Tering, wat zijn wingers goedkoop manquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef ASSpirine het volgende:
Toch beetje tegengevallen TU...:
TSI : +6400 / - 5270
Vorm : +10 / -5
Vleugel : +2
Heb nog spelers die ik weg moet hebben...
Ik denk dat ik 1 week conditie ga trainen en dan 2de week weer vleugel.
Ik heb wel deze er bij gekregen nu![]()
[..]
Ja weet het.. daarom wil ik ook een wingdef ipv Tamuz.. eentje die aanvallende kan.. uitmuntend/goed/goed ofzo dus.. met koppen. En dan ook nog SPquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef Lennox het volgende:
Word die kant met Tamuz niet erg zwak bij jou? Ik snap dat hij een aardige vrije trap kan nemen, maar zo duur zijn spelhervatters met briljant pm/ def nu ook niet meer tegenwoordig.
ik meen me te herinneren dat dat een hele voordelige skilltrade was. gekocht op goed?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tering, wat zijn wingers goedkoop manJE hebt hem gekocht in week 1 of 2 als uitstekend ofzo? of goed hoog? En dat voor slechts 475k... spitsen kosten dan over de miljoen
Ja ik had het hele seizoen 6 psychologen op mijn zelfvertrouwen kunstmatig op wonderbaarlijk te houden. Komend seizoen worden dat er 3.. en ik neem ook minder woordvoerders, want ze kosten meer dan dat ze opbrengen, qua sponsergeld zit ik al aan het dak en ik heb slechts 1605 fanclubleden dus die groeien ook wel door met minder woordvoerdersquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef komrad het volgende:
Onze teams lijken, behalve de trainingslinies best wel op elkaar
ja met wat geld kun je leuke dingen doen en zo lang als ik niet investeer heb ik natuurlijk wel optimaal profijt van mijn goedkope huishouding. Je heb trouwens wel wat meer personeel tov mijn lijst. Ik heb er namelijk nog 6 of 7 economen in zitten
Die was wel heel goedkoop dan jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat dat een hele voordelige skilltrade was. gekocht op goed?
hoeveel geld heb je trouwens nu?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja ik had het hele seizoen 6 psychologen op mijn zelfvertrouwen kunstmatig op wonderbaarlijk te houden. Komend seizoen worden dat er 3.. en ik neem ook minder woordvoerders, want ze kosten meer dan dat ze opbrengen, qua sponsergeld zit ik al aan het dak en ik heb slechts 1605 fanclubleden dus die groeien ook wel door met minder woordvoerders
Ik kocht em idd als goed hoog, ik had er vertrouwen in dat hij hoog was. Na zijn aankoop had ik een beetje spijt, vond het al veel geld. Maar na zijn directe stijging naar uitstekend was ik al ontzettend blij met deze goedkope aankoopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tering, wat zijn wingers goedkoop manJE hebt hem gekocht in week 1 of 2 als uitstekend ofzo? of goed hoog? En dat voor slechts 475k... spitsen kosten dan over de miljoen
100kquote:
Zeik niet.. voor eenb eetje winger met passing betaal je zo 2 mil.. voor een 19 jarige spits met wonderbaarlijk en matig passen betalen ze nog geen 2 mil en dan heb je hem gekocht voor 1 mil of meer in week 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik kocht em idd als goed hoog, ik had er vertrouwen in dat hij hoog was. Na zijn aankoop had ik een beetje spijt, vond het al veel geld. Maar na zijn directe stijging naar uitstekend was ik al ontzettend blij met deze goedkope aankoop
Mij hoor je niet meer klagen. Maar ik heb het nog een paar keer geprobeerd, dat lukt dus niet meer. Ze worden nu ook duurder en duurder. En de verkoopprijs blijft enigzins laag vind ik...
kaal moet je ze wel voor 1,2-1,3 miljoen kunnen vindenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
Barnat is ene lastige zaak omdat hij eigenlijk net te weinig SP heeft om heel erg fijn te zijn.
Ik zit er ook aan te denken mijn stadion uit te breiden, heb nu 44k en zou bv naar 48 of 52k kunnen
wat is trouwens een redelijk prijs voor een wonderbaarlijk def?
Ik heb er 1 te koop staan. 1.39k. Slecht ervaring en al bijna 20 xp pointsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
Barnat is ene lastige zaak omdat hij eigenlijk net te weinig SP heeft om heel erg fijn te zijn.
Ik zit er ook aan te denken mijn stadion uit te breiden, heb nu 44k en zou bv naar 48 of 52k kunnen
Ja, ik denk dat ik hem met uitmuntend verkoop, dan is ie halverwege 19 en zou hij het meest moeten opleveren.. al betwijfel ik of er echt winst in gaat zittenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:23 schreef komrad het volgende:
Congratz, op je naar je tweede televisie-optreden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |