Die wordt geskipped. Ik heb nog zat te doen. GRAW nog uispelen. Oblivion mee bezig, PES competitie en Top Spin 2 staat in de pre-order. Het komende half jaar koop ik geen games meer in elk geval.quote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
nog 5 dagen tot Tomb Raider
erm? omdat deze geen 3 screenshots heeft?quote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef quantas het volgende:
dit is tenminste weer een modem vriendelijke OP!
fijn is dat!quote:Op zondag 2 april 2006 17:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm? omdat deze geen 3 screenshots heeft?
Edit :
hehe nu issie niet meer 56k vriendelijk
Waarom spontaan om als ik vragen mag? Een specifieke titel?quote:Op zondag 2 april 2006 17:51 schreef Egamer het volgende:
Ok, het is nu zeker dat ik een Xbox 360 ga kopen. Alleen, ik moet nog 200 euro.Donaties zijn welkom.
quote:Op zondag 2 april 2006 17:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm? omdat deze geen 3 screenshots heeft?
Edit :
hehe nu issie niet meer 56k vriendelijk
Kerel als jij em niet hebt heeft twi em ook nog niet.quote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
nog een keertje dan...
TWI >>>> heb jij je faceplate al binnen???
en zo jah... staat ie dan ook.. want ik heb nog niks binnen
quote:Op zondag 2 april 2006 18:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel als jij em niet hebt heeft twi em ook nog niet.
Kan altijd even duren, voor meer vragen Het FOK!games commentaar/complimenten topic 3!
Waar gaat dit over en waarom moet het dikgedrukt?quote:Op zondag 2 april 2006 18:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
update specs:
saw this on gamefaqs. dont know if it's real, but apparantly the marketplace stuff is coming soon along with a new patch:
PGR3quote:Op zondag 2 april 2006 18:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over en waarom moet het dikgedrukt?
Hij wil er ook bij horen, toch Eke?quote:Op zondag 2 april 2006 18:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom spontaan om als ik vragen mag? Een specifieke titel?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:30 schreef Wessiej het volgende:
Zie jij in GR:AW elfjes en kleurtjes?
En Viva Pinaeta en Blue Dragon dan?quote:Op zondag 2 april 2006 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil even meedelen dat ik al 2 games voor de 360 op mn lijstje heb staan: Kameo en OblivionHet gaat de goede kant heen
neequote:Op zondag 2 april 2006 19:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ben ik dan de enige die het gat halen?
Ook dat!quote:Op zondag 2 april 2006 21:45 schreef Wessiej het volgende:
En de gameplay lijkt is nog eens bagger ook.
Ik ga FCI ook niet halen voor de 360.quote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef Doc__Zenith het volgende:
in die Far Cry hadden ze ook wel wat meer (grafische) aandacht mogen steken zeg![]()
dat water is, maar dat raffelwerk met die Xbox1 textures
![]()
dit word het spel van de weekquote:Op zondag 2 april 2006 22:40 schreef devv05 het volgende:
in rotterdam kennen ze meestal niet zoveel variatie.
Ik hoop dat ik hem dinsdag kan halen.quote:Op zondag 2 april 2006 17:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
nog 5 dagen tot Tomb Raider
Dus ze willen dat ik geld ga betalen voor een update die er al had in moeten zittenquote:
Roda Rodaquote:Op zondag 2 april 2006 22:40 schreef devv05 het volgende:
in rotterdam kennen ze meestal niet zoveel variatie.
Ja dat leest toch niemand johquote:Op maandag 3 april 2006 09:22 schreef quantas het volgende:
dit was ook al op de frontpage te lezen hoor :S
Ze gebruiken die kreet ook in de tv-commercialsquote:Op maandag 3 april 2006 10:21 schreef Retuobak het volgende:
impossible is nothing?
Dat klinkt wel erg vaag
Nothing is impossible zou logischer zijn.
Oblivion heb ik niet gespeeld.quote:Op maandag 3 april 2006 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
is oblivion nu echt zo goed.
wat vinden jullie trouwens van doa
Je hebt zeker maar 1 controller en/of geen vrienden....quote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
DoA vind ik het saaiste spel op de 360, maar ziet er wel mooi uit. Ik wist niet hoe snel ik die moest verkopen. Kon me nog geen minuut boeien, op de Photo mode uitproberen na dan
Heh heh heh, DOA 4 is vooral leuk als ik 'm samen met mijn vriendin speel.quote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
DoA vind ik het saaiste spel op de 360, maar ziet er wel mooi uit. Ik wist niet hoe snel ik die moest verkopen. Kon me nog geen minuut boeien, op de Photo mode uitproberen na dan
Sja, ik vind er gewoon geen zak aan, kan het ook niet helpen. En ik heb inderdaad geen vrienden, zit de hele dag maar een beetje thuis in mn eentje thuis te Xbox'en, en dat elke dag weer.quote:Op maandag 3 april 2006 14:37 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
Je hebt zeker maar 1 controller en/of geen vrienden....
DOA is volgensmij het beste (offline)multiplayer spel op de 360! Iedereen kan het ook snel leren zodat je al snel lekker kunt meppen tegen of met elkaar!Ik heb het pas met z'n 3e gespeeld, echt super gaaf/lache!
Voetbalfans ok, voetbalfans die andere mensen gaan afzeiken/in elkaar meppen omdat ze voor een andere club zijn vind ik zo ongeveer het zieligste wat ik me kan bedenken, dan heb je echt een iq als een opgegeten visstick als er zulk soort achterlijke debiele dingen in je hoofd opkomen. Zulk soort mensen hebben dan ook vaak geen werk, zijn stom en minder geneukt als de gemiddelde mongool op deze aarde.quote:Op maandag 3 april 2006 15:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Goed onderbouwd. En in jouw geval heten het nog vriendjes
FOK en prijsvragen kennende moet je niet gek opkijken als je niets krijgt.quote:Op zondag 2 april 2006 18:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
nog een keertje dan...
TWI >>>> heb jij je faceplate al binnen???
en zo jah... staat ie dan ook.. want ik heb nog niks binnen
ik kick hem terug voor de opmerking van vanochtendquote:Op maandag 3 april 2006 15:12 schreef masterdave het volgende:
[..]
Voetbalfans ok, voetbalfans die andere mensen gaan afzeiken/in elkaar meppen omdat ze voor een andere club zijn vind ik zo ongeveer het zieligste wat ik me kan bedenken, dan heb je echt een iq als een opgegeten visstick als er zulk soort achterlijke debiele dingen in je hoofd opkomen. Zulk soort mensen hebben dan ook vaak geen werk, zijn stom en minder geneukt als de gemiddelde mongool op deze aarde.
Xbox360 roeleert overigens! Ben nog steeds takkeverslaafd aan dat ding, en me vriendin heeft er al flink de baluh van![]()
Nou nou. Er gaat wel eens iets mis inderdaad, maar wat wil je met de honderden prijzen die wij per jaar weggeven. Ik heb nog niks vernomen dat er iets mis is gegaan met deze prijzen. Het kan wel eens even duren voordat je een prijs krijgt, omdat wij de prijzen vaak eerst moeten bestellen bij de aanbieder. Vervolgens komen ze dan naar ons en dan moeten ze nog naar de winnaars. Daar kan wel wat tijd overheen gaan. Heb geduld en vertrouwen. andere vragen kunnen hier : Het FOK!games commentaar/complimenten topic 3!quote:Op maandag 3 april 2006 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
FOK en prijsvragen kennende moet je niet gek opkijken als je niets krijgt.
Of iets geheel anders. En dan met de mededeling dat je maar blij moet zijn en niet moet zeuren..
Ik praat ook in het algemeenquote:Op maandag 3 april 2006 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik kick hem terug voor de opmerking van vanochtend![]()
Fijn, maaruh wat moet dat in dit topic? Of wilde je het gewoon even kwijtquote:Op maandag 3 april 2006 15:12 schreef masterdave het volgende:
[..]
Voetbalfans ok, voetbalfans die andere mensen gaan afzeiken/in elkaar meppen omdat ze voor een andere club zijn vind ik zo ongeveer het zieligste wat ik me kan bedenken, dan heb je echt een iq als een opgegeten visstick als er zulk soort achterlijke debiele dingen in je hoofd opkomen. Zulk soort mensen hebben dan ook vaak geen werk, zijn stom en minder geneukt als de gemiddelde mongool op deze aarde.
Ja dat is toch dom?quote:Op maandag 3 april 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
ja alleen bij zuiderpark 45 euro
groot gelijk, maar wat doe je er eigenlijk aan? je kan moeilijk voor een game ff naar Amerika vliegen lijkt mij zoquote:
Dat heeft met Nintendo nooit gekund en zal met de Revo en PS3 ook niet gaan gebeuren. Dus weet niet waar je om loopt te zeiken op Microsoftquote:Op maandag 3 april 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
Ja als ik die xbox 360 deze week ga halen, dan wil ik vrijdag ook topspin 2, maar ik haat het dat ze ons hier weer moeten afzetten met die prijs
En die xbox is al zo duur, + ik kan mijn oude xbox controllers niet aansluiten op de xbox 360 stelletje geldkloppers M$!!!!!!1111!!1
Je moet wat te zeiken hebben natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 16:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat heeft met Nintendo nooit gekund en zal met de Revo en PS3 ook niet gaan gebeuren. Dus weet niet waar je om loopt te zeiken op Microsoft
Dat is niet zo gek, de oude controller mist een knopquote:Op maandag 3 april 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
Ja als ik die xbox 360 deze week ga halen, dan wil ik vrijdag ook topspin 2, maar ik haat het dat ze ons hier weer moeten afzetten met die prijs
En die xbox is al zo duur, + ik kan mijn oude xbox controllers niet aansluiten op de xbox 360 stelletje geldkloppers M$!!!!!!1111!!1
3 zelfsquote:Op maandag 3 april 2006 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, de oude controller mist een knop.
Ohw?quote:
Ja, aangezien de ps2 geen extra knop nodig had.quote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef jpg97 het volgende:ik zeik niet op M$ ik zeik omdat ik niet genoeg geld heb om het te kopen
Maar de PSX controller kon ook gewoon gebruikt worden op de PS2 hoor
En ik ben geen "fanboy" want ik heb zowel de GC, de XBOX en de PS2 ( en een rits andere consoles... misschien moet ik er maar een paar verkopen zodat ik die X360 eerder heb)
Die 2 knoppen zijn natuurlijk gewoon de witte en zwarte.quote:Op maandag 3 april 2006 17:10 schreef Morthill het volgende:
3 knoppen: de 2 nieuwe schouderbuttons en de Logo knop.
Hoorde van het weekend dat Oblivion ook als demo komt rond 4 april.quote:Op maandag 3 april 2006 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
is oblivion nu echt zo goed.
wat vinden jullie trouwens van doa
Leek me ook al raar kan ook niets terug vinden op het inet Googlequote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef Wessiej het volgende:
Ja en van die demo zeiden ze toevallig op 1 april?
Want een demo van Oblivion maken is best wel onmogelijk volgens mij.
Of je krijgt een heel verkeerd beeld van het spel doordat er dan misschien onzichtbare muren in zitten.
Maar ik heb rete zin om te klauteren met lara croft en dan tussendoor ook nog met wat andere ballen zwaaien.
Kan je hem niet lenen van 1 of andere gijsquote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Leek me ook al raar kan ook niets terug vinden op het inet Google
Ja tis ook niet echt mijn soort game, denk ik.
Haal hem anders wel es op voor een prikkie.
Eerst Lara.
moet jij zeggen met je 1 aprilquote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef Wessiej het volgende:
Ja en van die demo zeiden ze toevallig op 1 april?
Want een demo van Oblivion maken is best wel onmogelijk volgens mij.
Of je krijgt een heel verkeerd beeld van het spel doordat er dan misschien onzichtbare muren in zitten.
Maar ik heb rete zin om te klauteren met lara croft en dan tussendoor ook nog met wat andere ballen zwaaien.
Indeling lijkt me overigens ook niet al te fijn, de shoulder buttons hebben nu een veel prominentere rol gekregen in spellen en dan is het kut om dat met lastig geplaatste witte/zwarte knopjes te doenquote:Op maandag 3 april 2006 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die 2 knoppen zijn natuurlijk gewoon de witte en zwarte.
Maar qua aantallen komt de gewone X controller een knop te kort om op de 360 aan te sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |