Ik sloot het vorige topic niet.quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef Morthill het volgende:
Ja, dat krijg je wel eens, ik ben er voor om diegene met de beste titel te laten blijven....
...ze zijn beide slecht ~O~
ik hoor idd veel positieve verhalen, ben dan ook best benieuwd.quote:Op maandag 24 april 2006 20:48 schreef devv05 het volgende:
Schijnt nog best redelijk te zijn die nieuwe FIFA, kreeg veel hogere recenties. Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:48 schreef Wessiej het volgende:
Ik ook, daarom besteld.
En krijg ik morgen ook eindelijk mijn The Outfit Faceplate.
Ja, die vraag had van mij kunnen zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 20:54 schreef H.Flick het volgende:
Komen er nog nieuwe en leuke games binnenkort?
Die heb ik dit weekend ook besteld en verwacht ik deze week binnen te krijgenquote:Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef Ipho het volgende:
Ik heb behoefte om voor me zelf een cadeau te kopen. Welke raden jullie mij aan?
Zelf dacht ik aan Top Spin 2. Ik zou niet, niet weten welke spellen er binnenkort uit gaan komen.
Kijk aan, ik wil hem ook. Had gehoord dat die voor een zachter prijsje te krijgen was?quote:Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die heb ik dit weekend ook besteld en verwacht ik deze week binnen te krijgen
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=78641quote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kijk aan, ik wil hem ook. Had gehoord dat die voor een zachter prijsje te krijgen was?
Alleen in de VS, volgens mij. We worden weer genaaidquote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kijk aan, ik wil hem ook. Had gehoord dat die voor een zachter prijsje te krijgen was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |