Ok, I did not know dat jij wingers traint (toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:34 schreef komrad het volgende:
moet je toch eens beter kijken dubnobass...........................................
uitmuntend/goed trainee met een briljant bijstat
is niet bepaald kaal
Ik heb gekozen voor 17/goed voor de b trainees. Ik wilde dit seizoen alles rond hebben en ivm geld was het niet andersquote:Kasimir van Rij
TSI = 5 290, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Roman Saxl
TSI = 1 470, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Markus Schweitzer
TSI = 5 260, 18 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Meir Keshet
TSI = 1 560, 17 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Olger Slotema
TSI = 1 360, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Jean Grossin
TSI = 2 430, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Snel]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Hehe zo begitn iedereen iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:52 schreef Lennox het volgende:
Mijn bijstat-lozen zijn nog uit het tijdperk dat ik begon met Hattrick. In 3 seizoenen naar wonderbaarlijk getraineden nu op 1 na allemaal weg. Heb nu 6 trainees met redelijk passen, 1 met goed en 1 met matig. 2 anderen zijn kaal maar hoog voor leeftijd.
Begonnen als 17jr, uitstekend.quote:Ad DeFrank
TSI = 89 780, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
volgens mij poste ik 2,5 uur geleden toch op pagina 2quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
voor hoeveel wil je hem gaan listen. heb ook zo'n knakker rondlopen, alleen met matig passen en 5 weken onderweg naar briljant
aah op die fietsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik kan amper vergelijkend materiaal vinden qua spelers. Ik heb nog nooit passen getrained en ik vind het zonde als ik straks bijvoorbeeld 2 weken passen train en er niks van terug zie. Daarom vraag ik me af of jij bijvoorbeeld bij het zien van stats / TSI / Vorm kan zeggen: "Nou die lijkt me hoog te zitten" of "Die zit zeker laag" . Op die fiets![]()
2e scriptie??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
trouwens nu zie ik ook die enorme posts van joralf en komradski op de vorige pagina... pfff... misschien heb ik van t weekend tijd om mijn licht daarover te laten schijnen. nu ff laatste details van de eerste versie van de tweede scriptie afmaken...![]()
2quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:31 schreef komrad het volgende:
[..]
2e scriptie??
hoeveel moet je er dan??
als ze de prijs betalen waarvoor ik ze list en dus WIL verkopen, dan boeit t natuurlijk niet. en die 1k list-kosten neem ik dan even gemakshalve voor liefquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:06 schreef MacMauser het volgende:
Volgens mij is iedere speler die je list nu geldverspilling, maar t kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik me te rijk reken![]()
ben je dan nu afgestudeerd???quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
2
allebei van 6 EC maar hoor (staat ongeveer gelijk aan 1 maand fulltime werk) in de praktijk ligt t iets langer op de plank....
Die tactiek pas ik dus ook al een weekie of 3 toe, alleen is t succes wat ik ermee erg weinig. Alleen dat ik dus vaak mijn 1k kwijt ben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
als ze de prijs betalen waarvoor ik ze list en dus WIL verkopen, dan boeit t natuurlijk niet. en die 1k list-kosten neem ik dan even gemakshalve voor lief![]()
*Kuch*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:41 schreef Lemming22 het volgende:
Een 19-jarige middenvelder is vandaag gepopt. Dit zijn zijn stats:
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Doortrainen aangezien hij pas 19 is? Of verkopen? En zo ja, voor hoeveel listen? De transfervergelijking geeft bedragen aan tussen de 160.000 en 250.000.
conditietraining meegeven en verkopenquote:
Oke dan, bedankt!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
conditietraining meegeven en verkopen
20 jaar is te oud voor uitstekend
Kuch!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:22 schreef Ruudt het volgende:
Ik denk erover om al m'n spelers te verkopen die ik met winst kan verkopen en dan pas weer spelers te kopen na de 2 conditie trainingen. Zodat ik allemaal spelers met een goede conditie en vorm kan halen. Is dit wat of niet?
defineer winst. en het zal je geld en heel veel tijd gaan kosten. vanwege de makelaarskosten en al die spelers die je weer moet kopen om je team waardig te krijgenquote:
je zult moeten counteren. met 532 kan je het middenveld niet winnnen (normaal gesproken) en dus verlies je je wedstrijdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef Swennus het volgende:
ik zit volgend seizoen voor 2e jaar in de IX en wil graag hogerop. aan de stats gezien van mijn nieuwe comp heb ik het hoogste van allemaal, vorig jaar had ik dit ook redelijk vaak maar verloor toch wedstrijden... waar kan dit door komen
Ligt dit aan mijn tactiek (532)? of komt dit door iets anders maybe!?
quote:Luke MacGrory (38307694)
33 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Scotland
Total Skill Index (TSI): 310
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mineiro United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
1k met goede hoopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:01 schreef Swennus het volgende:
ok bedankt!
en wat kan ik hier nog voor vragen!?
[..]
Zonder je stats te zien, zeg ik ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef Swennus het volgende:
Ik zou zorgen dat je het middenveld gaat pakken. Daar verlies je het nu meestal op. 5-3-2 kan best hoor in divisie IX.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef Swennus het volgende:
ik zit volgend seizoen voor 2e jaar in de IX en wil graag hogerop. aan de stats gezien van mijn nieuwe comp heb ik het hoogste van allemaal, vorig jaar had ik dit ook redelijk vaak maar verloor toch wedstrijden... waar kan dit door komen
Ik zou 3-5-2 gaan spelen. Die tactiek werkt in lagere divisie gewoon goed.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef Swennus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |