LOL... al 17 jaar getrouwdquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Doe es dan, ipv hier te bivakkeren 24/7
Of heb je geen vrouwtje daarzo
Geen sex meer na 17 jaar?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Doe es dan, ipv hier te bivakkeren 24/7
Of heb je geen vrouwtje daarzo
LOL... al 17 jaar getrouwd
wat doe je hier dan 's avonds en 's nachts zolang, hè hè hè, of is dat een extreme vorm van stoppen met likkenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef BigBro000 het volgende:
[poll]
Kap eens met je poll, je hebt er al een eigen topic voor
Dan stop ik nog liever met rokenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef milagro het volgende:
[..]
wat doe je hier dan 's avonds en 's nachts zolang, hè hè hè, of is dat een extreme vorm van stoppen met likken
Het is mijn poll niet hoor... En het is de bedoeling dat FOK een voorspelling maakt voor de nominatie... dan kan pas als we veel stemmen hebben. Elke keer als ik 'm post komen er direct 10 stemmen bij... gisteren stond ie zelfs op de homepage van bigbrother.fok.nl....quote:
Doe es!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stop ik nog liever met roken
Roel is gewoon een maatje, toch, dus daar kan het niet aan liggenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
Zitten Roel en Dido daar nou ALWEER?
Overigens zag ik Lieske erg treurig kijken naar Dido en Roel.
Twee maal zelfs.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Doe es!!!!!!!!
Ben jij ook een vadervanhetkindje ?![]()
DIdo en Roel hebben het weer goedgemaakt
dat is een iets mindere zet maar hij komt er mee wegquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:10 schreef kwakveense het volgende:
roel tegen dido:
ik krijg je nog wel zover dat je me bespringt
Op dinsdag 13 september 2005 17:12 schrijft Laura 2000 het volgende:quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:12 schreef Laura 2000 het volgende:
Jeeeeeeeej ze gaan weer verder!!
Hij weet gewoon dat hij haar in z'n broekzak heeft zittenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:10 schreef kwakveense het volgende:
roel tegen dido:
ik krijg je nog wel zover dat je me bespringt
Die was ook erg happy over Lieske...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:13 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is een iets mindere zet maar hij komt er mee weg
De moeder van Roel was erg enthousiast over Dido in de live uitzending, dus die is nu ws ook helemaal happy![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:13 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is een iets mindere zet maar hij komt er mee weg
De moeder van Roel was erg enthousiast over Dido in de live uitzending, dus die is nu ws ook helemaal happy![]()
Haha ik heb nu goede hoop op een positievere afloop!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op dinsdag 13 september 2005 17:12 schrijft Laura 2000 het volgende:
Weeeeeh, weer 2 uur verspilt, wat een Anticlimax![]()
![]()
![]()
![]()
cap?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:14 schreef milagro het volgende:
Zo, sjaggo kop van Lieske
Zo met die buik, een carbon copy van Tanja
Nou, bij Dido riep ze "OH JA,... oh oeps"quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die was ook erg happy over Lieske...
moeilijk te peilen...... en hij is toch bijna psycholoog? misschien een opfris cursus doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:15 schreef BigBro000 het volgende:
nou niet terug nemen roel
Roel: "Je bent moeilijk te peilen".
DIdo: Echt waar. vind je dat?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:14 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Alsof hun zij ooit maar 1 x naar elkaar zullen omkijken na BB
Nee, ik ben erg over m'n "Roel is leuk" periode heen en Dido kan ik ook niet meer zien of horen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die misselijk wordt bij hetgesprek Roel / Dido ?
Gatverdamme.
hij heeft haar heus wel door hoor, nu zijzelf nog:)quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef Knurkie het volgende:
moeilijk te peilen...... en hij is toch bijna psycholoog? misschien een opfris cursus doen
ga likken dan!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Gatverdamme.
nee hoor als ik Dido al hoor hoef ik niets meer te eten en deze combi maakt het afquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Gatverdamme.
omdat er zand in zitquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef phileine het volgende:
hebben ze nou al gezoend?
En waarom mogen die buiken niet nat worden? Een echte zwangere buik mag toch ook gewoon nat worden?
nou waar wacht die sukkel op danquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef Wup het volgende:
[..]
hij heeft haar heus wel door hoor, nu zijzelf nog:)
en mannen die dat niet doen, jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die werken hoor.
En waarom kan de buik niet meedoen met de opdacht?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef phileine het volgende:
hebben ze nou al gezoend?
En waarom mogen die buiken niet nat worden? Een echte zwangere buik mag toch ook gewoon nat worden?
YES!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef Maurisico het volgende:
Dag roel welteruste... wedden dat dido weer begint met praten?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef Kokstra het volgende:
Rob: "Ik ben meer een prater, de laatste jaren heb ik geleerd naar mensen te luisteren."![]()
![]()
![]()
Ik doelde op Roel en Dido zelf. Nu is het een soort vakantieliefde, eenmaal terug in de realiteit komen ze wel weer tot de ontdekking dat ze totaal niet bij elkaar horen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef milagro het volgende:
[..], moeders zit aan de buis...of pc gekluisterd
Hij praat erg veel ja, maar kan ook erg goed luisteren. Maar ja, als de rest een ingekakt zooitje is, die niks verteld...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef Kokstra het volgende:
Rob: "Ik ben meer een prater, de laatste jaren heb ik geleerd naar mensen te luisteren."![]()
![]()
![]()
BB is zwaar af en toe, ja, geef ik toequote:
jawel, tanja...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:24 schreef phileine het volgende:
en er is niemand die heeft gezegd dat ie zo'n debiele opdracht niet wil doen?
hopelijk met iemand anders dan Didoquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:25 schreef Flakkie01 het volgende:
Denk dat voor Roel een gedeelte van de lol er al af is Hij weet nu dat hij zijn verovering al binnen heeft.
Dus nu gaat hij voor de seks
jawel, Tanja heb ik begrepenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:24 schreef phileine het volgende:
en er is niemand die heeft gezegd dat ie zo'n debiele opdracht niet wil doen?
verliefdheid???quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig.. Dido gooit nu haar 'ik laat het doodbloeden' wel enorm overboord.
Die meid lijkt me zo langzamerhand zo onzeker als de pest worden. Waar komt anders dit vreemde gedrag vandaan?
gut dat heeft ze Menno ook al eens wijsgemaaktquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:26 schreef kwakveense het volgende:
ze raakt in de war van hem
Zit er wel in ja. Schijnbaar heeft ze haar nobele standpunt om 'Lieske niet in de weg te willen zitten' overboord geknikkerd.quote:
hij weet wat ze wil horenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Roel denkt: ik wil SEKS!! En wil het nu... Roel zegt: ik vind je de slimste...
nou wat een held..... jammer dat hij het tegen dido zegt..... Ik had liever Lieske en Roel zo zien liggen. Dido is namelijk een dom manwijfquote:
Wel lief, maar als hij eerlijk was geweest: "Ik vind je geil en wil je gewoon één keer neuken"quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef milagro het volgende:![]()
![]()
Roel zegt dat wel erg lief " Bij mij is het simpeler, ik vind je gewoon leuk"
![]()
![]()
Nou en?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig.. Dido gooit nu haar 'ik laat het doodbloeden' wel enorm overboord.
Die meid lijkt me zo langzamerhand zo onzeker als de pest worden. Waar komt anders dit vreemde gedrag vandaan?
nu pas op nummer 12??? daar stond ze bij mij al een tijdjequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit er wel in ja. Schijnbaar heeft ze haar nobele standpunt om 'Lieske niet in de weg te willen zitten' overboord geknikkerd.![]()
Bij mij daalt Dido bij deze tot nummer 12.
Bij mij scoort ze juist punten. Nu zien we haar eens tenminste eerlijk. Tenminste, zo komt ze nu overquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit er wel in ja. Schijnbaar heeft ze haar nobele standpunt om 'Lieske niet in de weg te willen zitten' overboord geknikkerd.![]()
Bij mij daalt Dido bij deze tot nummer 12.
Nee, nooit. Zeker niet op zo'n toch vrij achterbakse manier.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef milagro het volgende:
Jij nooit verliefd geweest en dat heftig ontkend
Ik wel, hoor![]()
Bij mij staat ze al een tijdje op nummer 13, zelf Tanja staat boven haar...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nu pas op nummer 12??? daar stond ze bij mij al een tijdje![]()
nee, hoor, ik denk dat jij je daar echt in vergistquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel lief, maar als hij eerlijk was geweest: "Ik vind je geil en wil je gewoon één keer neuken"
Helemaal mee eens.. Ik geloof dat ik tot nu toe in eerst instantie altijd ontkend hebquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou en?
Ze is gewoon stiekem verliefd (of iig een beetje vlinders)
Jij nooit verliefd geweest en dat heftig ontkend
Ik wel, hoor![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij staat ze al een tijdje op nummer 13, zelf Tanja staat boven haar...
jah dat speelt ze......quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:31 schreef kwakveense het volgende:
ik vind dido nog steeds een muts, maar in dit gesprek valt ze wel weer meeze is nu echt een beetje verbouwereerd...
ach man, neem niet alles zo dodelijk serieusquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, nooit. Zeker niet op zo'n toch vrij achterbakse manier.
Mannen en inzichtquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
[..]
ach man, neem niet alles zo dodelijk serieus
of moet ik jou juist nu niet zo dodelijk serieus nemen
mensen doen en zijn niet altijd logisch en redelijk, gelukkig maar
Dan zou ik me zeer sterk vergissen in Roel. Ik neem echt niet aan dat hij in dat gezever van haar trapt. Hij slijmt haar nu gewoon naar de bek omdat hij wil scoren. Hij zegt net dat hij nog zeker niet over zijn ex is, dus dit is puur tijdsverdrijf voor Roel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, ik denk dat jij je daar echt in vergist
Jahoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik me zeer sterk vergissen in Roel. Ik neem echt niet aan dat hij in dat gezever van haar trapt. Hij slijmt haar nu gewoon naar de bek omdat hij wil scoren. Hij zegt net dat hij nog zeker niet over zijn ex is, dus dit is puur tijdsverdrijf voor Roel.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel lief, maar als hij eerlijk was geweest: "Ik vind je geil en wil je gewoon één keer neuken"
En wat zegt hij daarna "dat hij niet verliefd wil worden nu" en snel daarachter aan "zover is het nog niet, hoor"quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik me zeer sterk vergissen in Roel. Ik neem echt niet aan dat hij in dat gezever van haar trapt. Hij slijmt haar nu gewoon naar de bek omdat hij wil scoren. Hij zegt net dat hij nog zeker niet over zijn ex is, dus dit is puur tijdsverdrijf voor Roel.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef noekje het volgende:
Ze durven elkaar anders met geen vinger aan te raken. Als Roel echt alleen erop zou willen had ik die al wel een vinger uitgestoken. Hij vindt haar volgens mij echt héél leuk.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:31 schreef kwakveense het volgende:
ik vind dido nog steeds een muts, maar in dit gesprek valt ze wel weer meeze is nu echt een beetje verbouwereerd...
Daar hebben we Gammahydroxyboterzuur voorquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef Esmeetjuhh het volgende:
je vraagt je toch af hoe Roel in het normale leven een vrouw zou versieren...
Oh, je was weer niet serieus?? Ah, schrijf dat de volgende keer er eens bij dan. Dan is het meteen duidelijk en hoef ik dat niet 10 minuten later nog eens te horen. Is wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
ach man, neem niet alles zo dodelijk serieus
of moet ik jou juist nu niet zo dodelijk serieus nemen
Of gewoon een vette joint in Roels gevalquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:36 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Daar hebben we Gammahydroxyboterzuur voor![]()
![]()
Nee, Roel vindt Dido aantrekkelijk. Dido vindt Roel aantrekkelijk. Dit hoort er allemaal bij. Ze zijn beiden echter wel rationeel (zelfs Dido) en weten eigenlijk niet zo goed hoe ze het vanaf nu moeten aanpakken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:33 schreef Esmeetjuhh het volgende:
als Dido zo doorgaat vlucht Roel straks weer naar Lieske....
Ze weten het allebei maar denken, wat nu?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Roel vindt Dido aantrekkelijk. Dido vindt Roel aantrekkelijk. Dit hoort er allemaal bij. Ze zijn beiden echter wel rationeel (zelfs Dido) en weten eigenlijk niet zo goed hoe ze het vanaf nu moeten aanpakken.
Roel heeft wel goede opmerkingenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:38 schreef kwakveense het volgende:
hoorde ik het goed:
roel zegt dat als je iemand leuk vindt, dan wring je je in allerlei bochten en als je lust hebt dan denk je aan in welke bochten je die vrouw zou willen vouwen...
lieske is geen factor...
Hahaha, jouw lontje is echt kort vandaag he.quote:
Onbewust bij mij denk ik ook al ja. Dat daardoor Rob 1 plaatje omhoog gaat stond me alleen nog wat tegenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nu pas op nummer 12??? daar stond ze bij mij al een tijdje![]()
Ik doelde op dit gebeuren, Scan, wel goed lezen, hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, je was weer niet serieus?? Ah, schrijf dat de volgende keer er eens bij dan. Dan is het meteen duidelijk en hoef ik dat niet 10 minuten later nog eens te horen. Is wel zo makkelijk![]()
![]()
Dank je. Het discussieren hier gaat heerlijk deze middagquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hahaha, jouw lontje is echt kort vandaag he.
Nou hierkomt allemaal goed jongen.
Schattekindje, het is geen discussie, het is fun, als in plezier en grappig en zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Het discussieren hier gaat heerlijk deze middag![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:41 schreef fantastrick het volgende:
[..]
"Roel zak controleren, Roel zak controleren!"
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:33 schreef fantastrick het volgende:
hmz... ff tussendoor... die loopband loopt ook wel door zonder dat er iemand op staat...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Roel vindt Dido aantrekkelijk. Dido vindt Roel aantrekkelijk. Dit hoort er allemaal bij. Ze zijn beiden echter wel rationeel (zelfs Dido) en weten eigenlijk niet zo goed hoe ze het vanaf nu moeten aanpakken.
Roel is wel coolquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:43 schreef kwakveense het volgende:
"as we te zijner tijd misshcien een keertje zoenen wordt er wel meer duidelijk"
dido: dat gaan we niet doen
roel: dat zullen we nog wel zien
Jep, goed opgemerkt. Ze weten dat ze allebei heel verschillend zijn en dat "iets" buiten het huis niet stand kan houden, maar toch blijft er aantrekkingskracht zijn.quote:Ja en ze praten op eenzelfde niveau, maar kijken wel heel verschillend naar dingen. Dus nu weten ze niet zo goed meer of ze nou wel of niet met elkaar willen gaan.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:43 schreef EmjaY het volgende:
Roel played ze gewoon allemaal en eindigt in een prima trio met Dildo en Vlieske in het bubbelbad
echo? ->quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Roel is hard op weg naar een trio, meesterlijk
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:41 schreef fantastrick het volgende:
trio met Lies en Dildo?
Sprak de kennerquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik doelde op dit gebeuren, Scan, wel goed lezen, hoor.
Je doet namelijk net alsof je echt niet wilt dat Roel haar echt leuk vindt, omdat Dido achterbaks zou zijn., wat ze niet is, ze wilt gewoon niet toegeven aan wat ze voelt.
Je zit er gewoon naast met Roel, geeft niets , hoor, kan gebeuren
Hij denkt bij Lieske aan het laatste standje, bij Dido aan het laatste gesprek
Lust vs echte verliefdheid
hihi wat Rob voor heeft is dat ie aan alles mee doet ondanks zn missende been en leeftijd(niet dat 44 oud is maar het feestje enzo is niet iets waar elke 40+er aan mee zou doen denk ik)quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onbewust bij mij denk ik ook al ja. Dat daardoor Rob 1 plaatje omhoog gaat stond me alleen nog wat tegen
Hier past een Delta reactie op :quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Schattekindje, het is geen discussie, het is fun, als in plezier en grappig en zo
tegen gewicht voor de buikenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Wat is de bedoeling van die rugzak????????
Ok dank je... Zit dus ook zand in neem ik aan?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het wel romatisch als ze het hierbij laten, en dan na BB2005 elkaar af en toe eens opzoeken en goede vrienden op afstand worden.
Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.
weet ik niet precies maar zonder dat ding zouden ze naar voren vallen zei Rikkert toen hij als eerste ging lopenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:47 schreef Esmeetjuhh het volgende:
[..]
Ok dank je... Zit dus ook zand in neem ik aan?
Scan, please, leer eens dingen met een korreltje zout nemen, johquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier past een Delta reactie op :![]()
Sorry hoor. Die neerbuigende zinnen van jou heb ik wel even gesaved voor toekomstige reacties op fok. Mag vast wel
graag gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:50 schreef Esmeetjuhh het volgende:
owkee dank je knurkie!!!
Mensen ik ga bezig aan mijn huishouden en heb het wel weer ff gezien!!!
Groetjes allemaal
Heeft ie dat gevraagd?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:51 schreef Bergie het volgende:
Tactisch.....Roel vraagt nu of hij een blauwtje gaat lopen als tie er vol op de bek zoenen.....
Dido:"Nee hoor"
Nou kom op man, ze is er klaar voor!!! Vergeet je ex en hupsakee...
Geen zorgen, 1 avondje negeren van Roel, en ze is weer in paniek, hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:51 schreef kwakveense het volgende:
hm, dido zegt nu dus eigenlijk dat ze het gezegd heeft zodat ze er niet meer aan hoeft te denken en daardoor het niet lastig meer heeft/gevoelens weg zijn.
lekker is dat voor roel, of ie dr nou leuk vindt of zin heeft in een potje swaffele, t komt er allebei niet van dus
Opnieuw: Dankje wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:50 schreef milagro het volgende:
Scan, please, leer eens dingen met een korreltje zout nemen, joh
Maar je doet maar, hoor, mijn zinnetjes saven![]()
![]()
OMG![]()
nee, nog even de laatste bummer opmerkingen recht trekken en dan gaan lopen, een avondje afstand houden om de boel juist weer meer op te draaienquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
Enne... goed moment voor Roel om Joost af te lossen.
En jij láát je kennen.quote:
Moet je ook maar durven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef Bergie het volgende:
Ik snap niet dat die twee zich niet ff terugtrekken.......de hormonen gieren door hun lijf....ze zijn zo geil als boter en het enige wat ze is slap lullen......
Gaan met die banaan!!!
Hier ook. Alleen stream 3 gaat nog steeds traag en schokkerig. Da's jammer, want daar kun je meestal de mooie close up captures nemen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:54 schreef ks_choice het volgende:
stream 1 doet het hier perfect
Doet ze al jarenquote:En tipje: laat iedereen toch lekker reageren zonder uit de hoogte te moeten terug schrijven.
ik laat je maar even met rust, ja, goed ideequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opnieuw: Dankje wel.
En tipje: laat iedereen toch lekker reageren zonder[s] uit de hoogte [/s plagend maar met een knipoog ]te moeten terug schrijven.
Sommige mensen halen met een bepaalde manier van reageren het slechtste in me naar boven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij láát je kennen.
Dit is óók typisch de oude Scan.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ik laat je maar even met rust, ja, goed idee![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:57 schreef OpaLing het volgende:
In het BB huis zijn het Dido en Roel die elkaar opgeilen.
Hier zijn het Milagro en Scanman...![]()
Soms welquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doet ze al jaren![]()
Maar we laten ons niet gek makûh
en kapt BB het afquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dido flapt honderduit over haar gevoelens voor Roel
Ja maar jij schiet ook wel héél ver door hoor, met Dido. Werkelijk álles wordt in haar nadeel uitgelegd. Je kunt haar niet mogen, maar je kunt ook overdrijven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommige mensen halen met een bepaalde manier van reageren het slechtste in me naar boven.
Niets aan te doen. Sorry.
waar gaat het over?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
Gesprek Menno en Ingrid is wel te pruimen trouwens
Ligt aan jouquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:00 schreef chamo4u het volgende:
wat is er aan de hand met stream 3 bibbert een beetje ergens anders ook of alleen bij mij
OMGquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:57 schreef Bergie het volgende:
Dido gaat iets lulligs zeggen:"Ik had zelfs gedacht....zal ik je nomineren om het voor mezelf makkeljk te maken"
Nou als dat geen signaal is.......
Of ze elkaar buiten het huis ook leuk hadden gevonden enzo. Die twee lijken wel wat serieuzer dan Roel/Dido, hoewel ik dat van Menno niet verwacht.quote:
is bij iedereen zo, geloof ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:00 schreef chamo4u het volgende:
wat is er aan de hand met stream 3 bibbert een beetje ergens anders ook of alleen bij mij
Ja klopt, dat is de "framerate", is al sinds gisteravondquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:00 schreef chamo4u het volgende:
nou....quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
Gesprek Menno en Ingrid is wel te pruimen trouwens
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:02 schreef Bergie het volgende:
Oke BB geeft het op met Dido en Roel....nu maar onze hoop vestigen op Menno en Ingrid!
thx.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of ze elkaar buiten het huis ook leuk hadden gevonden enzo. Die twee lijken wel wat serieuzer dan Roel/Dido, hoewel ik dat van Menno niet verwacht.
hmmmja, maar die ging maar tot 41.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:05 schreef Maurisico het volgende:
Rob en Joost weer bezig met quiz...
Rob heeft wel wat weg van onze enige echtequizmaster Willem Ruis
[afbeelding]
En ook loeisimpelquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:05 schreef TRiXeS het volgende:
Hey, een nieuwe opdrachtDamn... die is belachelijk
Nou die vriend zit met angst en beven naar de streams te kijken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Zoenen op de mond is alleen voor mijn vriend"
Ja en weer dezelfde soort.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ook loeisimpelik wandel al veel harder, dit is peanuts
![]()
haha oke, ik had steeds bufferdingetjes en toen kreeg ik dit...quote:
Valt idd zeer zwaar tegen, al moet ik zeggen dat ik niet meer precies weet wat de weekopdrachten waren in BB1 en 2quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:07 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Ja en weer dezelfde soort.
Lekker creatief weer van Hummie.
Heb ze een vriend dan????? Kabouter Plop misschien.....die vind zo'n duimpie ook wel lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou die vriend zit met angst en beven naar de streams te kijken.
Als ze doorgaat dan wordt het haar ex
Zie je wel....quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:10 schreef Faithz het volgende:
Heel even dido en roel in beeld op stream 2. liggen lepeltje/lepeltje
nee, maar ze zei dat ze dus niemand op de mond wil kussen, alleen maar haar vriend (als ze die zou hebben). Ze kust dus geen vrienden of bekenden op de mond.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:09 schreef Faithz het volgende:
Wat heeft ingrid serieus een vriend?
Die vriend denkt nu.. hihihi wacht maar tot Menno die piemel in haar broek voelt..quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou die vriend zit met angst en beven naar de streams te kijken.
Als ze doorgaat dan wordt het haar ex
Same herequote:Op dinsdag 13 september 2005 16:15 schreef Bergie het volgende:
Ja dag.......op1 stream een gesprekkie met Sjankwal en op de andere Rob....
Auto Mute: ON
Monty Pyton-humorquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:17 schreef Maurisico het volgende:
WTF?? Het verschil tussen een gewone en een boerenzwaluw?? Die vragen worden steeds vreemder...
Die slaapt. Duh.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waar is TrailerTrash?
Ja dat had je goed gezienquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:24 schreef milagro het volgende:
Gadverdamme, zit Joost nu een stuk brood meerdemalen te dippen in de chocopastapot waar anderen ook nog uit willen nemen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:24 schreef milagro het volgende:
Gadverdamme, zit Joost nu een stuk brood meerdemalen te dippen in de chocopastapot waar anderen ook nog uit willen nemen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |