hehequote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:23 schreef Grumpey het volgende:
komt het grote moment daar, ben je zelf morgenochtend vroeg op weg naar parijs
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:31 schreef Grumpey het volgende:
maareh, Rekkie is net op tijd voor het magische moment
webclient van JD werkt ook niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:31 schreef Grumpey het volgende:
irc werkt bij mij niet mokkaboon
maareh, Rekkie is net op tijd voor het magische moment
als je het echt zo 'makkelijk' zal hebben zal ik voor zolang je het met piccen vol kan houden voor de beker gaan...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:35 schreef maniack28 het volgende:
Ik twijfel of ik volgend seizoen voor de comp ga of voor de beker. Eigenlijk wil ik wel eens in de beker stunten. Meer exp enzo... handhaven is makkie, zeker met die 2 prutsers van promovendi erbij en dan nog een bot uit V... Denk dat ik het even afwacht, maar beker trekt me voorlopig meer
heb al antwoord gegeven. Je taktiek is goed, ik zou zelf nooit risico nemen wat jij wilde nemen. Maar goed, het is ook niet zo'n enorme ramp. Hoe zeker weet je dat je PD zeker CA speelt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:35 schreef Mokkaboon het volgende:
daarnaast heb ik je wat minuten geleden al een berichtje per HT gestuurd omdat jij een counter team bent en wss goede tips kan geven
je moet je dan even melden in het fokcup-hattrick topic, ook in dit subforum te vinden ergens, en dan beginnen de inschrijvingen ergens over een paar weken. Dat wordt daar vermeld.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:36 schreef Rekkie het volgende:
FF een vraagje... hoe kan ik meedoen met cups enzo?
Oftwel hoe werkt het
Fok cup e.d zal volgend seizoen wel weer bekend worden gemaakt. Cup in hattrick zal je zelf af moeten dwingenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:36 schreef Rekkie het volgende:
FF een vraagje... hoe kan ik meedoen met cups enzo?
Oftwel hoe werkt het
Ik bedoelde inderdaad Fok cup.... thanksquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:42 schreef Lennox het volgende:
[..]
Fok cup e.d zal volgend seizoen wel weer bekend worden gemaakt. Cup in hattrick zal je zelf af moeten dwingen
Wie niet..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef MyImmortal het volgende:
hoop weer op mooi stijgers vannacht
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:54 schreef Rekkie het volgende:
Hmmm ik was dus al lid van de Fok federatie
kan je doen. negatieve conditie events zijn niet echt prettig natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:53 schreef Tomhoog het volgende:
manoman nog eventjes en het is weer raak
hierna conditie trainen toch in de komende weken of zal ik het gewoon niet doen. ik train def
Das dus vrij kutquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:13 schreef Grumpey het volgende:
formi voegt niets toe tov excellent in de ratings, het was er destijds al ingevoegd omdat men altijd al van plan was conditie te laten afnemen in de tijd en dan zou formi puur een buffer kunnen vormen. Dat is nu dus echt zo geworden. Maar ik denk dat die regel er nog steeds wel is
Loopt zondag af. 1.390.000 ¤ mensenquote:Cédric Creusot (70203815)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 9 530
Loon: 3 216 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Krayn's eleven
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Nog een noodkreet naar mensen die ooit passing hebben getrained voor defs. Is er enige samenhang te vinden of ze hoog zitten in hun passing stat?quote:Philipp Gahn (96628875)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Deutschland
Total Skill Index (TSI): 3 300
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Krayn's eleven
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Benjamin Beusmans
TSI = 1 170, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk
Heel te vreden meequote:Tomas Zetterdahl (122848351)
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 1 560
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: rampzalig
volgens mij snap ik je vraag niet helemaal. maar ik heb wel passing voor defs getraind iig...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:53 schreef Lennox het volgende:
Nog een noodkreet naar mensen die ooit passing hebben getrained voor defs. Is er enige samenhang te vinden of ze hoog zitten in hun passing stat?
mn 28-jarige keeperquote:Celino Becerra:
His defending proficiency improved from disastrous to wretched.
quote:Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: poor Defending: outstanding
Scoring: poor Set Pieces: wretched
voor hoeveel wil je hem gaan listen. heb ook zo'n knakker rondlopen, alleen met matig passen en 5 weken onderweg naar briljantquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
en deze van 18 jr, wil m gaan verkopen, hij s alleen in poor form
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |