die gaat wel naar 800-900.. misschien de miljoen nogquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:30 schreef komrad het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel ff gedacht, kreeg ik deze maar in week 1
Aan de andere kant, je mag niet klagne met zo'n YP
nu al 637k
wat een negatieve gedachte weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:07 schreef ASSpirine het volgende:
2 trainees bijgekocht...
Nu ik eraan denk, mss niet zo goed
Seizoen is bijna ten einde...
Mjah, khoop dat hattrick het morgen volhoudt, anders ben ik weer alles kwijt
'Update met cache-refresh' wil soms ook helpen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
jup
weet je wat trouwens raar is? mijn friendly van afgelopen week is wel opgepikt door HAM, maar zonder naam, maar wel met uitslag en verslag en alles....vaag joh. was een friendly in japan, heb in hattrick iig het vlaggetje niet en ook bij de wedstrijden is ie spoorloos... ben eigenlijk benieuwd of ik nu wel/niet training heb gekregen...
Téévéépéé natuurlijk..quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef Mokkaboon het volgende:
tvp
(maar wat betekende dat ook alweer? tis de derde keer dat ik het vergeten ben)
Te Vergeten PBetekenisquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef Mokkaboon het volgende:
tvp
(maar wat betekende dat ook alweer? tis de derde keer dat ik het vergeten ben)
Toch even vermelden, vandaag gekocht voor iets van 55k. Het is dezelfde speler die ik vorige week vlak voor de storing kocht voor 65k!quote:Abe Lodiers [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 880, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Net gekocht voor 123k. Lijkt me erg hoog te zitten.quote:Thor Graulund (122823746) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 480
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: Screamadelica
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
als ik de wedstrijd op t matchid zoek, krijg ik een wedstrijd tussen een onbekende Hongaar en dito Zweedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
'Update met cache-refresh' wil soms ook helpen.
Maar als die in HAM staat, neem ik aan dat ie gespeeld is..
Kan je anders niet zoeken op het wedstrijd-id (via HAM opzoeken).
Dat valt best tegen voor redelijk bijstat gaat er 10 euro vanaf en voor goed 20 dacht ik dus hij zit redelijk hoog 2/3 trainingenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:49 schreef Lennox het volgende:
[..]
Net gekocht voor 123k. Lijkt me erg hoog te zitten.
Ik denk 4 trainingen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat valt best tegen voor redelijk bijstat gaat er 10 euro vanaf en voor goed 20 dacht ik dus hij zit redelijk hoog 2/3 trainingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |