Zit er wel in ja. Schijnbaar heeft ze haar nobele standpunt om 'Lieske niet in de weg te willen zitten' overboord geknikkerd.quote:
hij weet wat ze wil horenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Roel denkt: ik wil SEKS!! En wil het nu... Roel zegt: ik vind je de slimste...
nou wat een held..... jammer dat hij het tegen dido zegt..... Ik had liever Lieske en Roel zo zien liggen. Dido is namelijk een dom manwijfquote:
Wel lief, maar als hij eerlijk was geweest: "Ik vind je geil en wil je gewoon één keer neuken"quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef milagro het volgende:![]()
![]()
Roel zegt dat wel erg lief " Bij mij is het simpeler, ik vind je gewoon leuk"
![]()
![]()
Nou en?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig.. Dido gooit nu haar 'ik laat het doodbloeden' wel enorm overboord.
Die meid lijkt me zo langzamerhand zo onzeker als de pest worden. Waar komt anders dit vreemde gedrag vandaan?
nu pas op nummer 12??? daar stond ze bij mij al een tijdjequote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit er wel in ja. Schijnbaar heeft ze haar nobele standpunt om 'Lieske niet in de weg te willen zitten' overboord geknikkerd.![]()
Bij mij daalt Dido bij deze tot nummer 12.
Bij mij scoort ze juist punten. Nu zien we haar eens tenminste eerlijk. Tenminste, zo komt ze nu overquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit er wel in ja. Schijnbaar heeft ze haar nobele standpunt om 'Lieske niet in de weg te willen zitten' overboord geknikkerd.![]()
Bij mij daalt Dido bij deze tot nummer 12.
Nee, nooit. Zeker niet op zo'n toch vrij achterbakse manier.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef milagro het volgende:
Jij nooit verliefd geweest en dat heftig ontkend
Ik wel, hoor![]()
Bij mij staat ze al een tijdje op nummer 13, zelf Tanja staat boven haar...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nu pas op nummer 12??? daar stond ze bij mij al een tijdje![]()
nee, hoor, ik denk dat jij je daar echt in vergistquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel lief, maar als hij eerlijk was geweest: "Ik vind je geil en wil je gewoon één keer neuken"
Helemaal mee eens.. Ik geloof dat ik tot nu toe in eerst instantie altijd ontkend hebquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou en?
Ze is gewoon stiekem verliefd (of iig een beetje vlinders)
Jij nooit verliefd geweest en dat heftig ontkend
Ik wel, hoor![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij staat ze al een tijdje op nummer 13, zelf Tanja staat boven haar...
jah dat speelt ze......quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:31 schreef kwakveense het volgende:
ik vind dido nog steeds een muts, maar in dit gesprek valt ze wel weer meeze is nu echt een beetje verbouwereerd...
ach man, neem niet alles zo dodelijk serieusquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, nooit. Zeker niet op zo'n toch vrij achterbakse manier.
Mannen en inzichtquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
[..]
ach man, neem niet alles zo dodelijk serieus
of moet ik jou juist nu niet zo dodelijk serieus nemen
mensen doen en zijn niet altijd logisch en redelijk, gelukkig maar
Dan zou ik me zeer sterk vergissen in Roel. Ik neem echt niet aan dat hij in dat gezever van haar trapt. Hij slijmt haar nu gewoon naar de bek omdat hij wil scoren. Hij zegt net dat hij nog zeker niet over zijn ex is, dus dit is puur tijdsverdrijf voor Roel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, ik denk dat jij je daar echt in vergist
Jahoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik me zeer sterk vergissen in Roel. Ik neem echt niet aan dat hij in dat gezever van haar trapt. Hij slijmt haar nu gewoon naar de bek omdat hij wil scoren. Hij zegt net dat hij nog zeker niet over zijn ex is, dus dit is puur tijdsverdrijf voor Roel.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel lief, maar als hij eerlijk was geweest: "Ik vind je geil en wil je gewoon één keer neuken"
En wat zegt hij daarna "dat hij niet verliefd wil worden nu" en snel daarachter aan "zover is het nog niet, hoor"quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik me zeer sterk vergissen in Roel. Ik neem echt niet aan dat hij in dat gezever van haar trapt. Hij slijmt haar nu gewoon naar de bek omdat hij wil scoren. Hij zegt net dat hij nog zeker niet over zijn ex is, dus dit is puur tijdsverdrijf voor Roel.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef noekje het volgende:
Ze durven elkaar anders met geen vinger aan te raken. Als Roel echt alleen erop zou willen had ik die al wel een vinger uitgestoken. Hij vindt haar volgens mij echt héél leuk.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:31 schreef kwakveense het volgende:
ik vind dido nog steeds een muts, maar in dit gesprek valt ze wel weer meeze is nu echt een beetje verbouwereerd...
Daar hebben we Gammahydroxyboterzuur voorquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef Esmeetjuhh het volgende:
je vraagt je toch af hoe Roel in het normale leven een vrouw zou versieren...
Oh, je was weer niet serieus?? Ah, schrijf dat de volgende keer er eens bij dan. Dan is het meteen duidelijk en hoef ik dat niet 10 minuten later nog eens te horen. Is wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
ach man, neem niet alles zo dodelijk serieus
of moet ik jou juist nu niet zo dodelijk serieus nemen
Of gewoon een vette joint in Roels gevalquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:36 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Daar hebben we Gammahydroxyboterzuur voor![]()
![]()
Nee, Roel vindt Dido aantrekkelijk. Dido vindt Roel aantrekkelijk. Dit hoort er allemaal bij. Ze zijn beiden echter wel rationeel (zelfs Dido) en weten eigenlijk niet zo goed hoe ze het vanaf nu moeten aanpakken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:33 schreef Esmeetjuhh het volgende:
als Dido zo doorgaat vlucht Roel straks weer naar Lieske....
Ze weten het allebei maar denken, wat nu?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Roel vindt Dido aantrekkelijk. Dido vindt Roel aantrekkelijk. Dit hoort er allemaal bij. Ze zijn beiden echter wel rationeel (zelfs Dido) en weten eigenlijk niet zo goed hoe ze het vanaf nu moeten aanpakken.
Roel heeft wel goede opmerkingenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:38 schreef kwakveense het volgende:
hoorde ik het goed:
roel zegt dat als je iemand leuk vindt, dan wring je je in allerlei bochten en als je lust hebt dan denk je aan in welke bochten je die vrouw zou willen vouwen...
lieske is geen factor...
Hahaha, jouw lontje is echt kort vandaag he.quote:
Onbewust bij mij denk ik ook al ja. Dat daardoor Rob 1 plaatje omhoog gaat stond me alleen nog wat tegenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nu pas op nummer 12??? daar stond ze bij mij al een tijdje![]()
Ik doelde op dit gebeuren, Scan, wel goed lezen, hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh, je was weer niet serieus?? Ah, schrijf dat de volgende keer er eens bij dan. Dan is het meteen duidelijk en hoef ik dat niet 10 minuten later nog eens te horen. Is wel zo makkelijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |