quote:Erik Butzmann (122268158)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
ik neem aan dat je al gezien hebt dat het ook een clown is?quote:
Das waar maar dan mag ik t nog wel vragen. Nogmaals ff doen zijn er Teams hier op fok die minder dan 2 doelpunten tegen hebben dit seizoen? (tot nu toe) Sinds de 1e wedstrijd heb ik (in de competitie) geen doelpunt meer tegen gekregen. T waren er wel helaas meteen 2 en mn enige verloren wedstrijd dit seizoen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:07 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat zegt in dit geval niet echt veel. Je tegenstanders stellen niet veel voor van mensen zonder middenveld tot mensen zonder aanval. Je sterke verdediging helpt natuurlijk ook mee, maar ik vraag me af wat die doen tijdens een wedstrijd..
Nee, altijd lekker natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:37 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
ik neem aan dat je al gezien hebt dat het ook een clown is?![]()
(ook al is het misschien een mythe...)
883kquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:12 schreef The_Hives het volgende:
komrad, voor hoeveel heb je je YP verkocht?
Iemand?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef maniack28 het volgende:
Wil iemand volgende week een friendly tegen mij? Ik wil hem vandaag/morgenochtend alvast regelen, omdat ik vrijdagochtend vroeg een week op vakantie ga
Kristiansund (145144)
nicker100quote:
Neequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef qyn het volgende:
Whoei, had een YP met goed passen en matig scoren (en matig verdedigen). Hoopte er nog een paar K op te krijgen, is ie gewoon voor 42K verkocht.. Heb ik toch m'n jeugdopleiding van de afgelopen 2 weken weer terugverdiend
![]()
Gisteren nog 5 spelers gekocht, verschijnen alleen niet in transferhistorie (niet erg, zo lijken het net YP's van me) .. zag op HT forums al wat posts erover staan, vraag me af of het opgelost wordt
(kan gelukkig bij 'the club' nog zien wat ik ervoor betaald heb) ..
Meer mensen last van?
Goed ideequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
nicker100
Aftrap: 26-07-2006 om 17:00
Speelterrein: The Viking Hall, bekerregels. Geregeld!
top!
Nu nog een popper zoeken voor volgende week en ik kan gerust op vakantie
Als jij belooft ze niet kapot te schoppenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Goed idee
Veel plezier op vakantie!!!
Is dat niet de zoveelste keer dat jij een super YP hebt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
42kprutser
ik heb een paar seizoenenleiding verdiend
hoe is ie trouwens qyn??
Is goed, laat je die van mij ook heel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als jij belooft ze niet kapot te schoppen
En bedankt
Ik wil geen poppers kopen ik wil mn team beter maken is er behalve conditie nog een training die sneller gaat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef maniack28 het volgende:
Schieten heb ik zelf gedaan, dat is 40% van de normale training, dus 1 scoren trainingsweek duurt 2,5 weken met schieten. Je traint daarbij alle spelers die je opgesteld hebt en de keeper krijgt de helft. In theorie kan je dus (met 2 wedstrijden) 22 poppers kopen en die allemaal laten stijgen. Je moet daar wel de cash en de knowledge voor hebben(en tijd, wat het kost veel tijd om 22 poppers te kopen
)
Dan heb je er niks aan... je kan je team beter beter maken door hetzelfde te blijven trainen.. switchen in een tussenseizoen naar snellere training is alleen interessant met poppers.. die ene training scoren die ze bijv krijgen met 2 weken shooting is echt zinloos, tenzij je 11 poppers hebt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil geen poppers kopen ik wil mn team beter maken is er behalve conditie nog een training die sneller gaat?
Heb nu 13 trainees, waarvan 2 geblesseerd en er 1 op de TL staan, hopen op een hoop poppers vrijdagquote:David Rocamora (122695143)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 440
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Ik heb wat dat betreft de hoop maar gevestigd op begin volgend seizoen; misschien dat er dan teams zijn die besluiten toch maar versterking te kopen voor de beker, ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jezus wat is de transfermarkt ingekakt zeg... Middenvelders trainen loont haast niet meer, winst maken doe je niet..
Ben m'n hele team aan het verkopen om spitsen te gaan trainen. 21 jarige wereldklasse middenvelder met best leuke bijstats voor maar 1,7m verkocht. Kijken wat mijn 2 wonderbaarlijke 22 jarigen gaan op leveren.
En ach, elke voordeel heb z'n nadeel zegt mijn huidige assistent wel is. M'n nieuwe trainees en nieuwe middenvelders zijn ook een stuk goedkoper.
Volgens dat programma'tje dat ik gebruik zat hij op 100% def. Dus ik hoop het beste maar.quote:
Je moet die vent gewoon naaien...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef -J-D- het volgende:
Daar zit wel wat in.
Moet ik bang zijn om direct te promoveren of zal dat wel meevallen?
SW dacht de grens wel lager dan 36 punten zal worden... dus dat ik met 33 punten nog direct zou kunnen promoveren. Mijn doelsaldo is wel knake.
Vergeet dan niet dat een Joralf seizoen meer kost dan dat het promotie geld oplevert...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:24 schreef Grumpey het volgende:
gewoon winnen, kan je altijd nog een joralf seizoen starten, maar elk kampioenschap is meegenomen al was het maar alleen voor het prijzengeld
Vergeet ook niet dat je in zo'n Joralf seizoen veel tijd moet steken...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Vergeet dan niet dat een Joralf seizoen meer kost dan dat het promotie geld oplevert...
Zit wel wat inquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet die vent gewoon naaien...
Mooi weer spelen, volgende match dus gewoon winnen...
De grens zal waarschijnlijk naar 33/34 ptn gaan... Wat inhoud als steroide homo's tegen jou verliest hij gewoon direct promoveert... Ben jij van hem af en kun je volgend seizoen doodleuk kampioen worden
quote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
[DBNETLIB][ConnectionRead (recv()).]General network error. Check your network documentation.
/Common/includes/Database2.asp, line 186
Neequote:
Volgend jaar word je sowieso geen kampioen (aangezien dat team erin blijft), dus dan gewoon dit jaar kampioen worden en promoveren. Het ergste wat je kan overkomen is dat je net als in het andere geval over 2 seizoenen weer VI speelt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zit wel wat in
Maar wat Grump zegt ook.
Ik denk dat ik zondag af moet wachten en moet zien of hij inderdaad met opzet wil verliezen van de nummer 7.
Ik zou het het leukste vinden om 1e te worden en dan niet te promoveren tenzij het een hele makkelijke V zou zijn, waar ik in kom.
3 weken Zuid Frankrijk, te beginnen rond Nice
ik niet, ben weer teruggestapt naar pm na een kort avontuurtje met scoren =Pquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef maniack28 het volgende:Iedereen gaat spitsen trainen.. sorry, maar daar zit ook niet superveel winst in..
Ik noem maar even deze ex-speler van me, kreeg er vandaag nog 45k voor:
20-07-2006 Pathetic Athleti Garfield United 1 269 000 ¤ 9 810
02-01-2006 Kristiansund Pathetic Athleti 2 209 995 ¤ 11 560
Bizar toch? De prijs is met een miljoen gedaald sinds begin januari..
Die gedachte spreekt me wel aan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Volgend jaar word je sowieso geen kampioen (aangezien dat team erin blijft), dus dan gewoon dit jaar kampioen worden en promoveren. Het ergste wat je kan overkomen is dat je net als in het andere geval over 2 seizoenen weer VI speelt.
Landisquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
als ik de wedstrijd op t matchid zoek, krijg ik een wedstrijd tussen een onbekende Hongaar en dito Zweed![]()
trouwes![]()
Landis
![]()
![]()
![]()
![]()
maar door die laffe bedoeling van Landis' mannen staat nu die prutser van Pereiro in t geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |