Poppen van spelers heb je zelf invloed op, maar heeft niks met programma's ofzo te maken. Koop jonge spelers (17/18) voor je trainingsplek en met een vrij hoog loon (620 ex bonus voor spelers zonder veel bijstats) zal je snel stijgers hebben.
TSI stijging geeft aan dat enkele spelers van je team in Total Skill zijn gestegen. Kan door vormstijging of door training komen. Vorm laat gewoon zien dat je betere vorm in je team hebt.
Trainen gaat geleidelijk.. een speler die bijv net goed is geworden zal die week daarop goed +1 zijn.. daarna goed +2, goed +3 etc. etc. Het is dus niet zo dat spelers in 1x stijgen.... Dus TSI stijging is er iedere training voor de spelers die training krijgen. Daarnaast heb je bij alle andere spelers nog vormstijgingen/dalingen... dat heeft ook invloed op de TSI.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Is een TSI stijging van een speler die op geen enkele manier is gestegen in vaardigheden of vorm/ervaring een voorbode dat ie op het punt staat te poppenHeb nu zo'n speler namelijk en snap die TSI-stijging niet zo goed
aha dus als ie verder op geen enkel gebied een ontwikkeling heeft gehad kan ik dus inderdaad concluderen dat ie dichter bij het poppen is gekomen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Trainen gaat geleidelijk.. een speler die bijv net goed is geworden zal die week daarop goed +1 zijn.. daarna goed +2, goed +3 etc. etc. Het is dus niet zo dat spelers in 1x stijgen.... Dus TSI stijging is er iedere training voor de spelers die training krijgen. Daarnaast heb je bij alle andere spelers nog vormstijgingen/dalingen... dat heeft ook invloed op de TSI.
bedankt!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:50 schreef Lennox het volgende:
Je traint alleen je linie waar je voor gekozen hebt.
In jou geval train je dus op zondag je 3 IM en op woensdag je 3 IM (Inner Mids) en nog je wingers die halve training krijgen.
Met 3-5-2 zal je dus 6 spelers hebben die hele training krijgen (in positiespel) en 4 spelers die halve training krijgen in positiespel.
Daarnaast heb je ook nog "klaverjastraining". Je spelers buiten je middenveld krijgen ook een heel klein beetje training elke week, maar dit is te verwaarlozen.
Yep,quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Vergeet niet de ideale percentages Lemming!!!
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
vraagje, ik heb een speler met een schorsing op t oog. zou ie die schorsing ev. meenemen naar mijn wedstrijd a.s. zondag?
Ja. Als je een speler koopt die rood heeft, kan die zondag niet spelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
vraagje, ik heb een speler met een schorsing op t oog. zou ie die schorsing ev. meenemen naar mijn wedstrijd a.s. zondag?
Ga dan eerst naar 15.000 ofzo. Daar kan je dan weer ff mee vooruit. Ik ga dat ook doen en ik ga niet ineens naar 20.000. Je inkomen stijgt dan ook al genoeg. Pas al dat weer vol zit kan je er weer aan gaan denken aan 20.000 Maar t is up to you.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:58 schreef Lemming22 het volgende:
Ik wil trouwens mijn stadion gaan uitbreiden, want mijn mini-ballenhok waarin ik nu speel van 12000 man, zit elke thuiswedstrijd vol.. Maar wat is dat duur zeg. Het liefste wil ik naar 22500, maar dat kost me 975700 euro en dat heb ik niet zo maar, ook niet als ik een trainee verkoop, want daar moet natuurlijk altijd een trainee terug voor komen. Daarna hev ik gekeken voor 20000 en dat moet 766000 kosten. Dat gaat het worden denk ik, als ik een uitmuntende of briljante trainee ga verkopen..
Van deze speler kan ik een coach maken:quote:Fernando Alonso (11965602)
A passable trainer who is neither attack nor defence-minded
A pleasant guy who is temperamental and upright.
Has solid experience and weak leadership abilities.
Is het beter om te wachten met het aanschaffen van een nieuwe coach en dat ik dan een goed/goed speler koop die ik volgend seizoen dan coach maak?quote:Johan Hurenkamp (4183376)
32 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and dishonest.
Has solid experience and passable leadership abilities
Het is sowiezo verstandig om hem voor de 1e bekerwedstrijd van een nieuw seizoen aan te nemen, dan heb je namelijk het meeste rendement (meer piccen). Met een nieuwe goed/goed intern aannemen lukt dat niet, want die moet dus 1 seizoen in je team zitten. Ik zou deze begin volgend seizoen, voor bekerwedstrijd 1 coach makenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:46 schreef Ruudt het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nu een nieuwe coach aan zal schaffen of dat ik er mee wacht.
Degraderen doe ik in ieder geval niet en dat was m'n belangrijkste doel. Maar met een betere coach dan m'n huidige heb ik wel sneller trainingsresultaten en een keer PIC spelen heeft dan ook nut.
Dit is m'n huidige coach:
[..]
Van deze speler kan ik een coach maken:
[..]
Is het beter om te wachten met het aanschaffen van een nieuwe coach en dat ik dan een goed/goed speler koop die ik volgend seizoen dan coach maak?
Ik moet dan het komend seizoen wel nog een paar wedstrijden met m'n huidige coach spelen, is dat wel verstandig?
Oké dan doe ik dat, dan schaf ik dit seizoen nog wel een goed/goed aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het is sowiezo verstandig om hem voor de 1e bekerwedstrijd van een nieuw seizoen aan te nemen, dan heb je namelijk het meeste rendement (meer piccen). Met een nieuwe goed/goed intern aannemen lukt dat niet, want die moet dus 1 seizoen in je team zitten. Ik zou deze begin volgend seizoen, voor bekerwedstrijd 1 coach maken
Ik zou geen 352 gaan spelen. Verliezen doe je waarschijnlijk toch wel. Hoe zit t met je counter ratings anders kan je beter 532 gaan spelen op de counter.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Vraagje... ik speel aanstaande twee wedstrijden tegen de hoogste midrating van mijn competitie... hij haalt slecht(laag), ik zit nu op waardeloos (hoog) hij speelt 3-5-2 en ik 4-4-2... mijn verdediging en aanval zijn beter, maar ik ben bang dat ik door dat verschil op het middenveld de boot in ga...
twijfel nu eraan om ook 3-5-2 te spelen (heb redelijk ervaring met die speelstijl) maar is het dan teveel van het goede om 3 centrale middenvelders en twee wingers naar binnen te zetten, lopen ze elkaar dan niet in de weg?
Kan je beter een redelijk/goed aanschaffen en die laten poppen.. van die goed/redelijk heb je minstens 3-4 seizoenen plezierquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:58 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oké dan doe ik dat, dan schaf ik dit seizoen nog wel een goed/goed aan.
counterratings zijn volgens mij redelijk/goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou geen 352 gaan spelen. Verliezen doe je waarschijnlijk toch wel. Hoe zit t met je counter ratings anders kan je beter 532 gaan spelen op de counter.
Ik zou gewoon spelen zoals je dat normaal doet. Kijk naar z'n vorige wedstrijd, heeft 'ie ondanks een beter middenveld ook gewoon verloren omdat hij voor de rest weinig kan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:51 schreef TheVulture het volgende:
Vraagje... ik speel aanstaande twee wedstrijden tegen de hoogste midrating van mijn competitie... hij haalt slecht(laag), ik zit nu op waardeloos (hoog) hij speelt 3-5-2 en ik 4-4-2... mijn verdediging en aanval zijn beter, maar ik ben bang dat ik door dat verschil op het middenveld de boot in ga...
twijfel nu eraan om ook 3-5-2 te spelen (heb redelijk ervaring met die speelstijl) maar is het dan teveel van het goede om 3 centrale middenvelders en twee wingers naar binnen te zetten, lopen ze elkaar dan niet in de weg?
Ja daar had ik ook al naar gekeken... en zijn midrating wordt vooral omhoog getrokken door één speler heb ik het idee, die is wel redelijk in vorm... ik denk dat ik inderdaad maar gewoon speel en dan maar het beste ervan hopen... mijn midrating zou ook nog wel eens hoger kunnen uitvallen denk ik omdat ik tov vorige week een betere winger opstel dan afgelopen woensdag voor de "naar het midden"-tactiek.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:19 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou gewoon spelen zoals je dat normaal doet. Kijk naar z'n vorige wedstrijd, heeft 'ie ondanks een beter middenveld ook gewoon verloren omdat hij voor de rest weinig kan.
Da's waar ja, die kosten ook wat minder.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan je beter een redelijk/goed aanschaffen en die laten poppen.. van die goed/redelijk heb je minstens 3-4 seizoenen plezier
Als je gaat counteren dan vallen die mids ratings helemaal weg want de counter slaat t middenveld over. All1 zijn je counter ratings iets wat aan de lage kant. Bij mij zijn ze nu uitmuntend. Dan doe je wat. Waarom speel je trouwens geen 2 systemen?? 1 voor op zondag en 1 op woensdag. Dan kan je in geval van nood nog eens wat anders doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
counterratings zijn volgens mij redelijk/goed
Ik gooi er geen trainings plek mee weg ik heb er juist 1 bij ik speelde altijd 4 4 2. Tot ik ging veranderen op woensdag naar 5 3 2. Zo heb ik er nu dus 9 ipv 8quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:19 schreef twi het volgende:
Yup, en je gooit 1 trainingsplek ermee weg, wat met onze financiele middelen toch al gauw 700.000-1.400.000 op kan leveren in een seizoen met wat leuke skilltrades.
Kan deze uitspraak misschien doorgaan voor de Koei-Award?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gooi er geen trainings plek mee weg ik heb er juist 1 bij ik speelde altijd 4 4 2. Tot ik ging veranderen op woensdag naar 5 3 2. Zo heb ik er nu dus 9 ipv 8
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Kan deze uitspraak misschien doorgaan voor de Koei-Award?
Hoe kan je 10 verdedegings plaatsen hebben als je 4 4 2 speelt???quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:29 schreef twi het volgende:
Wanneer je verdedigen traint, heb je 10 trainingsplaatsen. Wanneer je er slechts 9 van gebruikt, gooi je er 1 weg. Wanneer je er slechts 8 van gebruikt, gooi je er 2 weg.
Deze kan er dan ook wel bij.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je gaat counteren dan vallen die mids ratings helemaal weg
In 4-4-2 ben je namelijk altijd uitstekend, dus iedereen die regelmatig anders dan 4-4-2 speelt heeft meerdere opties. Als ik jou was zou ik zondag 5-3-2 spelen, woensdag 5-4-1 zodat je eventueel eens een trainingsplaats kunt opofferen wanneer je 4-4-2 'nodig hebt'.quote:Waarom speel je trouwens geen 2 systemen?? 1 voor op zondag en 1 op woensdag. Dan kan je in geval van nood nog eens wat anders doen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:52 schreef twi het volgende:
Dat doet er toch niet toe? Het gaat om het principe van het weggooien van een trainingsplek, en zodra je wekelijks een keer met 4 spelers speelt, gooi jij 1 trainingsplek weg die je had kunnen hebben door 5-3-2 te spelen in de competitie.
Grappig trouwens dat je het volgende zegt:
[..]
In 4-4-2 ben je namelijk altijd uitstekend, dus iedereen die regelmatig anders dan 4-4-2 speelt heeft meerdere opties. Als ik jou was zou ik zondag 5-3-2 spelen, woensdag 5-4-1 zodat je eventueel eens een trainingsplaats kunt opofferen wanneer je 4-4-2 'nodig hebt'.
Ik wil er niet aan in de comp 5 3 2. Voor mn gevoel is t niet goed genoeg bij mij dus... Vandaar de 4 4 2 De nr 1 heeft een matig (zeer hoog) mid en daar kan ik dan helemaal niet tegen op.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:50 schreef Lennox het volgende:
Ik quote gewoon wat je zegt, maar ondanks mn wonderbaarlijk/wereldklasse counter wil ik echt wel minimaal 30% middenveld hebben hoor
Daarnaast is 4-4-2 in de competitie niet echt nodig. Met 5-3-2 en wat aanvallende CV's haal ik meestal ook nog een middenveld dat hoog genoeg is in VIII.
Scheelt gewoon aardig wat geld per seizoen om 2x per week met 5 verdedigers te spelen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:51 schreef twi het volgende:
Daarnaast kun je natuurlijk altijd betere middenvelders kopen...
...van 't miljoen wat je overhoudt door extra te trainen, de ironie
Ok ok ik ben overtuigt. Ik heb mn opstelling inm al aangepast. Nu moet ik all1 nog weer wat andere spelers hebben en er een paar weg doen. En een nieuwe trainie kopen voor mn nieuwe trainie plek.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:50 schreef Lennox het volgende:
Je kan dit seizoen zo goed als niet meer promoveren, dan zou voor mij de keuze helemaal makkelijk zijn
Nu al beginnen met de herstructurering van mn team voor t volgende seizoen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:01 schreef Lennox het volgende:
Niets is beter dan geld verdienen in een toch al verloren seizoen.
Geen persoonlijke aanval, maar ben jij dyslectisch Outpost?
quote:Sebastiano Butera:
Zijn vaardigheden in conditie zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn, want ze daalden van formidabel naar uitstekend.
James Klompe (19)
De doorgedreven training heeft zijn nut bewezen: zijn formidabel verdedigen mag nu uitmuntend genoemd worden.
ah ok thnx, ook daemonquote:
bovendien kan ik dan mn divine SP middenvelder (die maar briljant PM heeft) de deur uit doen en een ervaren reusachtige voor terugkopen ofzoquote:Armand Quintart (3751179)
34 years, passable form, healthy
Nationality: Belgie
Total Skill Index (TSI): 3 690
Wage: 3 060 /week
Stamina: formidable Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: solid
Winger: wretched Defending: world class
Scoring: weak Set Pieces: magical
Np..quote:
Ik vind het altijd zo'n risico om zulke oude spelers te kopen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
tis maar goed dat ik m dan niet gekocht heb. heb inmiddels een andere op t oog. om wat meer ervaring in mn verdediging te krijgen:
[..]
bovendien kan ik dan mn divine SP middenvelder (die maar briljant PM heeft) de deur uit doen en een ervaren reusachtige voor terugkopen ofzo
Ga ik ook doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
Nu al beginnen met de herstructurering van mn team voor t volgende seizoen!En ff een berg geld verdienen en uitgeven.
En daar zit hem juist de winst! In de marges van het spelletje.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:56 schreef Daemon19 het volgende:
Ik vind het altijd zo'n risico om zulke oude spelers te kopen...
Het is wel handig als je hogerop wil komen, dus bijvoorbeeld je hebt over 2 seizoenen hogere ratings nodig. Dan is een lange termijn speler nutteloos. Zit je echter vast in eeb bepaalde divisie kun je best een 23 jarige kopen om die een aantal seizoenen vast te houden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En daar zit hem juist de winst! In de marges van het spelletje.
Hij kost in aanschaf en salaris relatief weinig, je kunt dus best wat fysio's aannemen.
Slaat het noodlot dan een keer toe (zelden) en raakt hij (zwaar) geblesseerd dan ontsla je hem en koop je een nieuwe. (voor de pokeraars + ev)
Op mijn nivo kan dat nog best en is er dus winst te boeken tov gasten die nooit oude spelers kopenen dus meer betalen voor dezelfde ratings
Niet dat ik dit allemaal doe, maar in theorie he , for argument's sake en ik ben dronken dat telt ook.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En daar zit hem juist de winst! In de marges van het spelletje.
Hij kost in aanschaf en salaris relatief weinig, je kunt dus best wat fysio's aannemen.
Slaat het noodlot dan een keer toe (zelden) en raakt hij (zwaar) geblesseerd dan ontsla je hem en koop je een nieuwe. (voor de pokeraars + ev)
Op mijn nivo kan dat nog best en is er dus winst te boeken tov gasten die nooit oude spelers kopenen dus meer betalen voor dezelfde ratings
Niet dat ik dit allemaal doe, maar in theorie he , for argument's sake en ik ben dronken dat telt ook.
quote:Jabir Amin Abu-Ibrahim (147399610)
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Vorige week gekocht, gisteren is ie gepopt van redelijk naar goed. Ik heb hem trouwens gekocht voor 23k. Kan ik hem nu verkopen of moet ik nog wachen op iets?quote:Mink Voorhoeve (147237168)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: Mardy Bums
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:05 schreef Egamer het volgende:
[..]
Vorige week gekocht, gisteren is ie gepopt van redelijk naar goed. Ik heb hem trouwens gekocht voor 23k. Kan ik hem nu verkopen of moet ik nog wachen op iets?
Kijk gewoon wat-ie waard is en besluit of je dat een mooie winst vindt. Dat hoeven wij toch niet te bekijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zit ff te twijfelen. Mn nieuwe trainie is gepopt met een klaverjas training. Ik heb m gekocht voor 170k zal ik m weer op de tl zetten of maak ik dan geen of weinig winst meer en kan ik m beter door trainen??
[..]
verkopen, koop voortaan trainees met wat hogere conditie, zwak of hoger bij voorkeurquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:05 schreef Egamer het volgende:
[..]
Vorige week gekocht, gisteren is ie gepopt van redelijk naar goed. Ik heb hem trouwens gekocht voor 23k. Kan ik hem nu verkopen of moet ik nog wachen op iets?
Hoe zijn je andere trainees? Als je deze hebt gekocht om z'n passing-skill zou ik gewoon doortrainen en degenen zonder passen verkopen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:05 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zit ff te twijfelen. Mn nieuwe trainie is gepopt met een klaverjas training. Ik heb m gekocht voor 170k zal ik m weer op de tl zetten of maak ik dan geen of weinig winst meer en kan ik m beter door trainen??
[..]
Haha, idd..quote:
echt wel, en het wordt steeds ergerquote:
Ik zit te twijfelen tussen 4-3-3 en 4-4-2, met beide zal ik counteren (uitstekend).quote:Tegenstander 3-5-2
Middenveld: redelijk (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
quote:4-3-3 opstelling
Middenveld: zwak (hoog) (39% bb)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Dus ik weet niet of er nog goede counteraars rondlopen, die me kunnen adviseren?quote:4-4-2 opstelling
Middenveld: matig (heel laag) (42% bb)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
quote:Verwachting voor morgen: Regen
Wuzzahquote:Gaizka Chaler:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van buitenaards naar mythisch.
Dit lijkt er meer opquote:20-01-2007 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 36 610 ¤
20-01-2007 Je ontvangt voor deze speler: 20 920 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Als ik jou was zou ik 4-3-3 spelen. Ziet er opzich wel goed uitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:33 schreef Daemon19 het volgende:
Mijn tegenstander haalt deze ratings:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen 4-3-3 en 4-4-2, met beide zal ik counteren (uitstekend).
Voordeel van 4-3-3 is dat ik een sterke centrale aanval haal, nadeel is dat ik dan geen vleugelaanval heb.
Voordeel van 4-4-2 is dat ik een sterker middenveld heb en een sterkere vleugelaanval, nadeel is dat mn centrale aanval wel zwakker is.
Dit zullen mijn mogelijke ratings zijn:
[..]
[..]
Dus ik weet niet of er nog goede counteraars rondlopen, die me kunnen adviseren?
Allicht een paar euro voor te vangenquote:Matthys de Vreese [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 430, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Voor 0 op de TLquote:Sytse-Jan Willemse (148476855)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
Ik pull niet eens meerquote:
lastig lastig daemon. je countervaardigheid is uitstekend he. is er geen mogelijkheid om die 42% bbz nog een beetje te verhogen en proberen meer naar de 50% te gaan. (bv ipv je winger nog een middenvelder of 3-5-2 spelen).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:33 schreef Daemon19 het volgende:
Mijn tegenstander haalt deze ratings:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen 4-3-3 en 4-4-2, met beide zal ik counteren (uitstekend).
Voordeel van 4-3-3 is dat ik een sterke centrale aanval haal, nadeel is dat ik dan geen vleugelaanval heb.
Voordeel van 4-4-2 is dat ik een sterker middenveld heb en een sterkere vleugelaanval, nadeel is dat mn centrale aanval wel zwakker is.
Dit zullen mijn mogelijke ratings zijn:
[..]
[..]
Dus ik weet niet of er nog goede counteraars rondlopen, die me kunnen adviseren?
Als ie geen reserves heeft ingesteld in z'n standaard opstelling dan nietquote:Op zondag 21 januari 2007 13:36 schreef DJqbl5 het volgende:
even een vraagje:
Ik moet vanavond tegen een team waarvan de manager al sinds 14 december niet meer is ingelogd.
Afgelopen zondag raakte zijn spits geblesseerd, hij is nog niet hersteld van zijn blessure en kan vandaag dus niet spelen. Wordt hij vanavond vervangen door een andere speler of speel ik tegen 10 man?
Bij voorbaat dank!
was dus weer eens dikke kut...quote:Speler met ID 148421098 is voor het laatst gezien jaloers kijkend naar de golfers vanop zijn grasmaaier. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
mensen worden wijsquote:Op zondag 21 januari 2007 12:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook maar eens mee ga stoppen...
PER DIRECT
quote:Janco Luyckx (148537681) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
k blijf nog bij het oude, keep us informed!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:33 schreef komrad het volgende:
ik denk dat ik ook stop met mijn jeugdopleiding, motivatie is iets anders: Ik wil toch de nieuwe jeugdopleiding gaan uitproberen en dan heeft het niet meer zo veel nut om deze in het minst rendable deel van het seizoen aan te houden
quote:Player with ID 148542381 was last seen playing golf. His glory days are clearly over.
quote:21-01-2007 You changed your weekly investment in the youth squad to 0.0 ¤.
Hij is net gepopt. Maar hey, daar is z'n prijs ook naar (250k).quote:Bert Jan Erkens [playerid=132578216]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 730
Loon: 860 ¤/week
Eigenaar: FC de Twietjes
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Waarom denk je dat 'ie weggaat?quote:
Goed zoeken, krijg je dit soort skilltrades, verdien je veel sneller geldquote:Op zondag 21 januari 2007 15:28 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 'ie weggaat?
Om GELD te vangen om zo een trainee te kunnen betalen die WEL passen heeftOf is er ergens een loketje in Hattrick waar je een paar honderd k kan lenen om trainees te kopen als je geen geld hebt?
2 weken, was hem net niet... maar toch, dat is zo'n 50k winst per week, dat is veel meer dan dat je haalt met een goed 17 jaar optrainen naar formidabel 18 jaar, want wat voor winst ga jij er nu uithalen? 150k op 10 weken of iets in die richting? Ik heb het vorig seizoen al laten zien, maar geld verdienen doe je met skilltrades... ook al duurt het 2 weken. Want 17 -> 18 jaar trainen heeft een rendement van 30k p/w en 18->19 jaar en hoger een rendement van zo'n 15-20k per week (afhankelijk van passing). Dat is dus helemaal niks...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:45 schreef twi het volgende:
Heeft die 1 of 2 weken training gehad?
Sportieve winst, het was een basisspeler. ik kan moeilijk met 6 redelijk spitsen werkenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:48 schreef maniack28 het volgende:
2 weken, was hem net niet... maar toch, dat is zo'n 50k winst per week, dat is veel meer dan dat je haalt met een goed 17 jaar optrainen naar formidabel 18 jaar, want wat voor winst ga jij er nu uithalen?
Ja, uitstekend. Met 4-4-2 had ik mn winger op aanvallend gezet. Die kan dus ook op normaal of naar het midden. Maar normaal zou niet zo veel uitmaken (htr). Dus houd je 4-3-3, 4-4-2 (W:aanv.) en 4-4-2 (WTM) over.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
lastig lastig daemon. je countervaardigheid is uitstekend he. is er geen mogelijkheid om die 42% bbz nog een beetje te verhogen en proberen meer naar de 50% te gaan. (bv ipv je winger nog een middenvelder of 3-5-2 spelen).
bij de counter zou ik denk ik toch voor 4-4-2 kiezen, tenminste als je tegenstander consequent 1 zwakke vleugelverdediging heeft en aan dezelfde kant. dan heb je op 2 plaatsen kans om er door heen te komen. en dat beetje extra bbz voor een kansje extra
quote:4-3-3
Middenveld: zwak (hoog) (39% bb)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
quote:4-4-2 Winger 'aanvallend'
Middenveld: matig (heel laag) (42% bb)
Linkeraanval: matig (heel laag)
En nogmaals, dit zullen de ratings van mn tegenstander zijn: (hij speelt altijd met dezelfde opstelling..:X )quote:4-4-2 WTM
Middenveld: matig (laag) (44% bb)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
quote:Tegenstander 3-5-2
Middenveld: redelijk (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
zou wel handig zijnquote:Op zondag 21 januari 2007 15:28 schreef twi het volgende:
Of is er ergens een loketje in Hattrick waar je een paar honderd k kan lenen om trainees te kopen als je geen geld hebt?
bij dezequote:Op zondag 21 januari 2007 16:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
denk je die friendly nog een keer te acceptren?
quote:Freek van der Kleij (148552756)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 560 ¤/week
Manager: SV Houten 3
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
he lullo laat voortaan mijn spelers heelquote:Op zondag 21 januari 2007 16:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bij deze
En ik leef nog, heb mijn wereldrecord rechte lijn naar beneden aanhouden op een rode piste weer versterkt![]()
oeps.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:41 schreef foetre het volgende:
[..]
he lullo laat voortaan mijn spelers heel
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Heb weer zo'n zin in vanavond... wie is er allemaal present op de IRC?
vooral voor de mentale steun, ik zal redelijk afwezig zijn, daar ik tussen 8 en 10 in de bioscoop zitquote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar et zal wel later op de avond worden vermoed ik...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
1e helft ben ik er, 2e helft is m'n aanhangsel hier dus ik weet niet of ik er dan nog ben.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:30 schreef Ruudt het volgende:
[..]
1e helft ben ik er, 2e helft is m'n aanhangsel hier dus ik weet niet of ik er dan nog ben.![]()
Goed om te weten!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:32 schreef rompompom het volgende:
Ik zit mijn eerste helft op IRC, daarna moet ik de auto weer in.
quote:Rust: met een stand van 1-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. Deze helft was Chen met 91 procent het meest aan de bal.
t zal mij benieuwenquote:21-01-2007 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 3 250 000 ¤.
Ik heb niet eens gecounterdquote:Sys liet in de 11e minuut zien hoe goed het team in counteren was: Timo Kurunsaari kon onbedreigd op de keeper af en legde de 0-1 erin.
2 dezelfde gemiste kansen in de 90e minuutquote:José Menant had in de 90e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal. Virgílio Monteiro had in de 90e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal. Sys had het meeste balbezit, namelijk 72 procent.
Ze werken echtquote:Op maandag 22 januari 2007 07:23 schreef rompompom het volgende:
Ik stuitte op een pagina met cheatcodes!!
http://club.hattrick.org/Gaian_Ascendancy/default.asp?Page=freePage&FPID=17510&open=
Aardig (voor een speler zonder bijstats, maniackquote:22-01-2007 FC de Twietjes - fcboro 72 000 ¤ 530
17-01-2007 YooP BV - FC de Twietjes 2 000 ¤ 490
Wat een klootzak; hij gaat natuurlijk ook failliet in een paar weken. Neemt-ie twee van zulke spelers mee in z'n ondergang, lekker voor de vorige eigenaren/eerste eigenaren.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:15 schreef twi het volgende:
Het team wat gisteren wat utopisch/goddelijke spelers heeft gekocht heeft geen 11 spelers meer, wat een flapdrop. Nu zijn 't walkovers geworden...
Ach, die lui zijn toch niet zo bijster veel meer waard, ze kostten hem 500k en 600k geloof ik. Denk niet dat de oorspronkelijke eigenaren wakker zullen liggen van zo'n 10-20k geld. Het salaris van 1 van die spelers alleen al was zo'n 400k geloof ikquote:Op maandag 22 januari 2007 08:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een klootzak; hij gaat natuurlijk ook failliet in een paar weken. Neemt-ie twee van zulke spelers mee in z'n ondergang, lekker voor de vorige eigenaren/eerste eigenaren.![]()
!
Wat zouden de mensen hier trouwens voor deze: Aziz Aziz (147772765) speler over hebben. Ik heb straks nog wat spaarcentjes over, maar of het een goede investering isquote:1. F.K. Partizan Putte 7 25 - 4 (+21) 21
2. Laakkwa 7 23 - 6 (+17) 16
3. Wieldrecht Juniors 7 12 - 5 (+7) 13
quote:Op maandag 22 januari 2007 07:23 schreef rompompom het volgende:
Ik stuitte op een pagina met cheatcodes!!
http://club.hattrick.org/Gaian_Ascendancy/default.asp?Page=freePage&FPID=17510&open=
quote:open a DOS window and type 'format c:' and you won't have to worry about Hattrick for a while
nu nog de vorm van me keeper en verdedigers omhoog en dan redt ik het in de 7e klasse ook wel als ik promoveer.quote:Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: redelijk (hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: matig (heel laag
quote:# YP trick: press left and right mouse button at the same time and you'll get player with technical speciality, for quick players you have to press the left button as quick as you can, pressing it many times might work also, and for powerful players you obviously have to press it as hard as you can. Bang your head on the keyboard twice for head speciality, and close your eyes for unpredictable speciality. OR for unpredictables, pretend to miss the button and then actually hit it
Je redt het makkelijk. ik Sta 2de in de 7de met ongeveer dezelfde ratings als jij, zelfs nog iets minder, vooral in de aanval.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:19 schreef foetre het volgende:
Nu ff serieus
gister 0-7 gewonnen.wonderbaarlijke mid naar zwak ervaring![]()
en voor het eerst leuke ratings 167 hatstats 45 sterren.
[..]
nu nog de vorm van me keeper en verdedigers omhoog en dan redt ik het in de 7e klasse ook wel als ik promoveer.
Ja maar heb jij een sterke competitie?mischien zijn kom ik weer in een zwarequote:Op maandag 22 januari 2007 10:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je redt het makkelijk. ik Sta 2de in de 7de met ongeveer dezelfde ratings als jij, zelfs nog iets minder, vooral in de aanval.
Nee, want U-20's leveren geen ruk meer op als ze in U-20 zitten (tenzij ze 17 zijn). Voor potentiele U-20's betaal je vaak veel geld, teveel... want winst is er niet uit te halen. De kunst is tegenwoordig om die spelers te kopen die wel in U-20 kosten, maar een normale prijs hebben, zoals mijn U-20 voor Andorra en wellicht die nieuwe voor Iranquote:Op maandag 22 januari 2007 09:49 schreef Lennox het volgende:
Future coach naar matig scoren gezaktHeeft al flink wat ervaringspunten, dus ik hoop dat hij alsnog snel stijgt.
Gister overigens een 4-1 overwinning. Nummer 2 speelde gelijk en daardoor 5 punten los:
[..]
Wat zouden de mensen hier trouwens voor deze: Aziz Aziz (147772765) speler over hebben. Ik heb straks nog wat spaarcentjes over, maar of het een goede investering is?
wtf is datquote:Armand Quintart:
Difficulties in training led to a drop in his defending skill, from world class to magnificent.
Armand Quintart:
Unfortunately, his set pieces skill dropped from magical to mythical.
Das idd wel erg zuur VK.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
en zonet lees ik dit:
[..]
wtf is dat![]()
![]()
![]()
![]()
heb m eergisteren gekocht (!), ok hij is 34 maar dit is toch een beetje erg zuur![]()
quote:22-01-2007 F.K. Partizan Pu Chelsea_KZ 259 000 ¤ 660
17-01-2007 BK REMO F.K. Partizan Pu 65 000 ¤ 660
Lekker zeg!quote:Op maandag 22 januari 2007 16:22 schreef Lennox het volgende:
22-01-2007 F.K. Partizan Pu Chelsea_KZ 259 000 ¤ 660
17-01-2007 BK REMO F.K. Partizan Pu 65 000 ¤ 660
iddquote:
quote:22-01-2007 The Yanks JK ETTAN 69 000 ¤ 360
02-01-2007 Zarillo's boys The Yanks 30 000 ¤ 340
PS waar heeft fok last van vandaag zeg??quote:22-01-2007
Je hebt een speler verkocht en 134 912 ¤ ontvangen.
quote:
idd....ik raakte mijn 20jr briljant def met moeite kwijt voor 849k...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
1 miljoen voor een uitmuntend, damn....
Dan hebben jullie allemaal nog aardig gevangen voor jullie uitmuntende.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
1 miljoen voor een uitmuntend, damn....
Was mn uitmuntende trainie zonder bij skils. (Ja zwak vleugel maar das niets)quote:01/15/2007 Verkocht Adolf Jadot tsi :5 780 aan Mourning Palace voor :490 000![]()
Dat staat er nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan hebben jullie allemaal nog aardig gevangen voor jullie uitmuntende.....
Sorry dat ik het vraag, maar klik jij bij elke post random een stuk of wat smilies aan? Ik vind het vrij irritant lezen, eerlijk gezegd, zo'n overkill eraan en het neemt de kracht van smilies ook weg.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry ben ziek en las t niet goed.![]()
![]()
![]()
![]()
Haha een beetje smileyverslaafd lijkt ie wel ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag, maar klik jij bij elke post random een stuk of wat smilies aan? Ik vind het vrij irritant lezen, eerlijk gezegd, zo'n overkill eraan en het neemt de kracht van smilies ook weg.
Nofi..
quote:Waldemar Sniegowski (7505648) [Add this player to your bookmarks]
30 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has magnificent experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 11 700
Wage: 4 848 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: brilliant Set Pieces: weak
Career Goals: 212
Career Hattricks: 18
League goals this season: 4
Cup goals this season: 4
Goeie aankoop, toch? Voor 9.000¤ gekocht. Zou ik hem doorverkopen?quote:Scottie Zarb (148360326)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag England
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: The Blackheath Punks
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Denk niet dat je hier veel meer voor kan vangen hoor, hij is al 19.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:53 schreef Egamer het volgende:
[..]
Goeie aankoop, toch? Voor 9.000¤ gekocht. Zou ik hem doorverkopen?
Dat wel, maar het is maar net of je er zoveel geld voor overhebt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:00 schreef Lennox het volgende:
Mwoah. Als je naar het U20 team van dat land kijkt, dan zou er gelijk in kunnen....
Hij schijnt wel in mijn team te passen, dus ik stel hem op.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:04 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Denk niet dat je hier veel meer voor kan vangen hoor, hij is al 19.
het is op zich wel leuk natuurlijk, maar je speler wordt, zoals maniack al zei, weinig méér waard wanneer hij u20 is. persoonlijk vind ik het het geld niet waard.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:00 schreef Lennox het volgende:
Mwoah. Als je naar het U20 team van dat land kijkt, dan zou er gelijk in kunnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |