Das dus vrij kutquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:13 schreef Grumpey het volgende:
formi voegt niets toe tov excellent in de ratings, het was er destijds al ingevoegd omdat men altijd al van plan was conditie te laten afnemen in de tijd en dan zou formi puur een buffer kunnen vormen. Dat is nu dus echt zo geworden. Maar ik denk dat die regel er nog steeds wel is
Loopt zondag af. 1.390.000 ¤ mensenquote:Cédric Creusot (70203815)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 9 530
Loon: 3 216 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Krayn's eleven
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Nog een noodkreet naar mensen die ooit passing hebben getrained voor defs. Is er enige samenhang te vinden of ze hoog zitten in hun passing stat?quote:Philipp Gahn (96628875)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 3 300
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Krayn's eleven
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Benjamin Beusmans
TSI = 1 170, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk
Heel te vreden meequote:Tomas Zetterdahl (122848351)
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 560
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: rampzalig
volgens mij snap ik je vraag niet helemaal. maar ik heb wel passing voor defs getraind iig...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:53 schreef Lennox het volgende:
Nog een noodkreet naar mensen die ooit passing hebben getrained voor defs. Is er enige samenhang te vinden of ze hoog zitten in hun passing stat?
mn 28-jarige keeperquote:Celino Becerra:
His defending proficiency improved from disastrous to wretched.
quote:Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: poor Defending: outstanding
Scoring: poor Set Pieces: wretched
voor hoeveel wil je hem gaan listen. heb ook zo'n knakker rondlopen, alleen met matig passen en 5 weken onderweg naar briljantquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
en deze van 18 jr, wil m gaan verkopen, hij s alleen in poor form
[..]
Ik kan amper vergelijkend materiaal vinden qua spelers. Ik heb nog nooit passen getrained en ik vind het zonde als ik straks bijvoorbeeld 2 weken passen train en er niks van terug zie. Daarom vraag ik me af of jij bijvoorbeeld bij het zien van stats / TSI / Vorm kan zeggen: "Nou die lijkt me hoog te zitten" of "Die zit zeker laag" . Op die fietsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
volgens mij snap ik je vraag niet helemaal. maar ik heb wel passing voor defs getraind iig...
Eerst 1 week conditie.. kan je daarna altijd nog zien wat je de 2e week doetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:06 schreef komrad het volgende:
+1 wing, 18 jarige naar briljant met goed passen
Weer een ander twijfelgeval, 2 weken conditie voor mijn wingers of 1 week en 1 week passen ?
dat is niet handig, wnat dan moet ik in de eerste ronde van de beker 550 of 253 gaan spelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Eerst 1 week conditie.. kan je daarna altijd nog zien wat je de 2e week doet
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is niet handig, wnat dan moet ik in de eerste ronde van de beker 550 of 253 gaan spelen
Ben benieuwd wanneer die voor de 2e keer in wegmisbruikers komt..quote:
Ik wil met minimale investeringen gewoon 1e of 2e worden, komend seizoen 1 of 2 echt sterke teams. Met mijn nieuwe coach per volgende week kan ik ook op TS gaan spelen, daarom een SN of TIT MIF erbij. Caudron niet echt een sterke speler maar 4,5* en goedkoop in salaris, en kan evt TWquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef Lennox het volgende:
Aanval zit wel snor bij jou, vooral ook omdat je vleugels traint. Nu zet je die wing backs nog vaak naar het midden, maar als je die nu aanvallend gaat zetten + aanvallende winger? Zou dat niet een hele lekkere wing attack geven?. Vooral omdat die Caudron ook naar de vleugel kan (dan zal je wel centrale aanval inleveren).
Die briljante inwisselen zal nu ook niet veel moeite kosten met die absurde pm prijzen. Wonderbaarlijk def idem. Ik mag blij zijn geloof ik als ik die van mij voor 1.4 slijt.
Wat versta je onder "betere" keeper. Briljant?
Simpel.. heel simpel...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef komrad het volgende:
Op verzoek van Joralf maar ook voor anderen zodat hij zijn licht kan laten schijnen over mijn team.
Persoonlijk zit ik te denken aan een wonderbaarlijk def, eeen SN/TIt MF ip briljant en mogleijk een betere keeper
Komt ie:
[Spelers van Komrad]
Daar doel ik ook op. Mn broertje traint ook vleugels, en als def trainer kan ik dat nooit stoppen. Die gaan zo naar uitmuntend vleugels aan beide kanten. En dat wordt met de week gekker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:50 schreef maniack28 het volgende:
.
- Waar je zelfs voor zou kunnen gaan is nog een andere aanvaller. Nog een FTW... Aangezien je altijd met 2 wingers speelt kan je met nog een FTW aan 2 kanten een geile aanvalsrating houden. Ik zou zelf denken aan 2x een wonderbaarlijk spits... doe je de bovennatuurlijk eruit dat spaart weer geld uit (loon). Een van die wonderbaarlijke spitsen dan met goed of uitstekend wing en een beetje passen (en onvoorspelbaar).
Idem hierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:53 schreef Lennox het volgende:
[..]
Daar doel ik ook op. Mn broertje traint ook vleugels, en als def trainer kan ik dat nooit stoppen. Die gaan zo naar uitmuntend vleugels aan beide kanten. En dat wordt met de week gekker.
Waarom geen FTW met Caudron als de tegenstander standaard aan een kant een slappe defrating heeft? Dat is juist een van de dingen die je wel moet doen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:55 schreef komrad het volgende:
Dank voor de tips, met 200Hatstats ga ik het nog niet zo maar redden in mijn league, denk er aan dat ik nu al 190 kan halen.
Qua loon heb ik nu een erg goedkope huishouding, onder de 100k, dat ik volgens mij voor een VI team niet veel, Ik draai in weken dat ik uit speel ook 1 a 2 k verlies
Def moet sowieso, ik denk aan een wonderbaarlijk, is qua loon nog goedkoop. Keeper wacht ik denk ik af tot wat ik met die def aan rating haal, maar wonderbaarlijk, WC zal het wel wordne.
MF komt er ook wel, de SN spits is niet extreem duur en die ga ik wel houden denk ik.
Hauri wordt ook geen wingback omdat hij dan te traag traint. Ik kan hem mogelijk zelfs nog wel verkopen binnenkort, in 2 weken is hij briljant wing namelijk.
Ik ga iig niet met FTW spelen en AOW want ik vind dat ik daar te weinig passing voor heb in mijn team, iig in mijn iMF en def, wingers hebben wel veel passing allemaal
sorry tikvout, geen 2 FTW's omdat ik centraal wat over wil houden (heb nu ook nog een redelijk centrale aanvalsrating) en ik dus te weinig passing heb nu op AOW goed te spelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waarom geen FTW met Caudron als de tegenstander standaard aan een kant een slappe defrating heeft? Dat is juist een van de dingen die je wel moet doen...
Ow okquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef komrad het volgende:
[..]
sorry tikvout, geen 2 FTW's omdat ik centraal wat over wil houden (heb nu ook nog een redelijk centrale aanvalsrating) en ik dus te weinig passing heb nu op AOW goed te spelen
Op termijn kan AOW best grappig zijn maar dan moet ik alle spelers die ik aankoop met veel passing kopen en dat is niet voor nietsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ow okDan ist goed.. dan moet je die SN spits houden
We zitten dus ongeveer gelijk met uitzondering van het geld dat jij hebt en ik nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:03 schreef komrad het volgende:
Deze week
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 4 889 Stadionkosten 28 675
Sponsorgeld 85 525 Spelersloon 97 784
Financieel voordeel 100 000 Rente 0
Tijdelijk 26 230 Tijdelijk 9 000
------------ Personeel 40 500
----------- Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomsten 216 644 Totale uitgaven 195 959
Verwachte winst/verlies 20 685
quote:Gurbe de Hoon (91749768) 1
18 jaar, matig in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
Ik spreek Nederlands!
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 13 700
Loon: 2 020 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 2
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Tering, wat zijn wingers goedkoop manquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef ASSpirine het volgende:
Toch beetje tegengevallen TU...:
TSI : +6400 / - 5270
Vorm : +10 / -5
Vleugel : +2
Heb nog spelers die ik weg moet hebben...
Ik denk dat ik 1 week conditie ga trainen en dan 2de week weer vleugel.
Ik heb wel deze er bij gekregen nu![]()
[..]
Ja weet het.. daarom wil ik ook een wingdef ipv Tamuz.. eentje die aanvallende kan.. uitmuntend/goed/goed ofzo dus.. met koppen. En dan ook nog SPquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef Lennox het volgende:
Word die kant met Tamuz niet erg zwak bij jou? Ik snap dat hij een aardige vrije trap kan nemen, maar zo duur zijn spelhervatters met briljant pm/ def nu ook niet meer tegenwoordig.
ik meen me te herinneren dat dat een hele voordelige skilltrade was. gekocht op goed?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tering, wat zijn wingers goedkoop manJE hebt hem gekocht in week 1 of 2 als uitstekend ofzo? of goed hoog? En dat voor slechts 475k... spitsen kosten dan over de miljoen
Ja ik had het hele seizoen 6 psychologen op mijn zelfvertrouwen kunstmatig op wonderbaarlijk te houden. Komend seizoen worden dat er 3.. en ik neem ook minder woordvoerders, want ze kosten meer dan dat ze opbrengen, qua sponsergeld zit ik al aan het dak en ik heb slechts 1605 fanclubleden dus die groeien ook wel door met minder woordvoerdersquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef komrad het volgende:
Onze teams lijken, behalve de trainingslinies best wel op elkaar
ja met wat geld kun je leuke dingen doen en zo lang als ik niet investeer heb ik natuurlijk wel optimaal profijt van mijn goedkope huishouding. Je heb trouwens wel wat meer personeel tov mijn lijst. Ik heb er namelijk nog 6 of 7 economen in zitten
Die was wel heel goedkoop dan jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat dat een hele voordelige skilltrade was. gekocht op goed?
hoeveel geld heb je trouwens nu?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja ik had het hele seizoen 6 psychologen op mijn zelfvertrouwen kunstmatig op wonderbaarlijk te houden. Komend seizoen worden dat er 3.. en ik neem ook minder woordvoerders, want ze kosten meer dan dat ze opbrengen, qua sponsergeld zit ik al aan het dak en ik heb slechts 1605 fanclubleden dus die groeien ook wel door met minder woordvoerders
Ik kocht em idd als goed hoog, ik had er vertrouwen in dat hij hoog was. Na zijn aankoop had ik een beetje spijt, vond het al veel geld. Maar na zijn directe stijging naar uitstekend was ik al ontzettend blij met deze goedkope aankoopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tering, wat zijn wingers goedkoop manJE hebt hem gekocht in week 1 of 2 als uitstekend ofzo? of goed hoog? En dat voor slechts 475k... spitsen kosten dan over de miljoen
100kquote:
Zeik niet.. voor eenb eetje winger met passing betaal je zo 2 mil.. voor een 19 jarige spits met wonderbaarlijk en matig passen betalen ze nog geen 2 mil en dan heb je hem gekocht voor 1 mil of meer in week 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik kocht em idd als goed hoog, ik had er vertrouwen in dat hij hoog was. Na zijn aankoop had ik een beetje spijt, vond het al veel geld. Maar na zijn directe stijging naar uitstekend was ik al ontzettend blij met deze goedkope aankoop
Mij hoor je niet meer klagen. Maar ik heb het nog een paar keer geprobeerd, dat lukt dus niet meer. Ze worden nu ook duurder en duurder. En de verkoopprijs blijft enigzins laag vind ik...
kaal moet je ze wel voor 1,2-1,3 miljoen kunnen vindenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
Barnat is ene lastige zaak omdat hij eigenlijk net te weinig SP heeft om heel erg fijn te zijn.
Ik zit er ook aan te denken mijn stadion uit te breiden, heb nu 44k en zou bv naar 48 of 52k kunnen
wat is trouwens een redelijk prijs voor een wonderbaarlijk def?
Ik heb er 1 te koop staan. 1.39k. Slecht ervaring en al bijna 20 xp pointsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
Barnat is ene lastige zaak omdat hij eigenlijk net te weinig SP heeft om heel erg fijn te zijn.
Ik zit er ook aan te denken mijn stadion uit te breiden, heb nu 44k en zou bv naar 48 of 52k kunnen
Ja, ik denk dat ik hem met uitmuntend verkoop, dan is ie halverwege 19 en zou hij het meest moeten opleveren.. al betwijfel ik of er echt winst in gaat zittenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
Congratz, op je naar je tweede televisie-optreden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |