Nou dit was dan mijn uitmuntende van 20 jaar.quote:Transferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 15-01-2007 om 11:26
Vraagprijs: 650 000 ¤
Hoogste bod:
735 000 ¤ door Mourning Palace
Het bieden is geëindigd!
quote:Je hebt niet genoeg geld om een bouwproject van deze grootte te financieren.
Bedoel je niet zondag?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou dit was dan mijn uitmuntende van 20 jaar.
Wil ik meteen een nieuwe coach aannemen moet ik wachten tot zaterdag.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef Ruudt het volgende:
Die is op zondag.
Dat is niet bijster sterk, bij mij zou je zeker onderaan bungelen of met een beetje geluk strijden tegen degradatie.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:30 schreef roelofjan het volgende:
Ok, ik speel nu in de 7e divisie en ik ben koploper.
[afbeelding]
De huidige nr. 3 gaat zeker wel promoveren, de nr. 2 is z'n middenvelders een tijdje kwijt en heeft promotie al opgegeven zo valt in een persbericht te lezen.
Oftewel als ik niet uitkijk dan promoveer ik naar de 6e divisie... maar wil ik dat wel?
Laaste wedstrijd was een uitwedstrijd, en daar stond het volgende op het veld:
[afbeelding]
Ratings:
[afbeelding]
Ga ik dat redden in de 6e divisie?
Ik heb net m'n 20,21 jarig uitmuntende verdedigers vervangen voor 18 jarige uitstekende... Ik kon altijd leuk counteren, maar daar heb ik nu de spelers niet echt meer voor..
Heb de laatste tijd flink gecashed, echt grote aankopen kan ik voorlopig ook niet doen...
Het leek erop dat ABBA en Vurt zouden promoveren, en dat was het plan ook... dan had ik nog anderhalf seizoen om me voor te bereiden op de 6e divisie.. zoals het nu lijkt heb ik nog maar een paar weken..
Ja, ik zit al wat competities te bekijken en het ziet er niet echt hoopvol uit..quote:Op maandag 15 januari 2007 13:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is niet bijster sterk, bij mij zou je zeker onderaan bungelen of met een beetje geluk strijden tegen degradatie.
Overigens kun je toch wel ergens bekijken in welke divisie je terecht zou kunnen komen????? (pin me er niet op vast)quote:Op maandag 15 januari 2007 13:35 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, ik zit al wat competities te bekijken en het ziet er niet echt hoopvol uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |