Dank je. Het discussieren hier gaat heerlijk deze middagquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hahaha, jouw lontje is echt kort vandaag he.
Nou hierkomt allemaal goed jongen.
Schattekindje, het is geen discussie, het is fun, als in plezier en grappig en zoquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Het discussieren hier gaat heerlijk deze middag![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:41 schreef fantastrick het volgende:
[..]
"Roel zak controleren, Roel zak controleren!"
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:33 schreef fantastrick het volgende:
hmz... ff tussendoor... die loopband loopt ook wel door zonder dat er iemand op staat...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Roel vindt Dido aantrekkelijk. Dido vindt Roel aantrekkelijk. Dit hoort er allemaal bij. Ze zijn beiden echter wel rationeel (zelfs Dido) en weten eigenlijk niet zo goed hoe ze het vanaf nu moeten aanpakken.
Roel is wel coolquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:43 schreef kwakveense het volgende:
"as we te zijner tijd misshcien een keertje zoenen wordt er wel meer duidelijk"
dido: dat gaan we niet doen
roel: dat zullen we nog wel zien
Jep, goed opgemerkt. Ze weten dat ze allebei heel verschillend zijn en dat "iets" buiten het huis niet stand kan houden, maar toch blijft er aantrekkingskracht zijn.quote:Ja en ze praten op eenzelfde niveau, maar kijken wel heel verschillend naar dingen. Dus nu weten ze niet zo goed meer of ze nou wel of niet met elkaar willen gaan.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:43 schreef EmjaY het volgende:
Roel played ze gewoon allemaal en eindigt in een prima trio met Dildo en Vlieske in het bubbelbad
echo? ->quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Roel is hard op weg naar een trio, meesterlijk
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:41 schreef fantastrick het volgende:
trio met Lies en Dildo?
Sprak de kennerquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik doelde op dit gebeuren, Scan, wel goed lezen, hoor.
Je doet namelijk net alsof je echt niet wilt dat Roel haar echt leuk vindt, omdat Dido achterbaks zou zijn., wat ze niet is, ze wilt gewoon niet toegeven aan wat ze voelt.
Je zit er gewoon naast met Roel, geeft niets , hoor, kan gebeuren
Hij denkt bij Lieske aan het laatste standje, bij Dido aan het laatste gesprek
Lust vs echte verliefdheid
hihi wat Rob voor heeft is dat ie aan alles mee doet ondanks zn missende been en leeftijd(niet dat 44 oud is maar het feestje enzo is niet iets waar elke 40+er aan mee zou doen denk ik)quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onbewust bij mij denk ik ook al ja. Dat daardoor Rob 1 plaatje omhoog gaat stond me alleen nog wat tegen
Hier past een Delta reactie op :quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Schattekindje, het is geen discussie, het is fun, als in plezier en grappig en zo
tegen gewicht voor de buikenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Wat is de bedoeling van die rugzak????????
Ok dank je... Zit dus ook zand in neem ik aan?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het wel romatisch als ze het hierbij laten, en dan na BB2005 elkaar af en toe eens opzoeken en goede vrienden op afstand worden.
Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.
weet ik niet precies maar zonder dat ding zouden ze naar voren vallen zei Rikkert toen hij als eerste ging lopenquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:47 schreef Esmeetjuhh het volgende:
[..]
Ok dank je... Zit dus ook zand in neem ik aan?
Scan, please, leer eens dingen met een korreltje zout nemen, johquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hier past een Delta reactie op :![]()
Sorry hoor. Die neerbuigende zinnen van jou heb ik wel even gesaved voor toekomstige reacties op fok. Mag vast wel
graag gedaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:50 schreef Esmeetjuhh het volgende:
owkee dank je knurkie!!!
Mensen ik ga bezig aan mijn huishouden en heb het wel weer ff gezien!!!
Groetjes allemaal
Heeft ie dat gevraagd?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:51 schreef Bergie het volgende:
Tactisch.....Roel vraagt nu of hij een blauwtje gaat lopen als tie er vol op de bek zoenen.....
Dido:"Nee hoor"
Nou kom op man, ze is er klaar voor!!! Vergeet je ex en hupsakee...
Geen zorgen, 1 avondje negeren van Roel, en ze is weer in paniek, hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:51 schreef kwakveense het volgende:
hm, dido zegt nu dus eigenlijk dat ze het gezegd heeft zodat ze er niet meer aan hoeft te denken en daardoor het niet lastig meer heeft/gevoelens weg zijn.
lekker is dat voor roel, of ie dr nou leuk vindt of zin heeft in een potje swaffele, t komt er allebei niet van dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |