Ik sloot het vorige topic niet.quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef Morthill het volgende:
Ja, dat krijg je wel eens, ik ben er voor om diegene met de beste titel te laten blijven....
...ze zijn beide slecht ~O~
ik hoor idd veel positieve verhalen, ben dan ook best benieuwd.quote:Op maandag 24 april 2006 20:48 schreef devv05 het volgende:
Schijnt nog best redelijk te zijn die nieuwe FIFA, kreeg veel hogere recenties. Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:48 schreef Wessiej het volgende:
Ik ook, daarom besteld.
En krijg ik morgen ook eindelijk mijn The Outfit Faceplate.
Ja, die vraag had van mij kunnen zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 20:54 schreef H.Flick het volgende:
Komen er nog nieuwe en leuke games binnenkort?
Die heb ik dit weekend ook besteld en verwacht ik deze week binnen te krijgenquote:Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef Ipho het volgende:
Ik heb behoefte om voor me zelf een cadeau te kopen. Welke raden jullie mij aan?
Zelf dacht ik aan Top Spin 2. Ik zou niet, niet weten welke spellen er binnenkort uit gaan komen.
Kijk aan, ik wil hem ook. Had gehoord dat die voor een zachter prijsje te krijgen was?quote:Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die heb ik dit weekend ook besteld en verwacht ik deze week binnen te krijgen
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=78641quote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kijk aan, ik wil hem ook. Had gehoord dat die voor een zachter prijsje te krijgen was?
Alleen in de VS, volgens mij. We worden weer genaaidquote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kijk aan, ik wil hem ook. Had gehoord dat die voor een zachter prijsje te krijgen was?
Table Tennis is meer dan alleen leuk om de tijd te dodenquote:Op maandag 24 april 2006 20:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hitman, NHL en FIFA wel leuk om de tijd te doden hoor
quote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=78641
¤46,99
Zaterdag besteld, hopelijk donderdag binnen, vrijdag - zondag niets te doen dus in die tijd de carreer mode doorspelen en dan eens kijken of ik ook online iets kan doen. Maandag a dinsdag review als ik me echt verveel??quote:Op maandag 24 april 2006 21:00 schreef Ipho het volgende:
[..]en laat ik Hans nou net mogen. Ik bestel hem eind van de week denk ik, want overhaast games kopen doe ik niet meer. Gaat Morthill een review schrijven binnen die tijd?
![]()
Table Tennis lijkt me nog de enige leuke.quote:Op maandag 24 april 2006 20:55 schreef Wessiej het volgende:
NBA 2K6 28/4/2006
NHL 2K6 28/4/2006
FIFA World Cup 2006 28/4/2006
Rumble Roses XX 12/5/2006
Hitman: Bloodmoney 25/5/2006
Table Tennis 26/5/2006
Spellen die binnekort uitkomen.
Jup! Die staat ook op mijn boodschappenlijst. Lijkt me erg leuk, om met jullie te spelen. Of een keer een potje Top Spin te doen.quote:Op maandag 24 april 2006 20:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Table Tennis is meer dan alleen leuk om de tijd te doden
Zou je dat laaste nu wel doen, ik kan het je afraden tenzij je echt geld te veel hebt of nog nooit Far Cry gespeeld hebt.quote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef Wessiej het volgende:
Vandaag Top Spin 2 weggedaan, vond hem niet zo goed vergeleken met deel 1.
Load times haalde het bloed onder mijn nagels vandaan, en alles winnen met 3-0 3-0 is saai.
Dus morgen Far Cry Insincs Predator checken.
Jij koopt of speelt ook een hoop games.quote:Op maandag 24 april 2006 21:12 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb Top Spin geruild voor Far Cry.
En heb Far Cry niet zo veel gespeeld op de xbox, meestal bij iemand anders.
En anders verkoop ik hem net zo makkelijk.
quote:Maandag 24 april 2006 - In korte tijd is er al twee keer content verschenen voor Oblivion. Helaas waren deze packs niet te downloaden in Europa en ook met het nieuwe pack, The Wizards Tower, is het weer raak. Wederom kunnen wij de content niet downloaden.
The Wizards Tower bevat meerdere dingen, zo zal je onder andere een tuin vinden met daarin 130 verschillende oogstbare ingrediënten, meubels welke je kan upgraden en portals welke je direct transporteren naar elke Mages Guild in Cyrodiil. Naast dit zijn er nog meerdere dingen te vinden in de pack.
Weer een nieuwe pack voor Oblvion, welke wij weer niet kunnen downloaden. Natuurlijk is er altijd nog de optie om een Amerikaanse account te openen, dan kan je ze namelijk wel downloaden. Het nieuwe pack kost 150 MS Points, wat neerkomt op ¤1,80. Kijk hier voor meer details rondom de The Wizards Tower.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |