100k extra is nooit mis..quote:
helpt mij weer uit de schulden na mijn stadionuitbreidingquote:
ok, dat is echt te ziek voor woordenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:25 schreef foetre het volgende:
Pfff briljant voor 1 mil niet verkocht!![]()
dan train ik ze verder ook al zijn ze al 20 jr!
Waarom 50k extra? seizoenskaarten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
90k + 60k hier, én iets van 200 fanclubleden
tussenseizoen zuigtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:17 schreef jde_kok het volgende:
Tussenseizoen is altijd minder, geen wedstrijden op zondag en weinig hectische dingen in hattrick land. Komt goed uit, heb net vakantie...
quote:Zondag 30 Juli 2006
- Laatste wedstrijdronde
- Geld voor de topscorer wordt uitgekeerd (10.000 euro)
Woensdag 2 Augustus 2006
- Vriendschappelijke wedstrijden
Zondag 6 Augustus 2006
- Kwalifikatiewedstrijden, daarna:
- Bonus for eind positie in de league
(gamerules.asp?languageid=10&find=economy) (even op Nederlands klikken)
- Promotie bonus
(gamerules.asp?languageid=10&find=economy)
- Fanclub koopt nieuwe seizoenkaart voor 30 euro per fan
- Promovendi krijgen +10% supporters erbij, degradanten -10%
- Medailles worden uitgereikt
- Vanaf nu worden de nieuwe leagues/wedstrijdprogramma's gemaakt. Dit duurt tot ver in de week meestal.
Woensdag 9 Augustus 2006
- Vriendschappelijke wedstrijden
- Opmaak bekerwedstrijden. Pas beginnend nadat alle vriendschappelijke wedstrijden klaar zijn in dat land.
Zondag 13 August 2006
- Teamgeest, Zelfvertrouwen, supportersmood en sponsormood worden gereset tijdens de economische update.
-Een kwartier voor de eerste wedstrijden normaal gesproken zouden beginnen kun je weer je jeugdpull doen. Deze pull veroudert niet bij de leeftijdsupdate op maandag.
Maandag 14 Augustus
- Spelers worden ouder
- Lonen worden aangepast
- Kaarten (geel en rood) worden kwijtgescholden
Woensday 16 Augustus 2006
- 1e bekerronde, voor teams die geen beker spelen evt. vriendschappelijk.
Zondags begint dan de competie weer.
Tssssssssssk... vast een of andere nitwit op gebodenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:00 schreef The_Hives het volgende:
YP trouwens voor 160k verkocht. Toch niet verkeerd aan het einde van het seizoen
val van mijn stoel als hij er voor dat bedrag uitgaatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:00 schreef Daemon19 het volgende:
Rob Hunt (68632952) / Wonderbaarlijk PM / Matig Def. / bijna slecht Exp. / 5,5* / Deadline: 03-08-2006 om 21:16 / Vraagprijs: 1,9 miljoen
90k voor de eerste plek en 60k omdat ik rechtstreeks gepromoveerdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Waarom 50k extra? seizoenskaarten?
Ik krijg 110 extra supporters..
Komt dat even mooi uitquote:
1.965.000 is die er voor uit gegaan..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
val van mijn stoel als hij er voor dat bedrag uitgaat
val ook val mijn stoel als hij er voor dat bedrag uitgaat. wereldklasse gaat er al voor 1,6-1,7 miljoen uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:08 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
1.965.000 is die er voor uit gegaan..
Nee ok niet..![]()
Maar hij staat er wel voor 1,75 miljoen op nu..
quote:03-08-2006 World Record
I am now trying to set the world record as most challenged team.
At midnight european time, I will decide who gets a friendly.
-Don't send me pm's, or you will lose your chance.
-Don't pull back your offer, or you will, of course, lose your chance.
So, everybody Challenge me!
D'oh! Ik heb al een friendly geregeldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:43 schreef Bonobo11 het volgende:
Voor de flagchasers
Sin City Scorpio's (794012) Suriname houd om middernacht een loterij, voor een friendly
Challengen dus.
[..]
hehequote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:23 schreef Grumpey het volgende:
komt het grote moment daar, ben je zelf morgenochtend vroeg op weg naar parijs
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:31 schreef Grumpey het volgende:
maareh, Rekkie is net op tijd voor het magische moment
webclient van JD werkt ook niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:31 schreef Grumpey het volgende:
irc werkt bij mij niet mokkaboon
maareh, Rekkie is net op tijd voor het magische moment
als je het echt zo 'makkelijk' zal hebben zal ik voor zolang je het met piccen vol kan houden voor de beker gaan...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:35 schreef maniack28 het volgende:
Ik twijfel of ik volgend seizoen voor de comp ga of voor de beker. Eigenlijk wil ik wel eens in de beker stunten. Meer exp enzo... handhaven is makkie, zeker met die 2 prutsers van promovendi erbij en dan nog een bot uit V... Denk dat ik het even afwacht, maar beker trekt me voorlopig meer
heb al antwoord gegeven. Je taktiek is goed, ik zou zelf nooit risico nemen wat jij wilde nemen. Maar goed, het is ook niet zo'n enorme ramp. Hoe zeker weet je dat je PD zeker CA speelt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:35 schreef Mokkaboon het volgende:
daarnaast heb ik je wat minuten geleden al een berichtje per HT gestuurd omdat jij een counter team bent en wss goede tips kan geven
je moet je dan even melden in het fokcup-hattrick topic, ook in dit subforum te vinden ergens, en dan beginnen de inschrijvingen ergens over een paar weken. Dat wordt daar vermeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:36 schreef Rekkie het volgende:
FF een vraagje... hoe kan ik meedoen met cups enzo?
Oftwel hoe werkt het
Fok cup e.d zal volgend seizoen wel weer bekend worden gemaakt. Cup in hattrick zal je zelf af moeten dwingenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:36 schreef Rekkie het volgende:
FF een vraagje... hoe kan ik meedoen met cups enzo?
Oftwel hoe werkt het
Ik bedoelde inderdaad Fok cup.... thanksquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:42 schreef Lennox het volgende:
[..]
Fok cup e.d zal volgend seizoen wel weer bekend worden gemaakt. Cup in hattrick zal je zelf af moeten dwingen
Wie niet..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef MyImmortal het volgende:
hoop weer op mooi stijgers vannacht
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:54 schreef Rekkie het volgende:
Hmmm ik was dus al lid van de Fok federatie
kan je doen. negatieve conditie events zijn niet echt prettig natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:53 schreef Tomhoog het volgende:
manoman nog eventjes en het is weer raak
hierna conditie trainen toch in de komende weken of zal ik het gewoon niet doen. ik train def
Das dus vrij kutquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:13 schreef Grumpey het volgende:
formi voegt niets toe tov excellent in de ratings, het was er destijds al ingevoegd omdat men altijd al van plan was conditie te laten afnemen in de tijd en dan zou formi puur een buffer kunnen vormen. Dat is nu dus echt zo geworden. Maar ik denk dat die regel er nog steeds wel is
Loopt zondag af. 1.390.000 ¤ mensenquote:Cédric Creusot (70203815)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 9 530
Loon: 3 216 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Krayn's eleven
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Nog een noodkreet naar mensen die ooit passing hebben getrained voor defs. Is er enige samenhang te vinden of ze hoog zitten in hun passing stat?quote:Philipp Gahn (96628875)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 3 300
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Krayn's eleven
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Benjamin Beusmans
TSI = 1 170, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk
Heel te vreden meequote:Tomas Zetterdahl (122848351)
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 560
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: rampzalig
volgens mij snap ik je vraag niet helemaal. maar ik heb wel passing voor defs getraind iig...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:53 schreef Lennox het volgende:
Nog een noodkreet naar mensen die ooit passing hebben getrained voor defs. Is er enige samenhang te vinden of ze hoog zitten in hun passing stat?
mn 28-jarige keeperquote:Celino Becerra:
His defending proficiency improved from disastrous to wretched.
quote:Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: poor Defending: outstanding
Scoring: poor Set Pieces: wretched
voor hoeveel wil je hem gaan listen. heb ook zo'n knakker rondlopen, alleen met matig passen en 5 weken onderweg naar briljantquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
en deze van 18 jr, wil m gaan verkopen, hij s alleen in poor form
[..]
Ik kan amper vergelijkend materiaal vinden qua spelers. Ik heb nog nooit passen getrained en ik vind het zonde als ik straks bijvoorbeeld 2 weken passen train en er niks van terug zie. Daarom vraag ik me af of jij bijvoorbeeld bij het zien van stats / TSI / Vorm kan zeggen: "Nou die lijkt me hoog te zitten" of "Die zit zeker laag" . Op die fietsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
volgens mij snap ik je vraag niet helemaal. maar ik heb wel passing voor defs getraind iig...
Eerst 1 week conditie.. kan je daarna altijd nog zien wat je de 2e week doetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:06 schreef komrad het volgende:
+1 wing, 18 jarige naar briljant met goed passen
Weer een ander twijfelgeval, 2 weken conditie voor mijn wingers of 1 week en 1 week passen ?
dat is niet handig, wnat dan moet ik in de eerste ronde van de beker 550 of 253 gaan spelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Eerst 1 week conditie.. kan je daarna altijd nog zien wat je de 2e week doet
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is niet handig, wnat dan moet ik in de eerste ronde van de beker 550 of 253 gaan spelen
Ben benieuwd wanneer die voor de 2e keer in wegmisbruikers komt..quote:
Ik wil met minimale investeringen gewoon 1e of 2e worden, komend seizoen 1 of 2 echt sterke teams. Met mijn nieuwe coach per volgende week kan ik ook op TS gaan spelen, daarom een SN of TIT MIF erbij. Caudron niet echt een sterke speler maar 4,5* en goedkoop in salaris, en kan evt TWquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef Lennox het volgende:
Aanval zit wel snor bij jou, vooral ook omdat je vleugels traint. Nu zet je die wing backs nog vaak naar het midden, maar als je die nu aanvallend gaat zetten + aanvallende winger? Zou dat niet een hele lekkere wing attack geven?. Vooral omdat die Caudron ook naar de vleugel kan (dan zal je wel centrale aanval inleveren).
Die briljante inwisselen zal nu ook niet veel moeite kosten met die absurde pm prijzen. Wonderbaarlijk def idem. Ik mag blij zijn geloof ik als ik die van mij voor 1.4 slijt.
Wat versta je onder "betere" keeper. Briljant?
Simpel.. heel simpel...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef komrad het volgende:
Op verzoek van Joralf maar ook voor anderen zodat hij zijn licht kan laten schijnen over mijn team.
Persoonlijk zit ik te denken aan een wonderbaarlijk def, eeen SN/TIt MF ip briljant en mogleijk een betere keeper
Komt ie:
[Spelers van Komrad]
Daar doel ik ook op. Mn broertje traint ook vleugels, en als def trainer kan ik dat nooit stoppen. Die gaan zo naar uitmuntend vleugels aan beide kanten. En dat wordt met de week gekker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:50 schreef maniack28 het volgende:
.
- Waar je zelfs voor zou kunnen gaan is nog een andere aanvaller. Nog een FTW... Aangezien je altijd met 2 wingers speelt kan je met nog een FTW aan 2 kanten een geile aanvalsrating houden. Ik zou zelf denken aan 2x een wonderbaarlijk spits... doe je de bovennatuurlijk eruit dat spaart weer geld uit (loon). Een van die wonderbaarlijke spitsen dan met goed of uitstekend wing en een beetje passen (en onvoorspelbaar).
Idem hierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:53 schreef Lennox het volgende:
[..]
Daar doel ik ook op. Mn broertje traint ook vleugels, en als def trainer kan ik dat nooit stoppen. Die gaan zo naar uitmuntend vleugels aan beide kanten. En dat wordt met de week gekker.
Waarom geen FTW met Caudron als de tegenstander standaard aan een kant een slappe defrating heeft? Dat is juist een van de dingen die je wel moet doen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:55 schreef komrad het volgende:
Dank voor de tips, met 200Hatstats ga ik het nog niet zo maar redden in mijn league, denk er aan dat ik nu al 190 kan halen.
Qua loon heb ik nu een erg goedkope huishouding, onder de 100k, dat ik volgens mij voor een VI team niet veel, Ik draai in weken dat ik uit speel ook 1 a 2 k verlies
Def moet sowieso, ik denk aan een wonderbaarlijk, is qua loon nog goedkoop. Keeper wacht ik denk ik af tot wat ik met die def aan rating haal, maar wonderbaarlijk, WC zal het wel wordne.
MF komt er ook wel, de SN spits is niet extreem duur en die ga ik wel houden denk ik.
Hauri wordt ook geen wingback omdat hij dan te traag traint. Ik kan hem mogelijk zelfs nog wel verkopen binnenkort, in 2 weken is hij briljant wing namelijk.
Ik ga iig niet met FTW spelen en AOW want ik vind dat ik daar te weinig passing voor heb in mijn team, iig in mijn iMF en def, wingers hebben wel veel passing allemaal
sorry tikvout, geen 2 FTW's omdat ik centraal wat over wil houden (heb nu ook nog een redelijk centrale aanvalsrating) en ik dus te weinig passing heb nu op AOW goed te spelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waarom geen FTW met Caudron als de tegenstander standaard aan een kant een slappe defrating heeft? Dat is juist een van de dingen die je wel moet doen...
Ow okquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef komrad het volgende:
[..]
sorry tikvout, geen 2 FTW's omdat ik centraal wat over wil houden (heb nu ook nog een redelijk centrale aanvalsrating) en ik dus te weinig passing heb nu op AOW goed te spelen
Op termijn kan AOW best grappig zijn maar dan moet ik alle spelers die ik aankoop met veel passing kopen en dat is niet voor nietsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ow okDan ist goed.. dan moet je die SN spits houden
We zitten dus ongeveer gelijk met uitzondering van het geld dat jij hebt en ik nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:03 schreef komrad het volgende:
Deze week
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 4 889 Stadionkosten 28 675
Sponsorgeld 85 525 Spelersloon 97 784
Financieel voordeel 100 000 Rente 0
Tijdelijk 26 230 Tijdelijk 9 000
------------ Personeel 40 500
----------- Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomsten 216 644 Totale uitgaven 195 959
Verwachte winst/verlies 20 685
quote:Gurbe de Hoon (91749768) 1
18 jaar, matig in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
Ik spreek Nederlands!
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 13 700
Loon: 2 020 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 2
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos
Tering, wat zijn wingers goedkoop manquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef ASSpirine het volgende:
Toch beetje tegengevallen TU...:
TSI : +6400 / - 5270
Vorm : +10 / -5
Vleugel : +2
Heb nog spelers die ik weg moet hebben...
Ik denk dat ik 1 week conditie ga trainen en dan 2de week weer vleugel.
Ik heb wel deze er bij gekregen nu![]()
[..]
Ja weet het.. daarom wil ik ook een wingdef ipv Tamuz.. eentje die aanvallende kan.. uitmuntend/goed/goed ofzo dus.. met koppen. En dan ook nog SPquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef Lennox het volgende:
Word die kant met Tamuz niet erg zwak bij jou? Ik snap dat hij een aardige vrije trap kan nemen, maar zo duur zijn spelhervatters met briljant pm/ def nu ook niet meer tegenwoordig.
ik meen me te herinneren dat dat een hele voordelige skilltrade was. gekocht op goed?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tering, wat zijn wingers goedkoop manJE hebt hem gekocht in week 1 of 2 als uitstekend ofzo? of goed hoog? En dat voor slechts 475k... spitsen kosten dan over de miljoen
Ja ik had het hele seizoen 6 psychologen op mijn zelfvertrouwen kunstmatig op wonderbaarlijk te houden. Komend seizoen worden dat er 3.. en ik neem ook minder woordvoerders, want ze kosten meer dan dat ze opbrengen, qua sponsergeld zit ik al aan het dak en ik heb slechts 1605 fanclubleden dus die groeien ook wel door met minder woordvoerdersquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef komrad het volgende:
Onze teams lijken, behalve de trainingslinies best wel op elkaar
ja met wat geld kun je leuke dingen doen en zo lang als ik niet investeer heb ik natuurlijk wel optimaal profijt van mijn goedkope huishouding. Je heb trouwens wel wat meer personeel tov mijn lijst. Ik heb er namelijk nog 6 of 7 economen in zitten
Die was wel heel goedkoop dan jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat dat een hele voordelige skilltrade was. gekocht op goed?
hoeveel geld heb je trouwens nu?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja ik had het hele seizoen 6 psychologen op mijn zelfvertrouwen kunstmatig op wonderbaarlijk te houden. Komend seizoen worden dat er 3.. en ik neem ook minder woordvoerders, want ze kosten meer dan dat ze opbrengen, qua sponsergeld zit ik al aan het dak en ik heb slechts 1605 fanclubleden dus die groeien ook wel door met minder woordvoerders
Ik kocht em idd als goed hoog, ik had er vertrouwen in dat hij hoog was. Na zijn aankoop had ik een beetje spijt, vond het al veel geld. Maar na zijn directe stijging naar uitstekend was ik al ontzettend blij met deze goedkope aankoopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tering, wat zijn wingers goedkoop manJE hebt hem gekocht in week 1 of 2 als uitstekend ofzo? of goed hoog? En dat voor slechts 475k... spitsen kosten dan over de miljoen
100kquote:
Zeik niet.. voor eenb eetje winger met passing betaal je zo 2 mil.. voor een 19 jarige spits met wonderbaarlijk en matig passen betalen ze nog geen 2 mil en dan heb je hem gekocht voor 1 mil of meer in week 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik kocht em idd als goed hoog, ik had er vertrouwen in dat hij hoog was. Na zijn aankoop had ik een beetje spijt, vond het al veel geld. Maar na zijn directe stijging naar uitstekend was ik al ontzettend blij met deze goedkope aankoop
Mij hoor je niet meer klagen. Maar ik heb het nog een paar keer geprobeerd, dat lukt dus niet meer. Ze worden nu ook duurder en duurder. En de verkoopprijs blijft enigzins laag vind ik...
kaal moet je ze wel voor 1,2-1,3 miljoen kunnen vindenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
Barnat is ene lastige zaak omdat hij eigenlijk net te weinig SP heeft om heel erg fijn te zijn.
Ik zit er ook aan te denken mijn stadion uit te breiden, heb nu 44k en zou bv naar 48 of 52k kunnen
wat is trouwens een redelijk prijs voor een wonderbaarlijk def?
Ik heb er 1 te koop staan. 1.39k. Slecht ervaring en al bijna 20 xp pointsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
Barnat is ene lastige zaak omdat hij eigenlijk net te weinig SP heeft om heel erg fijn te zijn.
Ik zit er ook aan te denken mijn stadion uit te breiden, heb nu 44k en zou bv naar 48 of 52k kunnen
Ja, ik denk dat ik hem met uitmuntend verkoop, dan is ie halverwege 19 en zou hij het meest moeten opleveren.. al betwijfel ik of er echt winst in gaat zittenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
Congratz, op je naar je tweede televisie-optreden..quote:
Ok, I did not know dat jij wingers traint (toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:34 schreef komrad het volgende:
moet je toch eens beter kijken dubnobass...........................................
uitmuntend/goed trainee met een briljant bijstat
is niet bepaald kaal
Ik heb gekozen voor 17/goed voor de b trainees. Ik wilde dit seizoen alles rond hebben en ivm geld was het niet andersquote:Kasimir van Rij
TSI = 5 290, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Roman Saxl
TSI = 1 470, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Markus Schweitzer
TSI = 5 260, 18 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Meir Keshet
TSI = 1 560, 17 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Olger Slotema
TSI = 1 360, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Jean Grossin
TSI = 2 430, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Snel]
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Hehe zo begitn iedereen iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:52 schreef Lennox het volgende:
Mijn bijstat-lozen zijn nog uit het tijdperk dat ik begon met Hattrick. In 3 seizoenen naar wonderbaarlijk getraineden nu op 1 na allemaal weg. Heb nu 6 trainees met redelijk passen, 1 met goed en 1 met matig. 2 anderen zijn kaal maar hoog voor leeftijd.
Begonnen als 17jr, uitstekend.quote:Ad DeFrank
TSI = 89 780, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
volgens mij poste ik 2,5 uur geleden toch op pagina 2quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
voor hoeveel wil je hem gaan listen. heb ook zo'n knakker rondlopen, alleen met matig passen en 5 weken onderweg naar briljant
aah op die fietsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik kan amper vergelijkend materiaal vinden qua spelers. Ik heb nog nooit passen getrained en ik vind het zonde als ik straks bijvoorbeeld 2 weken passen train en er niks van terug zie. Daarom vraag ik me af of jij bijvoorbeeld bij het zien van stats / TSI / Vorm kan zeggen: "Nou die lijkt me hoog te zitten" of "Die zit zeker laag" . Op die fiets![]()
2e scriptie??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
trouwens nu zie ik ook die enorme posts van joralf en komradski op de vorige pagina... pfff... misschien heb ik van t weekend tijd om mijn licht daarover te laten schijnen. nu ff laatste details van de eerste versie van de tweede scriptie afmaken...![]()
2quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:31 schreef komrad het volgende:
[..]
2e scriptie??
hoeveel moet je er dan??
als ze de prijs betalen waarvoor ik ze list en dus WIL verkopen, dan boeit t natuurlijk niet. en die 1k list-kosten neem ik dan even gemakshalve voor liefquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:06 schreef MacMauser het volgende:
Volgens mij is iedere speler die je list nu geldverspilling, maar t kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik me te rijk reken![]()
ben je dan nu afgestudeerd???quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
2
allebei van 6 EC maar hoor (staat ongeveer gelijk aan 1 maand fulltime werk) in de praktijk ligt t iets langer op de plank....
Die tactiek pas ik dus ook al een weekie of 3 toe, alleen is t succes wat ik ermee erg weinig. Alleen dat ik dus vaak mijn 1k kwijt ben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
als ze de prijs betalen waarvoor ik ze list en dus WIL verkopen, dan boeit t natuurlijk niet. en die 1k list-kosten neem ik dan even gemakshalve voor lief![]()
*Kuch*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:41 schreef Lemming22 het volgende:
Een 19-jarige middenvelder is vandaag gepopt. Dit zijn zijn stats:
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Doortrainen aangezien hij pas 19 is? Of verkopen? En zo ja, voor hoeveel listen? De transfervergelijking geeft bedragen aan tussen de 160.000 en 250.000.
conditietraining meegeven en verkopenquote:
Oke dan, bedankt!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
conditietraining meegeven en verkopen
20 jaar is te oud voor uitstekend
Kuch!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:22 schreef Ruudt het volgende:
Ik denk erover om al m'n spelers te verkopen die ik met winst kan verkopen en dan pas weer spelers te kopen na de 2 conditie trainingen. Zodat ik allemaal spelers met een goede conditie en vorm kan halen. Is dit wat of niet?
defineer winst. en het zal je geld en heel veel tijd gaan kosten. vanwege de makelaarskosten en al die spelers die je weer moet kopen om je team waardig te krijgenquote:
je zult moeten counteren. met 532 kan je het middenveld niet winnnen (normaal gesproken) en dus verlies je je wedstrijdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef Swennus het volgende:
ik zit volgend seizoen voor 2e jaar in de IX en wil graag hogerop. aan de stats gezien van mijn nieuwe comp heb ik het hoogste van allemaal, vorig jaar had ik dit ook redelijk vaak maar verloor toch wedstrijden... waar kan dit door komen
Ligt dit aan mijn tactiek (532)? of komt dit door iets anders maybe!?
quote:Luke MacGrory (38307694)
33 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Scotland
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mineiro United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
1k met goede hoopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:01 schreef Swennus het volgende:
ok bedankt!
en wat kan ik hier nog voor vragen!?
[..]
Zonder je stats te zien, zeg ik ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef Swennus het volgende:
Ik zou zorgen dat je het middenveld gaat pakken. Daar verlies je het nu meestal op. 5-3-2 kan best hoor in divisie IX.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef Swennus het volgende:
ik zit volgend seizoen voor 2e jaar in de IX en wil graag hogerop. aan de stats gezien van mijn nieuwe comp heb ik het hoogste van allemaal, vorig jaar had ik dit ook redelijk vaak maar verloor toch wedstrijden... waar kan dit door komen
Ik zou 3-5-2 gaan spelen. Die tactiek werkt in lagere divisie gewoon goed.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef Swennus het volgende:
Tikfoutje, kan gebeurenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:50 schreef Lennox het volgende:
Hij traint verdedigers. Een van de weinige die het laf heeft gelijk 5-3-2 te gaan spelen en lekker te trainen
PM is lekker winstgevend op het momentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef twi het volgende:
Hij kan best 5-3-2 blijven spelen hoor, hij moet alleen zorgen dat z'n middenvelders uitstekend PM en conditie hebben, en dus een vleugelspeler als centrale middenvelder gebruikt.
[..]
Tikfoutje, kan gebeuren
Voor mij flinke versterkingen voor de VIII div waar ik komend seizoen in speel. Er is nog 1 mid onderweg het is all1 nog niet zeker of ik die haal zaterdag verloopt zn deadline en dan ben ik er niet.quote:mids :
Jonatan Jansson (109465134)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Casper Otte Mortensen (69142049)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Mn nieuwe spits (Ik had 2 spitsen met redelijk)
Matti Johnsson (119006372)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Mn nieuwe keep :
Ivan Donyushkin (90189312)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Conditie: zwak Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Mn trainie :
Taeke Dopper (122465265)
17 jaar, zwak in vorm, gezond
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
PM?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef twi het volgende:
Hij kan best 5-3-2 blijven spelen hoor, hij moet alleen zorgen dat z'n middenvelders uitstekend PM en conditie hebben, en dus een vleugelspeler als centrale middenvelder gebruikt.
[..]
Tikfoutje, kan gebeuren
Dus dat wil zeggen dat ik al mijn def trainees kan verkopen!?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ik zou 3-5-2 gaan spelen. Die tactiek werkt in lagere divisie gewoon goed.
Dat wil dan voor je zeggen: Wat spelers verkopen die beter zijn dan degene die je net poste en 17 of (hooguit) 18 jarige middenvelders aankopen die minimaal redelijk positiespel hebben met als bijstat wat passing. Koop je ze deze week nog dan kun je ze direct 2 weken conditietraining meegeven.
Ik zou beide buitenspelers weg laten. Eén op extra centrale verdediger en de ander op extra centrale middenvelder. Dan natuurlijk die 2 middenvelders zo laten (dus geen extra verdediger zoals je ze altijd hebt staan tot nu toe) die je eventueel op aanvallend kan zetten. Je probleem wordt dan natuurlijk scoren dus daarom zou je hem op centrum aanval moeten zetten (geen vleugels) maar dat ligt aan de bijstats van je middenvelders (wat hebben ze voor passen ed.).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:55 schreef Swennus het volgende:
En zoals ik begrepen heb moet ik mijn 2 buitenste middenvelders dan op "naar het midden" zetten?
NIET?!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:01 schreef maniack28 het volgende:
Swennus, je moet niet van training gaan switchen he? Het lijkt erop alsof sommige mensen denken dat je dat wel moet doen![]()
Zei ik dat dan? Hij moet zorgen dat z'n basis-middenvelders uitstekend PM zijn, niet dat hij ze naar uitstekend moet trainen. Wanneer je er slechts 3 van hebt, moeten die wel bovengemiddeld goed zijn. Aangezien ze in IX gemiddeld "goed" zijn, heeft hij er dus 3 "uitstekend" nodig om zo ook op het middenveld nog wat potten te kunnen breken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:33 schreef Lennox het volgende:
[..]
PM is lekker winstgevend op het moment![]()
![]()
![]()
Gelukkig wel, de prijzen van defs moeten we een beetje hoog houden hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:50 schreef Lennox het volgende:
Hij traint verdedigers. Een van de weinige die het lef heeft gelijk 5-3-2 te gaan spelen en lekker te trainen
Met goed,goed, uitstekend werd ik fluitend kampioen in IX. Gewoon 5-3-2 centrumaanval. 9 van de 10 ploegen halen net slecht(oud) middenveld. Dat stelt dus niks voor. Zorgen dat je een beetje normale TS hebt en je promoveert makkelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Zei ik dat dan? Hij moet zorgen dat z'n basis-middenvelders uitstekend PM zijn, niet dat hij ze naar uitstekend moet trainen. Wanneer je er slechts 3 van hebt, moeten die wel bovengemiddeld goed zijn. Aangezien ze in IX gemiddeld "goed" zijn, heeft hij er dus 3 "uitstekend" nodig om zo ook op het middenveld nog wat potten te kunnen breken.
Die jongen vraagt advies over zijn te spelen systeem en of dat het beste systeem is voor hem om te spelen..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:01 schreef maniack28 het volgende:
Swennus, je moet niet van training gaan switchen he? Het lijkt erop alsof sommige mensen denken dat je dat wel moet doen![]()
http://www.htratings.com/quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:24 schreef Amadeo het volgende:
Weet iemand een goed programma om de prestaties op de training etc. bij te houden ?
Jaja, maar ik hoor ineens mensen over 3-5-2 en positiespel.. als hij defs traint dan moet ie nu niet gaan switchenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:03 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Die jongen vraagt advies over zijn te spelen systeem en of dat het beste systeem is voor hem om te spelen..Da krijgt ie dus.
Wil natuurlijk nie zeggen dat ie ook moet gaan switchen. Als ie de trainees in huis heeft nu voor 5-3-2 counter te gaan spelen is ie wel gek als ie nu gaat switchen.
En Lennox's verhaal klopt als een bus![]()
HAMquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:24 schreef Amadeo het volgende:
Weet iemand een goed programma om de prestaties op de training etc. bij te houden ?
HAM kost geld (6 euroquote:
HAM is gratis.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
HAM kost geld (6 euro), htratings is gratis en werkt net zo goed
Bedanktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
http://www.htratings.com/
en dan:
CURRENT VERSION: 2.10 A
http://www.htratings.com/install_2_10_A.zip
HAM is ook een bepaalde tijd gratis, maar daarna moet je eenmalig 7,50 betalen en kan je voor de rest van je leven gebruik maken van HAM.quote:
Hattrick Organizer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:24 schreef Amadeo het volgende:
ten eerste hardstikke bedankt voor je info!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:45 schreef Lennox het volgende:
[..]
Met goed,goed, uitstekend werd ik fluitend kampioen in IX. Gewoon 5-3-2 centrumaanval. 9 van de 10 ploegen halen net slecht(oud) middenveld. Dat stelt dus niks voor. Zorgen dat je een beetje normale TS hebt en je promoveert makkelijk.
Dit jaar heb ik ook nog enkele wedstrijden zo gespeeld. 3 IM en 2 aanvallende CV's. En nu had ik goed, uitstekend, redelijk![]()
Wat Komrad zegt is waar. Ik heb eerst kale defs opgetrained als beginner, omdat ik niet meer geld had. Nu koop ik ze alleen met minimaal redelijk/goed passen erbij. Duurde bij mij 2 seizoenen voor ik zo ver was.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:12 schreef Swennus het volgende:
[..]
ten eerste hardstikke bedankt voor je info!
maar als ik het dus goed begrijp moet ik gewoon zo blijven spelen als ik nu doe alleen met centrumaanval? of moet ik ook nog wat met mijn 3 middenvelders doen?:@
Cheers. Ik zal hem eens checkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:58 schreef rompompom het volgende:
Hattrick coach professional gebruik ik. De opstellingcalculator daarvan is niet zo geweldig, maar om je training bij te houden is het meer dan voldoende. En gratis!
www.h-c-p.net
Hier. Gebruik hem zelf ook. Vind het wel handig en gebruikersvriendelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:09 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Cheers. Ik zal hem eens checken![]()
@Daemon : Heb je een downloadlink ?
Ik promoveer dit seizoen trouwens naar Competitie VIII (ongeslagen sinds ik ben aangesteld), zou ik met mijn 300 000 wat nieuwe spelers aantrekken of zit ik wel goed met basisspelers met vnl redelijk op de dingen die ze nodig hebben ?
Hoelang is die bepaalde tijd dan? Heb het programma al twee jaar in gebruikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
HAM is ook een bepaalde tijd gratis, maar daarna moet je eenmalig 7,50 betalen en kan je voor de rest van je leven gebruik maken van HAM.
http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm
niet zonder te betalen of te cheaten cart_man.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoelang is die bepaalde tijd dan? Heb het programma al twee jaar in gebruik
quote:Thomas Alexandersson:
Hij heeft duidelijk flink wat spelmaken bijgeleerd. Zijn vaardigheid is dan ook gestegen van buitenaards naar mythisch.
Idd dat gebruik ik ook. Daarin zie je per speler hoeveel procent training ie heeft en weet je dus wanneer een speler gaat poppenquote:
quote:Joakim Danielsson
TSI = 2 360 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities [Unpredictable]
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: solid
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: poor Set pieces: poor
Daarom vertrokken we ook om 07.00 uurquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:08 schreef Ruudt het volgende:
Van Lyon naar huis gereden op de 2e zwarte zaterdag, stond 90 km file toch vandaag?
dachten ze dat niet allemaalquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Daarom vertrokken we ook om 07.00 uur
Dan ben je de drukte voor
Niet denken maar doenquote:
Tsjakka, 133k'tjes erbij..quote:06-08-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 33 000 ¤.
06-08-2006 Je hebt 40 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
06-08-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.
06-08-2006 De wekelijkse update van je economische situatie heeft plaatsgevonden.
Gelijk mn stadion maar uitbreiden van 25k naar 30k.quote:Economie
Kapitaal: 352 448 ¤ (460 954) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 1100 leden
Supporters: in de wolken
quote:06-08-2006 Je hebt je stadion uitgebreid en de aannemer 424 000 ¤ betaald.
Daar ging mn geld..quote:Kapitaal: 352 448 ¤ (36 954) ¤
quote:06-08-2006 Stadionuitbreiding No. 3
Met behulp van de kampioenschapbonussen (scrabble anyone?), de verkoop van de nieuwe seizoenskaarten en de kas van de club, heeft Red Daemons genoeg geld om voor de derde keer - in het prille clubbestaan - het stadion uit te breiden.
Deze uitbreiding is noodzakelijk, vanwege de verwachte stijging in supporters. Volgens een woordvoerder worden er maar liefst 10% meer supporters verwacht, aan het begin van het nieuwe seizoen. Dit komt neer op een stijging van ongeveer 110 supporters.
Kloptquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:57 schreef terryvorst het volgende:
06-08-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 23 910 ¤.
06-08-2006 Je hebt 40 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
06-08-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld
![]()
Nog een vraagje....Als je 10 000 investeert in je jeugdopleiding kan die toch maximaal doorgroeien naar redelijk?
Idem. Zal wel zijn omdat normaal gesproken de 2e plaats in VIII ook recht gaf op promotie. Als ze die 10% supporters er nog bij geven zou helemaal mooi zijn 8Pquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:22 schreef foetre het volgende:
06-08-2006 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
Dit is bizar!Ben in VIII 2e geworden dus geen recht op promotie![]()
Je begrijpt me niet: het programma kan niets meer dan dat, ideaal. Geen onnodige poespas waar ik tegenaan moet kijken wat me toch niet interesseert.quote:
Ik heb mijn stadion dit seizoen in week 3 al volgehad in de beker, dus kan wel vrij snelquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:53 schreef qyn het volgende:
Waarom zou je het nu al uitbreiden? Vol stadion heb je toch nooit in de eerste weken.. Je kunt ook gewoon wachten tot je een paar weken in het seizoen zit; hoef je je nu nog niet druk te maken om rood staan
![]()
ooh, had ik hem maar volgende week en was die maar 17....quote:Ewout Prent (126134980) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 620
Loon: 680 ¤/week
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
quote:06-08-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 57 510 ¤.
06-08-2006 Je hebt 60 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
06-08-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld.
quote:Kapitaal: 1 185 843 ¤ (1 324 202) ¤
Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 1917 leden
quote:06-08-2006 Your supporters paid their annual fees. The income from this amounted to 49 710 ¤.
06-08-2006 The series is over and you have been awarded 0.0 ¤ in prize money for the position your club achieved.
quote:Cash funds: 580 393 ¤ (597 044) ¤
Sponsors: high on life
Supporters Club: 1657 members
Supporters: delirious
quote:06-08-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 37 890 ¤.
06-08-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 30 000 ¤ aan prijzengeld.
quote:Wedstrijdprogramma
06-08-2006 (Kwalificatie):
SV Etten-Leur - Dapp're Strijders [Voeg deze wedstrijd toe aan je favorieten]
Datum: 06-08-2006 om 20:00
MatchID: 83744827
Stadion: Ut Vèrkesnest
I'll be watching!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:38 schreef The_Hives het volgende:
KOM DAT ZIEN KOM DAT ZIEN, OM 20:00 UUR:
[..]
Inderdaad!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:40 schreef twi het volgende:
Zijn er nog meer mensen met kwalificatiewedstrijden? Kunnen die hun wedstrijdID posten? In elk geval een beetje spanning vanavond, om de afkickverschijnselen wat weg te moffelen
Kleine update na de verkoop van deze speler:quote:Cash funds: 580 393 ¤ (597 044) ¤
quote:Cash funds: 580 393 ¤ (2 690 044) ¤
welke speler?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Kleine update na de verkoop van deze speler:
[afbeelding]
[..]
Altijd fijn die upload sites..quote:
Staat bij mij dus precies hetzelfde ook, 2de in de achste geworden, maar volgens altid blijf ik lekker in die divisie en das niet zo erg want ik maak dan een redelijk goede kans om kampioen te winnen, bij promotie nu is het volgend seizoen weer degradatie, dus ik wil lekker blijven zitten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:16 schreef Tomhoog het volgende:
06-08-2006 Je supporters hebben hun jaarlijkse abonnement betaald en je ontvangt in totaal 26 160 ¤.
06-08-2006 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je rechtstreeks gepromoveerd bent.
06-08-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
terwijl ik 2de ben geworden toch gepromoveerd in het 8ste!?!
het staat er wel.. ik ben blij![]()
![]()
is al geregeld hivesquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:04 schreef maniack28 het volgende:
Stuur een pm naar komrad, die zoekt nog een def
quote:
ik heb mijn wonderbaarlijk defje al gekocht en voor minder dan ik hem hier kon krijgenquote:
thnxquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:29 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb mijn wonderbaarlijk defje al gekocht en voor minder dan ik hem hier kon krijgen
Succes straks
oh oke, ik had wel al net mijn team voor volgend seizoen gepost, denk je dat ik daar bovenin mee kan komen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
thnx. Met
bedoelde ik eigenlijk dat Jorlaf het over je def had, niet ik
Dan red je het welquote:
Grappig, ik moet nog beginnenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:13 schreef komrad het volgende:
op mijn keeper na heb ik mijn team rond voor komend seizoen:
Keeper: uitmuntend, zwak XP wordt een WC +- 1 level
Wingbacks:2x formi def, uitstekend wing en wat passen
Centrale def: wonderbaarlijk
MF
Inners: bovennatuurlijk en 2x Wereldklasse
Wing: briljant/goed en uitmuntend+4/goed+2/briljant+2 def
Aanval: bovennatuurlijk/zwak en briljant met redelijk wing
Oh ja en er komt nog een nieuwe coach
Toch nog mooi wat geld binnengekregenquote:06-08-2006 Je bent gepromoveerd naar een hogere divisie en je hebt 10% meer supporters erbij gekregen. De nieuwe supporters hebben totaal 600 ¤ voor hun clubkaart betaald.
06-08-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 5 940 ¤.
06-08-2006 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
06-08-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
Nieuwe competitie: VII.22quote:Kapitaal: 352 448 ¤ (40 254) ¤
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 1210 leden
Bij mij niet, ik zit in een andere...quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:09 schreef Yankee_One het volgende:
en ik zit in mijn nieuwe compo! zelfde als door alltid voorspelt was
VII.109
1 2 3 4 5 6 7 8 | roem en avontuur 165 niets [logt niet meer in] fc nitro1978 152 positiespel (half) the yanks 145 verdedigen the bloopers 145 scoren zwabbie united 140 scoren the Jellies 136 niets the duffies 130 verdedigen (half) |
Wel gemotst?quote:
Nee, hij speelt zondag de Fok!-Cup finale.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, hij speelt zondag de Fok!-Cup finale.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik had hem advies gegeven man.. en hij zou motsen
Ga terug naar Frankrijk
quote:90e minuut: Strijders dicteerde het spel met 62 procent balbezit.
De 90 minuten zitten erop. Wat een wedstrijd! We gaan de extra tijd in, dit belooft spannend te worden.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |