veel plezierquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef Grumpey het volgende:
wintersport
(volgende week zondag, de 22e dus, weer terug)doei iedereen
je verdient het waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:01 schreef foetre het volgende:
wanneer krijg ik nou in godsnaam weer ervaringstijgers!volgens ham hebben sommigen al meer dan 40 ervaringspunten grrrr
Dag schat!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef Grumpey het volgende:
wintersport
Omdat je geen risico durft te nemen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:09 schreef Flappekz het volgende:
In stilte zit ik te hopen dat ik nu eindelijk eens wel wat spelers verkoop......Waarom doe ik nou altijd de vraagprijs zo hoog?![]()
Ik vind die wapenfeiten zó oninteressantquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:33 schreef Tazmaniac het volgende:
TVP!!!!!!! en 14punten voor de mijlpalen erbij woei woei
Idd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind die wapenfeiten zó oninteressant
Volgens mij ben ik 2 jaar terug ook in les sybelles geweest, veel plezier !!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef Grumpey het volgende:
wintersport
Waarom kan je dat zelf niet?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Heb echt zin in aankomende zondag... ben erg benieuwd hoeveel sterker mijn team is geworden met mijn nieuwe aankopen, met name het middenveld....
Kan iemand eens nakijken hoe het met mijn vorm staat
ja ik weet niet goed welk programma ik daarvoor moet hebbenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:03 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waarom kan je dat zelf niet?
Alle spelers Top 11
∑ TSI 10 510 7 750
Ø TSI 389 705
Ø age 23 21.5
Ø form 4.6 5.3
Ø exp 2.1 1.5
zo te zien komen deze gegevens van foxtrick, een hattrick plugin van firefox.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ik weet niet goed welk programma ik daarvoor moet hebben
Maar wel bedankt
Heb de plug-in gedownload maar waar vind ik nu die gegevens... snap er geen fluit vanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
zo te zien komen deze gegevens van foxtrick, een hattrick plugin van firefox.foxtrick
ik ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind die wapenfeiten zó oninteressant
volgens mij niet, hoewel er altijd cracks of dat soort dingen te verzinnen zijn lijkt mequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er ook manieren om die opties te gebruiken zonder te betalen
met name hattrix-ray
trouwes wat een tyfus dramatische vertaling zegquote:Gustavo Rojas (77384478)
21 years, redelijk form, gezond
A controversieel who is kalm and oprecht.
Has zwak experience and zwak leadership abilities.
Nationality: Argentina
Total Skill Index (TSI): 13 400
Loon: 8 016 ¤/week including 20% Bonus
Eigenaar: Holloway Wanderers
Injuries: Healthy
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: formidabel
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Deadline: 15-01-2007 at 23:52
Asking price: 1 200 000 ¤
Die 1e ja dat wist ik van jou al Twi maar die 2e?? of bedoelde je die????quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:06 schreef twi het volgende:
Goeie genadeJa, ik zou 'm verkopen en er een trainee met redelijk verdedigen en passen voor terugkopen. Of goed verdedigen, als je het geld hebt.
Tevens TVP, eerste keer dat ik in dit topic kijk
Thxquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:11 schreef twi het volgende:
Die 2e heb ik 't ook over. Weg doen, gezien z'n slechte bijstatsNu levert 'ie een ton op, begin volgend seizoen is 'ie uitstekend en levert 'ie misschien 120-140k op. Zou 'm wel een minimale prijs van 90k geven als je 'm list trouwens.
No hablo holandés!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
Leuk dan kap ik toch met fok!!! Als niemand mn vragen beantwoord terwijl ik ze er 2 of meer keer op zet !!! (dat is trouwens niet de 1e keer!!!!!) Kijk als er 1 iemand over heen leest of 10 ok. Dat maakt niet uit maar als ik 2x of meer iets vraag en niemand reageerd. na 10 keer wordt wordt ik t zat!!!! Dit is niet de 1e keer dat er totaal niet gereageerd word op mij. Sorry maar ook ik ga al een jaar of wat mee en probeer ook anderen te helpen als ik een antwoord weet. Is nou door al dat gedoe met foetre mijn krediet weg of zo??? dat men mij geen antwoord wil geven??? Ik snap er geen klote meer van!!! Ik wil gewoon antwoord!!!!!!! zo een rare vragen stel ik toch niet of wel?????
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
ik zou je teamnaam veranderen in Calimero Unitedquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
Leuk dan kap ik toch met fok!!! Als niemand mn vragen beantwoord terwijl ik ze er 2 of meer keer op zet !!! (dat is trouwens niet de 1e keer!!!!!) Kijk als er 1 iemand over heen leest of 10 ok. Dat maakt niet uit maar als ik 2x of meer iets vraag en niemand reageerd. na 10 keer wordt wordt ik t zat!!!! Dit is niet de 1e keer dat er totaal niet gereageerd word op mij. Sorry maar ook ik ga al een jaar of wat mee en probeer ook anderen te helpen als ik een antwoord weet. Is nou door al dat gedoe met foetre mijn krediet weg of zo??? dat men mij geen antwoord wil geven??? Ik snap er geen klote meer van!!! Ik wil gewoon antwoord!!!!!!! zo een rare vragen stel ik toch niet of wel?????
ja ik heb foxtrick geinstalleerd en dan kun je op de clubpagina die optie bekijken die je nieuwe jeugdspeler uitrekend... klopt volgens mij geen hol vanquote:
Mensen tijd gunnen dat heeft geen zin als je hier niet binnen een dag antwoord hebt op je vraag dan krijg je m ook niet meer!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensen wat tijd gunnen helpt. Soms krijg je geen antwoord.
Vragen herposten of threads bumpen kan aso overkomen, niet doen.
Wat je met Foetre hebt weet ik niet, maar vecht het lekker elders uit ( die sig)
Dat weet ik ook wel Vulture. Het is ook een duidelijke voor wie de (voetbal)schoen past trekke m aan. Was dus duidelijk niet aan jou gericht. Maar bedankt voor je uitleg.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zou je teamnaam veranderen in Calimero United
Maar als ik een antwoord op je vraag weet zal ik niet weigeren dat te geven hoor, moet zelf alleen ook nog veel leren
quote:
Tja, zo veel heb je voor hem niet betaald; je kunt op zich nu nu je winst nemen (90k?) .. omdat ie 17 is kun je hem natuurlijk ook nog doortrainen voor wat langere termijn, 17 jaar uitstekend is het zeker nog niet te vroeg voor (al wordt het nooit een U20 natuurlijk). Ik zou het een beetje af laten hangen hoeveel lange termijn trainees je nu hebt (of hoeveel je er in je basisteam hebt) en hoe snel je geld nodig hebtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
De volgende speler heb ik ook. Die is ook deze week gepoped zal ik m maar meteen verkopen?? Ik heb m +- 4 weken geleden gekocht voor 19000 euries. Hij is inm volgens de transver vergelijking nu iets minder dan een ton opbrengen. Ik had m gekocht om als skiltraid te gebruiken maar ik had t ff flink verkeerd ingeschat.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
idd dit klopt voor geen meter, krijg gewoon de gegevens van de vorige gepromoveerde jeugdspelerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net voor de gein eens op die Cross Your Fingers-optie geklikt om te kijken wat voor jeugdspeler ik zou gaan krijgen. Krijg ik gewoon de gegevens van een trainee die ik eerder deze week heb gekochttot op de naam nauwkeurig
Ik ben mn trainies juist aan t vernieuwen nu. Ik heb er teveel van 19 met goed.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:54 schreef qyn het volgende:
[..]
Tja, zo veel heb je voor hem niet betaald; je kunt op zich nu nu je winst nemen (90k?) .. omdat ie 17 is kun je hem natuurlijk ook nog doortrainen voor wat langere termijn, 17 jaar uitstekend is het zeker nog niet te vroeg voor (al wordt het nooit een U20 natuurlijk). Ik zou het een beetje af laten hangen hoeveel lange termijn trainees je nu hebt (of hoeveel je er in je basisteam hebt) en hoe snel je geld nodig hebt![]()
Je kunt natuurlijk van de winst weer nieuwe skilltrades kopen ^^
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net voor de gein eens op die Cross Your Fingers-optie geklikt om te kijken wat voor jeugdspeler ik zou gaan krijgen. Krijg ik gewoon de gegevens van een trainee die ik eerder deze week heb gekochttot op de naam nauwkeurig
Jah d0h! Je moet eerst een YP pullen en dan pas op die site inloggen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:20 schreef AirRaid het volgende:
[..]
idd dit klopt voor geen meter, krijg gewoon de gegevens van de vorige gepromoveerde jeugdspeler![]()
Om het spannend te maken.. Kan je vaardigheid voor vaardigheid selecteren.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:51 schreef twi het volgende:
Dat is inderdaad wel d0h, maar watvoor nut heeft die optie dan?
Ja dat insinueert de titel Cross your fingers toch ook: Kruis hier je vingers wat voor jeugdspeler je gaat krijgen, anders heeft die optie toch ook totaal geen zin omdat je dan zelf ook al weet wat je hebt gepulledquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Jah d0h! Je moet eerst een YP pullen en dan pas op die site inloggen.
Hij zoekt de speler met het hoogste id (laatst aangemaakt, dus YP).
Wat verwacht je dan? Dat die site voorspelt wat voor je YP je krijgt?!
ik ben het helemaal met je eens, zo heeft die optie inderdaad totaal geen nut. bedoel als ik een YP pull dan kijk ik ook meteen naar zijn stats en ga dan niet via een andere site stap voot stap zijn gegevens na. slaat toch nergens op.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat insinueert de titel Cross your fingers toch ook: Kruis hier je vingers wat voor jeugdspeler je gaat krijgen, anders heeft die optie toch ook totaal geen zin omdat je dan zelf ook al weet wat je hebt gepulled
Beetje naïef om te denken dat die site je YP voorspelt. Anders pullen heel veel mensen toch geen YP.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat insinueert de titel Cross your fingers toch ook: Kruis hier je vingers wat voor jeugdspeler je gaat krijgen, anders heeft die optie toch ook totaal geen zin omdat je dan zelf ook al weet wat je hebt gepulled
oeh joepie, lekker nuttigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Om het spannend te maken.. Kan je vaardigheid voor vaardigheid selecteren.
Ipv dat je het ineens allemaal in beeld ziet.
Voor 180k, das 80k onder de gemiddelde prijs..quote:Otmar Coeimans (146985592)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
das dan wel netjesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:51 schreef Daemon19 het volgende:
Deze speler gekocht:
[..]
Voor 180k, das 80k onder de gemiddelde prijs..
Vond ik ook..quote:
Nog meer mensen hier last van? Het inlogscherm geeft HT overigens wel...quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
[DBNETLIB][ConnectionRead (recv()).]General network error. Check your network documentation.
/Common/includes/Database2.asp, line 191
wat lul jij nouquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:38 schreef MrMoon het volgende:
lekker hoor een backup van 15:15.. al die biedingen op mn speler weg....
Ik vind die "vragen" altijd min of meer inkoppers. Daarnaast gaat het puur om spelers spammen lijkt me? Terwijl 9 vd 10 mensen hier niet op net gestegen spelers zit te wachten. Mocht je wat te koop hebben, dan kan je ook zeggen "Ik heb een 20 jarige Briljant def met goed passen en goed winger bijvoorbeeld. Mocht er iemand interesse hebben dan vinden ze je team vanzelf.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
Leuk dan kap ik toch met fok!!! bladiebla
verkocht voor 40kquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik vind die "vragen" altijd min of meer inkoppers. Daarnaast gaat het puur om spelers spammen lijkt me? Terwijl 9 vd 10 mensen hier niet op net gestegen spelers zit te wachten. Mocht je wat te koop hebben, dan kan je ook zeggen "Ik heb een 20 jarige Briljant def met goed passen en goed winger bijvoorbeeld. Mocht er iemand interesse hebben dan vinden ze je team vanzelf.
Ontopique. Na een dag hard werken even de hattrick site willen checken, omdat er een speler afliep. Doet die h0erensite het niet![]()
Trouwens vandaag bij een bekende ex voetballer wat gebracht![]()
welkequote:Trouwens vandaag bij een bekende ex voetballer wat gebracht
Als t voor jou inkoppers zijn hoeft t voor mij niet zo te zijn. Ik vraag ze niet voor jan met de korte achternaam.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik vind die "vragen" altijd min of meer inkoppers. Daarnaast gaat het puur om spelers spammen lijkt me? Terwijl 9 vd 10 mensen hier niet op net gestegen spelers zit te wachten. Mocht je wat te koop hebben, dan kan je ook zeggen "Ik heb een 20 jarige Briljant def met goed passen en goed winger bijvoorbeeld. Mocht er iemand interesse hebben dan vinden ze je team vanzelf.
Ontopique. Na een dag hard werken even de hattrick site willen checken, omdat er een speler afliep. Doet die h0erensite het niet![]()
Trouwens vandaag bij een bekende ex voetballer wat gebracht![]()
Iedereen die hier een trainee post is voor 99% zeker niet zo lang geleden gestegen. En DUS zullen de lezers er niet op bieden. Meestal zoek je juist niet de speler die net gestegen is, maar die wat hoger in zijn waarde zit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
Ik kan ook niet weten waar men hier wel of niet op zit te wachten. En zo weten ze meteen of ze wel of niet geintereseerd zijn en hoeven ze niet naar mn team om dat te bepalen.![]()
![]()
Weinigquote:
Misschien dat zaterdag niet zo een handige dag is om spelers af te laten lopen. Ik laat ze meestal aflopen op zondag, dinsdag of woensdag wanneer mensen hun wedstrijden spelen. Skilltrades vaak op maandag trouwens, waarom ik daar minder geduld mee heb, weet ik ook nietquote:
Ok dan doe ik niet meer maar toch nog ff t volgende:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Iedereen die hier een trainee post is voor 99% zeker niet zo lang geleden gestegen. En DUS zullen de lezers er niet op bieden. Meestal zoek je juist niet de speler die net gestegen is, maar die wat hoger in zijn waarde zit.
Het is dus compleet overbodig die spelers hier te spammen.
Ja dat klopt. En ik dacht ook wel ongeveer t zelfde maar er zit hier op deze site zoveel ervaring dat dat handig is als hulp om een beslissing te nemen. Waar door ik dus het de volgende keer t niet meer hoef te vragen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Yankee_One het volgende:
Outpost, je speelt meer dan een jaar Hattrick zeg je. Vragen of je spelers nog door moet trainen zijn afhankelijk van een paar dingen die je zelf moet leren inschatten. Vandaar dat ik vaak niet de neiging heb te reageren, terwijl ik mezelf toch wel behulpzaam acht.
En dat gedoe met foetre kan mij persoonlijk niet zoveel schelen, daar lees ik, netals de meeste transferads, overheen. Dus daar ga ik persoonlijk niet anders op jou reageren.
[..]
Ik had verwacht dat er op zaterdag wel aardig wat mensen online zouden zijn, maar hij had natuurlijk ook een vrij lage TSI/weinig bijstats. Voor Picun hoop ik wel wat meer te vangen en anders blijft die maar. Misschien dat het skilltraden nu steeds minder winstgevend wordt, aangezien we toch al weer aardig vorderen in het seizoen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Yankee_One het volgende:
Misschien dat zaterdag niet zo een handige dag is om spelers af te laten lopen. Ik laat ze meestal aflopen op zondag, dinsdag of woensdag wanneer mensen hun wedstrijden spelen. Skilltrades vaak op maandag trouwens, waarom ik daar minder geduld mee heb, weet ik ook niet![]()
Ach, daar heb je straks alleen maar plezier van!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:28 schreef SelmerV het volgende:
Ik zit in zo'n skeitsaai "opbouwseizoen". Mn beste midtrainees verkocht en daar dure 17 jarige voor gekocht. Mijn team is nu zó slecht en dat in de VI-de divisie![]()
![]()
Een uitmuntend def is zeker een aanwinst voor velen. Maar als ze kunnen kiezen tussen jouw speler die net gestegen is of een ander die mogelijkerwijs iets meer training gehad heeft sinds zijn laatste stijging, dan kiezen ze nooit voor de jouwe. Als de ander inderdaad meer training heeft gehad, is het ook een iets betere speler dan de speler die net gestegen is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dan doe ik niet meer maar toch nog ff t volgende:
Ik train verdedigen (zoals wel meer hier) maar als je dat nou niet trained kan een uitmuntende verdediger toch juist een aanwinst zijn voor je team? Dan maakt t ook niet uit of hij hoog of laag zit in zn waarde?? Daarom had ik hm juist hier op gemeld. Maar goed dat doe ik dus ook niet meer. Het was allemaal goed bedoeld hoor.![]()
![]()
[..]
Juist. Buiten de trainingslinie voornamelijk ervaren spelers lijkt me?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:05 schreef Ruudt het volgende:
En ik denk dat er ook veel teams die dat soort verdedigers kopen naar de ervaring kijken..
jah idd, jammer dat er geen doorspeelfunctie in het spel zitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ach, daar heb je straks alleen maar plezier van!
Als men verstandig is wel ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
Juist. Buiten de trainingslinie voornamelijk ervaren spelers lijkt me?
Dan gaat het snel vervelen denk ik, heb ik namelijk wel met bijvoorbeeld FM.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef SelmerV het volgende:
[..]
jah idd, jammer dat er geen doorspeelfunctie in het spel zit
waarom is zaterdag niet een handige dag? In sommige landen worden er toch op zaterdag competitiewedstrijden gespeeld of vergis ik me daar in?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Yankee_One het volgende:
Outpost, je speelt meer dan een jaar Hattrick zeg je. Vragen of je spelers nog door moet trainen zijn afhankelijk van een paar dingen die je zelf moet leren inschatten. Vandaar dat ik vaak niet de neiging heb te reageren, terwijl ik mezelf toch wel behulpzaam acht.
En dat gedoe met foetre kan mij persoonlijk niet zoveel schelen, daar lees ik, netals de meeste transferads, overheen. Dus daar ga ik persoonlijk niet anders op jou reageren.
[..]
Misschien dat zaterdag niet zo een handige dag is om spelers af te laten lopen. Ik laat ze meestal aflopen op zondag, dinsdag of woensdag wanneer mensen hun wedstrijden spelen. Skilltrades vaak op maandag trouwens, waarom ik daar minder geduld mee heb, weet ik ook niet![]()
Omdat ze hun doel hebben behaald (stijgen naar een volgend niveau), wil je er gelijk op cashen! $$$/¤¤¤quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Yankee_One het volgende:
Op zich is het ook wel slim om ze om zondagmiddag erop te zetten, zodat ze nog voor de vriendschappelijke wedstrijden van woensdag aflopen. Dan wordt er over het algemeen ook veel op geboden..quote:Op zondag 14 januari 2007 02:07 schreef twi het volgende:
Ik zet ze juist niet vrijdagavond op de lijst, maar bij voorkeur op zaterdag. De mensen bij wie hun vingers kriebelt die wachten op woensdag kunnen het dan niet laten mijn waailappen te kopen
Valt op zich wel mee. En de vraag is altijd groter dan het aanbod (zeker met redelijke-uitstekende spelers).quote:Op zondag 14 januari 2007 02:22 schreef twi het volgende:
Maar dan heb je weer een heel groot aanbod van trainees.
In mijn 8e klasse had je ook echt een dikke kans gehad om te promoveren, maar zo te zien is jouw poule even wat zwaarder dan die van mij..quote:Op zondag 14 januari 2007 10:12 schreef foetre het volgende:
Sponsorgeld 56 529 Spelersloon 59 964
het word egt steeds erger.
k moet egt kampioen worden wil ik gezond blijven
Dat klopt, je zal niet snel rijk worden van je winst en gezien je selectie zou je moeten promoveren. Maar je zit financieel nog niet in de problemen, tweewekelijks maak je nog wel winst. En verkoop van trainees beschrijf ik ook als pure winst, en jij hebt het ook niet nodig om gezond te blijven..quote:Op zondag 14 januari 2007 10:52 schreef foetre het volgende:
ja maar het houdt niet egt over vin je wel.
en verkoop van trainies is niet egt goed om daar gezond van te zijn.verkoop van trainies moet je gebruiken om je team te versterken en nieuwe betere trainies aan te trekken.
en heb weer de pech een sterke degradant te treffen
quote:Op zondag 14 januari 2007 10:12 schreef foetre het volgende:
Sponsorgeld 56 529 Spelersloon 59 964
het word egt steeds erger.
k moet egt kampioen worden wil ik gezond blijven
Ik zit bijna nog 5k boven jou spelersloon.quote:Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 0 Stadionkosten 16 250
Sponsorgeld 56 340 Spelersloon 64 668
Financieel voordeel 0 Rente 4 292
Tijdelijk 0 Tijdelijk 2 000
Personeel 39 000
Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomsten 56 340 Totale uitgaven 146 210
Verwachte winst/verlies -89 870
Ik twijfel of ik 'm zelf houd tot goed om'm vervolgens te verpatsen. Ik heb eigenlijk geen ruimte voor hem, maar nu is-ie maar 5k waard.quote:Jurre Heitinga (147748368) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en rechtvaardig is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 210
Loon: 560 ¤/week
Manager: JHMWMJZMN
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Vandaag thuis, dan haal ik meestal wel 120k op en dan kom ik op een winst van 90k. Financieel gezond dus.quote:Sponsorgeld 64 691 Spelersloon 22 128
Deze weekquote:Op zondag 14 januari 2007 11:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat klopt, je zal niet snel rijk worden van je winst en gezien je selectie zou je moeten promoveren. Maar je zit financieel nog niet in de problemen, tweewekelijks maak je nog wel winst. En verkoop van trainees beschrijf ik ook als pure winst, en jij hebt het ook niet nodig om gezond te blijven..
Al ben ik nog wel even je personeelskosten vergeten, als dat een behoorlijk bedrag is, wordt het allemaal nog iets krapper..
Ik pull niet eens meer.... ik wacht op komend seizoen met de nieuwe jeugdopleidingquote:Op zondag 14 januari 2007 11:40 schreef Yankee_One het volgende:
oh ja yp was naatje natuurlijk
mijn jeugdopleiding staat al een paar seizoenen op uitstekend, dus ik blijf het nog even proberenquote:Op zondag 14 januari 2007 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik pull niet eens meer.... ik wacht op komend seizoen met de nieuwe jeugdopleiding
hier ook had vandaag een max matig skill 18 yrquote:Op zondag 14 januari 2007 11:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
mijn jeugdopleiding staat al een paar seizoenen op uitstekend, dus ik blijf het nog even proberen
Speler van mijn tegenstander van vanavond. Wanneer gaat die hufter nou eindelijk eens failliet, heeft maar stadion met 7000 plaatsenquote:Víctor Aldana (74987947) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Maakt deel uit van het Dominican Republic-team!
Nationaliteit: flag Republica Dominicana
Total Skill Index (TSI): 144 780
Loon: 97 224 ¤/week inclusief een 20% bonus
7000 plaatsen? Ik dacht dat iedereen standaard 12000 had?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:46 schreef Lennox het volgende:
[..]
Speler van mijn tegenstander van vanavond. Wanneer gaat die hufter nou eindelijk eens failliet, heeft maar stadion met 7000 plaatsen
Ja, toch maar wel hè? Wel beetje jammer; had het leuk gevonden om weer eens een eigen speler op te trainen.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:38 schreef Lennox het volgende:
Die zit knetterlaag man. Gelijk verpatsen
Dat spelersloon moet ik trouwens maar wat op gaan vinden. Heb in mijn b team spelers met uitmuntend verdedigen met redelijk of goed passen en 18 jaar formidabel/redelijk enzo. Dat zijn ook best salarisslurpers
Een "goed" A keeper en een matig B keeperquote:Op zondag 14 januari 2007 11:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij zal ook wel een dure keeper hebben zeker? Dat zijn salaris-josti's bij het leven.
ergens eind 2004 of begin 2005 hebben ze wat veranderingen doorgevoert. Stadion wat je kreeg ging van 7.000 naar 12.000. fanclub werd teruggebracht..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
7000 plaatsen? Ik dacht dat iedereen standaard 12000 had?
Aha vandaar...quote:Op zondag 14 januari 2007 11:55 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ergens eind 2004 of begin 2005 hebben ze wat veranderingen doorgevoert. Stadion wat je kreeg ging van 7.000 naar 12.000. fanclub werd teruggebracht..
Das nou ni egt veelquote:Op zondag 14 januari 2007 13:38 schreef MrMoon het volgende:
Zie net dat ik mn uitmuntende verdediger met redelijk passen van 20 jaar voor 800k verkocht heb..
YP daarentegen was wat minder leuk...
Mooi ding vk.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
mogguh
Arena: Reuvelt Plaza (146006)
Belongs to: Holloway Wanderers
Country: Nederland
Region : Limburg
Last improvement: 13-01-2007
Total capacity: 55000
[afbeelding]
Hoge.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:28 schreef foetre het volgende:
[..]
VK,VK![]()
![]()
.
En ik had nog wel zo'n grote pet van je op.
Waar zijn de snackbars?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
mogguh
Arena: Reuvelt Plaza (146006)
Belongs to: Holloway Wanderers
Country: Nederland
Region : Limburg
Last improvement: 13-01-2007
Total capacity: 55000
[afbeelding]
Lelijk is het juiste woord.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoge..
Mooi bakkie, V_K.. Het stadion van Grumpey ziet er trouwens ehh... apart uit.
.
Ik vind het wat hebben.quote:
Speel je in België?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Amadeo het volgende:
Vanmorgen had ik een wedstrijd tegen de #7, zou dus een makkie worden, dus ik hoopte op 7-0, het werd echter 8-0, ik blij dus
Sta nu na 6 wedstrijden 1e met 18 punten
Alleen kon ik het echt niet meer uithouden en heb ik 3 spelers gekocht voor een totaal van 300k, waardoor ik nu maar 90k over heb
Ook mijn jeugdopleiding is deze week verhoogd naar redelijk, hoe lang duurt het met 20 000 per week ongeveer om naar uitstekend te gaan ?
En als hij op uitstekend staat, moet ik dan nog 20 000 betalen, of is 5 000 ofzo ook wel genoeg om het op uitstekend te houden ?
P.S. Is het trouwens ook handig om HT Supporter te nemen als ik nog beetje laag lig qua divisie (IX), of kan ik beter wachten tot ik wat hoger lig ?
Uitverkocht!quote:scorching day at 't skupveldje, where 40525 spectators were in place for today's match. Brouwhuis decided to use a 3-5-2 set up.
Stadion uitbreiden zeg ik je.quote:
Volledig mee eensch.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:10 schreef Ruudt het volgende:
Het is te rustig, kom op mensen!
http://irc.fokhattrick.nl/
quote:Nopke '03
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: formidabel (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: redelijk (heel hoog)
Rechteraanval: uitmuntend (hoog)
Centrale aanval: goed (heel hoog)
Linkeraanval: uitstekend (laag)
HatStats 273
Verdediging 74
Middenveld 102
Aanval 97
LoddarStats
Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: speel het rustig
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: redelijk
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: goed (hoog)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: uitstekend (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 166
Verdediging 67
Middenveld 45
Aanval 54
Nou dit was dan mijn uitmuntende van 20 jaar.quote:Transferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 15-01-2007 om 11:26
Vraagprijs: 650 000 ¤
Hoogste bod:
735 000 ¤ door Mourning Palace
Het bieden is geëindigd!
quote:Je hebt niet genoeg geld om een bouwproject van deze grootte te financieren.
Bedoel je niet zondag?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou dit was dan mijn uitmuntende van 20 jaar.
Wil ik meteen een nieuwe coach aannemen moet ik wachten tot zaterdag.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Ruudt het volgende:
Die is op zondag.
Dat is niet bijster sterk, bij mij zou je zeker onderaan bungelen of met een beetje geluk strijden tegen degradatie.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:30 schreef roelofjan het volgende:
Ok, ik speel nu in de 7e divisie en ik ben koploper.
[afbeelding]
De huidige nr. 3 gaat zeker wel promoveren, de nr. 2 is z'n middenvelders een tijdje kwijt en heeft promotie al opgegeven zo valt in een persbericht te lezen.
Oftewel als ik niet uitkijk dan promoveer ik naar de 6e divisie... maar wil ik dat wel?
Laaste wedstrijd was een uitwedstrijd, en daar stond het volgende op het veld:
[afbeelding]
Ratings:
[afbeelding]
Ga ik dat redden in de 6e divisie?
Ik heb net m'n 20,21 jarig uitmuntende verdedigers vervangen voor 18 jarige uitstekende... Ik kon altijd leuk counteren, maar daar heb ik nu de spelers niet echt meer voor..
Heb de laatste tijd flink gecashed, echt grote aankopen kan ik voorlopig ook niet doen...
Het leek erop dat ABBA en Vurt zouden promoveren, en dat was het plan ook... dan had ik nog anderhalf seizoen om me voor te bereiden op de 6e divisie.. zoals het nu lijkt heb ik nog maar een paar weken..
Ja, ik zit al wat competities te bekijken en het ziet er niet echt hoopvol uit..quote:Op maandag 15 januari 2007 13:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is niet bijster sterk, bij mij zou je zeker onderaan bungelen of met een beetje geluk strijden tegen degradatie.
Overigens kun je toch wel ergens bekijken in welke divisie je terecht zou kunnen komen????? (pin me er niet op vast)quote:Op maandag 15 januari 2007 13:35 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, ik zit al wat competities te bekijken en het ziet er niet echt hoopvol uit..
Ja Alltid Hattrick heeft die functie.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Overigens kun je toch wel ergens bekijken in welke divisie je terecht zou kunnen komen????? (pin me er niet op vast)
Nee, dat red je niet. Ik heb ~160/165 Hatstats en ik stond tot gister (bot) op de 7e plaats (bot op de 8e). En ik speel in één van de zwakkere competities (League ranking: 885 / 1024). Tenzij je nieuwe spelers kan aankopen, maar anders ga je het niet redden. Dus ik zou een paar potjes verliezen, vooral tegen ABBA en Vurt.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:30 schreef roelofjan het volgende:
Ok, ik speel nu in de 7e divisie en ik ben koploper.
Ga ik dat redden in de 6e divisie?
Heb de laatste tijd flink gecashed, echt grote aankopen kan ik voorlopig ook niet doen...
Het leek erop dat ABBA en Vurt zouden promoveren, en dat was het plan ook... dan had ik nog anderhalf seizoen om me voor te bereiden op de 6e divisie.. zoals het nu lijkt heb ik nog maar een paar weken..
Ja, maar da's pas na afloop van de competitie.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Overigens kun je toch wel ergens bekijken in welke divisie je terecht zou kunnen komen????? (pin me er niet op vast)
Maar ik denk dat je met 1 goede sterke aankoop per linie toch wel in de buurt moet kunnen komen.
Dat ik gisteren gelijk zou spelen tegen ABBA had ik ook niet echt verwacht.. had eigenlijk gewoon gehoopt op een klein verlies.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:43 schreef Daemon19 het volgende:
Dus ik zou een paar potjes verliezen, vooral tegen ABBA en Vurt.
Enigste wat je in de 6e doet is supporters verliezen, ik spreek uit ervaring..
In de zevende zit het gemiddelde op 1800?????quote:Op maandag 15 januari 2007 13:59 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat ik gisteren gelijk zou spelen tegen ABBA had ik ook niet echt verwacht.. had eigenlijk gewoon gehoopt op een klein verlies.
En Vurt gaat z'n coach op het middenveld opstellen (hij heeft blijkbaar geen fatsoenlijke vervangers) dus het wordt nog moeilijk om van hem te verliezen.
En supporters... ik heb er op dit moment nog maar 1187.. het gemiddelde ligt boven de 1800 in de 7e div... dan verlies ik er volgend seizoen een hoop, en dan gaat er nog eens 10% van af bij degradatie..
ten eerste moet je gaan reorganiseren. def trainers moeten (zeker vanaf div 7) met 5 verdedigers spelen en gaan counteren. op het middenveld verlies je het meestal toch wel van een pm of spitsen trainer.quote:
Laat ik het zo zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:13 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb zelf geen supporter maar dit lijstje werd een aantal weken geleden in dit topic geplaatst?
Kapitaal (gemiddeld): 918 000 ¤
Fanclub (gemiddeld): 1813
Sponsorgeld (gemiddeld): 76 000 ¤
Opbrengst kaartverkoop (gemiddeld): 111 000 ¤
Financiëel voordeel (gemiddeld): 1 000 ¤
Tijdelijke inkomsten (gemiddeld): 32 000 ¤
Lonen spelers (gemiddeld): 129 000 ¤
Lonen personeel (gemiddeld): 41 000 ¤
Uitgaven stadion (gemiddeld): 24 000 ¤
Rente (gemiddeld): 1 000 ¤
Uitgaven jeugdopleiding (gemiddeld): 18 000 ¤
Tijdelijke uitgaven (gemiddeld): 60 000 ¤
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:20 schreef Lennox het volgende:
Met 145 Hatstats naar VI lijkt me niet zo snugger. Beter gewoon een paar keer piccen en expres verliezen ofzo.
Dit zijn mijn gemiddelde (VIII)
Hoogste: 180 101 54 52
Gemiddelde:159.0 85.0 34.0 40.0
ja 145-150 denk ikquote:Op maandag 15 januari 2007 14:23 schreef Lennox het volgende:
145 HatStats gemiddelde van VII, Yankee?
Gemiddelde div. 7:quote:Kapitaal (gemiddeld): 990 000 ¤
Fanclub (gemiddeld): 1825
Sponsorgeld (gemiddeld): 89 000 ¤
Opbrengst kaartverkoop (gemiddeld): 0.0 ¤
Financiëel voordeel (gemiddeld): 2 000 ¤
Tijdelijke inkomsten (gemiddeld): 0.0 ¤
Lonen spelers (gemiddeld): 126 000 ¤
Lonen personeel (gemiddeld): 41 000 ¤
Uitgaven stadion (gemiddeld): 24 000 ¤
Uitgaven jeugdopleiding (gemiddeld): 18 000 ¤
Tijdelijke uitgaven (gemiddeld): 0.0 ¤
quote:Kapitaal (gemiddeld): 635 000 ¤
Fanclub (gemiddeld): 1410
Sponsorgeld (gemiddeld): 66 000 ¤
Opbrengst kaartverkoop (gemiddeld): 76 000 ¤
Financiëel voordeel (gemiddeld): 1 000 ¤
Tijdelijke inkomsten (gemiddeld): 12 000 ¤
Lonen spelers (gemiddeld): 55 000 ¤
Lonen personeel (gemiddeld): 32 000 ¤
Uitgaven stadion (gemiddeld): 15 000 ¤
Uitgaven jeugdopleiding (gemiddeld): 16 000 ¤
Tijdelijke uitgaven (gemiddeld): 23 000 ¤
Lekkere winst voor 1 week trainenquote:15-01-2007 F.K. Partizan Pu V.V. Kloetinge 240 000 ¤ 710
05-01-2007 sacacorchos F.K. Partizan Pu 111 000 ¤ 660
Voor een verdediger maakt uberhaupt passen niet uit. Mits je geen counter speelt. Of als je veel gebruik maakt van AOW, AIM dan is het ook wel handig om spelers met passen te kopen.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef Tazmaniac het volgende:
klopt het dat voor een CENTRALE verdediger de skill 'passen' 0,0 uitmaakt??? of is het voor een CD wel belangrijk dat hij die skill heeft???
Het draagt niet direct bij aan betere ratings.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:42 schreef Tazmaniac het volgende:
klopt het dat voor een CENTRALE verdediger de skill 'passen' 0,0 uitmaakt??? of is het voor een CD wel belangrijk dat hij die skill heeft???
Zijn kwaliteiten kunnen wel dalen, maar pas als zn leiderschap rampzalig is.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:44 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb opeens een redelijk coach?? Toen ik hem kocht was 'ie goed
Nieuwe coach kopen dus, maar degene die ik wil kost 1,5 miljoen en dat heb ik niet. Ik kan natuurlijk altijd m'n buitenaardse keeper verkopen, maar of iemand hem wil hebbenquote:Een redelijk coach die verdedigend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een rampzalig leider.
1 2 3 4 5 6 7 | Right Defence: passable (very high) Central Defence: solid (low) Left Defence: solid (very low) Right Attack: solid (very low) Central Attack: passable (high) Left Attack: poor (high) |
ik train geen pm maar verdediging... wil alleen mijn midrating wat opschroeven dus heb een winger met pm en conditie gekocht als aanvulling. mijn andere winger speelt vaak aanvallend...quote:Op maandag 15 januari 2007 17:09 schreef ScudRaket het volgende:
Dat dilemma had ik ook een tijd. Omdat de wingers ook PM training krijgen (Ik ga er vanuit dat je PM traint) had ik 5 spelers met PM. De wingers haalde ik naar het midden toe. Echter mijn aanval werd daardoor te zwak om veel te kunnen scoren. Ik ben dus van die tactiek afgestapt door mijn zwakke aanvalskwaliteiten.
Het klopt.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef mp-menace het volgende:
Dat zou goed kunnen kloppen.
Gistermiddag.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef Egamer het volgende:
Ik heb trouwens een trainee die vrijdag zeker popt van redelijk naar goed met positiespel. Wanneer zou ik hem op de transferlijst zetten?
Ligt aan je tegenstander. Haal je met WTM maar 1% meer bb heeft het weinig nut.. Haal je er door 3-4% bb meer, heeft het wel nut. Daarnaast hoeveel zakt je vleugelaanval in, zou je hem als WTM opstellen?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:01 schreef TheVulture het volgende:
ben een beetje aan het puzzelen met mijn vleugel... hoeveel voegt ie toe aan mijn midrating als ik hem normaal laat spelen?... hij beschikt over redelijk vleugel en positie en goede conditie... ik weet dat ie meer bijdraagt aan mijn midrating als ik hem naar binnen laat spelen maar dat is tegensommige spelers risicovol...
het zal best ergens in de help staan maar ik ben nu op mijn werk... thanks alvast
Hoe bedoel je risicovol? Een vleugel draagt alleen verdedigend bij als je 'm verdedigend laat spelen, volgens mij. Als je die flank leeg laat door met een WTM te spelen, maakt het wat dat betreft dus niet uit. Als je meer middenveld nodig denkt te hebben, moet je dat dus gewoon doen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:01 schreef TheVulture het volgende:
ben een beetje aan het puzzelen met mijn vleugel... hoeveel voegt ie toe aan mijn midrating als ik hem normaal laat spelen?... hij beschikt over redelijk vleugel en positie en goede conditie... ik weet dat ie meer bijdraagt aan mijn midrating als ik hem naar binnen laat spelen maar dat is tegen sommige spelers risicovol...
het zal best ergens in de help staan maar ik ben nu op mijn werk... thanks alvast
Neehoor. Ook al zet je hem op aanvallend, dan draagt hij nog steeds bij aan de (vleugel)verdediging. Maar omdat wingers meestal al geen verdedigen hebben en ook nog is op aanvallend staan, is het percentage dat ze daadwerkelijk bij dragen aan de (vleugel)verdediging te verwaarlozen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe bedoel je risicovol? Een vleugel draagt alleen verdedigend bij als je 'm verdedigend laat spelen, volgens mij. Als je die flank leeg laat door met een WTM te spelen, maakt het wat dat betreft dus niet uit. Als je meer middenveld nodig denkt te hebben, moet je dat dus gewoon doen.
Ah, ok. Maar goed, ik heb TV niet over verdedigende skills gehoord, dus dan gaat mijn verhaal nog steeds opquote:Op maandag 15 januari 2007 17:56 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Neehoor. Ook al zet je hem op aanvallend, dan draagt hij nog steeds bij aan de (vleugel)verdediging. Maar omdat wingers meestal al geen verdedigen hebben en ook nog is op aanvallend staan, is het percentage dat ze daadwerkelijk bij dragen aan de (vleugel)verdediging te verwaarlozen.
Even bij mij kijken: VIII:quote:Op maandag 15 januari 2007 15:17 schreef Daemon19 het volgende:
Gemiddelde div. 6:
[..]
Gemiddelde div. 7:
[..]
quote:Kapitaal: -280 129 ¤ (-315 898) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 1328 leden
Supporters: in de wolken
Deze week
Stadionkosten 17 805 (27.500 toeschouwers)
Sponsorgeld 58 997
Spelersloon 31 104 (19 spelers)
Personeel 31 500
Jeugdopleiding 0
Die hebben altijd zin. Een extra centrale middenvelder speelt als normale middenvelder en helpt dus de aanval met z'n passing skills en de verdediging met z'n verdediging skills.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:11 schreef twi het volgende:
Ik ben van plan een middenvelder te kopen die extra centrale middenvelder is. Hebben bijstats als passen en verdedigen hier nog nut, of kan ik beter voor een compleet kale speler gaan?
Ze hebben wel nut, ze tellen ook mee. Je kan hem alleen geen individuele orders geven.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:11 schreef twi het volgende:
Ik ben van plan een middenvelder te kopen die extra centrale middenvelder is. Hebben bijstats als passen en verdedigen hier nog nut, of kan ik beter voor een compleet kale speler gaan?
Interesse?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:11 schreef twi het volgende:
quote:Verzonden 2007-01-15 17:37:00
Van LennertK
Onderwerp Re: se ti interresa
>hi has played campionato
William Ferrario (147430714)
His wage is way too low to rise in skill in a short time.
quote:Verzonden 2007-01-15 20:35:00
Van LennertK
Onderwerp Re: (geen onderwerp)
> William Ferrario (147430714)
piss off
Ik kom ook te kort voor een nieuwe trainee, helaas iets meer dan 16 k.quote:
Leuke speler voor je Twi maar hij heeft ook te weinig conditie en ervaring om goed te kunnen bijdragen aan je mid. Dus al wist je wel die 16k erbij te halen zou ik t nog niet doen als ik jou was.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:07 schreef rompompom het volgende:
Weet je wat nou jammer is? Als je toch al niet zo hele beste jeugdpull met redelijk PM en redelijk conditie 's maandags meteen in conditie daalt..
quote:16-01-2007
Je hebt een speler verkocht en 164 938 ¤ ontvangen.
ikke dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:54 schreef Yankee_One het volgende:
tijd om wat personeel te ontslaan denk ik?
Dan nog is 64.500 wel veel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ikke dan?
"Staff 64 500"
ik heb dan ook momenteel 10 dokters voor 2 heftige blessures en al een tijdje 10 fysio's om blessures bij mn oudjes zoveel mogelijk te beperken
Waar heb jij het nu over?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:30 schreef mp-menace het volgende:
En het stadion uit te breiden. Uiteraard meteen een ideaal (63%-25%-10%-2%) stadionneke van maken. Zo te zien geld genoeg om er 3000 tot 5000 plaatsen bij te bouwen. Een uitbreiding naar 15000 plaatsen vanuit zijn huidige stadion zou 348000 kosten. Geld zat dus!
Uitbreiden stadion lijkt me?quote:
Voor Outpost, gok ik. Het zit al een tijdje behoorlijk vol daar, dus het is geen gek ideequote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Uitbreiden stadion lijkt me?
Ja dat snapte ik wel, bedoelde tegen wie hij dat had dan. Outpost dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Uitbreiden stadion lijkt me?
quote:Alberto Antonio De la Rosa
TSI = 690, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
2 aankopen. Nog 2 te gaan. Of die laatste snel gaat stijgen weet ik niet, die eerste heb ik wel een goed gevoel bijquote:Jean-Baptiste Vilain
TSI = 550, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Hier kan je het toch ongeveer berekenen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:25 schreef Lennox het volgende:
Nummer 1: 660
Nummer 2: 640
ex bonus. Ik heb nu 4 plekken over, waarvan in principe 1 plek LT is. Dus als nummer 1 of 2 maar stijgt is het goed. Rest is vrij door blessures. Nummer 1 kostte me 113k, nummer 2 maar 45k
155kquote:Felix Loozen (49285320)
25 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 040
Loon: 2 000 ¤/week
Eigenaar: KCS
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Hebben keeperstrainers uberhaupt zin, ik heb er eentje maar misschien dat ik die ook nog omzet in een assistentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:28 schreef Ruudt het volgende:
Goalkeeping Coaches: 0
Assistant Coaches: 10
Met 10 haal je het hoogste rendement.
thanks, dan gaan we dat straks gelijk even doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:35 schreef Ruudt het volgende:
Heeft weinig zin als je er maar 1 hebt, dus mooi omzetten.
Ik heb er al heel veel ontslagen. Ik heb er all1 toen weer een aantal aangenomen omdat ik er toch wat anders over denk dan de meeste.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:54 schreef Yankee_One het volgende:
tijd om wat personeel te ontslaan denk ik?
Dat ga ik ook doen. Ik moet all1 ff wachten tot zondag. Ik heb ook een nieuwe coach nodig. En nog een nieuwe trainie.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:30 schreef mp-menace het volgende:
En het stadion uit te breiden. Uiteraard meteen een ideaal (63%-25%-10%-2%) stadionneke van maken. Zo te zien geld genoeg om er 3000 tot 5000 plaatsen bij te bouwen. Een uitbreiding naar 15000 plaatsen vanuit zijn huidige stadion zou 348000 kosten. Geld zat dus!
Na omzetting van 0/10 naar 1/9 zakte mijn keeper van uitstekend vorm naar waardeloos binnen een maandquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:44 schreef Lennox het volgende:
Ik heb 1 keepersassistent en 9 assistent trainers. De toegevoegde waarde van een 10e assistents is haast niets, dus heb ik liever 1 keeperstrainer erbij. En ik moet zeggen dat ik zelden een vormcrisis bij mn keeper heb.
Dit heb ik vaker gehoord, ik heb er dan ook 1.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:02 schreef twi het volgende:
[..]
Na omzetting van 0/10 naar 1/9 zakte mijn keeper van uitstekend vorm naar waardeloos binnen een maand
Ik heb er nu juist weer 0quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit heb ik vaker gehoord, ik heb er dan ook 1.
We have a winnerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:01 schreef rompompom het volgende:
Of jullie leggen de klemtoon verkeerd.. Met 'ook' hoeft-ie niet te bedoelen dat twi erook één heeft.
Die past hier niet, qua formaat! Zijn er echt geen andere prijzen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:03 schreef Lennox het volgende:
[..]
We have a winner![]()
U gaat door voor de --> [afbeelding]
Meer dan 10 assistenten (keepersassistenten + normale assistenten) verlies je je training door. Snel de keeperstrainer ontslaan dus, anders gooi je een week training weg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Extra assistent genomen en mijn keeperstrainer toch maar gehouden... die 1500 ga ik niet dood van
Ik heb nu 5 assistent-trainers en een keeperstrainer... in totaal 10 assistenten zit ik dus nog niet aan maar dat laten mijn financieen nog niet toequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Meer dan 10 assistenten (keepersassistenten + normale assistenten) verlies je je training door. Snel de keeperstrainer ontslaan dus, anders gooi je een week training weg.
quote:Finlay Cameron (147596790)
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Scotland
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
oh, en dat kan ik er nou net niet bijhebben eigenlijk... speel de komende twee potjes tegen het beste middenveld van mijn leaguequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:42 schreef twi het volgende:
Nee, je middenveld is alleen minder sterk.
Mijn coach heeft inmiddels zwak leiderschap en dat in de VI.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef komrad het volgende:
mijn coach is van goed naaar redelijk leiderschap gedaald
100 kquote:Liu Wai Lok
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Chinese Taipei
Total Skill Index (TSI): 1 710
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: redelijkSpelhervatting: redelijk
15 kquote:Iginio Galvez
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Nationaliteit: flag Bolivia
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
3 kquote:Liang Teck How
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Singapore
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
die eerste klinkt alsof je em bij de Chinees op de hoek kunt afhalen met een bakje witte rijst....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:16 schreef Bonobo11 het volgende:
Vandaag even voor trainees wezen shoppen:
[..]
100 k
[..]
15 k
[..]
3 k
Ben weer klaar voor dit seizoen, lekker doortrainen maar weer.
Allen voor de redelijk lange termijn, skilltraden kost teveel moeite...![]()
Mn laatste aankoop voor deze week. Hopen dat er een paar van stijgen en winst maken natuurlijkquote:Johan Gabrielsson (147655372)
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 640 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Jazeker, maar alleen in sublevel en ik ben counterkoning dus is ook niet zo heel boeiend die teamgeest.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:34 schreef rompompom het volgende:
Nice.. Nog TS hit gehad met twee controversiële knakkers?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die eerste klinkt alsof je em bij de Chinees op de hoek kunt afhalen met een bakje witte rijst....
anders ga je slapen ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 05:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Jazeker, maar alleen in sublevel en ik ben counterkoning dus is ook niet zo heel boeiend die teamgeest.
[..]
Sambal bij? Kalendel? Foebellel?
Slapenquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
anders ga je slapen ofzo![]()
![]()
vanavond 7e ronde![]()
allemaal duimen, ook voor qyn! ws krijg ik rond de 15% bbz ofzo
Tot het eelt erop staat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
vanavond 7e ronde![]()
Succes vanavond..quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
vanavond 7e ronde![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die eerste klinkt alsof je em bij de Chinees op de hoek kunt afhalen met een bakje witte rijst....
succes beiden!quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
vanavond 7e ronde![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je biedt op dezelfde spelers als ik![]()
Gelukkig was ik afgelopen vrijdag al begonnen met zoeken..quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:55 schreef Yankee_One het volgende:
wat is trainees kopen toch hatelijk werk waneer de prijzen nooit constant zijn
Jij had toch 2 spelers die niet gestegen waren?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:55 schreef Yankee_One het volgende:
wat is trainees kopen toch hatelijk werk waneer de prijzen nooit constant zijn
Nummer 1 en 4 met redelijk passen. Nummer 2 stijgt sowieso zonder echte bijstats en nummer 3 is een twijfelaar.quote:17-01-2007 Gekocht Johan Gabrielsson van BK REMO 65 000 ¤ 660
16-01-2007 Gekocht Ben Starhemberg van Fruchtzwerge Kö 32 000 ¤ 520
16-01-2007 Gekocht Jean-Baptiste Vilain van parisSGteam 45 000 ¤ 570
15-01-2007 Gekocht Alberto Antonio De la van Club Atlético J 131 000 ¤ 700
had altijd al eens zo een speler willen hebben. kosten 225kquote:Albert Wajsberg (147785252) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 1 080
Loon: 620 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
dat zijn inderdaad leuke spelertjes...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:03 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
had altijd al eens zo een speler willen hebben. kosten 225k
waarom minimaal goed? deze speler wordt wereldklasse wanneer hij 21 is. prima leeftijd lijkt mequote:Op woensdag 17 januari 2007 16:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat zijn inderdaad leuke spelertjes...
Ik probeer tegenwoordig echter minimaal verdedigen goed aan te schaffen... maar voor zulke spelers wil ik best wel eens een uitzondering maken
hij was niet goedkoop nee, maar het is heel moeilijk om dit soort spelers te pijlen op prijs. en het is idd een LT trainee dus boeit het vrij weinig wanneer hij over 6 weken pas popt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:27 schreef Lennox het volgende:
Zijn leuke spelers ja. Alleen zal hij niet echt hoog zitten, maar dat maakt voor LT niet echt uit. Toch vind ik hem wel enigzins aan de prijs.....
Goed 17 jaar met redelijk passen koop ik alleen als YP, maar dan nog moet je afwegen of het (prijstechnisch) niet slimmer is om een 17 jaar hoog redelijk/redelijk te kopen.
Ik heb trouwens ooit een 18 jarige goed verdediger, met goed vleugel en redelijk passen voor >400k verkocht. Wordt grif voor betaald.
dan zou je sneller kunnen cashen voor zo'n speler...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom minimaal goed? deze speler wordt wereldklasse wanneer hij 21 is. prima leeftijd lijkt me
17-jarigen goed met redelijk passen zijn overdreven duur, kan je beter voor een 18-jarige gaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:27 schreef Lennox het volgende:
Zijn leuke spelers ja. Alleen zal hij niet echt hoog zitten, maar dat maakt voor LT niet echt uit. Toch vind ik hem wel enigzins aan de prijs.....
Goed 17 jaar met redelijk passen koop ik alleen als YP, maar dan nog moet je afwegen of het (prijstechnisch) niet slimmer is om een 17 jaar hoog redelijk/redelijk te kopen.
Ik heb trouwens ooit een 18 jarige goed verdediger, met goed vleugel en redelijk passen voor >400k verkocht. Wordt grif voor betaald.
Het begint ergens op te lijken, nu nog een middenvelder zoeken met als budget 1.75 mil.quote:Jorge Rubio
TSI = 53 800 , 26 years, solid form
Has solid experience and wretched leadership abilities [Unpredictable]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: poor
Winger: poor Defending: weak
Scoring: titanic Set pieces: divine
Wage: 36 744 ¤/week including 20% Bonus
Price: 1 824 000 ¤
Aarto Soisalon
TSI = 69 900 , 27 years, passable form
Has formidable experience and wretched leadership abilities [Quick]
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: inadequate
Winger: poor Defending: weak
Scoring: titanic Set pieces: passable
Wage: 34 200 ¤/week
Price: 1 692 000 ¤
Lai Jung-mo
TSI = 56 580 , 25 years, inadequate form
Has inadequate experience and wretched leadership abilities [Quick]
Stamina: formidable Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: extra-terrestrial Defending: weak
Scoring: disastrous Set pieces: poor
Wage: 33 864 ¤/week including 20% Bonus
Price: 1 527 000 ¤
Valt wel mee. Voor 3 ton koop je ze wel. Terwijl net gestegen goed/redelijk 17 jr dik 2/2,5 ton soms opbrengen. Met dat geld van skilltraden koop ik er dan af en toe een.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:52 schreef Ruudt het volgende:
[..]
17-jarigen goed met redelijk passen zijn overdreven duur, kan je beter voor een 18-jarige gaan.
quote:
Korte 1e helftquote:De scheidsrechter toonde Frederico Andrade van Tjappie`s de gele kaart na een heel nare overtreding. Met 0-0 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. Tjappie`s domineerde de wedstrijd en mocht 55 procent balbezit laten aantekenen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |