In mijn 8e klasse had je ook echt een dikke kans gehad om te promoveren, maar zo te zien is jouw poule even wat zwaarder dan die van mij..quote:Op zondag 14 januari 2007 10:12 schreef foetre het volgende:
Sponsorgeld 56 529 Spelersloon 59 964
het word egt steeds erger.
k moet egt kampioen worden wil ik gezond blijven
Dat klopt, je zal niet snel rijk worden van je winst en gezien je selectie zou je moeten promoveren. Maar je zit financieel nog niet in de problemen, tweewekelijks maak je nog wel winst. En verkoop van trainees beschrijf ik ook als pure winst, en jij hebt het ook niet nodig om gezond te blijven..quote:Op zondag 14 januari 2007 10:52 schreef foetre het volgende:
ja maar het houdt niet egt over vin je wel.
en verkoop van trainies is niet egt goed om daar gezond van te zijn.verkoop van trainies moet je gebruiken om je team te versterken en nieuwe betere trainies aan te trekken.
en heb weer de pech een sterke degradant te treffen
quote:Op zondag 14 januari 2007 10:12 schreef foetre het volgende:
Sponsorgeld 56 529 Spelersloon 59 964
het word egt steeds erger.
k moet egt kampioen worden wil ik gezond blijven
Ik zit bijna nog 5k boven jou spelersloon.quote:Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 0 Stadionkosten 16 250
Sponsorgeld 56 340 Spelersloon 64 668
Financieel voordeel 0 Rente 4 292
Tijdelijk 0 Tijdelijk 2 000
Personeel 39 000
Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomsten 56 340 Totale uitgaven 146 210
Verwachte winst/verlies -89 870
Ik twijfel of ik 'm zelf houd tot goed om'm vervolgens te verpatsen. Ik heb eigenlijk geen ruimte voor hem, maar nu is-ie maar 5k waard.quote:Jurre Heitinga (147748368) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en rechtvaardig is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 210
Loon: 560 ¤/week
Manager: JHMWMJZMN
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Vandaag thuis, dan haal ik meestal wel 120k op en dan kom ik op een winst van 90k. Financieel gezond dus.quote:Sponsorgeld 64 691 Spelersloon 22 128
Deze weekquote:Op zondag 14 januari 2007 11:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat klopt, je zal niet snel rijk worden van je winst en gezien je selectie zou je moeten promoveren. Maar je zit financieel nog niet in de problemen, tweewekelijks maak je nog wel winst. En verkoop van trainees beschrijf ik ook als pure winst, en jij hebt het ook niet nodig om gezond te blijven..
Al ben ik nog wel even je personeelskosten vergeten, als dat een behoorlijk bedrag is, wordt het allemaal nog iets krapper..
Ik pull niet eens meer.... ik wacht op komend seizoen met de nieuwe jeugdopleidingquote:Op zondag 14 januari 2007 11:40 schreef Yankee_One het volgende:
oh ja yp was naatje natuurlijk
mijn jeugdopleiding staat al een paar seizoenen op uitstekend, dus ik blijf het nog even proberenquote:Op zondag 14 januari 2007 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik pull niet eens meer.... ik wacht op komend seizoen met de nieuwe jeugdopleiding
hier ook had vandaag een max matig skill 18 yrquote:Op zondag 14 januari 2007 11:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
mijn jeugdopleiding staat al een paar seizoenen op uitstekend, dus ik blijf het nog even proberen
Speler van mijn tegenstander van vanavond. Wanneer gaat die hufter nou eindelijk eens failliet, heeft maar stadion met 7000 plaatsenquote:Víctor Aldana (74987947) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Maakt deel uit van het Dominican Republic-team!
Nationaliteit: flag Republica Dominicana
Total Skill Index (TSI): 144 780
Loon: 97 224 ¤/week inclusief een 20% bonus
7000 plaatsen? Ik dacht dat iedereen standaard 12000 had?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:46 schreef Lennox het volgende:
[..]
Speler van mijn tegenstander van vanavond. Wanneer gaat die hufter nou eindelijk eens failliet, heeft maar stadion met 7000 plaatsen
Ja, toch maar wel hè? Wel beetje jammer; had het leuk gevonden om weer eens een eigen speler op te trainen.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:38 schreef Lennox het volgende:
Die zit knetterlaag man. Gelijk verpatsen
Dat spelersloon moet ik trouwens maar wat op gaan vinden. Heb in mijn b team spelers met uitmuntend verdedigen met redelijk of goed passen en 18 jaar formidabel/redelijk enzo. Dat zijn ook best salarisslurpers
Een "goed" A keeper en een matig B keeperquote:Op zondag 14 januari 2007 11:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij zal ook wel een dure keeper hebben zeker? Dat zijn salaris-josti's bij het leven.
ergens eind 2004 of begin 2005 hebben ze wat veranderingen doorgevoert. Stadion wat je kreeg ging van 7.000 naar 12.000. fanclub werd teruggebracht..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
7000 plaatsen? Ik dacht dat iedereen standaard 12000 had?
Aha vandaar...quote:Op zondag 14 januari 2007 11:55 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ergens eind 2004 of begin 2005 hebben ze wat veranderingen doorgevoert. Stadion wat je kreeg ging van 7.000 naar 12.000. fanclub werd teruggebracht..
Das nou ni egt veelquote:Op zondag 14 januari 2007 13:38 schreef MrMoon het volgende:
Zie net dat ik mn uitmuntende verdediger met redelijk passen van 20 jaar voor 800k verkocht heb..
YP daarentegen was wat minder leuk...
Mooi ding vk.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
mogguh
Arena: Reuvelt Plaza (146006)
Belongs to: Holloway Wanderers
Country: Nederland
Region : Limburg
Last improvement: 13-01-2007
Total capacity: 55000
[afbeelding]
Hoge.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:28 schreef foetre het volgende:
[..]
VK,VK![]()
![]()
.
En ik had nog wel zo'n grote pet van je op.
Waar zijn de snackbars?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
mogguh
Arena: Reuvelt Plaza (146006)
Belongs to: Holloway Wanderers
Country: Nederland
Region : Limburg
Last improvement: 13-01-2007
Total capacity: 55000
[afbeelding]
Lelijk is het juiste woord.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoge..
Mooi bakkie, V_K.. Het stadion van Grumpey ziet er trouwens ehh... apart uit.
.
Ik vind het wat hebben.quote:
Speel je in België?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef Amadeo het volgende:
Vanmorgen had ik een wedstrijd tegen de #7, zou dus een makkie worden, dus ik hoopte op 7-0, het werd echter 8-0, ik blij dus
Sta nu na 6 wedstrijden 1e met 18 punten
Alleen kon ik het echt niet meer uithouden en heb ik 3 spelers gekocht voor een totaal van 300k, waardoor ik nu maar 90k over heb
Ook mijn jeugdopleiding is deze week verhoogd naar redelijk, hoe lang duurt het met 20 000 per week ongeveer om naar uitstekend te gaan ?
En als hij op uitstekend staat, moet ik dan nog 20 000 betalen, of is 5 000 ofzo ook wel genoeg om het op uitstekend te houden ?
P.S. Is het trouwens ook handig om HT Supporter te nemen als ik nog beetje laag lig qua divisie (IX), of kan ik beter wachten tot ik wat hoger lig ?
Uitverkocht!quote:scorching day at 't skupveldje, where 40525 spectators were in place for today's match. Brouwhuis decided to use a 3-5-2 set up.
Stadion uitbreiden zeg ik je.quote:
Volledig mee eensch.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:10 schreef Ruudt het volgende:
Het is te rustig, kom op mensen!
http://irc.fokhattrick.nl/
quote:Nopke '03
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: formidabel (laag)
Rechterverdediging: redelijk (heel hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: redelijk (heel hoog)
Rechteraanval: uitmuntend (hoog)
Centrale aanval: goed (heel hoog)
Linkeraanval: uitstekend (laag)
HatStats 273
Verdediging 74
Middenveld 102
Aanval 97
LoddarStats
Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling