k blijf nog bij het oude, keep us informed!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:33 schreef komrad het volgende:
ik denk dat ik ook stop met mijn jeugdopleiding, motivatie is iets anders: Ik wil toch de nieuwe jeugdopleiding gaan uitproberen en dan heeft het niet meer zo veel nut om deze in het minst rendable deel van het seizoen aan te houden
quote:Player with ID 148542381 was last seen playing golf. His glory days are clearly over.
quote:21-01-2007 You changed your weekly investment in the youth squad to 0.0 ¤.
Hij is net gepopt. Maar hey, daar is z'n prijs ook naar (250k).quote:Bert Jan Erkens [playerid=132578216]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 730
Loon: 860 ¤/week
Eigenaar: FC de Twietjes
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Waarom denk je dat 'ie weggaat?quote:
Goed zoeken, krijg je dit soort skilltrades, verdien je veel sneller geldquote:Op zondag 21 januari 2007 15:28 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 'ie weggaat?
Om GELD te vangen om zo een trainee te kunnen betalen die WEL passen heeftOf is er ergens een loketje in Hattrick waar je een paar honderd k kan lenen om trainees te kopen als je geen geld hebt?
2 weken, was hem net niet... maar toch, dat is zo'n 50k winst per week, dat is veel meer dan dat je haalt met een goed 17 jaar optrainen naar formidabel 18 jaar, want wat voor winst ga jij er nu uithalen? 150k op 10 weken of iets in die richting? Ik heb het vorig seizoen al laten zien, maar geld verdienen doe je met skilltrades... ook al duurt het 2 weken. Want 17 -> 18 jaar trainen heeft een rendement van 30k p/w en 18->19 jaar en hoger een rendement van zo'n 15-20k per week (afhankelijk van passing). Dat is dus helemaal niks...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:45 schreef twi het volgende:
Heeft die 1 of 2 weken training gehad?
Sportieve winst, het was een basisspeler. ik kan moeilijk met 6 redelijk spitsen werkenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:48 schreef maniack28 het volgende:
2 weken, was hem net niet... maar toch, dat is zo'n 50k winst per week, dat is veel meer dan dat je haalt met een goed 17 jaar optrainen naar formidabel 18 jaar, want wat voor winst ga jij er nu uithalen?
Ja, uitstekend. Met 4-4-2 had ik mn winger op aanvallend gezet. Die kan dus ook op normaal of naar het midden. Maar normaal zou niet zo veel uitmaken (htr). Dus houd je 4-3-3, 4-4-2 (W:aanv.) en 4-4-2 (WTM) over.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
lastig lastig daemon. je countervaardigheid is uitstekend he. is er geen mogelijkheid om die 42% bbz nog een beetje te verhogen en proberen meer naar de 50% te gaan. (bv ipv je winger nog een middenvelder of 3-5-2 spelen).
bij de counter zou ik denk ik toch voor 4-4-2 kiezen, tenminste als je tegenstander consequent 1 zwakke vleugelverdediging heeft en aan dezelfde kant. dan heb je op 2 plaatsen kans om er door heen te komen. en dat beetje extra bbz voor een kansje extra
quote:4-3-3
Middenveld: zwak (hoog) (39% bb)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
quote:4-4-2 Winger 'aanvallend'
Middenveld: matig (heel laag) (42% bb)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
En nogmaals, dit zullen de ratings van mn tegenstander zijn: (hij speelt altijd met dezelfde opstelling..:X )quote:4-4-2 WTM
Middenveld: matig (laag) (44% bb)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
quote:Tegenstander 3-5-2
Middenveld: redelijk (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
zou wel handig zijnquote:Op zondag 21 januari 2007 15:28 schreef twi het volgende:
Of is er ergens een loketje in Hattrick waar je een paar honderd k kan lenen om trainees te kopen als je geen geld hebt?
bij dezequote:Op zondag 21 januari 2007 16:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
denk je die friendly nog een keer te acceptren?
quote:Freek van der Kleij (148552756)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 560 ¤/week
Manager: SV Houten 3
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
he lullo laat voortaan mijn spelers heelquote:Op zondag 21 januari 2007 16:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bij deze
En ik leef nog, heb mijn wereldrecord rechte lijn naar beneden aanhouden op een rode piste weer versterkt![]()
oeps.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:41 schreef foetre het volgende:
[..]
he lullo laat voortaan mijn spelers heel
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Heb weer zo'n zin in vanavond... wie is er allemaal present op de IRC?
vooral voor de mentale steun, ik zal redelijk afwezig zijn, daar ik tussen 8 en 10 in de bioscoop zitquote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar et zal wel later op de avond worden vermoed ik...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
1e helft ben ik er, 2e helft is m'n aanhangsel hier dus ik weet niet of ik er dan nog ben.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:30 schreef Ruudt het volgende:
[..]
1e helft ben ik er, 2e helft is m'n aanhangsel hier dus ik weet niet of ik er dan nog ben.![]()
Goed om te weten!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:32 schreef rompompom het volgende:
Ik zit mijn eerste helft op IRC, daarna moet ik de auto weer in.
quote:Rust: met een stand van 1-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. Deze helft was Chen met 91 procent het meest aan de bal.
t zal mij benieuwenquote:21-01-2007 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 3 250 000 ¤.
Ik heb niet eens gecounterdquote:Sys liet in de 11e minuut zien hoe goed het team in counteren was: Timo Kurunsaari kon onbedreigd op de keeper af en legde de 0-1 erin.
2 dezelfde gemiste kansen in de 90e minuutquote:José Menant had in de 90e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal. Virgílio Monteiro had in de 90e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal. Sys had het meeste balbezit, namelijk 72 procent.
Ze werken echtquote:Op maandag 22 januari 2007 07:23 schreef rompompom het volgende:
Ik stuitte op een pagina met cheatcodes!!
http://club.hattrick.org/Gaian_Ascendancy/default.asp?Page=freePage&FPID=17510&open=
Aardig (voor een speler zonder bijstats, maniackquote:22-01-2007 FC de Twietjes - fcboro 72 000 ¤ 530
17-01-2007 YooP BV - FC de Twietjes 2 000 ¤ 490
Wat een klootzak; hij gaat natuurlijk ook failliet in een paar weken. Neemt-ie twee van zulke spelers mee in z'n ondergang, lekker voor de vorige eigenaren/eerste eigenaren.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:15 schreef twi het volgende:
Het team wat gisteren wat utopisch/goddelijke spelers heeft gekocht heeft geen 11 spelers meer, wat een flapdrop. Nu zijn 't walkovers geworden...
Ach, die lui zijn toch niet zo bijster veel meer waard, ze kostten hem 500k en 600k geloof ik. Denk niet dat de oorspronkelijke eigenaren wakker zullen liggen van zo'n 10-20k geld. Het salaris van 1 van die spelers alleen al was zo'n 400k geloof ikquote:Op maandag 22 januari 2007 08:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een klootzak; hij gaat natuurlijk ook failliet in een paar weken. Neemt-ie twee van zulke spelers mee in z'n ondergang, lekker voor de vorige eigenaren/eerste eigenaren.![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |