Die wordt geskipped. Ik heb nog zat te doen. GRAW nog uispelen. Oblivion mee bezig, PES competitie en Top Spin 2 staat in de pre-order. Het komende half jaar koop ik geen games meer in elk geval.quote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
nog 5 dagen tot Tomb Raider
erm? omdat deze geen 3 screenshots heeft?quote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef quantas het volgende:
dit is tenminste weer een modem vriendelijke OP!
fijn is dat!quote:Op zondag 2 april 2006 17:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm? omdat deze geen 3 screenshots heeft?
Edit :
hehe nu issie niet meer 56k vriendelijk
Waarom spontaan om als ik vragen mag? Een specifieke titel?quote:Op zondag 2 april 2006 17:51 schreef Egamer het volgende:
Ok, het is nu zeker dat ik een Xbox 360 ga kopen. Alleen, ik moet nog 200 euro.Donaties zijn welkom.
quote:Op zondag 2 april 2006 17:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm? omdat deze geen 3 screenshots heeft?
Edit :
hehe nu issie niet meer 56k vriendelijk
Kerel als jij em niet hebt heeft twi em ook nog niet.quote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
nog een keertje dan...
TWI >>>> heb jij je faceplate al binnen???
en zo jah... staat ie dan ook.. want ik heb nog niks binnen
quote:Op zondag 2 april 2006 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel als jij em niet hebt heeft twi em ook nog niet.
Kan altijd even duren, voor meer vragen Het FOK!games commentaar/complimenten topic 3!
Waar gaat dit over en waarom moet het dikgedrukt?quote:Op zondag 2 april 2006 18:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
update specs:
saw this on gamefaqs. dont know if it's real, but apparantly the marketplace stuff is coming soon along with a new patch:
PGR3quote:Op zondag 2 april 2006 18:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over en waarom moet het dikgedrukt?
Hij wil er ook bij horen, toch Eke?quote:Op zondag 2 april 2006 18:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom spontaan om als ik vragen mag? Een specifieke titel?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:30 schreef Wessiej het volgende:
Zie jij in GR:AW elfjes en kleurtjes?
En Viva Pinaeta en Blue Dragon dan?quote:Op zondag 2 april 2006 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil even meedelen dat ik al 2 games voor de 360 op mn lijstje heb staan: Kameo en OblivionHet gaat de goede kant heen
neequote:Op zondag 2 april 2006 19:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben ik dan de enige die het gat halen?
Ook dat!quote:Op zondag 2 april 2006 21:45 schreef Wessiej het volgende:
En de gameplay lijkt is nog eens bagger ook.
Ik ga FCI ook niet halen voor de 360.quote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef Doc__Zenith het volgende:
in die Far Cry hadden ze ook wel wat meer (grafische) aandacht mogen steken zeg![]()
dat water is, maar dat raffelwerk met die Xbox1 textures
![]()
dit word het spel van de weekquote:Op zondag 2 april 2006 22:40 schreef devv05 het volgende:
in rotterdam kennen ze meestal niet zoveel variatie.
Ik hoop dat ik hem dinsdag kan halen.quote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
nog 5 dagen tot Tomb Raider
Dus ze willen dat ik geld ga betalen voor een update die er al had in moeten zittenquote:
Roda Rodaquote:Op zondag 2 april 2006 22:40 schreef devv05 het volgende:
in rotterdam kennen ze meestal niet zoveel variatie.
Ja dat leest toch niemand johquote:Op maandag 3 april 2006 09:22 schreef quantas het volgende:
dit was ook al op de frontpage te lezen hoor :S
Ze gebruiken die kreet ook in de tv-commercialsquote:Op maandag 3 april 2006 10:21 schreef Retuobak het volgende:
impossible is nothing?
Dat klinkt wel erg vaag
Nothing is impossible zou logischer zijn.
Oblivion heb ik niet gespeeld.quote:Op maandag 3 april 2006 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
is oblivion nu echt zo goed.
wat vinden jullie trouwens van doa
Je hebt zeker maar 1 controller en/of geen vrienden....quote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
DoA vind ik het saaiste spel op de 360, maar ziet er wel mooi uit. Ik wist niet hoe snel ik die moest verkopen. Kon me nog geen minuut boeien, op de Photo mode uitproberen na dan
Heh heh heh, DOA 4 is vooral leuk als ik 'm samen met mijn vriendin speel.quote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
DoA vind ik het saaiste spel op de 360, maar ziet er wel mooi uit. Ik wist niet hoe snel ik die moest verkopen. Kon me nog geen minuut boeien, op de Photo mode uitproberen na dan
Sja, ik vind er gewoon geen zak aan, kan het ook niet helpen. En ik heb inderdaad geen vrienden, zit de hele dag maar een beetje thuis in mn eentje thuis te Xbox'en, en dat elke dag weer.quote:Op maandag 3 april 2006 14:37 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
Je hebt zeker maar 1 controller en/of geen vrienden....
DOA is volgensmij het beste (offline)multiplayer spel op de 360! Iedereen kan het ook snel leren zodat je al snel lekker kunt meppen tegen of met elkaar!Ik heb het pas met z'n 3e gespeeld, echt super gaaf/lache!
Voetbalfans ok, voetbalfans die andere mensen gaan afzeiken/in elkaar meppen omdat ze voor een andere club zijn vind ik zo ongeveer het zieligste wat ik me kan bedenken, dan heb je echt een iq als een opgegeten visstick als er zulk soort achterlijke debiele dingen in je hoofd opkomen. Zulk soort mensen hebben dan ook vaak geen werk, zijn stom en minder geneukt als de gemiddelde mongool op deze aarde.quote:Op maandag 3 april 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Goed onderbouwd. En in jouw geval heten het nog vriendjes
FOK en prijsvragen kennende moet je niet gek opkijken als je niets krijgt.quote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
nog een keertje dan...
TWI >>>> heb jij je faceplate al binnen???
en zo jah... staat ie dan ook.. want ik heb nog niks binnen
ik kick hem terug voor de opmerking van vanochtendquote:Op maandag 3 april 2006 15:12 schreef masterdave het volgende:
[..]
Voetbalfans ok, voetbalfans die andere mensen gaan afzeiken/in elkaar meppen omdat ze voor een andere club zijn vind ik zo ongeveer het zieligste wat ik me kan bedenken, dan heb je echt een iq als een opgegeten visstick als er zulk soort achterlijke debiele dingen in je hoofd opkomen. Zulk soort mensen hebben dan ook vaak geen werk, zijn stom en minder geneukt als de gemiddelde mongool op deze aarde.
Xbox360 roeleert overigens! Ben nog steeds takkeverslaafd aan dat ding, en me vriendin heeft er al flink de baluh van![]()
Nou nou. Er gaat wel eens iets mis inderdaad, maar wat wil je met de honderden prijzen die wij per jaar weggeven. Ik heb nog niks vernomen dat er iets mis is gegaan met deze prijzen. Het kan wel eens even duren voordat je een prijs krijgt, omdat wij de prijzen vaak eerst moeten bestellen bij de aanbieder. Vervolgens komen ze dan naar ons en dan moeten ze nog naar de winnaars. Daar kan wel wat tijd overheen gaan. Heb geduld en vertrouwen. andere vragen kunnen hier : Het FOK!games commentaar/complimenten topic 3!quote:Op maandag 3 april 2006 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
FOK en prijsvragen kennende moet je niet gek opkijken als je niets krijgt.
Of iets geheel anders. En dan met de mededeling dat je maar blij moet zijn en niet moet zeuren..
Ik praat ook in het algemeenquote:Op maandag 3 april 2006 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik kick hem terug voor de opmerking van vanochtend![]()
Fijn, maaruh wat moet dat in dit topic? Of wilde je het gewoon even kwijtquote:Op maandag 3 april 2006 15:12 schreef masterdave het volgende:
[..]
Voetbalfans ok, voetbalfans die andere mensen gaan afzeiken/in elkaar meppen omdat ze voor een andere club zijn vind ik zo ongeveer het zieligste wat ik me kan bedenken, dan heb je echt een iq als een opgegeten visstick als er zulk soort achterlijke debiele dingen in je hoofd opkomen. Zulk soort mensen hebben dan ook vaak geen werk, zijn stom en minder geneukt als de gemiddelde mongool op deze aarde.
Ja dat is toch dom?quote:Op maandag 3 april 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
ja alleen bij zuiderpark 45 euro
groot gelijk, maar wat doe je er eigenlijk aan? je kan moeilijk voor een game ff naar Amerika vliegen lijkt mij zoquote:
Dat heeft met Nintendo nooit gekund en zal met de Revo en PS3 ook niet gaan gebeuren. Dus weet niet waar je om loopt te zeiken op Microsoftquote:Op maandag 3 april 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
Ja als ik die xbox 360 deze week ga halen, dan wil ik vrijdag ook topspin 2, maar ik haat het dat ze ons hier weer moeten afzetten met die prijs
En die xbox is al zo duur, + ik kan mijn oude xbox controllers niet aansluiten op de xbox 360 stelletje geldkloppers M$!!!!!!1111!!1
Je moet wat te zeiken hebben natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 16:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft met Nintendo nooit gekund en zal met de Revo en PS3 ook niet gaan gebeuren. Dus weet niet waar je om loopt te zeiken op Microsoft
Dat is niet zo gek, de oude controller mist een knopquote:Op maandag 3 april 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
Ja als ik die xbox 360 deze week ga halen, dan wil ik vrijdag ook topspin 2, maar ik haat het dat ze ons hier weer moeten afzetten met die prijs
En die xbox is al zo duur, + ik kan mijn oude xbox controllers niet aansluiten op de xbox 360 stelletje geldkloppers M$!!!!!!1111!!1
3 zelfsquote:Op maandag 3 april 2006 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, de oude controller mist een knop.
Ohw?quote:
Ja, aangezien de ps2 geen extra knop nodig had.quote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef jpg97 het volgende:ik zeik niet op M$ ik zeik omdat ik niet genoeg geld heb om het te kopen
Maar de PSX controller kon ook gewoon gebruikt worden op de PS2 hoor
En ik ben geen "fanboy" want ik heb zowel de GC, de XBOX en de PS2 ( en een rits andere consoles... misschien moet ik er maar een paar verkopen zodat ik die X360 eerder heb)
Die 2 knoppen zijn natuurlijk gewoon de witte en zwarte.quote:Op maandag 3 april 2006 17:10 schreef Morthill het volgende:
3 knoppen: de 2 nieuwe schouderbuttons en de Logo knop.
Hoorde van het weekend dat Oblivion ook als demo komt rond 4 april.quote:Op maandag 3 april 2006 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
is oblivion nu echt zo goed.
wat vinden jullie trouwens van doa
Leek me ook al raar kan ook niets terug vinden op het inet Googlequote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef Wessiej het volgende:
Ja en van die demo zeiden ze toevallig op 1 april?
Want een demo van Oblivion maken is best wel onmogelijk volgens mij.
Of je krijgt een heel verkeerd beeld van het spel doordat er dan misschien onzichtbare muren in zitten.
Maar ik heb rete zin om te klauteren met lara croft en dan tussendoor ook nog met wat andere ballen zwaaien.
Kan je hem niet lenen van 1 of andere gijsquote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Leek me ook al raar kan ook niets terug vinden op het inet Google
Ja tis ook niet echt mijn soort game, denk ik.
Haal hem anders wel es op voor een prikkie.
Eerst Lara.
moet jij zeggen met je 1 aprilquote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef Wessiej het volgende:
Of je krijgt een heel verkeerd beeld van het spel doordat er dan misschien onzichtbare muren in zitten.
Maar ik heb rete zin om te klauteren met lara croft en dan tussendoor ook nog met wat andere ballen zwaaien.
Indeling lijkt me overigens ook niet al te fijn, de shoulder buttons hebben nu een veel prominentere rol gekregen in spellen en dan is het kut om dat met lastig geplaatste witte/zwarte knopjes te doenquote:Op maandag 3 april 2006 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die 2 knoppen zijn natuurlijk gewoon de witte en zwarte.
Maar qua aantallen komt de gewone X controller een knop te kort om op de 360 aan te sluiten.
Gewoon 1 oblivion gate missie of een dungeon moet kunnen in een demo, je krijgt mischien een verkeerd beeld dan maar het is beter dan nietsquote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef Wessiej het volgende:
Ongetwijfeld, elke keer probeer ik het weerquote:Op maandag 3 april 2006 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan er nog mensen voor Hitman: Blood Money?
Hitman: Blood Money verschijnt ook op de 360
Krijgen mensen alleen een volledig verkeerde indruk van de game.quote:Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Een demo van Oblivion lijkt mij het beginstukje met die dungeon.
Lijkt me nogal onmogelijk anders.
http://www.gamed.nl/view/15831quote:Op maandag 3 april 2006 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
Gaan er nog mensen voor Hitman: Blood Money?
Hitman: Blood Money verschijnt ook op de 360
quote:Op maandag 3 april 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Bij Tomb Raider! Ik ga denk ik ontslag nemen om al m'n games te kunnen spelen.
Ziet eruit als een opgepoetste PS2 versie... Zonde, bij Tomb Raider kunnen ze de 360 versie wel veel mooier maken...quote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hitman: Blood Money 360
quote:Op maandag 3 april 2006 14:50 schreef Frasier het volgende:
Waar kan ik Tomb Raider beter bestellen als ik 'm zo snel mogelijk voor/tijdens de release in huis wil hebben, Dimension Plus of GCshop?
* Doet uiteraard meequote:Op maandag 3 april 2006 20:34 schreef devv05 het volgende:
Met Hitman: Blood Money kan ik weer een must-have aan mn lijstje toevoegen
In de VS is ie al uit ja.quote:
Yesquote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hitman: Blood Money 360
Waarom nou!quote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef jpg97 het volgende:
Joepie!morgen mijn xbox 360 ophalen
core pakket
Omdat ie maar 200 E wasquote:
28 Meiquote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes
vond al raar dat ie niet naar de 360 zou komen
wanneer komt die spel, MOET hebben !!!
PES en Battlefield zat je nog af te kraken enkel om de graphics en nu is het weer niet belangrijk?quote:Op maandag 3 april 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer van grafisch, maar zal wel niet hinderlijk zijn
waar slaat de OP op eigenlijk ?
Hard disk erbij, wireless controller en dan ben je nog maar 340 kwijt. Tsja, dan kun je het prima maken natuurlijk.quote:
Niet om het een of ander, maar is dat geen HDMI aansluiting op die AV kabel? Tis iig niet de component die wij erbij kregen.quote:
Hopelijk koop je die hdd erbij,quote:Op maandag 3 april 2006 21:38 schreef jpg97 het volgende:
Joepie!morgen mijn xbox 360 ophalen
core pakket
Hoezo?quote:Op maandag 3 april 2006 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hopelijk koop je die hdd erbij,
anders geen pes5
damn, dat duurt nog wel tijdjequote:
Wereld spel lijkt me het maar ik haal haar niet op launch. Teveel met Oblivion bezig.quote:Op maandag 3 april 2006 19:41 schreef H.Flick het volgende:
Bijna Tomb Raider! Ik ga denk ik ontslag nemen om al m'n games te kunnen spelen.
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:41 schreef Sjotime het volgende:
Wereld spel lijkt me het maar ik haal haar niet op launch. Teveel met Oblivion bezig.
Same here. Ik wacht misschien zelfs wel op de Cube versiequote:Op dinsdag 4 april 2006 07:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wereld spel lijkt me het maar ik haal haar niet op launch. Teveel met Oblivion Tales of Phantasia bezig.
Ja, misschien maakt Mario wel een gastoptreden!quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Same here. Ik wacht misschien zelfs wel op de Cube versie
quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, misschien maakt Mario wel een gastoptreden!
PROESTquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, misschien maakt Mario wel een gastoptreden!
quote:Win mooie prijzen met de ‘Xbox Cup’ van EA en Microsoft
Zoals jullie weten is Xbox een grote sponsor voor het aankomende wereldkampioenschap voetbal. Electronic Arts is de uitgever die een videogame voor die titel uit zal geven en heeft samen met Microsoft en adidas gezorgd voor een samenwerking die ons, de gamers, de mogelijkheden geeft om leuke prijzen te winnen! Doe jij ook mee aan de Xbox Cup?
In deze promotieactie zullen wij kunnen beginnen met de Xbox Cup. Een wedstrijd voor fans van het voetbalspel die plannen met Electronic Arts’ 2006 FIFA World Cup voor de Xbox 360 online te gaan spelen. Althans, pas vanaf 28 april want op die datum ligt de nieuwe voetbal titel in de winkels en kunnen gamers zich warmspelen voor de eigenlijke competitie. Door online te spelen zullen de beste spelers uitgenodigd worden om mee te doen en uiteindelijk naar de finale in Berlijn te mogen, die op 28 tot en met 30 juni plaats zal vinden tijdens het wereldkampioenschap in Duitsland. Alle 32 landen die aan het WK meedoen, zullen ook gamers afzonderen naar deze aangelegenheid met een nationaal team van drie spelers. Deze koene videogame helden zullen strijden voor het vaderland en de Xbox Cup.
De eerste gamer die mee gaat wordt de online gamer die de competitieladders domineert in EA’s 2006 FIFA World Cup titel. Omdat het spel pas de 28ste uit is zul je vanaf vandaag eerst je kunde kunnen tonen in een online webgame op de Xbox Cup website. Het team van drie spelers zal namelijk gaan bestaan uit de eerder genoemde FIFA gamer, één ‘ultieme fan’, die dit online webspel wint en één gamer die de hoogste score bij de ‘roadshow’ behaalt die zeven adidas winkels in het hele land zal aandoen. Deze begint al op 8 april en op de Xbox Cup zijn de verschillende locaties te bekijken. Hier onder zijn ze ook te zien:
De Xbox Cup roadshow locaties:
8 april - Groningen, InterSport Megastore Hink, Westerhaven 52
15 april - Utrecht, Paul Pessel, Croeselaan 183
22 april - Almere Stad, Sportpaleis sinds 1928, Zadelmakerstraat 51-53
29 april - Apeldoorn, Sportshop van den Belt, Tweelingenlaan 33
6 mei - Rotterdam, Daka Alexandrium, Watermanweg 319
13 mei - Hengelo, Intersport Megastore Hengelo, Plein Westermaat 90
20 mei - Amsterdam Z.O., Arena Boulevard
Gamers die uiteindelijk in juni per vliegtuig naar Duitsland worden gevlogen, inclusief een familielid, doen mee aan dit unieke ‘adidas World of Football’ evenement en vertegenwoordigen Nederland. Dit evenement vindt plaats in een stadion met 8500 zitplaatsen in het adidas evenementenpark dat midden in het WK terrein in Berlijn ligt. Gamers zullen uiteraard moeten strijden, maar krijgen ook kaarten voor de kwartfinale van het ‘echte’ voetbal, een set adidas producten en een Xbox 360 console met de nieuwste EA games. Wat de winnaar krijgt is natuurlijk de Xbox Cup, maar ongetwijfeld nog meer leuks.
Het laatste nieuws is dat Microsoft op 12 mei een speciale editie van hun console lanceert. Deze 2006 FIFA World Cup Edition Xbox 360 zal bestaan uit een 360 met speciale faceplate, de FIFA World Cup game van Electronic Arts en een voucher voor een replica van de officiële adidas 2006 wedstrijdbal. Dat is voor voetbalfans een pakket dat ze niet kunnen laten liggen lijkt ons!
We houden je op de hoogte, maar wil je alvast kans maken op deze vette prijzen, stort je dan op de online webgame, om later nog kans te maken tijdens de roadshow en door het spelen van 2006 FIFA World Cup. Veel succes voetbalfans!
Promotie heb je altijd nodig, zat voorbeelden van goede games die niet verkopen omdat ze geen aandacht krijgenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef devv05 het volgende:
Ze kunnen beter gewoon eens een goede game maken, hebben ze niet zoveel promotie nodig om dat ding aan de man te brengen
Fifa verkoopt toch wel, maakt niet uit hoe slecht die ook elke keer is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef devv05 het volgende:
Ze kunnen beter gewoon eens een goede game maken, hebben ze niet zoveel promotie nodig om dat ding aan de man te brengen
Tekken kun je sowieso vergeten en een nieuwe Soul Calibur is nog afwachten... Maar d'r is niks mis met DOA4 toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wanneer komt er trouwens weer een nieuw vechtspel zoals soul calliber of tekken
ja das jammer van het publiek wat er op af komt net als met fifa itwcquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ah leuk, die roadshow komt ook in Apeldoorn. Toevallig ook net met Koninginnedag...Ik heb dus echt geen zin om in een meurende sportzaak tussen kauwgomkauwende Marokkaanse en autochtone handjeugd naar een kutgame te kijken, laat staan om mee te doen.
Ik ben sowieso een ongezellige vent....Ga wel op een terrasje zitten die dag met de vrouw en vrienden.
20 aprilquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:23 schreef Tain het volgende:
FF XI
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neequote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 april
Zijn er nog mensen die deze gaan gamen?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:06 schreef washandje het volgende:
Alsof iemand Final Fantasy leuk vindt...
ja ik weet het niet ik heb het spel nooit gespeelt itt tot tekken bloady roar en soul calliberquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tekken kun je sowieso vergeten en een nieuwe Soul Calibur is nog afwachten... Maar d'r is niks mis met DOA4 toch?
Volgende keer ook op het doosje kijken hoe je het spelt...quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja ik weet het niet ik heb het spel nooit gespeelt itt tot tekken bloady roar en soul calliber
Grapjasquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 april
Hangt er dus vanaf..quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20 april
Dat, of we wachten totdat iemand op het idee komt om een goede MMO te makenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had serieus nog een beetje hoop op een leuke game hoorDan moet M$ True Fantasy online maar uit de koelkast halen.
Aangezien je geen Gold membership hoeft te hebben om een MMO te kunnen spelen kan je er al vanuit gaan dat elke MMO die op de 360 zal verschijnen betaald zal zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er dus vanaf..
als het gewoon via xbox live, ja dan zeker..
en als je er ook nog extra bij moet dokken, dan zeker niet !
Liever grinden dan op level 45 meer dan 2 uur bezig zijn met het zoeken van een stel lui die ook daadwerkelijk in teamverband kunnen en willen gamen, en niet alleen maar de buit voor zichzelf willen houden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat, of we wachten totdat iemand op het idee komt om een goede MMO te maken![]()
Meer dus dan grinden met mooie plaatjes erachter
waar?quote:
Precies, en dan zijn het dus gewoon hele slechte SP RPG's waarvoor je nog mag betalen ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
Hartstikke leuk, MMO's...Maar je kan ze altijd beter in je eentje spelen.
zei die dat al johquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:07 schreef Wessiej het volgende:
Als je goed zoekt (dimplus zuiderpark+computers, willekeurige gameshop) vind je hem morgen al.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Demo Tomb Raider: Legend vanavond verkrijgbaar
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er dus vanaf..
als het gewoon via xbox live, ja dan zeker..
en als je er ook nog extra bij moet dokken, dan zeker niet !
_____________________O_______________________quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef Strolie75 het volgende:
Demo Tomb Raider: Legend vanavond verkrijgbaar
Dezelfde als op de Ageia website zeker?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:15 schreef gijsje79 het volgende:
Gameplay Movie CellFactor
399 MB
Rechter muis klik, opslaan als.
Kan er nog niets van zeggen, ben hem zelf nog aan het downen.
usa release?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:18 schreef devv05 het volgende:
Overmorgen heb ik Football Manager 2006 in mn brievenbus liggen
Veel over gehoord, lijkt me echt een vette game.
Nee, gewoon Europese versie. Reviewexemplaar, daarom krijg ik 'm eerder. In USA komt ie zelfs veel later uit dacht ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
usa release?
Zou jij mij kunnen vertellen, of het geupdated is, of dat er updates voor komen
wil geen game spelen, die niet klopt
en voor updates kan ik hem op de pc spelen..
anders, als het die dingen bevat, koop ik hem maybe wel
Ik zag 'm net ook ja. Maar ik wacht toch eigenlijk meer op de demo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:39 schreef Tumble het volgende:
Tomb Raiders Legends trailer staat op marktplaats
Och, morgen is ie waarschijnlijk te krijgen in de winkels. Tomb Raider is weer helemaal terug van (te lang) weggeweest.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zag 'm net ook ja. Maar ik wacht toch eigenlijk meer op de demo.
Hmm, ik weet wel hoe die game is, vond hem geweldig @ pc..quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, gewoon Europese versie. Reviewexemplaar, daarom krijg ik 'm eerder. In USA komt ie zelfs veel later uit dacht ik.
Over die updates weet ik niet, maar als ik mn review klaar heb zal ik even een linkje geven, dan weet je tenminste of de game het aanschaffen waard is
Samen met een nieuw filmpje van BFMC.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:39 schreef Tumble het volgende:
Tomb Raiders Legends trailer staat op marktplaats
En als je dan de postings eronder leest:quote:Op woensdag 5 april 2006 09:17 schreef jorienvdherik het volgende:
op ownage.nl staat wel dat er een demo staat al
Beetje voorbarig dus.quote:volgens het persbericht moet de demo vanavond online komen. Aangezien het nu al morgen is (vat je me) neem ik aan dat ie er wel op staat.... zo niet, even wachten tot morgen ochtend.
Ik heb het officiele antwoord van de ontwikkelaar op deze vraag van het forum geplukt:quote:Op woensdag 5 april 2006 02:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, ik weet wel hoe die game is, vond hem geweldig @ pc..
waarom ik wil weten over die update is :
Onbekend dus, maar ik ga er vanuit van wel. Op het officiele forum lijken de ontwikkelaars nauw betrokken bij de gamers en die zullen anders een flinke stroom van kritiek over zich heen krijgen, dus ik denk van wel.quote:We are still looking into using the Live Service for updates to the game, but no final decision has been made yet.
De demo van World Cup 2006 komt in ieder geval binnenkort op Marketplace te staan, goed nieuws voor jou denk ikquote:Op woensdag 5 april 2006 10:18 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer hoop op een sport game denk,
Geruchten of niet... ik ben in ieder geval benieuwd wat er wèl aangekondigd gaat worden op die conferentie.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:12 schreef devv05 het volgende:
Gaan trouwens geruchten dat er morgen op de Microsoft conferentie ook en zooi Japanse games aangekondigd worden. Niet mijn ding, maar wel goed voor de markt daar
quote:Volgens een gerucht op de website 2CH komen er vijf nieuwe games naar de Xbox 360 die de console op de Japanse gamesmarkt van een sterkere positie zouden moeten voorzien. Het gaat om de titels Chrono Guransu (met supervisie van Sakaguchi), een nieuw Seiken Densetsu spel, een nieuw deel van het spel Lufia, een Level 5 online game Online Nightmare en tot slot Fantasy.
Spelen Japanners andere games dan RPGs?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:20 schreef devv05 het volgende:
Ik ken ze eerlijk gezegd allemaal niet, zijn het RPGs?
ik denk dat de Japanners het wel leuke games zullen vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 11:40 schreef devv05 het volgende:
Weet bijna wel zeker dat dat niet kan.
Zijn Chrono en Lufia goede games trouwens? Heb er echt nog nooit van gehoord
Doe dat dan ff ergens andersquote:Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mocht het waar zijn dan kom ik klaar
Klinkt goed, behalve dat klaarkomen danquote:Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lufia is geweldig (de twee SNES versies dan), Chrono komt ws van Chrono Trigger wat mijn favoriete game allertijden is. Daarnaast nog een Seiken game en we hebben alles compleet
Ja, nieuwe delen in de reeksen van Chrono Trigger, Secrets of Mana (das mijn favo) en Lufia op de X360 zou echt ongelooflijk zijn. Maar ja, geruchten.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lufia is geweldig (de twee SNES versies dan), Chrono komt ws van Chrono Trigger wat mijn favoriete game allertijden is. Daarnaast nog een Seiken game en we hebben alles compleet
Dáár zouden ze de Xbox 360-verkopen inderdaad flink mee kunnen boosten in Japan!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wel heel erg gunstig voor MS, mits het console exclusive zijn.
quote:Maar ja, geruchten..
quote:This rumor was started by Sony to ensure that no matter what Microsoft announces, it will disappoint.
Ook zoiets hoerigs..quote:Op woensdag 5 april 2006 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
De demo van World Cup 2006 komt in ieder geval binnenkort op Marketplace te staan, goed nieuws voor jou denk ikHoop zelf ook dat ze nu eens een goede game afleveren...
ik weet niet welke spellen jij hebt geprobeerd, maar Tony Hawk 4 gaf bij mij iig geen problemen (in beide richtingen) met sys. linkquote:Op woensdag 5 april 2006 11:26 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk als je een ouwe Xbox hebt en een Xbox360 en 2 dezelfde spellen om die te gamelinken? Dus multiplayer via ethernet kabel?
Dat zou wel vet zijn! Iemand ervaringen of info daarover?
Xbox 360 en Xbox gamelinken... Kan dat?
Heb 't nu wat vaker gedaan en de gameplay is stukken beter ja. Je kunt een nu ook bal veel beter plaatsen, maar dus ook eerder uitslaan.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Als het goed is komt Top Spin 2 vandaag hier al binnen !!!
Je hoort het van me !!!
Met vriendelijke groet,
YES 1
Verassing, Tomb Raider is al uit. Kep em vanmiddag opgepikt bij Eplaza in Utrecht. MM en de lokale gameboer hadden m nog niet.quote:
vandaar dat ik nog in de regen stond vanochtendquote:Op woensdag 5 april 2006 15:19 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Eerst nog ff van het mooie weer genieten.
Regen? Nou, hier niet hoor!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vandaar dat ik nog in de regen stond vanochtend![]()
HOERquote:
Wessiej, en ben nu het plastic er aan het afhalenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
HOER
post je hier even hoe fijn het speelt? + je gamertag, kunnen we een potje online doen zodra ik hem heb
En lijkt ie grafisch nou echt meer op iets wat ook op de oude Xbox mogelijk is of is 't toch Xbox360 waardig?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:21 schreef Wessiej het volgende:
Top spin.
Jezus het is echt een stuk verbeterd.
Die rally'szijn nu echt super, en de AI is echt een stuk beter.
Zelfs mijn allereerste wedstrijd verloren met 3-1 2-4 1-3.
Kan je dan nog wel Live op?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.play-asia.com/(...)ity_guide-49-en.html
Best interessant om met de tijd een Japanse 360 te halen (zijn redelijk goedkoop geloof ik) en dan games uit de Asia regio. Die zijn Engels en ook goedkoop...
Iemand die er ervaring mee heeft, of iemand die iemand kent die er ervaring mee heeft?
Dat is een van de dingen die ik wil weten idd.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:35 schreef devv05 het volgende:
Tomb Raider demo nu echt online
downloading...
omg, dat zijn er veelquote:Op woensdag 5 april 2006 20:39 schreef devv05 het volgende:
Morgen wordt een supergame dag voor mij!
Blazing Angels, Far Cry, Football Manager 2006, GR:AW, Oblivion (special edition) en Burnout komen binnen vergezeld door een jaar Xbox Live en 2100 arcade points.
Als MS nog een paar mooie aankondigen op de conferentie erbij doet morgen kan mn dag helemaal niet meer stuk
Vette shit, op Football Manager na dan.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:39 schreef devv05 het volgende:
Morgen wordt een supergame dag voor mij!
Blazing Angels, Far Cry, Football Manager 2006, GR:AW, Oblivion (special edition) en Burnout komen binnen vergezeld door een jaar Xbox Live en 2100 arcade points.
Als MS nog een paar mooie aankondigen op de conferentie erbij doet morgen kan mn dag helemaal niet meer stuk
De tering, hij gaat wel erg traag trouwens. Nu pas op 13%.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik hoop dat ie morgen of vrijdag op de mat valt.
Laat ik van Football Manager nou net hele hoge verwachtingen hebbenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Vette shit, op Football Manager na dan.![]()
Hier ook traag, 16% pasquote:Op woensdag 5 april 2006 21:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
De tering, hij gaat wel erg traag trouwens. Nu pas op 13%.
Neej, alleen Football Manager is een reviewexemplaar. De rest heb ik gewonnen bij een prijsvraag, waardoor ik voor 400 euro mocht shoppenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
omg, dat zijn er veel
allemaal test versies?
Lijkt me vette game, maar ik wacht even de demo af die ik binnen aan het halen ben. Heb alle games die ik morgen krijg gratis dus mooi geld uit kunnen sparen voor Tomb Raider en BF2quote:mja hier valt tombraider vrijdag op de mat(devv05 jij vind dat niks?)
mja ik wist van je prijsvraag, vroeg toen al of ik mee kon helpenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Neej, alleen Football Manager is een reviewexemplaar. De rest heb ik gewonnen bij een prijsvraag, waardoor ik voor 400 euro mocht shoppen
[..]
Lijkt me vette game, maar ik wacht even de demo af die ik binnen aan het halen ben. Heb alle games die ik morgen krijg gratis dus mooi geld uit kunnen sparen voor Tomb Raider en BF2
Ik snap ook echt niet wat iedereen tegen die demo heeft. Ik vind 't er erg goed uitzien (beter dan BF2 op de PC) en het speelt over het algemeen ook erg leuk. Ook een lekkere netcode, daar kan GRAW nog wat van leren.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:51 schreef devv05 het volgende:
Ik vind BF2 demo echt tof, lekker kloten en veel fun in die game. Wil 'm best helemaal hebben, alleen dan liefst tegen iets gereduceerde prijs. Of ruilen voor GR:AW die ik toch dubbel heb (Nieuw in seal, iemand?)
64% nuquote:Op woensdag 5 april 2006 21:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
De tering, hij gaat wel erg traag trouwens. Nu pas op 13%.
Ik heb een hekel aan tennis dus zal deze game denk ook niks vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar topspin 2 wat een pracht spel. Iedereen gaat dit wel leuk vinden denk ik. De rally's zijn zo relaxt en grafisch ook gewoon goed. Wat me gelijk opviel waren de ballenjongens. Een bal in het net en hun komen voorbij. Heb nu 2 oefen wedstrijden gespeeld man-man en vrouw-vrouw. Beide erg leuk om te doen, kan niet wachten om de career te starten en online te gaan. Helaas heb ik nu nog maar een klein scherm, vrijdag hopelijk een nieuwe tv halen
Ik vind tennis best leuk. Alleen ik koop niet een next-gen console om er vervolgens geen gebruik van te maken door een spel te kopen wat eigenlijk grafisch niet helemaal voldoet.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan tennis dus zal deze game denk ook niks vinden
Ben blij dat je het leuk vind.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar topspin 2 wat een pracht spel. Iedereen gaat dit wel leuk vinden denk ik. De rally's zijn zo relaxt en grafisch ook gewoon goed. Wat me gelijk opviel waren de ballenjongens. Een bal in het net en hun komen voorbij. Heb nu 2 oefen wedstrijden gespeeld man-man en vrouw-vrouw. Beide erg leuk om te doen, kan niet wachten om de career te starten en online te gaan. Helaas heb ik nu nog maar een klein scherm, vrijdag hopelijk een nieuwe tv halen
Wat downloaden.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:33 schreef devv05 het volgende:
Ik zit ook pas net over de helft met downloaden, ga morgen wel verder want dit schiet niet op
Ik zit nu op 75%. Hij lijkt nu wel redelijk door te lopen.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:33 schreef devv05 het volgende:
Ik zit ook pas net over de helft met downloaden, ga morgen wel verder want dit schiet niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |