ik heb al heleboel jongere maar dat zijn me oudste..quote:
spelers kunnen dalen in skill vanaf hun 28e. (na dit seizoen gaat het veranderen) dit weet je en daarom kan je ook maar beter geen oude spelers kopenquote:Op zondag 23 juli 2006 18:10 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik heb al heleboel jongere maar dat zijn me oudste..
me 18jarige moeten gewoon even stijgen naar uitstekend en verder..
me 26jarige een beetje in ervaring
Als ik zo naar je spelers kijk zie ik er nu niet echt 1,2,3 spelers uitspringen eerlijk gezegdquote:Op zondag 23 juli 2006 18:20 schreef MrMoon het volgende:
Kzit wat rond te kijken enzo bij die databases voor nationale teams u-20 en ik zie zo maar dat ik 2 potentiele u-20 spelers heb
dat had ik dus ook.. tot ik ging kijken naar de eisen die die bondscoaches stellen...quote:Op zondag 23 juli 2006 18:39 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als ik zo naar je spelers kijk zie ik er nu niet echt 1,2,3 spelers uitspringen eerlijk gezegd
i know.. kheb er verder geen verstand van ook en ga toch uit van niks.. kan het altijd meevallen..quote:Op zondag 23 juli 2006 18:44 schreef Lennox het volgende:
Dat zijn toch meestal requirements voor begin van het seizoen. En ze kijken ook naar bijstats. Mn broetje had 17 jaar briljant vleugel, maar die werd ook geen international van Slovenie. Dan gaan passen e.d weer meetellen. Ik denk dat jij die van de F. Eilanden bedoelt, maar het lijkt mij sterk.
No offence verder hoor
Hoe zie je dat danquote:Op zondag 23 juli 2006 18:20 schreef MrMoon het volgende:
Kzit wat rond te kijken enzo bij die databases voor nationale teams u-20 en ik zie zo maar dat ik 2 potentiele u-20 spelers heb
wat een praatquote:Op zondag 23 juli 2006 10:06 schreef komrad het volgende:
Eppo Bruin (123591005)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 660 €/week
Eigenaar: vintage fc
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
niet zo'n hoogvlieger als vorige week maar wel weer verkoopbaar
zeer herkenbaar.. Ik ben het eens even aan het bijhouden heel veel het me kost/oplevert in één seizoen..quote:Op zondag 23 juli 2006 19:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mijn laatste echte goede yp is denk ik 3 seizoenen terug wat mij toen 7 ton opleverde. Daarna misschien stuk of 5, 6 gehad die net 2 of 3k opleverenden. Soms wil ik de wekelijkse 20k ook wel gewoon stopzetten
.
Idd, Komrad heeft iets met YP'squote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat een praat
één ieder ander fokfed lid likt zn vingers af bij dit soort mannetjes
ik ben idd verwend na vorige week. Sta trouwens 2-0 voor met een MOTSjequote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wat een praat
één ieder ander fokfed lid likt zn vingers af bij dit soort mannetjes
ik had iig een matig vleugelspel, matig verdedigen, redelijk passen van 18 jr...
heb m nog in de selectie, heb t idee dat ie dicht tegen redelijk verdedigen aanzit, dan kan ik er misschien nog een leuk prijsje voor krijgen..
ik heb het algoritme van de HT's nagebouwd dus weet exact hoe laat ik moet pullenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:15 schreef qyn het volgende:
[..]
Idd, Komrad heeft iets met YP's..
Ik had een solid winger zonder bijstats van 19 .. niet echt verkoopbaar maar zet 'm toch op lijst voor 1K ofzo![]()
Maar Komrad, heb je een ritueel voordat je pullt ofzo?
valsquote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef Lennox het volgende:
1-1. Meer dan 2e worden zit er niet in, minder ook niet. Laatste wedstrijd een mots en counter, dan zit ik nog onder zijn middenveld. Hopen dat ik als enige van dat team kan winnen.
Was met B aanval. A werd gespaard voor Jupiler halve finale
ik heb voor elke positie behalve de vleugel 1 wisselspeler. die andere plekken moeten wel opgevuld wordenquote:Op zondag 23 juli 2006 22:53 schreef Lennox het volgende:
ik laat ze iig niet 2x spelen, dat vind ik zelf minder. Daarnaast moet mn FC een keer stijgen. Dat gaat in competitie harder
1 2 3 | FC Jumaya 13 33 - 7 30 Da Enzo 13 22 - 14 25 |
Whehe, zou wat zijn, nog verliezen ook volgende weekquote:Op zondag 23 juli 2006 23:23 schreef Mokkaboon het volgende:
verloren met 7-0!!!!![]()
![]()
nu kan sta ik (als het niet verandert is) 2 punten onder de directe promotie grens...
verder sta ik nog 3 punten voor op de nummer 2, waar ik 5 doelpunten op voor sta met het doelsaldo...
als ik dus verlies met meer dan 2 doelpunten verschil zal ik 2e worden, maar ik verwacht niet dat dat zal gebeuren...
hoewel m'n zelfertrouwen nu wel op waardeloos staaten m'n suporters op woedend
![]()
quote:fc mewwa - FC RKDEO 0 - 3![]()
![]()
![]()
De kampioens wedstrijd!!!!
Je had bijna gelijk TWI!! geen 0 - 1 maar : 0 - 3quote:1. FC RKDEO 13 45 - 2 34
2. fc mewwa 13 58 - 9 32
3. FC Carrots 13 24 - 7 25
Fijn dat je eindigt met mequote:Op maandag 24 juli 2006 01:23 schreef foetre het volgende:
![]()
6-4 verloren dus nog een seizoen VIII .Ik baaal hier flink van!KUTTERINGTYFUS ME!
Best een aardig team heb je daar staan; laat ook weer zien hoe onbelangrijk verdedigen is met overige stats overheersendquote:Op maandag 24 juli 2006 18:51 schreef Prosac het volgende:
Volgend seizoen een vette mid erbij.. misschien mytisch, loontechnisch echter niet zo handig. Zal wel gewoon een buitenaardse worden
Mja.. je moet toch wat
Flinke pot ervaring daar bij 1.FC Grolschquote:Op maandag 24 juli 2006 19:30 schreef Prosac het volgende:
..
86kquote:Marten Gersmann (45827532)
34 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Heeft redelijk ervaring en redelijk leiderschapscapaciteiten.
Total Skill Index (TSI): 260
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
rond de 56% met een leuke aanvallende linie is voldoendequote:Op maandag 24 juli 2006 20:01 schreef komrad het volgende:
AO is leuk als je een gigantisch MF hebt, ik heb het geprobeerd met WC en briljant MF's maar dan werkt het voor geen meter, minimaal 65-70 possession nodig om er iets van te kunnen maken en een goede aanval.
Dus ik ga wel weer met defs spelen komend seizoen, iig 1 WC def of zo om nog iets aan defratings over te houden.
Ziet erquote:Op maandag 24 juli 2006 20:07 schreef twisteddlogic het volgende:
Gisteren trouwens nog een speler gekocht
[..]
86k
Koopje denk ik, FC
Idd, was van plan om ook wat verder in de beker te komen volgend seizoen. Dat zijn toch aardige inkomsten en ergens moet m'n team nu wel in staat zijn verder dan ronde 5 te komen.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:58 schreef Prosac het volgende:
Beker is voor mij een must om ver te komen.. Op die manier haal je nog wat geld binnen om de lonen te kunnen bekostigen. Ik maak eigenlijk structureel 2 ton verlies per 2 weken. Maar dan moet het stadion wel vol zitten.
1. FC Grolsch heeft ooit (voor de verhoging van kosten) een 100k stadion aan laten leggen (heel Forza Groningen lachte hem toen uit) tegenwoordig draait hij die gewoon vol en hoewel hij een loon bedrag heeft van rond de 500k per week, draait hij gewoonweg 3 ton winst per 2 weken. Dankzij de beker en het stadion.
Pas dit seizoen ben ik bezig met de ombouw naar AO. heb nog altijd 2 verdedigers, maar die gaan ook de deur uit.
Verdedigen is nergens voor nodig
Nog een basisspeler ook bij mijquote:Op maandag 24 juli 2006 20:19 schreef Prosac het volgende:
voor dat geld een leuke bijna coach..
prachtig bedrag
Met zo'n ervaring is het een leuke verdediger idd!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:57 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nog een basisspeler ook bij mij
31 puntjesquote:1. Dapp're Strijders 13 36 - 10 (+26) 31
2. FC FNJ 13 43 - 10 (+33) 27
3. Jasper Jokers 13 40 - 13 (+27) 25
4. Mighty Roses 13 25 - 24 (+1) 21
Feli Hyvesquote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef The_Hives het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAPP'RE STRIJDERS KAMPIOEN VI.664
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
31 puntjes![]()
10e in AH-pointsquote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef fabianf het volgende:
AlltidHattrick Fok
Eindelijk alle federatiemembers kunnen toevoegen.
brr, ik ben geen sitequote:
Sorry voor de typo. Mijn eerste kampioenschap moet nog komen. Misschien volgend seizoen.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
brr, ik ben geen site. But thnaks
. Mn 2e kampioensschap pas in mn carriere
Bedankt goeroequote:Op maandag 24 juli 2006 21:18 schreef qyn het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Nu nog je P/D winnen en op naar de V
quote:Simon Nordland [Geschat herstel in 4 weken] 4
TSI=2 760, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en matig leiderschap [Technisch]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Bedankt goeroe. Zonder jou tips had ik hier niet gestaan op dit podium *snik*
Maar ik denk dat mn team niet goed genoeg is voor V. Weet dus nog niet of ik hem expres moet verliezen![]()
Zorg dat je in ieder geval wat basishandel hebt .. of een van je duurdere middenvelders verkopen .. want reken maar op zo'n 200K+ salaris met die jongens volgend seizoenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:31 schreef The_Hives het volgende:
Probleem dan, is het geld. Dat heb ik niet. Ik zal het met dit team moeten doen, want ik heb geen tijd voor actieve handel.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:48 schreef The_Hives het volgende:
Ja idd. Ik zit nu op 1,5 ton salaris met een te klein stadion. Ik ben zo passief bezig geweest dat ik alles een beetje heb laten verslonsen en niet doelgericht aan mn club gebouwd heb. Ik denk dat ik komend seizoen de rekening gepresenteerd krijg. Ik draai nu 2-wekelijks een ton verlies. Wordt dus echt een paar superpulls aan het begin van het seizoen
quote:Barker Kielty (116502552)
17 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Ireland
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Deadline: 25-07-2006 om 00:03
Vraagprijs: 100 000 ¤
quote:Jelle-Jan Hoogmoed (117182906)
17 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 600 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Deadline: 25-07-2006 om 00:02
Vraagprijs: 70 000 ¤
quote:David Zena (110499792)
18 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Deadline: 25-07-2006 om 00:04
Vraagprijs: 20 000 ¤
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:58 schreef Prosac het volgende:
Verdedigen is nergens voor nodig
Tsja, had zo'n zelfde speler. Toen kreeg 'ie in z'n eerste wedstrijd een schop en was 'ie doodquote:Op maandag 24 juli 2006 20:07 schreef twisteddlogic het volgende:
Gisteren trouwens nog een speler gekocht
[..]
86k
Koopje denk ik, FC
Blessures vallen weg als je een speler coach maakt! Moet je nog wel die gast in je ploeg willen houden om die 112 dagen vol te maken, maar goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:05 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, had zo'n zelfde speler. Toen kreeg 'ie in z'n eerste wedstrijd een schop en was 'ie dood
Maar krijgt ie geen rotschop en kan hij nog 2 seizoenen met uitstekend verdedigen doorkomen (en in de basis staan) dan is het heel geen slechte koop....... ik heb meer betaald voor spelers met uitstekend verdedigenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:05 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, had zo'n zelfde speler. Toen kreeg 'ie in z'n eerste wedstrijd een schop en was 'ie dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |