Soms welquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doet ze al jaren![]()
Maar we laten ons niet gek makûh
en kapt BB het afquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
Dido flapt honderduit over haar gevoelens voor Roel
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:57 schreef OpaLing het volgende:
In het BB huis zijn het Dido en Roel die elkaar opgeilen.
Hier zijn het Milagro en Scanman...![]()
Ja maar jij schiet ook wel héél ver door hoor, met Dido. Werkelijk álles wordt in haar nadeel uitgelegd. Je kunt haar niet mogen, maar je kunt ook overdrijven.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommige mensen halen met een bepaalde manier van reageren het slechtste in me naar boven.
Niets aan te doen. Sorry.
waar gaat het over?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
Gesprek Menno en Ingrid is wel te pruimen trouwens
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:57 schreef OpaLing het volgende:
In het BB huis zijn het Dido en Roel die elkaar opgeilen.
Hier zijn het Milagro en Scanman...![]()
Ligt aan jouquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:00 schreef chamo4u het volgende:
wat is er aan de hand met stream 3 bibbert een beetje ergens anders ook of alleen bij mij
OMGquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:57 schreef Bergie het volgende:
Dido gaat iets lulligs zeggen:"Ik had zelfs gedacht....zal ik je nomineren om het voor mezelf makkeljk te maken"
Nou als dat geen signaal is.......
Of ze elkaar buiten het huis ook leuk hadden gevonden enzo. Die twee lijken wel wat serieuzer dan Roel/Dido, hoewel ik dat van Menno niet verwacht.quote:
is bij iedereen zo, geloof ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:00 schreef chamo4u het volgende:
wat is er aan de hand met stream 3 bibbert een beetje ergens anders ook of alleen bij mij
Ja klopt, dat is de "framerate", is al sinds gisteravondquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:00 schreef chamo4u het volgende:
nou....quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:59 schreef scanman01 het volgende:
Gesprek Menno en Ingrid is wel te pruimen trouwens
quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:02 schreef Bergie het volgende:
Oke BB geeft het op met Dido en Roel....nu maar onze hoop vestigen op Menno en Ingrid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |