thx.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of ze elkaar buiten het huis ook leuk hadden gevonden enzo. Die twee lijken wel wat serieuzer dan Roel/Dido, hoewel ik dat van Menno niet verwacht.
hmmmja, maar die ging maar tot 41.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:05 schreef Maurisico het volgende:
Rob en Joost weer bezig met quiz...
Rob heeft wel wat weg van onze enige echtequizmaster Willem Ruis
[afbeelding]
En ook loeisimpelquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:05 schreef TRiXeS het volgende:
Hey, een nieuwe opdrachtDamn... die is belachelijk
Nou die vriend zit met angst en beven naar de streams te kijken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Zoenen op de mond is alleen voor mijn vriend"
Ja en weer dezelfde soort.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ook loeisimpelik wandel al veel harder, dit is peanuts
![]()
haha oke, ik had steeds bufferdingetjes en toen kreeg ik dit...quote:
Valt idd zeer zwaar tegen, al moet ik zeggen dat ik niet meer precies weet wat de weekopdrachten waren in BB1 en 2quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:07 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Ja en weer dezelfde soort.
Lekker creatief weer van Hummie.
Heb ze een vriend dan????? Kabouter Plop misschien.....die vind zo'n duimpie ook wel lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou die vriend zit met angst en beven naar de streams te kijken.
Als ze doorgaat dan wordt het haar ex
Zie je wel....quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:10 schreef Faithz het volgende:
Heel even dido en roel in beeld op stream 2. liggen lepeltje/lepeltje
nee, maar ze zei dat ze dus niemand op de mond wil kussen, alleen maar haar vriend (als ze die zou hebben). Ze kust dus geen vrienden of bekenden op de mond.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:09 schreef Faithz het volgende:
Wat heeft ingrid serieus een vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |