En mid kan nooit kwaad .. en laat ik er toevallig één te koop hebbenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:46 schreef komrad het volgende:
het ligt eraan of en hoeveel middelen je ter beschikking hebt. Als je je team zo kan inrichten dat je meekan zonder al te veel salariskosten zou ik sowieso promoveren.
Is dat niet zo en vrees je afgemaakt te worden moet je bepalen of je dat wilt.
Persoolijk zou ik het gewoon proberen.
Trouwens ook een vraag van mijn kant. Ik wil mijn team op 2 plaatsen versterken, ik denk aan een def en ee MF, wat denken jullie?
gled is geen probleem maar dat loon wil ik niet betalenquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:10 schreef qyn het volgende:
[..]
En mid kan nooit kwaad .. en laat ik er toevallig één te koop hebben(Dorus van ‘t Schip (46898292)) ^^
Maar dat is vast te duur![]()
Wat ik even niet begrijp; je hebt def getraind en hebt helemaal geen fatsoenlijke defs meer over?![]()
quote:eastleigh
Kick-off: 26-07-2006 at 11:15
Venue: Eastleigh Machtesch, Normal. Booked! International! You will travel to Kenya for this game.
mwah, 13.5M op de bank atmquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:29 schreef qyn het volgende:
[..]
Is dat niet de zoveelste keer dat jij een super YP hebt?.. En tja, 42K .. met 250K loonkosten is 42K best meegenomen..
Met mij verder goed, heb weer wat meer zin in Hattrick laatste tijd, zelfs alweer spelers gekocht om te trainen.. WoW speel ik al wat minder.. En sta natuurlijk nog 1e in de competitie; al gaat daar volgende zondag verandering in komen vrees ik; moet tegen een enorm sterk counterteam, en ondanks dat ie laatst met 4-0 verloor vrees ik weinig punten te gaan pakken ..
Als ik win ben ik praktisch kampioen..
Jij hebt ook lekker doorgetransferd zie ik; heb je miljoenen op de bank of is je transferhistorie vertekend?
64kquote:Sarracino Kammerer (122512349) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: flag Chile
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Team Freak
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Of VI --> VI --> Vquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef -J-D- het volgende:
qyn houdt me per sms op de hoogte.![]()
Ik ga mijn best doen om te promoveren. Ik wil stero geen oor aannaaien omdat ik er niet gelukkiger van word.
Als ik promoveer en dan degradeer, is dat geen ramp. Het alternatief is 2 seizoenen VI.
Dus of VI --> V --> VI (mogelijkerwijs) of VI --> VI --> VI.
Ik ga voor het eerste, denk ik nu.
Alles valt of staat bij de belofte van stero. Wie weet liegt hij de boel aan elkaar en wordt hij 1e met een p/d-duel en zie ik hem volgend seizoen weer
Dat lukt alleen als stero promoveert, maar dat gaat hij voorkomen.quote:
ach ik pull liever een excellent/passable met een specialty, het is behelpen voor je maar het moet maar hequote:Op donderdag 20 juli 2006 21:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
64k
Voor volgende week alvast een stijger dus.. die levert na stijging +/- 250k op... denk dat ik volgend seizoen maar ga zoeken naar 17 jarigen met redelijk of goed passen en lekker wat bijstats als popper ipv goed/matig
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:03 schreef komrad het volgende:
[..]
ach ik pull liever een excellent/passable met een specialty, het is behelpen voor je maar het moet maar he
je wil niet weten hoe ik ga lachen als ik er dan nog zo 1 pullquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wacht maar, week 1, nieuwe seizoen
Als ik geld heb, wil ik hem dan wel kopenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe ik ga lachen als ik er dan nog zo 1 pull![]()
u vraagt wij draaienquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als ik geld heb, wil ik hem dan wel kopen
Doe dan maar uitstekend +3 scoren, goed passen, goed vleugel en onvoorspelbaar of snel
Welke vraag? Ben druk met inpakkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien
Heb je ook nog een reactie op mijn eerdere vraag ter versterking??
waar ik het beste kan versterken. Sowieso een defje, en ik zit te denken aan een MF erbij (SN of Titanic)quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Welke vraag? Ben druk met inpakken
Niet als jij hem naaitquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als stero promoveert, maar dat gaat hij voorkomen.
Hij staat nog voor op jou, das jij kan zelf ook verliezen, waardoor hij nog steeds voor je staat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat lukt alleen als stero promoveert, maar dat gaat hij voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |