quote:Xavier Campabadal (115481269) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar, matig in vorm, gezond
Ik spreek Català!
Een aangenaam persoon die rustig en oprecht is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Behoort ook tot Team U-20 Andorra!
Nationaliteit: flag Andorra
Total Skill Index (TSI): 11 550
Loon: 5 304 ¤/week inclusief 20% bonus
Manager: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: waardeloos
Wedstrijden voor de nationale U-20-ploeg: 11
Doelpunten in carrière: 18
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Ok kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Heeft zeker met die HT-calculator ofzo te maken? Kan daar nog niet echt mee overweg...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:03 schreef rompompom het volgende:
TU:
TSI: 1050 (+1620/-570)
Middenveld: 2 (+2/-)
Vorm: 2 (+6/-4)
Poppen van spelers heb je zelf invloed op, maar heeft niks met programma's ofzo te maken. Koop jonge spelers (17/18) voor je trainingsplek en met een vrij hoog loon (620 ex bonus voor spelers zonder veel bijstats) zal je snel stijgers hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:33 schreef Soli het volgende:
[..]
Ok kan iemand mij vertellen wat dit betekent? Heeft zeker met die HT-calculator ofzo te maken? Kan daar nog niet echt mee overweg...
En nog een vraag: heeft het 'poppen' van spelers ook iets te maken met die programma's of is dat gewoon wachten?
tnx, maar die trainingsplek... Dat is gewoon je algemene training neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:38 schreef Lennox het volgende:
[..]
Poppen van spelers heb je zelf invloed op, maar heeft niks met programma's ofzo te maken. Koop jonge spelers (17/18) voor je trainingsplek en met een vrij hoog loon (620 ex bonus voor spelers zonder veel bijstats) zal je snel stijgers hebben.
TSI stijging geeft aan dat enkele spelers van je team in Total Skill zijn gestegen. Kan door vormstijging of door training komen. Vorm laat gewoon zien dat je betere vorm in je team hebt.
Trainen gaat geleidelijk.. een speler die bijv net goed is geworden zal die week daarop goed +1 zijn.. daarna goed +2, goed +3 etc. etc. Het is dus niet zo dat spelers in 1x stijgen.... Dus TSI stijging is er iedere training voor de spelers die training krijgen. Daarnaast heb je bij alle andere spelers nog vormstijgingen/dalingen... dat heeft ook invloed op de TSI.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Is een TSI stijging van een speler die op geen enkele manier is gestegen in vaardigheden of vorm/ervaring een voorbode dat ie op het punt staat te poppenHeb nu zo'n speler namelijk en snap die TSI-stijging niet zo goed
aha dus als ie verder op geen enkel gebied een ontwikkeling heeft gehad kan ik dus inderdaad concluderen dat ie dichter bij het poppen is gekomen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Trainen gaat geleidelijk.. een speler die bijv net goed is geworden zal die week daarop goed +1 zijn.. daarna goed +2, goed +3 etc. etc. Het is dus niet zo dat spelers in 1x stijgen.... Dus TSI stijging is er iedere training voor de spelers die training krijgen. Daarnaast heb je bij alle andere spelers nog vormstijgingen/dalingen... dat heeft ook invloed op de TSI.
bedankt!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:50 schreef Lennox het volgende:
Je traint alleen je linie waar je voor gekozen hebt.
In jou geval train je dus op zondag je 3 IM en op woensdag je 3 IM (Inner Mids) en nog je wingers die halve training krijgen.
Met 3-5-2 zal je dus 6 spelers hebben die hele training krijgen (in positiespel) en 4 spelers die halve training krijgen in positiespel.
Daarnaast heb je ook nog "klaverjastraining". Je spelers buiten je middenveld krijgen ook een heel klein beetje training elke week, maar dit is te verwaarlozen.
Yep,quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Vergeet niet de ideale percentages Lemming!!!
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
vraagje, ik heb een speler met een schorsing op t oog. zou ie die schorsing ev. meenemen naar mijn wedstrijd a.s. zondag?
Ja. Als je een speler koopt die rood heeft, kan die zondag niet spelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
vraagje, ik heb een speler met een schorsing op t oog. zou ie die schorsing ev. meenemen naar mijn wedstrijd a.s. zondag?
Ga dan eerst naar 15.000 ofzo. Daar kan je dan weer ff mee vooruit. Ik ga dat ook doen en ik ga niet ineens naar 20.000. Je inkomen stijgt dan ook al genoeg. Pas al dat weer vol zit kan je er weer aan gaan denken aan 20.000 Maar t is up to you.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:58 schreef Lemming22 het volgende:
Ik wil trouwens mijn stadion gaan uitbreiden, want mijn mini-ballenhok waarin ik nu speel van 12000 man, zit elke thuiswedstrijd vol.. Maar wat is dat duur zeg. Het liefste wil ik naar 22500, maar dat kost me 975700 euro en dat heb ik niet zo maar, ook niet als ik een trainee verkoop, want daar moet natuurlijk altijd een trainee terug voor komen. Daarna hev ik gekeken voor 20000 en dat moet 766000 kosten. Dat gaat het worden denk ik, als ik een uitmuntende of briljante trainee ga verkopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |