LOL... al 17 jaar getrouwdquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Doe es dan, ipv hier te bivakkeren 24/7
Of heb je geen vrouwtje daarzo
Geen sex meer na 17 jaar?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Doe es dan, ipv hier te bivakkeren 24/7
Of heb je geen vrouwtje daarzo
LOL... al 17 jaar getrouwd
wat doe je hier dan 's avonds en 's nachts zolang, hè hè hè, of is dat een extreme vorm van stoppen met likkenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef BigBro000 het volgende:
[poll]
Kap eens met je poll, je hebt er al een eigen topic voor
Dan stop ik nog liever met rokenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef milagro het volgende:
[..]
wat doe je hier dan 's avonds en 's nachts zolang, hè hè hè, of is dat een extreme vorm van stoppen met likken
Het is mijn poll niet hoor... En het is de bedoeling dat FOK een voorspelling maakt voor de nominatie... dan kan pas als we veel stemmen hebben. Elke keer als ik 'm post komen er direct 10 stemmen bij... gisteren stond ie zelfs op de homepage van bigbrother.fok.nl....quote:
Doe es!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stop ik nog liever met roken
Roel is gewoon een maatje, toch, dus daar kan het niet aan liggenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
Zitten Roel en Dido daar nou ALWEER?
Overigens zag ik Lieske erg treurig kijken naar Dido en Roel.
Twee maal zelfs.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Doe es!!!!!!!!
Ben jij ook een vadervanhetkindje ?![]()
DIdo en Roel hebben het weer goedgemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |