Tikfoutje, kan gebeurenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:50 schreef Lennox het volgende:
Hij traint verdedigers. Een van de weinige die het laf heeft gelijk 5-3-2 te gaan spelen en lekker te trainen
PM is lekker winstgevend op het momentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef twi het volgende:
Hij kan best 5-3-2 blijven spelen hoor, hij moet alleen zorgen dat z'n middenvelders uitstekend PM en conditie hebben, en dus een vleugelspeler als centrale middenvelder gebruikt.
[..]
Tikfoutje, kan gebeuren
Voor mij flinke versterkingen voor de VIII div waar ik komend seizoen in speel. Er is nog 1 mid onderweg het is all1 nog niet zeker of ik die haal zaterdag verloopt zn deadline en dan ben ik er niet.quote:mids :
Jonatan Jansson (109465134)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Casper Otte Mortensen (69142049)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Mn nieuwe spits (Ik had 2 spitsen met redelijk)
Matti Johnsson (119006372)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Conditie: slecht Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Mn nieuwe keep :
Ivan Donyushkin (90189312)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Conditie: zwak Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Mn trainie :
Taeke Dopper (122465265)
17 jaar, zwak in vorm, gezond
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
PM?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef twi het volgende:
Hij kan best 5-3-2 blijven spelen hoor, hij moet alleen zorgen dat z'n middenvelders uitstekend PM en conditie hebben, en dus een vleugelspeler als centrale middenvelder gebruikt.
[..]
Tikfoutje, kan gebeuren
Dus dat wil zeggen dat ik al mijn def trainees kan verkopen!?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ik zou 3-5-2 gaan spelen. Die tactiek werkt in lagere divisie gewoon goed.
Dat wil dan voor je zeggen: Wat spelers verkopen die beter zijn dan degene die je net poste en 17 of (hooguit) 18 jarige middenvelders aankopen die minimaal redelijk positiespel hebben met als bijstat wat passing. Koop je ze deze week nog dan kun je ze direct 2 weken conditietraining meegeven.
Ik zou beide buitenspelers weg laten. Eén op extra centrale verdediger en de ander op extra centrale middenvelder. Dan natuurlijk die 2 middenvelders zo laten (dus geen extra verdediger zoals je ze altijd hebt staan tot nu toe) die je eventueel op aanvallend kan zetten. Je probleem wordt dan natuurlijk scoren dus daarom zou je hem op centrum aanval moeten zetten (geen vleugels) maar dat ligt aan de bijstats van je middenvelders (wat hebben ze voor passen ed.).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:55 schreef Swennus het volgende:
En zoals ik begrepen heb moet ik mijn 2 buitenste middenvelders dan op "naar het midden" zetten?
NIET?!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:01 schreef maniack28 het volgende:
Swennus, je moet niet van training gaan switchen he? Het lijkt erop alsof sommige mensen denken dat je dat wel moet doen![]()
Zei ik dat dan? Hij moet zorgen dat z'n basis-middenvelders uitstekend PM zijn, niet dat hij ze naar uitstekend moet trainen. Wanneer je er slechts 3 van hebt, moeten die wel bovengemiddeld goed zijn. Aangezien ze in IX gemiddeld "goed" zijn, heeft hij er dus 3 "uitstekend" nodig om zo ook op het middenveld nog wat potten te kunnen breken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:33 schreef Lennox het volgende:
[..]
PM is lekker winstgevend op het moment![]()
![]()
![]()
Gelukkig wel, de prijzen van defs moeten we een beetje hoog houden hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:50 schreef Lennox het volgende:
Hij traint verdedigers. Een van de weinige die het lef heeft gelijk 5-3-2 te gaan spelen en lekker te trainen
Met goed,goed, uitstekend werd ik fluitend kampioen in IX. Gewoon 5-3-2 centrumaanval. 9 van de 10 ploegen halen net slecht(oud) middenveld. Dat stelt dus niks voor. Zorgen dat je een beetje normale TS hebt en je promoveert makkelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Zei ik dat dan? Hij moet zorgen dat z'n basis-middenvelders uitstekend PM zijn, niet dat hij ze naar uitstekend moet trainen. Wanneer je er slechts 3 van hebt, moeten die wel bovengemiddeld goed zijn. Aangezien ze in IX gemiddeld "goed" zijn, heeft hij er dus 3 "uitstekend" nodig om zo ook op het middenveld nog wat potten te kunnen breken.
Die jongen vraagt advies over zijn te spelen systeem en of dat het beste systeem is voor hem om te spelen..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:01 schreef maniack28 het volgende:
Swennus, je moet niet van training gaan switchen he? Het lijkt erop alsof sommige mensen denken dat je dat wel moet doen![]()
http://www.htratings.com/quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:24 schreef Amadeo het volgende:
Weet iemand een goed programma om de prestaties op de training etc. bij te houden ?
Jaja, maar ik hoor ineens mensen over 3-5-2 en positiespel.. als hij defs traint dan moet ie nu niet gaan switchenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:03 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Die jongen vraagt advies over zijn te spelen systeem en of dat het beste systeem is voor hem om te spelen..Da krijgt ie dus.
Wil natuurlijk nie zeggen dat ie ook moet gaan switchen. Als ie de trainees in huis heeft nu voor 5-3-2 counter te gaan spelen is ie wel gek als ie nu gaat switchen.
En Lennox's verhaal klopt als een bus![]()
HAMquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:24 schreef Amadeo het volgende:
Weet iemand een goed programma om de prestaties op de training etc. bij te houden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |