Ik had hem van het weekend ook (ook voor mn keeper) Was 3 weken blessure.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Lapo van vorig topic:
4-0 voor, maar mijn keeper is geblesseerd...
"Na 44 minuten moest Mikhail Ryabushkin worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander."
Voor hoeveel weken kan dat maximaal zijn?
Ik heb 1 Fysio, dus ik hoop dat het meevalt, anders moet ik een nieuwe keeper kopen voor zondag...quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:16 schreef Yankee_One het volgende:
maximaal 3 weken dacht ik
fysio's verkleinen alleen de kans op blessures toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb 1 Fysio, dus ik hoop dat het meevalt, anders moet ik een nieuwe keeper kopen voor zondag...
Ik meen me te herinneren dat zij er ook voor zorgen dat de blessure minder lang is, maar ik kan me ook vergissen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
fysio's verkleinen alleen de kans op blessures toch?
Ah ok. Dan maar hopen dat de blessure zelf meevalt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:21 schreef Yankee_One het volgende:
verkleint de kans alleen lees ik net in de regels
quote:91_2 [x] minuten zijn er gespeeld en [speler] moet het veld verlaten vanwege een knieblessure.[speler2] neemt zijn positie in. 0,5 - 2, max 3.
0,5 - 2, max 3.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Lapo van vorig topic:
4-0 voor, maar mijn keeper is geblesseerd...
"Na 44 minuten moest Mikhail Ryabushkin worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander."
Voor hoeveel weken kan dat maximaal zijn?
Die site zocht ik eigenlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:27 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
0,5 - 2, max 3.
http://www.weetjewat.nl/Soorten_blessures.htm
http://irc.fokhattrick.nl/quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:28 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ben nog nooit op Irc geweest... welke channel oid moet ik dan hebben
He Outpost, ik heb je al uitgedaagd, hoeft alleen maar te accepterenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al verlorennog wel met 5-0
![]()
![]()
Vulture United 1980quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Outpost, ik heb je al uitgedaagd, hoeft alleen maar te accepteren
Nu maar hopen dat ie niet meteen een dood schop krijgt in zn 1e wedstrijd JDquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:05 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Heb maar eens een oudje gekocht.
Briljant ervaring, wonderbaarlijk verdedigen...
Ipv een formi def die al verkocht is...
Moet mijn verdediging toch iets op weg helpen.
Let's pray.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ie niet meteen een dood schop krijgt in zn 1e wedstrijd JD![]()
kosten 1.138.000quote:Paco Batalla (41697830) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
25 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: flag España
Total Skill Index (TSI): 23 200
Loon: 11 952 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: slecht
Mijn nieuwe toekomstige coach.quote:Cerilo Lavandero (30120229)
31 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Chile
Total Skill Index (TSI): 440
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ADO'67
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: uitmuntend
Leuke speler hoor. Je hebt ondertussen al een aardig team!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
kosten 1.138.000
ik denk dat ik met mijn huidige voorhoede wel even vooruit kan
gefeliquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
thnx Egamer.
lekker speler JD
btw:
IK BEN DOOR NAAR DE 8e RONDE![]()
![]()
wat een feest: 2-1 gewonnen, met PIC, uitverkocht stadion wat ik pas had uitgebreid (55.000) en twee ervaringspoppers, 27jarige naar goed en mn ex-def-trainee van 23 naar matig
life's good![]()
en qyn!
0-6
dumpen, 2,5 seizoen wachten is gewoon te lang en tegen die tijd is die speler al helemaal te zwak geworden. een future coach kan je pas future coach noemen wanneer hij redelijk ervaring heeft imo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:51 schreef twi het volgende:
'k Heb een FC die eigenlijk niet goed genoeg meer is (goed verdedigen, zwak passen). Hij zal binnenkort een keertje stijgen naar redelijk ervaring, en moet daarna dus nog 2,5 seizoen spelen... Dumpen en een betere speler die FC kan zijn aanschaffen, of hem gewoon centraal achterin zetten met 2 bikkels van een vleugelverdedigers ernaast zodat de ratings er niet zo onder leiden? Heb nog minstens anderhalf seizoen VIII voor de boeg en speel 3-4-3.
http://www.student.kun.nl/rvanaarle/injury.phpquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
Op naar zondag, dan kan mijn 21-jarige +8 middenvelder eindelijk misschien weer eens mee doen. Hij staat nu nog maar op +1, dus ik hoop dat mijn 10 doktoren hem voor zondag nog op kunnen lappen tot een pleistertje. Krijgt hij eindelijk weer eens training...
Tevens tvp'tje.
Da's de enige die ik ook nog mis in Zuid-Amerika. Team aanvragen aldaar om in een paar wekies effe gauw iedereen vlaggetjes te laten behalen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:21 schreef Bonobo11 het volgende:
In het kader van de Zuid-Amerika tour zit ik in Uruguay,
Suriname wordt nog lastig om te regelen
Ook niet zo slim om een matig/goed te nemen als FC..quote:Op donderdag 18 januari 2007 03:51 schreef twi het volgende:
'k Heb een FC die eigenlijk niet goed genoeg meer is (goed verdedigen, zwak passen). Hij zal binnenkort een keertje stijgen naar redelijk ervaring, en moet daarna dus nog 2,5 seizoen spelen... Dumpen en een betere speler die FC kan zijn aanschaffen, of hem gewoon centraal achterin zetten met 2 bikkels van een vleugelverdedigers ernaast zodat de ratings er niet zo onder leiden? Heb nog minstens anderhalf seizoen VIII voor de boeg en speel 3-4-3.
Inderdaad, dat is de beste.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://www.student.kun.nl/rvanaarle/injury.php
Dat is een hele goede injury calculator.
Dat ligt aan de leeftijd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ook niet zo slim om een matig/goed te nemen als FC..
Eerder aan zn vaardigheden..quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
thnx Egamer.
lekker speler JD
btw:
IK BEN DOOR NAAR DE 8e RONDE![]()
![]()
wat een feest: 2-1 gewonnen, met PIC, uitverkocht stadion wat ik pas had uitgebreid (55.000) en twee ervaringspoppers, 27jarige naar goed en mn ex-def-trainee van 23 naar matig
life's good![]()
en qyn!
0-6
Is spelverdeler niet gewoon positiespel?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:30 schreef Lennox het volgende:
Ik snap de hele beweegreden : "Briljant SP'ertje -> Koppen Trainee nodig" ook niet, maar goed. Waarschijnlijk begint zo'n trainee in B team en met 1 kopper ben je er ook nog niet.
170k bieden en voor 4 ton eruit heeft ook niks met TL lijst te maken, dat moet hij dan gewoon waard geweest zijn.
Nou, ik heb meteen 1 miljoen geboden.quote:Lees bericht
Verzonden 2007-01-18 14:39:00
Van LordArdbeg
Onderwerp Jan Roelof Zoet for sale
Hi I'm actally selling a player called Jan Roelof Zoet. He's a 22yo Dutch midfielder with playmaking outstanding (more than half to brilliant). He's a header with very good stamina, the only negative point is his low passing level which is only poor. Thought you might be interested.
Jan-Roelof Zoet (90063848)
Regards
LordArdbeg
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef rompompom het volgende:
Too... many... smilies.. Must... press... escape...
waarom ga je nu een trainee zoeken? hij kan niet meer spelen deze weekquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Gefeli VK en Qyn
![]()
![]()
![]()
![]()
IK kan trouwens maar geen trainie vinden.Al de gasten waar ik op bied worden allemaal te duur op t end.
Ik heb een briljant spelverdeler en wil dus t liefst een trainie met koppen voor de langere duur. Maar helaas. Ik had er op 1 toch 170.000 geboden maar ook dat was niet genoeg.
Die is uit eindelijk voor 4 ton verkocht.
En dan maar zeggen dat de transvermarkt is ingestort.
![]()
![]()
De enige nog overgebleven speler van 't team wat ik kreeg toegewezen toen ik vorig jaar begon. Was dus gewoon toeval.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef Daemon19 het volgende:
Ook niet zo slim om een matig/goed te nemen als FC..
Ok..quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
De enige nog overgebleven speler van 't team wat ik kreeg toegewezen toen ik vorig jaar begon. Was dus gewoon toeval.
Hij zal alleen nog stijgen als die op zondag kan spelen. Anders doet ie er wel erg lang over..quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:10 schreef twi het volgende:
Denk dat ik deze ook maar hou eigenlijk. Wie weet popt 'ie na verloop van tijd voordat m'n huidige coach zakt in z'n skill.
Had vanmiddag ook twee oudjes die afliepen omdat ze het net niet zullen redden in het basisteam wat ik voor ogen heb. Niemand de gevraagde prijzen (40k en 50k) voor geboden dus hou ik ze. Een brede selectie is altijd goed natuurlijk, en voor hun salaris hoef ik ze niet te dumpen.
Ik ben al een paar weken op zoek naar die ene trainie. Maar t wil nog niet echt lukken. Hij kan idd niet meer voetballen deze week maar ik moet m wel hebben voor woensdag. Anders moet ik een A verdediger gaan opstellen in de cup. En dat was ik niet van plan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom ga je nu een trainee zoeken? hij kan niet meer spelen deze week
Die kende ik nog nietquote:De counteraanval van Bonobo11 kon alleen door een obstructie worden gestopt. Liu Wai Lok zette zich achter de bal en schoot hem in één keer in het doel. De scheidsrechter keurde het doelpunt echter af omdat hij gefloten had voor een indirecte vrije trap!
Ik vind hem overbetaald. Had vorige week een redelijk/redelijk die met 1 week steeg naar goed. Deze kostte 111k. Nu heb ik er 1 met matig vleugel, redelijk passen en redelijk def en die kostte 130k [krachtig].quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef Outpost76 het volgende:
Correctie :
Het is inmiddels wel gelukt!Dit is mn nieuwe aanwinst en volgens mij heeft ie niet veel training meer nodig om naar goed verdedigen te popen!! Ik heb all1 er in mijn gevoel wel iets teveel voor betaald.
[[url=http://i10.tinypic.com/349fbeelding[/url]]
[[url=http://i14.tinyping[/url]]
Ja dat zei ik toch al. Maar ja ik had zo wie zo nog een nieuwe trainie nodig en je moet wat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik vind hem overbetaald. Had vorige week een redelijk/redelijk die met 1 week steeg naar goed. Deze kostte 111k. Nu heb ik er 1 met matig vleugel, redelijk passen en redelijk def en die kostte 130k [krachtig].
Dusja....
Dat klopt maar goed nu heb ik mn team tenminste weer compleet. En wie zegt dat ik volgende week voor woensdag een trainie had kunnen vinden. Ik heb liever zekerheid. Tis trouwens voor mij al moeilijk genoeg om te moeten wachten tot zondag voor mn stadion en nieuwe coach. Dus dan maar ff een trainie kopen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:20 schreef Lennox het volgende:
Je had sowiesonog tot volgende week kunnen wachten, daar hij vannacht/morgen toch geen training krijgt. Hoogstens een paar procent klaverjastraining en daar haalt hij het niet mee.
Idd duurt te lang. Ik kijk morgen wel.quote:
Bij mij is nog niets bekend volgens mij..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:31 schreef Daemon19 het volgende:
Gaat de training ooit nog beginnen..
Edit: we zijn eindelijk begonnen. Ruim een half uur te laat..
OP DIT MOMENT!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Bij mij is nog niets bekend volgens mij..
Ach ja ik zie het morgen wel!
Maar pas als het afgelopen is is het te zien toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
OP DIT MOMENT!
Training in Nederland
Dagelijkse gezondheidsupdates in Nicaragua
Dagelijkse gezondheidsupdates in Nederland
Training in België
Op de startpagina:
- F5 (refresh)
- Help > Startpagina
Totaal onverwacht maar zo is er toch ook een mid gepoped na deze training. de gepopte verdediger staat inm tekoop. (tenminste bijna)quote:TSI: 660 (+940/-280)
Vorm: 0 (+3/-3)
Verdedigen: 2 (+2/-)
Bij mij was 't een redelijk-naar-goed die in 1 keer popte. Bij goed-uitstekend, welk salaris en welke stats had die van jou ongeveer? Weet ik waar ik volgende week op moet letten, weinig ervaring met goed-uitstekend skilltrades (met evt. bijstats).quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:51 schreef Daemon19 het volgende:
TU
TSI: 1590 (+3780/-2190)
Vorm: 11 (+12/-1)
Scoren: 1 (+1/-)
Mn vorm is eindelijk aan het aantrekken, mn enigste vormdaling is mn geblesseerde verdediger!
Daarnaast is mn 17-jarige skilltrade na 1 training gestegen naar uitstekend, dus dat is ook goed nieuws!
Twijfel er nog aan of ik hem vrijdagavond of zondagmiddag op de TL moet zetten..
Finlay Cameron (147596790)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:56 schreef twi het volgende:
[..]
Bij mij was 't een redelijk-naar-goed die in 1 keer popte. Bij goed-uitstekend, welk salaris en welke stats had die van jou ongeveer? Weet ik waar ik volgende week op moet letten, weinig ervaring met goed-uitstekend skilltrades (met evt. bijstats).
kostte 45kquote:Johan Gabrielsson
TSI = 660, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
1'tje niet gestegen, maar ik heb nog een LT plek overquote:Jean-Baptiste Vilain
TSI = 600, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht