Die wordt geskipped. Ik heb nog zat te doen. GRAW nog uispelen. Oblivion mee bezig, PES competitie en Top Spin 2 staat in de pre-order. Het komende half jaar koop ik geen games meer in elk geval.quote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
nog 5 dagen tot Tomb Raider
erm? omdat deze geen 3 screenshots heeft?quote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef quantas het volgende:
dit is tenminste weer een modem vriendelijke OP!
fijn is dat!quote:Op zondag 2 april 2006 17:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm? omdat deze geen 3 screenshots heeft?
Edit :
hehe nu issie niet meer 56k vriendelijk
Waarom spontaan om als ik vragen mag? Een specifieke titel?quote:Op zondag 2 april 2006 17:51 schreef Egamer het volgende:
Ok, het is nu zeker dat ik een Xbox 360 ga kopen. Alleen, ik moet nog 200 euro.Donaties zijn welkom.
quote:Op zondag 2 april 2006 17:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm? omdat deze geen 3 screenshots heeft?
Edit :
hehe nu issie niet meer 56k vriendelijk
Kerel als jij em niet hebt heeft twi em ook nog niet.quote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
nog een keertje dan...
TWI >>>> heb jij je faceplate al binnen???
en zo jah... staat ie dan ook.. want ik heb nog niks binnen
quote:Op zondag 2 april 2006 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel als jij em niet hebt heeft twi em ook nog niet.
Kan altijd even duren, voor meer vragen Het FOK!games commentaar/complimenten topic 3!
Waar gaat dit over en waarom moet het dikgedrukt?quote:Op zondag 2 april 2006 18:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
update specs:
saw this on gamefaqs. dont know if it's real, but apparantly the marketplace stuff is coming soon along with a new patch:
PGR3quote:Op zondag 2 april 2006 18:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over en waarom moet het dikgedrukt?
Hij wil er ook bij horen, toch Eke?quote:Op zondag 2 april 2006 18:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom spontaan om als ik vragen mag? Een specifieke titel?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:30 schreef Wessiej het volgende:
Zie jij in GR:AW elfjes en kleurtjes?
En Viva Pinaeta en Blue Dragon dan?quote:Op zondag 2 april 2006 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil even meedelen dat ik al 2 games voor de 360 op mn lijstje heb staan: Kameo en OblivionHet gaat de goede kant heen
neequote:Op zondag 2 april 2006 19:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben ik dan de enige die het gat halen?
Ook dat!quote:Op zondag 2 april 2006 21:45 schreef Wessiej het volgende:
En de gameplay lijkt is nog eens bagger ook.
Ik ga FCI ook niet halen voor de 360.quote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef Doc__Zenith het volgende:
in die Far Cry hadden ze ook wel wat meer (grafische) aandacht mogen steken zeg![]()
dat water is, maar dat raffelwerk met die Xbox1 textures
![]()
dit word het spel van de weekquote:Op zondag 2 april 2006 22:40 schreef devv05 het volgende:
in rotterdam kennen ze meestal niet zoveel variatie.
Ik hoop dat ik hem dinsdag kan halen.quote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
nog 5 dagen tot Tomb Raider
Dus ze willen dat ik geld ga betalen voor een update die er al had in moeten zittenquote:
Roda Rodaquote:Op zondag 2 april 2006 22:40 schreef devv05 het volgende:
in rotterdam kennen ze meestal niet zoveel variatie.
Ja dat leest toch niemand johquote:Op maandag 3 april 2006 09:22 schreef quantas het volgende:
dit was ook al op de frontpage te lezen hoor :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |