jupquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:38 schreef komrad het volgende:
puur door de hitte??
ik ben nog niet in de gelegenheid geweest nieuws te checken
Als je een opstelling had wel..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
jup
weet je wat trouwens raar is? mijn friendly van afgelopen week is wel opgepikt door HAM, maar zonder naam, maar wel met uitslag en verslag en alles....vaag joh. was een friendly in japan, heb in hattrick iig het vlaggetje niet en ook bij de wedstrijden is ie spoorloos... ben eigenlijk benieuwd of ik nu wel/niet training heb gekregen...
? Show mequote:
Nope... dat is echt een LT trainee en daar heb ik geen plek voor.. heb al 3x 17 jaar die in het tussenseizoen moeten spelen.. ik koop wel een popperquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef komrad het volgende:
[..]
Rieme Marijnus (122837447)
kijk maar eens
veel beter kan je ze toh niet krijgenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nope... dat is echt een LT trainee en daar heb ik geen plek voor.. heb al 3x 17 jaar die in het tussenseizoen moeten spelen.. ik koop wel een popper
De winst die je op deze maakt is marginaal... Kijk.. echt dure 17 jarige spelers, daar redt je het nooit mee.. beste is een speler die in week 1 dat hij 18 is naar formidabel stijgt.. die zijn over het algemeen het meest rendabel...quote:
stond n opstelling in HAM, maar kan m bij "The Club" ook niet terugvinden. Dat stond idd nog in de editorial over de downtime... ik denk dus trainingsverliesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je een opstelling had wel..
je kan hem misschien nog vinden bij het bericht bij club: "je hebt een vrienschappelijke wedstrijd geregeld"... daar kan je nog op klikken dan en dan vindt hij hem wel.
kan wl zijn, maar is het een fijne YP of nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De winst die je op deze maakt is marginaal... Kijk.. echt dure 17 jarige spelers, daar redt je het nooit mee.. beste is een speler die in week 1 dat hij 18 is naar formidabel stijgt.. die zijn over het algemeen het meest rendabel...
Dat wel.. doe maar week 1 volgend seizoen.. dan train ik die wel door... uitstekend +3quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:26 schreef komrad het volgende:
[..]
kan wl zijn, maar is het een fijne YP of niet
ja ik heb ook wel ff gedacht, kreeg ik deze maar in week 1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat wel.. doe maar week 1 volgend seizoen.. dan train ik die wel door... uitstekend +3![]()
En dan is ie.. euhm...briljant eind van het seizoenbriljant 17 jaar.. dat zou wat zijn...
die gaat wel naar 800-900.. misschien de miljoen nogquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef komrad het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel ff gedacht, kreeg ik deze maar in week 1
Aan de andere kant, je mag niet klagne met zo'n YP
nu al 637k
wat een negatieve gedachte weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef ASSpirine het volgende:
2 trainees bijgekocht...
Nu ik eraan denk, mss niet zo goed
Seizoen is bijna ten einde...
Mjah, khoop dat hattrick het morgen volhoudt, anders ben ik weer alles kwijt
'Update met cache-refresh' wil soms ook helpen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
jup
weet je wat trouwens raar is? mijn friendly van afgelopen week is wel opgepikt door HAM, maar zonder naam, maar wel met uitslag en verslag en alles....vaag joh. was een friendly in japan, heb in hattrick iig het vlaggetje niet en ook bij de wedstrijden is ie spoorloos... ben eigenlijk benieuwd of ik nu wel/niet training heb gekregen...
Téévéépéé natuurlijk..quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef Mokkaboon het volgende:
tvp
(maar wat betekende dat ook alweer? tis de derde keer dat ik het vergeten ben)
Te Vergeten PBetekenisquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef Mokkaboon het volgende:
tvp
(maar wat betekende dat ook alweer? tis de derde keer dat ik het vergeten ben)
Toch even vermelden, vandaag gekocht voor iets van 55k. Het is dezelfde speler die ik vorige week vlak voor de storing kocht voor 65k!quote:Abe Lodiers [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 880, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Net gekocht voor 123k. Lijkt me erg hoog te zitten.quote:Thor Graulund (122823746) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 480
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: Screamadelica
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
als ik de wedstrijd op t matchid zoek, krijg ik een wedstrijd tussen een onbekende Hongaar en dito Zweedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
'Update met cache-refresh' wil soms ook helpen.
Maar als die in HAM staat, neem ik aan dat ie gespeeld is..
Kan je anders niet zoeken op het wedstrijd-id (via HAM opzoeken).
Dat valt best tegen voor redelijk bijstat gaat er 10 euro vanaf en voor goed 20 dacht ik dus hij zit redelijk hoog 2/3 trainingenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef Lennox het volgende:
[..]
Net gekocht voor 123k. Lijkt me erg hoog te zitten.
Ik denk 4 trainingen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat valt best tegen voor redelijk bijstat gaat er 10 euro vanaf en voor goed 20 dacht ik dus hij zit redelijk hoog 2/3 trainingen
quote:Erik Butzmann (122268158)
Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Gezondheid: in orde
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
ik neem aan dat je al gezien hebt dat het ook een clown is?quote:
Das waar maar dan mag ik t nog wel vragen. Nogmaals ff doen zijn er Teams hier op fok die minder dan 2 doelpunten tegen hebben dit seizoen? (tot nu toe) Sinds de 1e wedstrijd heb ik (in de competitie) geen doelpunt meer tegen gekregen. T waren er wel helaas meteen 2 en mn enige verloren wedstrijd dit seizoen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:07 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat zegt in dit geval niet echt veel. Je tegenstanders stellen niet veel voor van mensen zonder middenveld tot mensen zonder aanval. Je sterke verdediging helpt natuurlijk ook mee, maar ik vraag me af wat die doen tijdens een wedstrijd..
Nee, altijd lekker natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:37 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
ik neem aan dat je al gezien hebt dat het ook een clown is?![]()
(ook al is het misschien een mythe...)
883kquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:12 schreef The_Hives het volgende:
komrad, voor hoeveel heb je je YP verkocht?
Iemand?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef maniack28 het volgende:
Wil iemand volgende week een friendly tegen mij? Ik wil hem vandaag/morgenochtend alvast regelen, omdat ik vrijdagochtend vroeg een week op vakantie ga
Kristiansund (145144)
nicker100quote:
Neequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef qyn het volgende:
Whoei, had een YP met goed passen en matig scoren (en matig verdedigen). Hoopte er nog een paar K op te krijgen, is ie gewoon voor 42K verkocht.. Heb ik toch m'n jeugdopleiding van de afgelopen 2 weken weer terugverdiend
![]()
Gisteren nog 5 spelers gekocht, verschijnen alleen niet in transferhistorie (niet erg, zo lijken het net YP's van me) .. zag op HT forums al wat posts erover staan, vraag me af of het opgelost wordt
(kan gelukkig bij 'the club' nog zien wat ik ervoor betaald heb) ..
Meer mensen last van?
Goed ideequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
nicker100
Aftrap: 26-07-2006 om 17:00
Speelterrein: The Viking Hall, bekerregels. Geregeld!
top!
Nu nog een popper zoeken voor volgende week en ik kan gerust op vakantie
Als jij belooft ze niet kapot te schoppenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Goed idee
Veel plezier op vakantie!!!
Is dat niet de zoveelste keer dat jij een super YP hebt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
42kprutser
ik heb een paar seizoenenleiding verdiend
hoe is ie trouwens qyn??
Is goed, laat je die van mij ook heel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als jij belooft ze niet kapot te schoppen
En bedankt
Ik wil geen poppers kopen ik wil mn team beter maken is er behalve conditie nog een training die sneller gaat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef maniack28 het volgende:
Schieten heb ik zelf gedaan, dat is 40% van de normale training, dus 1 scoren trainingsweek duurt 2,5 weken met schieten. Je traint daarbij alle spelers die je opgesteld hebt en de keeper krijgt de helft. In theorie kan je dus (met 2 wedstrijden) 22 poppers kopen en die allemaal laten stijgen. Je moet daar wel de cash en de knowledge voor hebben(en tijd, wat het kost veel tijd om 22 poppers te kopen
)
Dan heb je er niks aan... je kan je team beter beter maken door hetzelfde te blijven trainen.. switchen in een tussenseizoen naar snellere training is alleen interessant met poppers.. die ene training scoren die ze bijv krijgen met 2 weken shooting is echt zinloos, tenzij je 11 poppers hebt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil geen poppers kopen ik wil mn team beter maken is er behalve conditie nog een training die sneller gaat?
Heb nu 13 trainees, waarvan 2 geblesseerd en er 1 op de TL staan, hopen op een hoop poppers vrijdagquote:David Rocamora (122695143)
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 440
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Ik heb wat dat betreft de hoop maar gevestigd op begin volgend seizoen; misschien dat er dan teams zijn die besluiten toch maar versterking te kopen voor de beker, ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jezus wat is de transfermarkt ingekakt zeg... Middenvelders trainen loont haast niet meer, winst maken doe je niet..
Ben m'n hele team aan het verkopen om spitsen te gaan trainen. 21 jarige wereldklasse middenvelder met best leuke bijstats voor maar 1,7m verkocht. Kijken wat mijn 2 wonderbaarlijke 22 jarigen gaan op leveren.
En ach, elke voordeel heb z'n nadeel zegt mijn huidige assistent wel is. M'n nieuwe trainees en nieuwe middenvelders zijn ook een stuk goedkoper.
Volgens dat programma'tje dat ik gebruik zat hij op 100% def. Dus ik hoop het beste maar.quote:
Je moet die vent gewoon naaien...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef -J-D- het volgende:
Daar zit wel wat in.
Moet ik bang zijn om direct te promoveren of zal dat wel meevallen?
SW dacht de grens wel lager dan 36 punten zal worden... dus dat ik met 33 punten nog direct zou kunnen promoveren. Mijn doelsaldo is wel knake.
Vergeet dan niet dat een Joralf seizoen meer kost dan dat het promotie geld oplevert...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:24 schreef Grumpey het volgende:
gewoon winnen, kan je altijd nog een joralf seizoen starten, maar elk kampioenschap is meegenomen al was het maar alleen voor het prijzengeld
Vergeet ook niet dat je in zo'n Joralf seizoen veel tijd moet steken...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vergeet dan niet dat een Joralf seizoen meer kost dan dat het promotie geld oplevert...
Zit wel wat inquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet die vent gewoon naaien...
Mooi weer spelen, volgende match dus gewoon winnen...
De grens zal waarschijnlijk naar 33/34 ptn gaan... Wat inhoud als steroide homo's tegen jou verliest hij gewoon direct promoveert... Ben jij van hem af en kun je volgend seizoen doodleuk kampioen worden
quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
[DBNETLIB][ConnectionRead (recv()).]General network error. Check your network documentation.
/Common/includes/Database2.asp, line 186
Neequote:
Volgend jaar word je sowieso geen kampioen (aangezien dat team erin blijft), dus dan gewoon dit jaar kampioen worden en promoveren. Het ergste wat je kan overkomen is dat je net als in het andere geval over 2 seizoenen weer VI speelt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zit wel wat in
Maar wat Grump zegt ook.
Ik denk dat ik zondag af moet wachten en moet zien of hij inderdaad met opzet wil verliezen van de nummer 7.
Ik zou het het leukste vinden om 1e te worden en dan niet te promoveren tenzij het een hele makkelijke V zou zijn, waar ik in kom.
3 weken Zuid Frankrijk, te beginnen rond Nice
ik niet, ben weer teruggestapt naar pm na een kort avontuurtje met scoren =Pquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef maniack28 het volgende:Iedereen gaat spitsen trainen.. sorry, maar daar zit ook niet superveel winst in..
Ik noem maar even deze ex-speler van me, kreeg er vandaag nog 45k voor:
20-07-2006 Pathetic Athleti Garfield United 1 269 000 ¤ 9 810
02-01-2006 Kristiansund Pathetic Athleti 2 209 995 ¤ 11 560
Bizar toch? De prijs is met een miljoen gedaald sinds begin januari..
Die gedachte spreekt me wel aan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Volgend jaar word je sowieso geen kampioen (aangezien dat team erin blijft), dus dan gewoon dit jaar kampioen worden en promoveren. Het ergste wat je kan overkomen is dat je net als in het andere geval over 2 seizoenen weer VI speelt.
Landisquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
als ik de wedstrijd op t matchid zoek, krijg ik een wedstrijd tussen een onbekende Hongaar en dito Zweed![]()
trouwes![]()
Landis
![]()
![]()
![]()
![]()
maar door die laffe bedoeling van Landis' mannen staat nu die prutser van Pereiro in t geel
En mid kan nooit kwaad .. en laat ik er toevallig één te koop hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:46 schreef komrad het volgende:
het ligt eraan of en hoeveel middelen je ter beschikking hebt. Als je je team zo kan inrichten dat je meekan zonder al te veel salariskosten zou ik sowieso promoveren.
Is dat niet zo en vrees je afgemaakt te worden moet je bepalen of je dat wilt.
Persoolijk zou ik het gewoon proberen.
Trouwens ook een vraag van mijn kant. Ik wil mijn team op 2 plaatsen versterken, ik denk aan een def en ee MF, wat denken jullie?
gled is geen probleem maar dat loon wil ik niet betalenquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:10 schreef qyn het volgende:
[..]
En mid kan nooit kwaad .. en laat ik er toevallig één te koop hebben(Dorus van ‘t Schip (46898292)) ^^
Maar dat is vast te duur![]()
Wat ik even niet begrijp; je hebt def getraind en hebt helemaal geen fatsoenlijke defs meer over?![]()
quote:eastleigh
Kick-off: 26-07-2006 at 11:15
Venue: Eastleigh Machtesch, Normal. Booked! International! You will travel to Kenya for this game.
mwah, 13.5M op de bank atmquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:29 schreef qyn het volgende:
[..]
Is dat niet de zoveelste keer dat jij een super YP hebt?.. En tja, 42K .. met 250K loonkosten is 42K best meegenomen..
Met mij verder goed, heb weer wat meer zin in Hattrick laatste tijd, zelfs alweer spelers gekocht om te trainen.. WoW speel ik al wat minder.. En sta natuurlijk nog 1e in de competitie; al gaat daar volgende zondag verandering in komen vrees ik; moet tegen een enorm sterk counterteam, en ondanks dat ie laatst met 4-0 verloor vrees ik weinig punten te gaan pakken ..
Als ik win ben ik praktisch kampioen..
Jij hebt ook lekker doorgetransferd zie ik; heb je miljoenen op de bank of is je transferhistorie vertekend?
64kquote:Sarracino Kammerer (122512349) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: flag Chile
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Team Freak
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Of VI --> VI --> Vquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef -J-D- het volgende:
qyn houdt me per sms op de hoogte.![]()
Ik ga mijn best doen om te promoveren. Ik wil stero geen oor aannaaien omdat ik er niet gelukkiger van word.
Als ik promoveer en dan degradeer, is dat geen ramp. Het alternatief is 2 seizoenen VI.
Dus of VI --> V --> VI (mogelijkerwijs) of VI --> VI --> VI.
Ik ga voor het eerste, denk ik nu.
Alles valt of staat bij de belofte van stero. Wie weet liegt hij de boel aan elkaar en wordt hij 1e met een p/d-duel en zie ik hem volgend seizoen weer
Dat lukt alleen als stero promoveert, maar dat gaat hij voorkomen.quote:
ach ik pull liever een excellent/passable met een specialty, het is behelpen voor je maar het moet maar hequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
64k
Voor volgende week alvast een stijger dus.. die levert na stijging +/- 250k op... denk dat ik volgend seizoen maar ga zoeken naar 17 jarigen met redelijk of goed passen en lekker wat bijstats als popper ipv goed/matig
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:03 schreef komrad het volgende:
[..]
ach ik pull liever een excellent/passable met een specialty, het is behelpen voor je maar het moet maar he
je wil niet weten hoe ik ga lachen als ik er dan nog zo 1 pullquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wacht maar, week 1, nieuwe seizoen
Als ik geld heb, wil ik hem dan wel kopenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe ik ga lachen als ik er dan nog zo 1 pull![]()
u vraagt wij draaienquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als ik geld heb, wil ik hem dan wel kopen
Doe dan maar uitstekend +3 scoren, goed passen, goed vleugel en onvoorspelbaar of snel
Welke vraag? Ben druk met inpakkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien
Heb je ook nog een reactie op mijn eerdere vraag ter versterking??
waar ik het beste kan versterken. Sowieso een defje, en ik zit te denken aan een MF erbij (SN of Titanic)quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Welke vraag? Ben druk met inpakken
Niet als jij hem naaitquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als stero promoveert, maar dat gaat hij voorkomen.
Hij staat nog voor op jou, das jij kan zelf ook verliezen, waardoor hij nog steeds voor je staat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als stero promoveert, maar dat gaat hij voorkomen.
natuurlijk heb ik die al, moet heb alleen nog coach makenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:34 schreef maniack28 het volgende:
Nou ja, wat je zegt dus.. een defje en een mid.. ik zou gaan voor WC def en een SN mid
Heb je al een goed/goed coach? Zo nee, aanschaffen als je wilt promoveren
quote:Marius Didden (117458039) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, matig in vorm, gezond
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 660
Loon: 660 ¤/week
Eigenaar: Twello FC
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Dan promoveert ie niet rechtstreeks misschien?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hij staat nog voor op jou, das jij kan zelf ook verliezen, waardoor hij nog steeds voor je staat.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:08 schreef DaMadKow het volgende:
JD!
Selwyn van Baarschot is briljant, en gaat de verkoop in![]()
quote:Enrique Ampurias
TSI = 3 300, 18 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:César Cerqueira
TSI = 1 950, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider [Snel]
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Aad Ekhart (56686072)
21 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is calm and upright.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 29 970
Wage: 6 100 ¤/week
Owner: Holloway Wanderers
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: excellent
Winger: inadequate Defending: world class
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Joe nevur knoquote:
het draagt ook bij aan vleugelaanval en centrumaanvalquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is passen bij verdedigers voor elke tactiek belangrijk of alleen bij counteren?
K, thnx. Speelde altijd 352 met normaal maar ga nu over op 343. Ik weet eigenlijk niet of ik dan van tactiek moet switchen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
het draagt ook bij aan vleugelaanval en centrumaanval
als je zonder vleugels gaat spelen, lijkt centrumaanval me wel gunstig iddquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
K, thnx. Speelde altijd 352 met normaal maar ga nu over op 343. Ik weet eigenlijk niet of ik dan van tactiek moet switchen.
Zouden jullie zo'n speler doortrainen naar formidabel?quote:Dries de Tollenaer (80685301)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 1 410
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Roelof Jan United
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
lekker die vormstijging vlak voor mn belangrijkste duel van t seizoen!!!quote:TSI: 1420 (+1780/-360)![]()
Vorm: 10 (+12/-2)![]()
Verdedigen: 1 (+1/-)![]()
klopt, veel te warm om lang achter de computer te gaan zittenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:28 schreef The_Hives het volgende:
het is warm
Wtf!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lekker die vormstijging vlak voor mn belangrijkste duel van t seizoen!!!![]()
![]()
Erg lekker! roep ik toch wel een beetje jaloersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:21 schreef twisteddlogic het volgende:
TSI: 1020 (+1500/-480)
Vorm: -3 (+4/-7)
Middenveld: 5 (+5/-)
19-jarige naar uitmuntend
19-jarige naar formidabel
19-jarige naar uistekend
17-jarige naar uitstekend
17-jarige daytrade naar goed![]()
![]()
quote:Barker Kielty (116502552)
17 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Ireland
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Deadline: 25-07-2006 om 00:03
Vraagprijs: 100 000 ¤
quote:Jelle-Jan Hoogmoed (117182906)
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 600 ¤/week
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Deadline: 25-07-2006 om 00:02
Vraagprijs: 70 000 ¤
quote:David Zena (110499792)
18 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 420
Deadline: 25-07-2006 om 00:04
Vraagprijs: 20 000 ¤
Owja, deze staat er ook op trouwens...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Mddenvel gewon +4, 17-jarige naar formidabel PS
Bovendien zal 'ie ze hier niet verkopen, gezien iedereen weet dat ze pas zijn gestegenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:36 schreef Yankee_One het volgende:
niet zo handig om ze allemaal tegelijk te listen daemon
moet een bedrijfskundige toch wel weten
Jup, denk ook klein miljoen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:27 schreef Yankee_One het volgende:
miljoen?
Ja klopt, maar ik was al meerdere keren vergeten ze te listen, dus ik wilde ze er gewoon op hebben..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:36 schreef Yankee_One het volgende:
niet zo handig om ze allemaal tegelijk te listen daemon
moet een bedrijfskundige toch wel weten
Ssssssssssssttttttttt................quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Bovendien zal 'ie ze hier niet verkopen, gezien iedereen weet dat ze pas zijn gestegen
Ik denk iets meer dan miljoen.. Briljant verdedigen onder miljoen is wel erg goedkoop, maar goed met deze tranfermarkt van nu weet je t natuurlijk nooit..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:23 schreef Lennox het volgende:
T brengt ook niks meer op nu. Voor die crash had ik een 17 jarige goed def voor 85k verkocht. Nu ging hij er voor 57k uit.
Ik heb trouwens volgende week een 19 jarige briljante. Punt is alleen dat hij 0,0 bijstats heeft, maar wel leuk aan de verdediging toevoegt (haalt gewoon 5* al). Wat zou zoiets nog opbrengen, aangezien hij voor sommige teams nog prima trainbaar is.
quote:Pip Beckx (123591526) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 60
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
dan ben je nu te laatquote:
Sorry foetre daar doe ik niet aan!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Wtf!
Geef mij een paar vormstijgingen gvd!
quote:Storm de Haan
TSI = 780, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Vanavond tegen de nummer 1 in m'n comp.quote:Seran Spriet (123615343)
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Total Skill Index (TSI): 1 910
Loon: 740 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Ik koop ze liever met snelheid als specialiteit op de vleugelsquote:Op zondag 23 juli 2006 12:42 schreef DeHovenier het volgende:
Is dit wat?
[..]
Vanavond tegen de nummer 1 in m'n comp.
waarom altijd aan het einde van het seizoen pas een aardige pullquote:Jan-Kees Graulus (123524002)
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Mangekyo
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
zal hem vanavond opstellen. is hopelijk wel verkoopbaar voor een paar kquote:Stephen Derks (123623054) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Total Skill Index (TSI): 570
Loon: 580 ¤/week
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
ik heb al heleboel jongere maar dat zijn me oudste..quote:
spelers kunnen dalen in skill vanaf hun 28e. (na dit seizoen gaat het veranderen) dit weet je en daarom kan je ook maar beter geen oude spelers kopenquote:Op zondag 23 juli 2006 18:10 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik heb al heleboel jongere maar dat zijn me oudste..
me 18jarige moeten gewoon even stijgen naar uitstekend en verder..
me 26jarige een beetje in ervaring
Als ik zo naar je spelers kijk zie ik er nu niet echt 1,2,3 spelers uitspringen eerlijk gezegdquote:Op zondag 23 juli 2006 18:20 schreef MrMoon het volgende:
Kzit wat rond te kijken enzo bij die databases voor nationale teams u-20 en ik zie zo maar dat ik 2 potentiele u-20 spelers heb
dat had ik dus ook.. tot ik ging kijken naar de eisen die die bondscoaches stellen...quote:Op zondag 23 juli 2006 18:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als ik zo naar je spelers kijk zie ik er nu niet echt 1,2,3 spelers uitspringen eerlijk gezegd
i know.. kheb er verder geen verstand van ook en ga toch uit van niks.. kan het altijd meevallen..quote:Op zondag 23 juli 2006 18:44 schreef Lennox het volgende:
Dat zijn toch meestal requirements voor begin van het seizoen. En ze kijken ook naar bijstats. Mn broetje had 17 jaar briljant vleugel, maar die werd ook geen international van Slovenie. Dan gaan passen e.d weer meetellen. Ik denk dat jij die van de F. Eilanden bedoelt, maar het lijkt mij sterk.
No offence verder hoor
Hoe zie je dat danquote:Op zondag 23 juli 2006 18:20 schreef MrMoon het volgende:
Kzit wat rond te kijken enzo bij die databases voor nationale teams u-20 en ik zie zo maar dat ik 2 potentiele u-20 spelers heb
wat een praatquote:Op zondag 23 juli 2006 10:06 schreef komrad het volgende:
Eppo Bruin (123591005)
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 660 €/week
Eigenaar: vintage fc
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
niet zo'n hoogvlieger als vorige week maar wel weer verkoopbaar
zeer herkenbaar.. Ik ben het eens even aan het bijhouden heel veel het me kost/oplevert in één seizoen..quote:Op zondag 23 juli 2006 19:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mijn laatste echte goede yp is denk ik 3 seizoenen terug wat mij toen 7 ton opleverde. Daarna misschien stuk of 5, 6 gehad die net 2 of 3k opleverenden. Soms wil ik de wekelijkse 20k ook wel gewoon stopzetten
.
Idd, Komrad heeft iets met YP'squote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat een praat
één ieder ander fokfed lid likt zn vingers af bij dit soort mannetjes
ik ben idd verwend na vorige week. Sta trouwens 2-0 voor met een MOTSjequote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat een praat
één ieder ander fokfed lid likt zn vingers af bij dit soort mannetjes
ik had iig een matig vleugelspel, matig verdedigen, redelijk passen van 18 jr...
heb m nog in de selectie, heb t idee dat ie dicht tegen redelijk verdedigen aanzit, dan kan ik er misschien nog een leuk prijsje voor krijgen..
ik heb het algoritme van de HT's nagebouwd dus weet exact hoe laat ik moet pullenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef qyn het volgende:
[..]
Idd, Komrad heeft iets met YP's..
Ik had een solid winger zonder bijstats van 19 .. niet echt verkoopbaar maar zet 'm toch op lijst voor 1K ofzo![]()
Maar Komrad, heb je een ritueel voordat je pullt ofzo?
valsquote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef Lennox het volgende:
1-1. Meer dan 2e worden zit er niet in, minder ook niet. Laatste wedstrijd een mots en counter, dan zit ik nog onder zijn middenveld. Hopen dat ik als enige van dat team kan winnen.
Was met B aanval. A werd gespaard voor Jupiler halve finale
ik heb voor elke positie behalve de vleugel 1 wisselspeler. die andere plekken moeten wel opgevuld wordenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:53 schreef Lennox het volgende:
ik laat ze iig niet 2x spelen, dat vind ik zelf minder. Daarnaast moet mn FC een keer stijgen. Dat gaat in competitie harder
1 2 3 | FC Jumaya 13 33 - 7 30 Da Enzo 13 22 - 14 25 |
Whehe, zou wat zijn, nog verliezen ook volgende weekquote:Op zondag 23 juli 2006 23:23 schreef Mokkaboon het volgende:
verloren met 7-0!!!!![]()
![]()
nu kan sta ik (als het niet verandert is) 2 punten onder de directe promotie grens...
verder sta ik nog 3 punten voor op de nummer 2, waar ik 5 doelpunten op voor sta met het doelsaldo...
als ik dus verlies met meer dan 2 doelpunten verschil zal ik 2e worden, maar ik verwacht niet dat dat zal gebeuren...
hoewel m'n zelfertrouwen nu wel op waardeloos staaten m'n suporters op woedend
![]()
quote:fc mewwa - FC RKDEO 0 - 3![]()
![]()
![]()
De kampioens wedstrijd!!!!
Je had bijna gelijk TWI!! geen 0 - 1 maar : 0 - 3quote:1. FC RKDEO 13 45 - 2 34
2. fc mewwa 13 58 - 9 32
3. FC Carrots 13 24 - 7 25
Fijn dat je eindigt met mequote:Op maandag 24 juli 2006 01:23 schreef foetre het volgende:
![]()
6-4 verloren dus nog een seizoen VIII .Ik baaal hier flink van!KUTTERINGTYFUS ME!
Best een aardig team heb je daar staan; laat ook weer zien hoe onbelangrijk verdedigen is met overige stats overheersendquote:Op maandag 24 juli 2006 18:51 schreef Prosac het volgende:
Volgend seizoen een vette mid erbij.. misschien mytisch, loontechnisch echter niet zo handig. Zal wel gewoon een buitenaardse worden
Mja.. je moet toch wat
Flinke pot ervaring daar bij 1.FC Grolschquote:Op maandag 24 juli 2006 19:30 schreef Prosac het volgende:
..
86kquote:Marten Gersmann (45827532)
34 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft redelijk ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Total Skill Index (TSI): 260
Waarschuwingen: 2
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
rond de 56% met een leuke aanvallende linie is voldoendequote:Op maandag 24 juli 2006 20:01 schreef komrad het volgende:
AO is leuk als je een gigantisch MF hebt, ik heb het geprobeerd met WC en briljant MF's maar dan werkt het voor geen meter, minimaal 65-70 possession nodig om er iets van te kunnen maken en een goede aanval.
Dus ik ga wel weer met defs spelen komend seizoen, iig 1 WC def of zo om nog iets aan defratings over te houden.
Ziet erquote:Op maandag 24 juli 2006 20:07 schreef twisteddlogic het volgende:
Gisteren trouwens nog een speler gekocht
[..]
86k
Koopje denk ik, FC
Idd, was van plan om ook wat verder in de beker te komen volgend seizoen. Dat zijn toch aardige inkomsten en ergens moet m'n team nu wel in staat zijn verder dan ronde 5 te komen.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:58 schreef Prosac het volgende:
Beker is voor mij een must om ver te komen.. Op die manier haal je nog wat geld binnen om de lonen te kunnen bekostigen. Ik maak eigenlijk structureel 2 ton verlies per 2 weken. Maar dan moet het stadion wel vol zitten.
1. FC Grolsch heeft ooit (voor de verhoging van kosten) een 100k stadion aan laten leggen (heel Forza Groningen lachte hem toen uit) tegenwoordig draait hij die gewoon vol en hoewel hij een loon bedrag heeft van rond de 500k per week, draait hij gewoonweg 3 ton winst per 2 weken. Dankzij de beker en het stadion.
Pas dit seizoen ben ik bezig met de ombouw naar AO. heb nog altijd 2 verdedigers, maar die gaan ook de deur uit.
Verdedigen is nergens voor nodig
Nog een basisspeler ook bij mijquote:Op maandag 24 juli 2006 20:19 schreef Prosac het volgende:
voor dat geld een leuke bijna coach..
prachtig bedrag
Met zo'n ervaring is het een leuke verdediger idd!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:57 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nog een basisspeler ook bij mij
31 puntjesquote:1. Dapp're Strijders 13 36 - 10 (+26) 31
2. FC FNJ 13 43 - 10 (+33) 27
3. Jasper Jokers 13 40 - 13 (+27) 25
4. Mighty Roses 13 25 - 24 (+1) 21
Feli Hyvesquote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef The_Hives het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAPP'RE STRIJDERS KAMPIOEN VI.664
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
31 puntjes![]()
10e in AH-pointsquote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef fabianf het volgende:
AlltidHattrick Fok
Eindelijk alle federatiemembers kunnen toevoegen.
brr, ik ben geen sitequote:
Sorry voor de typo. Mijn eerste kampioenschap moet nog komen. Misschien volgend seizoen.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
brr, ik ben geen site. But thnaks
. Mn 2e kampioensschap pas in mn carriere
Bedankt goeroequote:Op maandag 24 juli 2006 21:18 schreef qyn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Nu nog je P/D winnen en op naar de V
quote:Simon Nordland [Geschat herstel in 4 weken] 4
TSI=2 760, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en matig leiderschap [Technisch]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Bedankt goeroe. Zonder jou tips had ik hier niet gestaan op dit podium *snik*
Maar ik denk dat mn team niet goed genoeg is voor V. Weet dus nog niet of ik hem expres moet verliezen![]()
Zorg dat je in ieder geval wat basishandel hebt .. of een van je duurdere middenvelders verkopen .. want reken maar op zo'n 200K+ salaris met die jongens volgend seizoenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:31 schreef The_Hives het volgende:
Probleem dan, is het geld. Dat heb ik niet. Ik zal het met dit team moeten doen, want ik heb geen tijd voor actieve handel.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:48 schreef The_Hives het volgende:
Ja idd. Ik zit nu op 1,5 ton salaris met een te klein stadion. Ik ben zo passief bezig geweest dat ik alles een beetje heb laten verslonsen en niet doelgericht aan mn club gebouwd heb. Ik denk dat ik komend seizoen de rekening gepresenteerd krijg. Ik draai nu 2-wekelijks een ton verlies. Wordt dus echt een paar superpulls aan het begin van het seizoen
quote:Barker Kielty (116502552)
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Ireland
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Deadline: 25-07-2006 om 00:03
Vraagprijs: 100 000 ¤
quote:Jelle-Jan Hoogmoed (117182906)
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 790
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Deadline: 25-07-2006 om 00:02
Vraagprijs: 70 000 ¤
quote:David Zena (110499792)
18 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 420
Deadline: 25-07-2006 om 00:04
Vraagprijs: 20 000 ¤
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:58 schreef Prosac het volgende:
Verdedigen is nergens voor nodig
Tsja, had zo'n zelfde speler. Toen kreeg 'ie in z'n eerste wedstrijd een schop en was 'ie doodquote:Op maandag 24 juli 2006 20:07 schreef twisteddlogic het volgende:
Gisteren trouwens nog een speler gekocht
[..]
86k
Koopje denk ik, FC
Blessures vallen weg als je een speler coach maakt! Moet je nog wel die gast in je ploeg willen houden om die 112 dagen vol te maken, maar goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:05 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, had zo'n zelfde speler. Toen kreeg 'ie in z'n eerste wedstrijd een schop en was 'ie dood
Maar krijgt ie geen rotschop en kan hij nog 2 seizoenen met uitstekend verdedigen doorkomen (en in de basis staan) dan is het heel geen slechte koop....... ik heb meer betaald voor spelers met uitstekend verdedigenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:05 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, had zo'n zelfde speler. Toen kreeg 'ie in z'n eerste wedstrijd een schop en was 'ie dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |