Ik ben mn trainies juist aan t vernieuwen nu. Ik heb er teveel van 19 met goed.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:54 schreef qyn het volgende:
[..]
Tja, zo veel heb je voor hem niet betaald; je kunt op zich nu nu je winst nemen (90k?) .. omdat ie 17 is kun je hem natuurlijk ook nog doortrainen voor wat langere termijn, 17 jaar uitstekend is het zeker nog niet te vroeg voor (al wordt het nooit een U20 natuurlijk). Ik zou het een beetje af laten hangen hoeveel lange termijn trainees je nu hebt (of hoeveel je er in je basisteam hebt) en hoe snel je geld nodig hebt![]()
Je kunt natuurlijk van de winst weer nieuwe skilltrades kopen ^^
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net voor de gein eens op die Cross Your Fingers-optie geklikt om te kijken wat voor jeugdspeler ik zou gaan krijgen. Krijg ik gewoon de gegevens van een trainee die ik eerder deze week heb gekochttot op de naam nauwkeurig
Jah d0h! Je moet eerst een YP pullen en dan pas op die site inloggen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:20 schreef AirRaid het volgende:
[..]
idd dit klopt voor geen meter, krijg gewoon de gegevens van de vorige gepromoveerde jeugdspeler![]()
Om het spannend te maken.. Kan je vaardigheid voor vaardigheid selecteren.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:51 schreef twi het volgende:
Dat is inderdaad wel d0h, maar watvoor nut heeft die optie dan?
Ja dat insinueert de titel Cross your fingers toch ook: Kruis hier je vingers wat voor jeugdspeler je gaat krijgen, anders heeft die optie toch ook totaal geen zin omdat je dan zelf ook al weet wat je hebt gepulledquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Jah d0h! Je moet eerst een YP pullen en dan pas op die site inloggen.
Hij zoekt de speler met het hoogste id (laatst aangemaakt, dus YP).
Wat verwacht je dan? Dat die site voorspelt wat voor je YP je krijgt?!
ik ben het helemaal met je eens, zo heeft die optie inderdaad totaal geen nut. bedoel als ik een YP pull dan kijk ik ook meteen naar zijn stats en ga dan niet via een andere site stap voot stap zijn gegevens na. slaat toch nergens op.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat insinueert de titel Cross your fingers toch ook: Kruis hier je vingers wat voor jeugdspeler je gaat krijgen, anders heeft die optie toch ook totaal geen zin omdat je dan zelf ook al weet wat je hebt gepulled
Beetje naïef om te denken dat die site je YP voorspelt. Anders pullen heel veel mensen toch geen YP.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat insinueert de titel Cross your fingers toch ook: Kruis hier je vingers wat voor jeugdspeler je gaat krijgen, anders heeft die optie toch ook totaal geen zin omdat je dan zelf ook al weet wat je hebt gepulled
oeh joepie, lekker nuttigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:53 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Om het spannend te maken.. Kan je vaardigheid voor vaardigheid selecteren.
Ipv dat je het ineens allemaal in beeld ziet.
Voor 180k, das 80k onder de gemiddelde prijs..quote:Otmar Coeimans (146985592)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
das dan wel netjesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:51 schreef Daemon19 het volgende:
Deze speler gekocht:
[..]
Voor 180k, das 80k onder de gemiddelde prijs..
Vond ik ook..quote:
Nog meer mensen hier last van? Het inlogscherm geeft HT overigens wel...quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
[DBNETLIB][ConnectionRead (recv()).]General network error. Check your network documentation.
/Common/includes/Database2.asp, line 191
wat lul jij nouquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:38 schreef MrMoon het volgende:
lekker hoor een backup van 15:15.. al die biedingen op mn speler weg....
Ik vind die "vragen" altijd min of meer inkoppers. Daarnaast gaat het puur om spelers spammen lijkt me? Terwijl 9 vd 10 mensen hier niet op net gestegen spelers zit te wachten. Mocht je wat te koop hebben, dan kan je ook zeggen "Ik heb een 20 jarige Briljant def met goed passen en goed winger bijvoorbeeld. Mocht er iemand interesse hebben dan vinden ze je team vanzelf.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
Leuk dan kap ik toch met fok!!! bladiebla
verkocht voor 40kquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik vind die "vragen" altijd min of meer inkoppers. Daarnaast gaat het puur om spelers spammen lijkt me? Terwijl 9 vd 10 mensen hier niet op net gestegen spelers zit te wachten. Mocht je wat te koop hebben, dan kan je ook zeggen "Ik heb een 20 jarige Briljant def met goed passen en goed winger bijvoorbeeld. Mocht er iemand interesse hebben dan vinden ze je team vanzelf.
Ontopique. Na een dag hard werken even de hattrick site willen checken, omdat er een speler afliep. Doet die h0erensite het niet![]()
Trouwens vandaag bij een bekende ex voetballer wat gebracht![]()
welkequote:Trouwens vandaag bij een bekende ex voetballer wat gebracht
Als t voor jou inkoppers zijn hoeft t voor mij niet zo te zijn. Ik vraag ze niet voor jan met de korte achternaam.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik vind die "vragen" altijd min of meer inkoppers. Daarnaast gaat het puur om spelers spammen lijkt me? Terwijl 9 vd 10 mensen hier niet op net gestegen spelers zit te wachten. Mocht je wat te koop hebben, dan kan je ook zeggen "Ik heb een 20 jarige Briljant def met goed passen en goed winger bijvoorbeeld. Mocht er iemand interesse hebben dan vinden ze je team vanzelf.
Ontopique. Na een dag hard werken even de hattrick site willen checken, omdat er een speler afliep. Doet die h0erensite het niet![]()
Trouwens vandaag bij een bekende ex voetballer wat gebracht![]()
Iedereen die hier een trainee post is voor 99% zeker niet zo lang geleden gestegen. En DUS zullen de lezers er niet op bieden. Meestal zoek je juist niet de speler die net gestegen is, maar die wat hoger in zijn waarde zit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
Ik kan ook niet weten waar men hier wel of niet op zit te wachten. En zo weten ze meteen of ze wel of niet geintereseerd zijn en hoeven ze niet naar mn team om dat te bepalen.![]()
![]()
Weinigquote:
Misschien dat zaterdag niet zo een handige dag is om spelers af te laten lopen. Ik laat ze meestal aflopen op zondag, dinsdag of woensdag wanneer mensen hun wedstrijden spelen. Skilltrades vaak op maandag trouwens, waarom ik daar minder geduld mee heb, weet ik ook nietquote:
Ok dan doe ik niet meer maar toch nog ff t volgende:quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Iedereen die hier een trainee post is voor 99% zeker niet zo lang geleden gestegen. En DUS zullen de lezers er niet op bieden. Meestal zoek je juist niet de speler die net gestegen is, maar die wat hoger in zijn waarde zit.
Het is dus compleet overbodig die spelers hier te spammen.
Ja dat klopt. En ik dacht ook wel ongeveer t zelfde maar er zit hier op deze site zoveel ervaring dat dat handig is als hulp om een beslissing te nemen. Waar door ik dus het de volgende keer t niet meer hoef te vragen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Yankee_One het volgende:
Outpost, je speelt meer dan een jaar Hattrick zeg je. Vragen of je spelers nog door moet trainen zijn afhankelijk van een paar dingen die je zelf moet leren inschatten. Vandaar dat ik vaak niet de neiging heb te reageren, terwijl ik mezelf toch wel behulpzaam acht.
En dat gedoe met foetre kan mij persoonlijk niet zoveel schelen, daar lees ik, netals de meeste transferads, overheen. Dus daar ga ik persoonlijk niet anders op jou reageren.
[..]
Ik had verwacht dat er op zaterdag wel aardig wat mensen online zouden zijn, maar hij had natuurlijk ook een vrij lage TSI/weinig bijstats. Voor Picun hoop ik wel wat meer te vangen en anders blijft die maar. Misschien dat het skilltraden nu steeds minder winstgevend wordt, aangezien we toch al weer aardig vorderen in het seizoen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Yankee_One het volgende:
Misschien dat zaterdag niet zo een handige dag is om spelers af te laten lopen. Ik laat ze meestal aflopen op zondag, dinsdag of woensdag wanneer mensen hun wedstrijden spelen. Skilltrades vaak op maandag trouwens, waarom ik daar minder geduld mee heb, weet ik ook niet![]()
Ach, daar heb je straks alleen maar plezier van!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:28 schreef SelmerV het volgende:
Ik zit in zo'n skeitsaai "opbouwseizoen". Mn beste midtrainees verkocht en daar dure 17 jarige voor gekocht. Mijn team is nu zó slecht en dat in de VI-de divisie![]()
![]()
Een uitmuntend def is zeker een aanwinst voor velen. Maar als ze kunnen kiezen tussen jouw speler die net gestegen is of een ander die mogelijkerwijs iets meer training gehad heeft sinds zijn laatste stijging, dan kiezen ze nooit voor de jouwe. Als de ander inderdaad meer training heeft gehad, is het ook een iets betere speler dan de speler die net gestegen is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dan doe ik niet meer maar toch nog ff t volgende:
Ik train verdedigen (zoals wel meer hier) maar als je dat nou niet trained kan een uitmuntende verdediger toch juist een aanwinst zijn voor je team? Dan maakt t ook niet uit of hij hoog of laag zit in zn waarde?? Daarom had ik hm juist hier op gemeld. Maar goed dat doe ik dus ook niet meer. Het was allemaal goed bedoeld hoor.![]()
![]()
[..]
Juist. Buiten de trainingslinie voornamelijk ervaren spelers lijkt me?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:05 schreef Ruudt het volgende:
En ik denk dat er ook veel teams die dat soort verdedigers kopen naar de ervaring kijken..
jah idd, jammer dat er geen doorspeelfunctie in het spel zitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ach, daar heb je straks alleen maar plezier van!
Als men verstandig is wel ja.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
Juist. Buiten de trainingslinie voornamelijk ervaren spelers lijkt me?
Dan gaat het snel vervelen denk ik, heb ik namelijk wel met bijvoorbeeld FM.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef SelmerV het volgende:
[..]
jah idd, jammer dat er geen doorspeelfunctie in het spel zit
waarom is zaterdag niet een handige dag? In sommige landen worden er toch op zaterdag competitiewedstrijden gespeeld of vergis ik me daar in?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Yankee_One het volgende:
Outpost, je speelt meer dan een jaar Hattrick zeg je. Vragen of je spelers nog door moet trainen zijn afhankelijk van een paar dingen die je zelf moet leren inschatten. Vandaar dat ik vaak niet de neiging heb te reageren, terwijl ik mezelf toch wel behulpzaam acht.
En dat gedoe met foetre kan mij persoonlijk niet zoveel schelen, daar lees ik, netals de meeste transferads, overheen. Dus daar ga ik persoonlijk niet anders op jou reageren.
[..]
Misschien dat zaterdag niet zo een handige dag is om spelers af te laten lopen. Ik laat ze meestal aflopen op zondag, dinsdag of woensdag wanneer mensen hun wedstrijden spelen. Skilltrades vaak op maandag trouwens, waarom ik daar minder geduld mee heb, weet ik ook niet![]()
Omdat ze hun doel hebben behaald (stijgen naar een volgend niveau), wil je er gelijk op cashen! $$$/¤¤¤quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef Yankee_One het volgende:
Op zich is het ook wel slim om ze om zondagmiddag erop te zetten, zodat ze nog voor de vriendschappelijke wedstrijden van woensdag aflopen. Dan wordt er over het algemeen ook veel op geboden..quote:Op zondag 14 januari 2007 02:07 schreef twi het volgende:
Ik zet ze juist niet vrijdagavond op de lijst, maar bij voorkeur op zaterdag. De mensen bij wie hun vingers kriebelt die wachten op woensdag kunnen het dan niet laten mijn waailappen te kopen
Valt op zich wel mee. En de vraag is altijd groter dan het aanbod (zeker met redelijke-uitstekende spelers).quote:Op zondag 14 januari 2007 02:22 schreef twi het volgende:
Maar dan heb je weer een heel groot aanbod van trainees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |