quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Heb weer zo'n zin in vanavond... wie is er allemaal present op de IRC?
vooral voor de mentale steun, ik zal redelijk afwezig zijn, daar ik tussen 8 en 10 in de bioscoop zitquote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar et zal wel later op de avond worden vermoed ik...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
1e helft ben ik er, 2e helft is m'n aanhangsel hier dus ik weet niet of ik er dan nog ben.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:30 schreef Ruudt het volgende:
[..]
1e helft ben ik er, 2e helft is m'n aanhangsel hier dus ik weet niet of ik er dan nog ben.![]()
Goed om te weten!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:32 schreef rompompom het volgende:
Ik zit mijn eerste helft op IRC, daarna moet ik de auto weer in.
quote:Rust: met een stand van 1-0 gingen de spelers naar de kleedkamer. Deze helft was Chen met 91 procent het meest aan de bal.
t zal mij benieuwenquote:21-01-2007 Je hebt een speler op de transferlijst gezet met een bodemprijs van 3 250 000 ¤.
Ik heb niet eens gecounterdquote:Sys liet in de 11e minuut zien hoe goed het team in counteren was: Timo Kurunsaari kon onbedreigd op de keeper af en legde de 0-1 erin.
2 dezelfde gemiste kansen in de 90e minuutquote:José Menant had in de 90e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal. Virgílio Monteiro had in de 90e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal. Sys had het meeste balbezit, namelijk 72 procent.
Ze werken echtquote:Op maandag 22 januari 2007 07:23 schreef rompompom het volgende:
Ik stuitte op een pagina met cheatcodes!!
http://club.hattrick.org/Gaian_Ascendancy/default.asp?Page=freePage&FPID=17510&open=
Aardig (voor een speler zonder bijstats, maniackquote:22-01-2007 FC de Twietjes - fcboro 72 000 ¤ 530
17-01-2007 YooP BV - FC de Twietjes 2 000 ¤ 490
Wat een klootzak; hij gaat natuurlijk ook failliet in een paar weken. Neemt-ie twee van zulke spelers mee in z'n ondergang, lekker voor de vorige eigenaren/eerste eigenaren.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:15 schreef twi het volgende:
Het team wat gisteren wat utopisch/goddelijke spelers heeft gekocht heeft geen 11 spelers meer, wat een flapdrop. Nu zijn 't walkovers geworden...
Ach, die lui zijn toch niet zo bijster veel meer waard, ze kostten hem 500k en 600k geloof ik. Denk niet dat de oorspronkelijke eigenaren wakker zullen liggen van zo'n 10-20k geld. Het salaris van 1 van die spelers alleen al was zo'n 400k geloof ikquote:Op maandag 22 januari 2007 08:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een klootzak; hij gaat natuurlijk ook failliet in een paar weken. Neemt-ie twee van zulke spelers mee in z'n ondergang, lekker voor de vorige eigenaren/eerste eigenaren.![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |