Haha, idd..quote:
echt wel, en het wordt steeds ergerquote:
Ik zit te twijfelen tussen 4-3-3 en 4-4-2, met beide zal ik counteren (uitstekend).quote:Tegenstander 3-5-2
Middenveld: redelijk (hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
quote:4-3-3 opstelling
Middenveld: zwak (hoog) (39% bb)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
Dus ik weet niet of er nog goede counteraars rondlopen, die me kunnen adviseren?quote:4-4-2 opstelling
Middenveld: matig (heel laag) (42% bb)
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
quote:Verwachting voor morgen: Regen
Wuzzahquote:Gaizka Chaler:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van keepen van buitenaards naar mythisch.
Dit lijkt er meer opquote:20-01-2007 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 36 610 ¤
20-01-2007 Je ontvangt voor deze speler: 20 920 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Als ik jou was zou ik 4-3-3 spelen. Ziet er opzich wel goed uitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:33 schreef Daemon19 het volgende:
Mijn tegenstander haalt deze ratings:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen 4-3-3 en 4-4-2, met beide zal ik counteren (uitstekend).
Voordeel van 4-3-3 is dat ik een sterke centrale aanval haal, nadeel is dat ik dan geen vleugelaanval heb.
Voordeel van 4-4-2 is dat ik een sterker middenveld heb en een sterkere vleugelaanval, nadeel is dat mn centrale aanval wel zwakker is.
Dit zullen mijn mogelijke ratings zijn:
[..]
[..]
Dus ik weet niet of er nog goede counteraars rondlopen, die me kunnen adviseren?
Allicht een paar euro voor te vangenquote:Matthys de Vreese [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 430, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Voor 0 op de TLquote:Sytse-Jan Willemse (148476855)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
Ik pull niet eens meerquote:
lastig lastig daemon. je countervaardigheid is uitstekend he. is er geen mogelijkheid om die 42% bbz nog een beetje te verhogen en proberen meer naar de 50% te gaan. (bv ipv je winger nog een middenvelder of 3-5-2 spelen).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:33 schreef Daemon19 het volgende:
Mijn tegenstander haalt deze ratings:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen 4-3-3 en 4-4-2, met beide zal ik counteren (uitstekend).
Voordeel van 4-3-3 is dat ik een sterke centrale aanval haal, nadeel is dat ik dan geen vleugelaanval heb.
Voordeel van 4-4-2 is dat ik een sterker middenveld heb en een sterkere vleugelaanval, nadeel is dat mn centrale aanval wel zwakker is.
Dit zullen mijn mogelijke ratings zijn:
[..]
[..]
Dus ik weet niet of er nog goede counteraars rondlopen, die me kunnen adviseren?
Als ie geen reserves heeft ingesteld in z'n standaard opstelling dan nietquote:Op zondag 21 januari 2007 13:36 schreef DJqbl5 het volgende:
even een vraagje:
Ik moet vanavond tegen een team waarvan de manager al sinds 14 december niet meer is ingelogd.
Afgelopen zondag raakte zijn spits geblesseerd, hij is nog niet hersteld van zijn blessure en kan vandaag dus niet spelen. Wordt hij vanavond vervangen door een andere speler of speel ik tegen 10 man?
Bij voorbaat dank!
was dus weer eens dikke kut...quote:Speler met ID 148421098 is voor het laatst gezien jaloers kijkend naar de golfers vanop zijn grasmaaier. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
mensen worden wijsquote:Op zondag 21 januari 2007 12:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook maar eens mee ga stoppen...
PER DIRECT
quote:Janco Luyckx (148537681) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Destron Elsloo FC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Forum Opties | |