hmm dat zou echt fokking een min punt zijn van microschoft!quote:Op woensdag 5 april 2006 11:01 schreef method21 het volgende:
Nee gaat niet, zover ik weet dan, heb al gezocht opinternet en het zelf geprobeert, maar geen succes, mocht het jou lukken hoor ik het graag
De consoles zien elkaar wel maar de games die wij hebben geprobeert vonden geen host.
Het gaat hierbij toch om de netwerk protocollen wat maakt de architectuur nou uit?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:20 schreef disjfa het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze bij het maken van de xbox geen rekening gehouden met de architectuur van de 360. De basterds.
Had je ook hier kunnen vragen: [Xbox 360] Deel 84: Topic open skill + 10, Rest to level up
Goed punt!quote:Op woensdag 5 april 2006 11:25 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Het gaat hierbij toch om de netwerk protocollen wat maakt de architectuur nou uit?
Via Live kan je toch ook spelen tegen anderen die een 360 hebben, of dat jij een 360 hebt en anderen de ouwe xbox? Wat is het verschil dan? Wat bedoel je met architectuur? Overigens lijkt me dat wel heeel erg dom van Microschoft als ze daar nmiet aan hebben gedacht.![]()
heeft niets met de CPU of iets maken volgens mij...
Dus deze kan dicht.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:20 schreef disjfa het volgende:
Had je ook hier kunnen vragen: [Xbox 360] Deel 84: Topic open skill + 10, Rest to level up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |