hij heeft haar heus wel door hoor, nu zijzelf nog:)quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef Knurkie het volgende:
moeilijk te peilen...... en hij is toch bijna psycholoog? misschien een opfris cursus doen
ga likken dan!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die misselijk wordt bij hetgesprek Roel / Dido ?
Gatverdamme.
nee hoor als ik Dido al hoor hoef ik niets meer te eten en deze combi maakt het afquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die misselijk wordt bij hetgesprek Roel / Dido ?
Gatverdamme.
omdat er zand in zitquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef phileine het volgende:
hebben ze nou al gezoend?
En waarom mogen die buiken niet nat worden? Een echte zwangere buik mag toch ook gewoon nat worden?
nou waar wacht die sukkel op danquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef Wup het volgende:
[..]
hij heeft haar heus wel door hoor, nu zijzelf nog:)
en mannen die dat niet doen, jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die werken hoor.
En waarom kan de buik niet meedoen met de opdacht?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef phileine het volgende:
hebben ze nou al gezoend?
En waarom mogen die buiken niet nat worden? Een echte zwangere buik mag toch ook gewoon nat worden?
YES!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:21 schreef Maurisico het volgende:
Dag roel welteruste... wedden dat dido weer begint met praten?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef Kokstra het volgende:
Rob: "Ik ben meer een prater, de laatste jaren heb ik geleerd naar mensen te luisteren."![]()
![]()
![]()
Ik doelde op Roel en Dido zelf. Nu is het een soort vakantieliefde, eenmaal terug in de realiteit komen ze wel weer tot de ontdekking dat ze totaal niet bij elkaar horen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:17 schreef milagro het volgende:
[..], moeders zit aan de buis...of pc gekluisterd
Hij praat erg veel ja, maar kan ook erg goed luisteren. Maar ja, als de rest een ingekakt zooitje is, die niks verteld...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef Kokstra het volgende:
Rob: "Ik ben meer een prater, de laatste jaren heb ik geleerd naar mensen te luisteren."![]()
![]()
![]()
BB is zwaar af en toe, ja, geef ik toequote:
jawel, tanja...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:24 schreef phileine het volgende:
en er is niemand die heeft gezegd dat ie zo'n debiele opdracht niet wil doen?
hopelijk met iemand anders dan Didoquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:25 schreef Flakkie01 het volgende:
Denk dat voor Roel een gedeelte van de lol er al af is Hij weet nu dat hij zijn verovering al binnen heeft.
Dus nu gaat hij voor de seks
jawel, Tanja heb ik begrepenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:24 schreef phileine het volgende:
en er is niemand die heeft gezegd dat ie zo'n debiele opdracht niet wil doen?
verliefdheid???quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig.. Dido gooit nu haar 'ik laat het doodbloeden' wel enorm overboord.
Die meid lijkt me zo langzamerhand zo onzeker als de pest worden. Waar komt anders dit vreemde gedrag vandaan?
gut dat heeft ze Menno ook al eens wijsgemaaktquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:26 schreef kwakveense het volgende:
ze raakt in de war van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |