jupquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:38 schreef komrad het volgende:
puur door de hitte??
ik ben nog niet in de gelegenheid geweest nieuws te checken
Als je een opstelling had wel..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
jup
weet je wat trouwens raar is? mijn friendly van afgelopen week is wel opgepikt door HAM, maar zonder naam, maar wel met uitslag en verslag en alles....vaag joh. was een friendly in japan, heb in hattrick iig het vlaggetje niet en ook bij de wedstrijden is ie spoorloos... ben eigenlijk benieuwd of ik nu wel/niet training heb gekregen...
? Show mequote:
Nope... dat is echt een LT trainee en daar heb ik geen plek voor.. heb al 3x 17 jaar die in het tussenseizoen moeten spelen.. ik koop wel een popperquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:14 schreef komrad het volgende:
[..]
Rieme Marijnus (122837447)
kijk maar eens
veel beter kan je ze toh niet krijgenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nope... dat is echt een LT trainee en daar heb ik geen plek voor.. heb al 3x 17 jaar die in het tussenseizoen moeten spelen.. ik koop wel een popper
De winst die je op deze maakt is marginaal... Kijk.. echt dure 17 jarige spelers, daar redt je het nooit mee.. beste is een speler die in week 1 dat hij 18 is naar formidabel stijgt.. die zijn over het algemeen het meest rendabel...quote:
stond n opstelling in HAM, maar kan m bij "The Club" ook niet terugvinden. Dat stond idd nog in de editorial over de downtime... ik denk dus trainingsverliesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je een opstelling had wel..
je kan hem misschien nog vinden bij het bericht bij club: "je hebt een vrienschappelijke wedstrijd geregeld"... daar kan je nog op klikken dan en dan vindt hij hem wel.
kan wl zijn, maar is het een fijne YP of nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
De winst die je op deze maakt is marginaal... Kijk.. echt dure 17 jarige spelers, daar redt je het nooit mee.. beste is een speler die in week 1 dat hij 18 is naar formidabel stijgt.. die zijn over het algemeen het meest rendabel...
Dat wel.. doe maar week 1 volgend seizoen.. dan train ik die wel door... uitstekend +3quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:26 schreef komrad het volgende:
[..]
kan wl zijn, maar is het een fijne YP of niet
ja ik heb ook wel ff gedacht, kreeg ik deze maar in week 1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat wel.. doe maar week 1 volgend seizoen.. dan train ik die wel door... uitstekend +3![]()
En dan is ie.. euhm...briljant eind van het seizoenbriljant 17 jaar.. dat zou wat zijn...
die gaat wel naar 800-900.. misschien de miljoen nogquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef komrad het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel ff gedacht, kreeg ik deze maar in week 1
Aan de andere kant, je mag niet klagne met zo'n YP
nu al 637k
wat een negatieve gedachte weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef ASSpirine het volgende:
2 trainees bijgekocht...
Nu ik eraan denk, mss niet zo goed
Seizoen is bijna ten einde...
Mjah, khoop dat hattrick het morgen volhoudt, anders ben ik weer alles kwijt
'Update met cache-refresh' wil soms ook helpen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
jup
weet je wat trouwens raar is? mijn friendly van afgelopen week is wel opgepikt door HAM, maar zonder naam, maar wel met uitslag en verslag en alles....vaag joh. was een friendly in japan, heb in hattrick iig het vlaggetje niet en ook bij de wedstrijden is ie spoorloos... ben eigenlijk benieuwd of ik nu wel/niet training heb gekregen...
Téévéépéé natuurlijk..quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef Mokkaboon het volgende:
tvp
(maar wat betekende dat ook alweer? tis de derde keer dat ik het vergeten ben)
Te Vergeten PBetekenisquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef Mokkaboon het volgende:
tvp
(maar wat betekende dat ook alweer? tis de derde keer dat ik het vergeten ben)
Toch even vermelden, vandaag gekocht voor iets van 55k. Het is dezelfde speler die ik vorige week vlak voor de storing kocht voor 65k!quote:Abe Lodiers [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 880, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Net gekocht voor 123k. Lijkt me erg hoog te zitten.quote:Thor Graulund (122823746) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 480
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: Screamadelica
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
als ik de wedstrijd op t matchid zoek, krijg ik een wedstrijd tussen een onbekende Hongaar en dito Zweedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
'Update met cache-refresh' wil soms ook helpen.
Maar als die in HAM staat, neem ik aan dat ie gespeeld is..
Kan je anders niet zoeken op het wedstrijd-id (via HAM opzoeken).
Dat valt best tegen voor redelijk bijstat gaat er 10 euro vanaf en voor goed 20 dacht ik dus hij zit redelijk hoog 2/3 trainingenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef Lennox het volgende:
[..]
Net gekocht voor 123k. Lijkt me erg hoog te zitten.
Ik denk 4 trainingen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat valt best tegen voor redelijk bijstat gaat er 10 euro vanaf en voor goed 20 dacht ik dus hij zit redelijk hoog 2/3 trainingen
quote:Erik Butzmann (122268158)
Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
ik neem aan dat je al gezien hebt dat het ook een clown is?quote:
Das waar maar dan mag ik t nog wel vragen. Nogmaals ff doen zijn er Teams hier op fok die minder dan 2 doelpunten tegen hebben dit seizoen? (tot nu toe) Sinds de 1e wedstrijd heb ik (in de competitie) geen doelpunt meer tegen gekregen. T waren er wel helaas meteen 2 en mn enige verloren wedstrijd dit seizoen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:07 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat zegt in dit geval niet echt veel. Je tegenstanders stellen niet veel voor van mensen zonder middenveld tot mensen zonder aanval. Je sterke verdediging helpt natuurlijk ook mee, maar ik vraag me af wat die doen tijdens een wedstrijd..
Nee, altijd lekker natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:37 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
ik neem aan dat je al gezien hebt dat het ook een clown is?![]()
(ook al is het misschien een mythe...)
883kquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:12 schreef The_Hives het volgende:
komrad, voor hoeveel heb je je YP verkocht?
Iemand?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef maniack28 het volgende:
Wil iemand volgende week een friendly tegen mij? Ik wil hem vandaag/morgenochtend alvast regelen, omdat ik vrijdagochtend vroeg een week op vakantie ga
Kristiansund (145144)
nicker100quote:
Neequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef qyn het volgende:
Whoei, had een YP met goed passen en matig scoren (en matig verdedigen). Hoopte er nog een paar K op te krijgen, is ie gewoon voor 42K verkocht.. Heb ik toch m'n jeugdopleiding van de afgelopen 2 weken weer terugverdiend
![]()
Gisteren nog 5 spelers gekocht, verschijnen alleen niet in transferhistorie (niet erg, zo lijken het net YP's van me) .. zag op HT forums al wat posts erover staan, vraag me af of het opgelost wordt
(kan gelukkig bij 'the club' nog zien wat ik ervoor betaald heb) ..
Meer mensen last van?
Goed ideequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
nicker100
Aftrap: 26-07-2006 om 17:00
Speelterrein: The Viking Hall, bekerregels. Geregeld!
top!
Nu nog een popper zoeken voor volgende week en ik kan gerust op vakantie
Als jij belooft ze niet kapot te schoppenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Goed idee
Veel plezier op vakantie!!!
Is dat niet de zoveelste keer dat jij een super YP hebt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
42kprutser
ik heb een paar seizoenenleiding verdiend
hoe is ie trouwens qyn??
Is goed, laat je die van mij ook heel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als jij belooft ze niet kapot te schoppen
En bedankt
Ik wil geen poppers kopen ik wil mn team beter maken is er behalve conditie nog een training die sneller gaat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef maniack28 het volgende:
Schieten heb ik zelf gedaan, dat is 40% van de normale training, dus 1 scoren trainingsweek duurt 2,5 weken met schieten. Je traint daarbij alle spelers die je opgesteld hebt en de keeper krijgt de helft. In theorie kan je dus (met 2 wedstrijden) 22 poppers kopen en die allemaal laten stijgen. Je moet daar wel de cash en de knowledge voor hebben(en tijd, wat het kost veel tijd om 22 poppers te kopen
)
Dan heb je er niks aan... je kan je team beter beter maken door hetzelfde te blijven trainen.. switchen in een tussenseizoen naar snellere training is alleen interessant met poppers.. die ene training scoren die ze bijv krijgen met 2 weken shooting is echt zinloos, tenzij je 11 poppers hebt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil geen poppers kopen ik wil mn team beter maken is er behalve conditie nog een training die sneller gaat?
Heb nu 13 trainees, waarvan 2 geblesseerd en er 1 op de TL staan, hopen op een hoop poppers vrijdagquote:David Rocamora (122695143)
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 440
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Ik heb wat dat betreft de hoop maar gevestigd op begin volgend seizoen; misschien dat er dan teams zijn die besluiten toch maar versterking te kopen voor de beker, ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jezus wat is de transfermarkt ingekakt zeg... Middenvelders trainen loont haast niet meer, winst maken doe je niet..
Ben m'n hele team aan het verkopen om spitsen te gaan trainen. 21 jarige wereldklasse middenvelder met best leuke bijstats voor maar 1,7m verkocht. Kijken wat mijn 2 wonderbaarlijke 22 jarigen gaan op leveren.
En ach, elke voordeel heb z'n nadeel zegt mijn huidige assistent wel is. M'n nieuwe trainees en nieuwe middenvelders zijn ook een stuk goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |