quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kun je die niet een keer cadeau geven aan een jarig vriendinnetje / nichtje ofzo?
Is toch best leuk om te krijgen
En om te gevenquote:
Met lush bedoel jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:29 schreef Maeghan het volgende:
Jaaa jeetje, m'n kast is nog zo vol Ymme. Anders had ik je graag verlost =)
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:19 schreef MissBliss het volgende:
Whahaha, net keek ik naar mn Champagne showers en daar zat een zwart vlekje in, dus ik wou hem van dichtbij bekijken om te kijken of het schimmel was... Nou hij stond achter een grote stapel Lush-potten, ik greep mis, alle potten vallen om, en Champagne showers (die jelly dus) valt open en alles glibbert eruit!
Gelukkig in mn wasbak dus ik kon het er nog redelijk terug in glibberen...
Weet alleen nog niet of het nu schimmel is of niet
Wanneer zouden we een centraal ruiltopic krijgen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef debby1973 het volgende:
Heb even een paar topics bij zitten lezen. Het lijkt hier wel een beetje een lush-ruil-winkeltje.![]()
Hoeft niet, er worden toch aparte topics in V&A geopend ervoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wanneer zouden we een centraal ruiltopic krijgen?![]()
Ah, je doelde op het topic van ymme. Nouja, het is alleen maar verstandig van haar dat ze het in V&A zet. Niet alle potentieel geinteresseerden volgen het Lushtopicquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoeft niet, er worden toch aparte topics in V&A geopend ervoor.
Wishlistquote:Ik wil af van:
Ballistics
Honey Bee
Kissletoes
Phuket
Blackberry Bath bomb
Mr. Butterball (Snowman)
Teddy's first christmas
BBS
Ma Bar
Soap
Cereology stukje van ca. 50 gram
Golden Moon soap
Picasso ca. 100 gram
Snowcake ca. 100 gram
Angel's Delight ca. 100 gram
Soap Sod ca. 100 gram (gokje)
HIWTK bear shaped
Temple Balm
Flying Fox, gebruikt (nagenoeg vol)
Whoosh, gebruikt (nagenoeg vol)
Toothgels
White, halfvol
Black, halfvol
Massage Bars
Bewitched
Gold glitterbug
Shower gels
Sonic Death Monkey 100 gram
Snow Fairy 100 gram
The Olive Branch 250 gram vol tot aan label
Happy Hippy 250 halfvol
Lipbalm
Eggsnog
Shampoo ed.
I love Juicy 100 gr halfvol
Veganese 100 gr halfvol
Cleansers
Fresh Farmacy ca. 60 gram of zo
Da's eigenlijk een schande! We moeten meer reclame maken!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet alle potentieel geinteresseerden volgen het Lushtopic.
Oeh! Lush PI's zou ik wel gaaf vindenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Da's eigenlijk een schande! We moeten meer reclame maken!
Ik wil een Lush banner bovenaan de site! En we moeten Lush post icons krijgen!anny mailt*
We moeten eerst knorretje aansteken met ons Lush virus, dan gaat Danny ook wel een keer overstagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oeh! Lush PI's zou ik wel gaaf vinden![]()
Maarja... om Danny om te krijgen, moet 'ie eerst aan de Lush en aan de scheercrèmes heeft 'ie zo weinig
Wie heeft er hier toegang tot KEL om daar even te spammen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
We moeten eerst knorretje aansteken met ons Lush virus, dan gaat Danny ook wel een keer overstag
Nee hoor Shir, ik vind je zeer realistisch!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:56 schreef Shirley het volgende:
Ik vind dat we gewoon een eigen subforum horen te krijgen! LUS
En dan met PI's, eigen Lush smileys, Lush avatars...
Ik draai door..
Ik niet!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:52 schreef noekje het volgende:
Lush laakt ook met het assortiment van de bbs-en. Iedereen gaat hier vreemd bij het leven. Het is een schande zeg ik je, een schande.
Op zich is Danny zo over te halen als we wat zeepjes tussen onze borsten klemmen en dan een foto ervan posten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor Shir, ik vind je zeer realistisch!![]()
Ben het er volmondig mee eens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |