quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:41 schreef milagro het volgende:
[..]
precies.
en BEK, Chantal, je hoort weer een ondertoon die er niet is!!!!!!
Dat moet je doen als je de kortste weg zoekt, maar heeft ook de kortste houdbaarheid.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:40 schreef Bergie het volgende:
[..]
Tactisch??? Jezus man, ze is rijp voor een beurt.....daar is geen tactiek meer voor nodig. Hij moet er gewoon over zijn schouder werpen en de slaapkamer mee in sleuren
de filmpjes komen nog welquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:44 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
nouja... ik ga me nu echt lostrekken van mn pc... ik wacht het wel af
Ken je het gevoel dat je vriend je beft en dan net voor het klaarkomen ophoudt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:44 schreef Laura 2000 het volgende:
Wèèèh![]()
Heb ik hiervoor 2 uur studietijd verspild....????
Wat een anticlimax!!
Watskeburt??quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Dido nu weer bij Roel in de keuken... (het wordt triest)
uh nee...quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken je het gevoel dat je vriend je beft en dan net voor het klaarkomen ophoudt?
Nou, dit is net zo.![]()
niet dat ik wil roddelen, maar uh.......wat zeiden ze wat zeiden zequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat weer over de tong bij de dames en Rikkert
Lopen met buik en rugtas, 3.5 km/uur, 36 uur in totaal lopen, Tanja hoeft niet mee te doen, bewoners mogen niet douchen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:48 schreef sannuh het volgende:
heb ff wat gemist.. waarvoor dient de loopband?
Nou, het is * De * Weekopdrachtquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:50 schreef sannuh het volgende:
is dat een opdracht waar ze iets mee verdienen dan?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH, neeeeeeeeeeeee, zo erg is het niet, komt in de buurt, maar wat jij zegt is echt ergerquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken je het gevoel dat je vriend je beft en dan net voor het klaarkomen ophoudt?
Nou, dit is net zo.![]()
en tanja mag wel douchen.. alleen krijgt ze wel een ondersteundende opdracht..quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lopen met buik en rugtas, 3.5 km/uur, 36 uur in totaal lopen, Tanja hoeft niet mee te doen, bewoners mogen niet douchen.
Waarschijnlijk wel ja....quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:50 schreef sannuh het volgende:
is dat een opdracht waar ze iets mee verdienen dan?
Op zich is dat denk ik wel geil... Op voorwaarde dat hij dan wel 10 seconden later weer doorgaat... en dat nog 10 keer herhaaltquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:50 schreef milagro het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH, neeeeeeeeeeeee, zo erg is het niet, komt in de buurt, maar wat jij zegt is echt erger![]()
ze willen daar dus ook gewoon dat de bewoners een hekel aan dat mens krijgenquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Waarschijnlijk wel ja....
In het begin wisten ze nog niet of Tanja mee mocht doen, maar Tanja gaf zelf al aan dat ze niet wilde. Later bleek dat ze ook niet mee mocht doen.
Dat hebben ze al lang, maar niemand spreekt het nog echt uit. Ze denken nog steeds dat lief zijn voor de zwangere beter scoort bij de kijkbuisvriendjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:52 schreef Wup het volgende:
[..]
ze willen daar dus ook gewoon dat de bewoners een hekel aan dat mens krijgen
nee, dat is niet geil, Scan, iig niet bij mij, als een man stopt of opeens kompleet van ritme verandert vlakvoor dat 'het' komt, dan ben ik weer terug bij af, en dat is dus heeel erg níet geilquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich is dat denk ik wel geil... Op voorwaarde dat hij dan wel 10 seconden later weer doorgaat... en dat nog 10 keer herhaalt
Dan zijn dus niet alle vrouwen hetzelfdequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:55 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat is niet geil, Scan, iig niet bij mij, als een man stopt of opeens kompleet van ritme verandert vlakvoor dat 'het' komt, dan ben ik weer terug bij af, en dat is dus heeel erg níet geil
Doe es dan, ipv hier te bivakkeren 24/7quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn dus niet alle vrouwen hetzelfdeMijn ervaring is dat het uiteindelijke orgasme dan bij de vrouw 50x heftiger is en vele malen langer duurt.
Niemand?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:53 schreef rain2 het volgende:
Is Ralph eigenlijk al weer uit de DBK ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |