abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 10:12:37 #1
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_36665621
Is het eigenlijk mogelijk als je een ouwe Xbox hebt en een Xbox360 en 2 dezelfde spellen om die te gamelinken? Dus multiplayer via ethernet kabel?

Dat zou wel vet zijn! Iemand ervaringen of info daarover?
God zou zeggen;"Alles is te programmeren"!!
pi_36666753
Nee gaat niet, zover ik weet dan, heb al gezocht opinternet en het zelf geprobeert, maar geen succes, mocht het jou lukken hoor ik het graag

De consoles zien elkaar wel maar de games die wij hebben geprobeert vonden geen host.
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  woensdag 5 april 2006 @ 11:11:26 #3
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_36667021
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:01 schreef method21 het volgende:
Nee gaat niet, zover ik weet dan, heb al gezocht opinternet en het zelf geprobeert, maar geen succes, mocht het jou lukken hoor ik het graag

De consoles zien elkaar wel maar de games die wij hebben geprobeert vonden geen host.
hmm dat zou echt fokking een min punt zijn van microschoft!
Ik kan er nameolijk ook niks van vinden op internet en de site Xbox.nl
Ik had gedacht dat dat gewoon zou moeten kunnen, net als dat je Live wel tegen elkaar kan spelen met 2 verschillende versies Xboxen zou dat toch ook gewoon moeten kunnen via Gamelink, of ben ik nou gewoon achterlijk?
pi_36667256
Waarschijnlijk hebben ze bij het maken van de xbox geen rekening gehouden met de architectuur van de 360. De basterds.

Had je ook hier kunnen vragen: [Xbox 360] Deel 84: Topic open skill + 10, Rest to level up
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 5 april 2006 @ 11:25:23 #5
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_36667363
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:20 schreef disjfa het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze bij het maken van de xbox geen rekening gehouden met de architectuur van de 360. De basterds.

Had je ook hier kunnen vragen: [Xbox 360] Deel 84: Topic open skill + 10, Rest to level up
Het gaat hierbij toch om de netwerk protocollen wat maakt de architectuur nou uit?
Via Live kan je toch ook spelen tegen anderen die een 360 hebben, of dat jij een 360 hebt en anderen de ouwe xbox? Wat is het verschil dan? Wat bedoel je met architectuur? Overigens lijkt me dat wel heeel erg dom van Microschoft als ze daar nmiet aan hebben gedacht.
heeft niets met de CPU of iets maken volgens mij...
pi_36667472
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Het gaat hierbij toch om de netwerk protocollen wat maakt de architectuur nou uit?
Via Live kan je toch ook spelen tegen anderen die een 360 hebben, of dat jij een 360 hebt en anderen de ouwe xbox? Wat is het verschil dan? Wat bedoel je met architectuur? Overigens lijkt me dat wel heeel erg dom van Microschoft als ze daar nmiet aan hebben gedacht.
heeft niets met de CPU of iets maken volgens mij...
Goed punt! Ik zie eigenlijk ook niet direct waarom het niet zou moeten kunnen. Maar verder...
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:20 schreef disjfa het volgende:
Dus deze kan dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')