quote:AC Milan - Arsenal
1-2
Pfff, wel verdiende overwinning maar kwam heel moeizaam tot stand. De 1e helft voetbalde Arsenal rustig en kreeg 't een handje vol met kansen maar echt grote zaten er niet bij. Aan de andere kant had Almunia weining te doen, AC Milan had niet 1 shot.
In de rust werd de tegenvallende Van Persie gewisseld voor Berkamp. De oude nederlander niet zien dat hij nog steeds van waarde was, via een aanval met Hleb en Pires aan de linkerkant, volleyde hij een voorzet hard in de kruising na slecht dekken van Nesta.
Er leek niks aan de hand voor Arsenal maar gaf uiteindelijk heel knullig doelpunt weg. Ljunberg wou een breedtepass geven maar had Shevchenko over het hoofd gezien, de Oekraïner maakt mooi af. Arsenal ging vol op de aanval en gooide Reyes erin voor een verdediger. Hleb, Henry, Pires en Ljunberg kregen kansen maar miste het doel. In de 88e minuut viel hij toch, wederom gaf Pires de voorzet vanaf de linkerkant, Reyes schoot via de rug van de Maldini het doel in en de score op een verdiende 1-2 bracht
Ik begin morgen bij een nieuwe baan, dus moet nog even kijken hoe laat ik dan thuis ben. Dus zullen we acht uur aanhouden? Eerst wedstrijd telt idd.quote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef Tobbes het volgende:
BGN, dinsdagavond, kun je dan?
Zo ja; uurtje of 7?
Eerste wedstrijd telt.
Dan moet je eerst ontgroend worden door een potje tegen mij te spelen op LIVE!quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Jasza het volgende:
Valt er niet iets te regelen dat ik ook kan joinen, waarschijnlijk niet maarja
quote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef Jasza het volgende:
Hmz ok, anders probeer ik nog wel iemand te regelen maar het hoeft nie perse hoor
Nou ik snap best dat 9 man een beetje moeilijk is, dus ik bedoel het hoeft niet zo nodig maar misschien kan ik nog wel iemand vinden.quote:
Even kijken, ik ben nogal druk lately.quote:Op maandag 3 april 2006 09:40 schreef jpg97 het volgende:
Daggla, wanneer kunnen wij?
Groetjes,
veldmuis
We zijn al begonnen, volgende ronde weer als je het mij vraagt.quote:Op maandag 3 april 2006 16:07 schreef Tobbes het volgende:
9 spelers is an sich geen probleem aangezien t een league is. Vraag is of twi zin heeft je in t schema enzo te implementeren.
Ehm..ja morgen kan ik wel van 17.30 tot 19.30 en daarna moet ik tennissen dan ben ik pas weer rond 22.30 available.quote:Op maandag 3 april 2006 17:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even kijken, ik ben nogal druk lately.
Maar morgen is wel een optie. Wel 's avonds dan.
Daarna dan.quote:Op maandag 3 april 2006 17:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ehm..ja morgen kan ik wel van 17.30 tot 19.30 en daarna moet ik tennissen dan ben ik pas weer rond 22.30 available.
Is that good for you?
hey dat is een goeie, na de cl wedstrijden ja !quote:Op maandag 3 april 2006 19:34 schreef twi het volgende:
Nick GizMo, ben nu online, mocht je tijd hebben zie ik je wel. Anders komende dagen na de CL-wedstrijden ofzo?
/edit: Nu niet meer online
Daggla, ben je tegen 22.00u online?quote:
Doen we dat. Bevestig hier nog even als je wil.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:59 schreef Tobbes het volgende:
BGN, vanavond?
Eerste wedstrijd telt. Half 9 komt mij goed uit.
Bij mij ook wel. Alleen is het altijd zo'n verschil tussen uit en thuis. Eerste helft kon ik één keer raken aanhouden, tweede helft was dat meteen weer afgelopen helaasquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef Tobbes het volgende:
Ik zag het ja
Ik ging er blind vanuit dat het BGN - Tobbes was omdat ik vorige wedstrijd thuisspeelde. Leuke wedstrijd ja. Lag viel wel mee bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |