Volgens mij ben ik 2 jaar terug ook in les sybelles geweest, veel plezier !!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:03 schreef Grumpey het volgende:
wintersport
(volgende week zondag, de 22e dus, weer terug)doei iedereen
Waarom kan je dat zelf niet?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Heb echt zin in aankomende zondag... ben erg benieuwd hoeveel sterker mijn team is geworden met mijn nieuwe aankopen, met name het middenveld....
Kan iemand eens nakijken hoe het met mijn vorm staat
ja ik weet niet goed welk programma ik daarvoor moet hebbenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:03 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waarom kan je dat zelf niet?
Alle spelers Top 11
∑ TSI 10 510 7 750
Ø TSI 389 705
Ø age 23 21.5
Ø form 4.6 5.3
Ø exp 2.1 1.5
zo te zien komen deze gegevens van foxtrick, een hattrick plugin van firefox.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ik weet niet goed welk programma ik daarvoor moet hebben
Maar wel bedankt
Heb de plug-in gedownload maar waar vind ik nu die gegevens... snap er geen fluit vanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
zo te zien komen deze gegevens van foxtrick, een hattrick plugin van firefox.foxtrick
ik ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind die wapenfeiten zó oninteressant
volgens mij niet, hoewel er altijd cracks of dat soort dingen te verzinnen zijn lijkt mequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er ook manieren om die opties te gebruiken zonder te betalen
met name hattrix-ray
trouwes wat een tyfus dramatische vertaling zegquote:Gustavo Rojas (77384478)
21 years, redelijk form, gezond
A controversieel who is kalm and oprecht.
Has zwak experience and zwak leadership abilities.
Nationality: Argentina
Total Skill Index (TSI): 13 400
Loon: 8 016 ¤/week including 20% Bonus
Eigenaar: Holloway Wanderers
Injuries: Healthy
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: formidabel
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Deadline: 15-01-2007 at 23:52
Asking price: 1 200 000 ¤
Die 1e ja dat wist ik van jou al Twi maar die 2e?? of bedoelde je die????quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:06 schreef twi het volgende:
Goeie genadeJa, ik zou 'm verkopen en er een trainee met redelijk verdedigen en passen voor terugkopen. Of goed verdedigen, als je het geld hebt.
Tevens TVP, eerste keer dat ik in dit topic kijk
Thxquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:11 schreef twi het volgende:
Die 2e heb ik 't ook over. Weg doen, gezien z'n slechte bijstatsNu levert 'ie een ton op, begin volgend seizoen is 'ie uitstekend en levert 'ie misschien 120-140k op. Zou 'm wel een minimale prijs van 90k geven als je 'm list trouwens.
No hablo holandés!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
Leuk dan kap ik toch met fok!!! Als niemand mn vragen beantwoord terwijl ik ze er 2 of meer keer op zet !!! (dat is trouwens niet de 1e keer!!!!!) Kijk als er 1 iemand over heen leest of 10 ok. Dat maakt niet uit maar als ik 2x of meer iets vraag en niemand reageerd. na 10 keer wordt wordt ik t zat!!!! Dit is niet de 1e keer dat er totaal niet gereageerd word op mij. Sorry maar ook ik ga al een jaar of wat mee en probeer ook anderen te helpen als ik een antwoord weet. Is nou door al dat gedoe met foetre mijn krediet weg of zo??? dat men mij geen antwoord wil geven??? Ik snap er geen klote meer van!!! Ik wil gewoon antwoord!!!!!!! zo een rare vragen stel ik toch niet of wel?????
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
ik zou je teamnaam veranderen in Calimero Unitedquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
Leuk dan kap ik toch met fok!!! Als niemand mn vragen beantwoord terwijl ik ze er 2 of meer keer op zet !!! (dat is trouwens niet de 1e keer!!!!!) Kijk als er 1 iemand over heen leest of 10 ok. Dat maakt niet uit maar als ik 2x of meer iets vraag en niemand reageerd. na 10 keer wordt wordt ik t zat!!!! Dit is niet de 1e keer dat er totaal niet gereageerd word op mij. Sorry maar ook ik ga al een jaar of wat mee en probeer ook anderen te helpen als ik een antwoord weet. Is nou door al dat gedoe met foetre mijn krediet weg of zo??? dat men mij geen antwoord wil geven??? Ik snap er geen klote meer van!!! Ik wil gewoon antwoord!!!!!!! zo een rare vragen stel ik toch niet of wel?????
ja ik heb foxtrick geinstalleerd en dan kun je op de clubpagina die optie bekijken die je nieuwe jeugdspeler uitrekend... klopt volgens mij geen hol vanquote:
Mensen tijd gunnen dat heeft geen zin als je hier niet binnen een dag antwoord hebt op je vraag dan krijg je m ook niet meer!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:01 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mensen wat tijd gunnen helpt. Soms krijg je geen antwoord.
Vragen herposten of threads bumpen kan aso overkomen, niet doen.
Wat je met Foetre hebt weet ik niet, maar vecht het lekker elders uit ( die sig)
Dat weet ik ook wel Vulture. Het is ook een duidelijke voor wie de (voetbal)schoen past trekke m aan. Was dus duidelijk niet aan jou gericht. Maar bedankt voor je uitleg.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zou je teamnaam veranderen in Calimero United
Maar als ik een antwoord op je vraag weet zal ik niet weigeren dat te geven hoor, moet zelf alleen ook nog veel leren
quote:
Tja, zo veel heb je voor hem niet betaald; je kunt op zich nu nu je winst nemen (90k?) .. omdat ie 17 is kun je hem natuurlijk ook nog doortrainen voor wat langere termijn, 17 jaar uitstekend is het zeker nog niet te vroeg voor (al wordt het nooit een U20 natuurlijk). Ik zou het een beetje af laten hangen hoeveel lange termijn trainees je nu hebt (of hoeveel je er in je basisteam hebt) en hoe snel je geld nodig hebtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
De volgende speler heb ik ook. Die is ook deze week gepoped zal ik m maar meteen verkopen?? Ik heb m +- 4 weken geleden gekocht voor 19000 euries. Hij is inm volgens de transver vergelijking nu iets minder dan een ton opbrengen. Ik had m gekocht om als skiltraid te gebruiken maar ik had t ff flink verkeerd ingeschat.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
idd dit klopt voor geen meter, krijg gewoon de gegevens van de vorige gepromoveerde jeugdspelerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net voor de gein eens op die Cross Your Fingers-optie geklikt om te kijken wat voor jeugdspeler ik zou gaan krijgen. Krijg ik gewoon de gegevens van een trainee die ik eerder deze week heb gekochttot op de naam nauwkeurig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |