Zeik niet.quote:Op zondag 21 november 2004 15:51 schreef Orginial het volgende:
Best leuke OP.Jammer van de linkjes.![]()
ja mooi was die tijdquote:Op zondag 21 november 2004 16:33 schreef Wup het volgende:
Geef ons heden..
Schön war die Zeitquote:
Al die topics???? Daar mag je dan wel een paar dagen voor uittrekken....quote:Op zondag 21 november 2004 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Cool trouwens, die linkjes naar de vorige topics. Ga ze nog ff allemaal doorlezen
quote:Op zondag 21 november 2004 17:48 schreef soapie het volgende:
[..]
Al die topics???? Daar mag je dan wel een paar dagen voor uittrekken....![]()
![]()
Dasquote:Op zondag 21 november 2004 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]nee niet alles natuurlijk. Gewoon ff globaal, ff naar de OP's kijken enzo
Ben jij een homo ofzo?quote:Op zondag 21 november 2004 16:02 schreef pberends het volgende:@ OP
Stuk leuker dan die Iris-onzin.
Dan weet je gelijk dat Iris de liefste is.quote:Op zondag 21 november 2004 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Cool trouwens, die linkjes naar de vorige topics. Ga ze nog ff allemaal doorlezen
quote:Op zondag 21 november 2004 18:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk dat Iris de liefste is.
vast wel, alleen wij krijgen geen lijk te zien alleen zijn asquote:Op zondag 21 november 2004 19:16 schreef Patries86 het volgende:
zou dat lijk nou van arthur zijn?
neenquote:Op zondag 21 november 2004 19:16 schreef Patries86 het volgende:
zou dat lijk nou van arthur zijn?
Natuurlijk neemt ze wraak. Iris komt er achter dat Niels en Claire schuld hebben aan de dood van Maurits Belfort. Ze vindt de nodige bewijzen en chanteert Niels er mee. In een stoned bui door alle pillen verkracht Niels Iris. Op een gegeven moment komt Bettina er achter, want Iris vertelt alles, und dann hat Niels den Salat! Hij wordt veroordeeld tot een boete van € 500.000,- en een gevangenisstraf van 6 jaar, zonder TBS. Niels' vergunning wordt levenslang ingetrokken. In de bak leert hij Sid Porter kennen. De twee smeden een plan om te ontsnappen en wraak op Bettina en Iris te nemen, maar Sid wordt verliefd op Iris.quote:Op zondag 21 november 2004 19:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben trouwens wel benieuwd of Iris haar wraak gaat nemen op Niels over die beoordeling
quote:Op zondag 21 november 2004 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Natuurlijk neemt ze wraak. Iris komt er achter dat Niels en Claire schuld hebben aan de dood van Maurits Belfort. Ze vindt de nodige bewijzen en chanteert Niels er mee. In een stoned bui door alle pillen verkracht Niels Iris. Op een gegeven moment komt Bettina er achter, want Iris vertelt alles, und dann hat Niels den Salat! Hij wordt veroordeeld tot een boete van € 500.000,- en een gevangenisstraf van 6 jaar, zonder TBS. Niels' vergunning wordt levenslang ingetrokken. In de bak leert hij Sid Porter kennen. De twee smeden een plan om te ontsnappen en wraak op Bettina en Iris te nemen, maar Sid wordt verliefd op Iris.
Sid Porter kent De Schaker persoonlijk. Porter was geen van Walsumfan, maar hij had wel compassie met Joost en Lizzy. Daarom helpt hij Lizzy en Hugo met het vinden van Joost en de Koning , zodat de laatste kan worden opgepakt.
Ik heb tenminste nog fantasie. Jij basht hier alleen maar topic.quote:Op zondag 21 november 2004 19:37 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Brede fantasie
Nu moet je nog een manier weten te vinden om fantasie en werkelijkheid te scheiden. Jammer dat The Duke er niet meer is... Die had vast wel een of andere alternatieve therapie bedacht.quote:Op zondag 21 november 2004 19:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb tenminste nog fantasie. Jij basht hier alleen maar topic.
Je komt alleen maar met wat domme onzin en voegt aan een topic niets toe.quote:Op zondag 21 november 2004 19:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Pardon????
En als ik nou zeg dat Iris de liefste is???quote:Op zondag 21 november 2004 19:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je komt alleen maar met wat domme onzin en voegt aan een topic niets toe.
je moet het idd wel gescheiden kunnen houden anders zou ik idd hulp gaan zoeken als je opeens in een ziekenhuis staat en je denkt he waar is Irisje nou? Dat is wel erg eigenlijk....quote:Op zondag 21 november 2004 19:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nu moet je nog een manier weten te vinden om fantasie en werkelijkheid te scheiden. Jammer dat The Duke er niet meer is... Die had vast wel een of andere alternatieve therapie bedacht.
BTW: Waar blijft Aafke?
Top! Een vrouw die het met me eens is! (Helaas niet in staat om op me te vallen, hahahahaha!quote:Op zondag 21 november 2004 19:46 schreef haagse_elfje het volgende:
ik moet zeggen dat ik vind dat w_i_v het wel goed bedacht heeft ik zou het niet zo in een twee drie bedenken...
nee kan het met je eens ik kan je iedeeën geweldig vinden maar op je vallen, dat zit er niet in....quote:Op zondag 21 november 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Top! Een vrouw die het met me eens is! (Helaas niet in staat om op me te vallen, hahahahaha!)
Btw.: mijn ideeën zijn altijd top!
'Over the top' zul je bedoelen.quote:Op zondag 21 november 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: mijn ideeën zijn altijd top!
Ik houd het heus wel uitelkaar. Jaren terug ben ik aan mijn neus geopereerd. Toen ik in ONM zag dat Serge aan zijn koker werd geholpen zag ik hoe weinig wat hij in zijn neus had. Bij hem waren 't propjes, bij mij twee keer 20 cm.quote:Op zondag 21 november 2004 19:50 schreef haagse_elfje het volgende:
je moet het idd wel gescheiden kunnen houden anders zou ik idd hulp gaan zoeken als je opeens in een ziekenhuis staat en je denkt he waar is Irisje nou? Dat is wel erg eigenlijk....img]http://images.fok.nl/s/schater.gi[/img]]
Mijn wat?quote:Op zondag 21 november 2004 19:52 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kan je iedeeën geweldig vinden
Schat ik maak nooit ruzie tenzij iemand Roxy of Joyce uitscheldquote:Op zondag 21 november 2004 19:46 schreef haagse_elfje het volgende:
ik moet zeggen dat ik vind dat w_i_v het wel goed bedacht heeft ik zou het niet zo in een twee drie bedenken...
laten we nou vooral geen ruzie hiero maken....iedereen heeft fantasie ligt het eraan hoe je hem gebruikt
En ik maar denken dat je op echte vrouwen valt, i.p.v. op kunststoffen modepoppen.quote:Op zondag 21 november 2004 19:57 schreef haagse_elfje het volgende:
en in mijn geval die botox griet Marjolein
Waarom Joyce en Roxy eigenlijk?quote:Op zondag 21 november 2004 19:59 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Schat ik maak nooit ruzie tenzij iemand Roxy of Joyce uitscheld![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 18:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ben jij een homo ofzo?
Elke man houdt toch zeker van Iris!?
Dat is een direct gevolg van schizofrenie.quote:Op zondag 21 november 2004 20:05 schreef Orginial het volgende:
Waarom Joyce en Roxy eigenlijk?
Twee heel verschillende personages.![]()
Buwččččrrrrrcccck!quote:Op zondag 21 november 2004 20:07 schreef pberends het volgende:
Terecht.quote:Op zondag 21 november 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Buwččččrrrrrcccck!
Zo! En nu weer ontopic!
Wat vonden jullie van Brams exit?
Die smeerpijp lag zo voos met Formaldehydetrees te poppen dat ik er spontaan van moest ariellen.quote:Op zondag 21 november 2004 20:11 schreef Orginial het volgende:
Gelukkig kreeg ook Duuk geen waardig afscheid![]()
Door Duuk ben ik afgehaakt met naar ONM kijken.quote:Op zondag 21 november 2004 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die smeerpijp lag zo voos met Formaldehydetrees te poppen dat ik er spontaan van moest ariellen.
De de Ruygjes ("wat een rare naam", zei Carlo ooit toen hij 'm niet kon lezen) zijn opgekrast. Je kunt nu weer kijken. Hoewel Suzy mag terugkomen. Breinlijk zeer dom, fysiek zeer yammi!quote:Op zondag 21 november 2004 20:15 schreef Orginial het volgende:
Door Duuk ben ik afgehaakt met naar ONM kijken.![]()
Ookal heeft zijn zusje,Suzy de Ruyg,daar ook een groot aandeel in gehad.
Ik kijk ook weer.quote:Op zondag 21 november 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De de Ruygjes ("wat een rare naam", zei Carlo ooit toen hij 'm niet kon lezen) zijn opgekrast. Je kunt nu weer kijken. Hoewel Suzy mag terugkomen. Breinlijk zeer dom, fysiek zeer yammi!
Het oude ONM was ook leuk.quote:Op zondag 21 november 2004 20:19 schreef Orginial het volgende:
Ik kijk ook weer.
Maar ik moet zeggen,het oude ONM boeide me geen hol,dit wel![]()
Lucielquote:Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het oude ONM was ook leuk.
Lotus, Gina, Suzy, jonge Joyce, Babette, Margot, Lotje, Lizzy 1, Suzanne, Merel, Carmen, Aisha, Luciel, Alexandra de Diamantendief, Hester.
De jongeren: Tonnie,Joost,Tara,Iris,Shirina,Ilyas enzoquote:Op zondag 21 november 2004 20:28 schreef Wup het volgende:
Merel mag wel terug.....
Orginial is de nieuwe doelgroep:)
wat is er boeiend aan het huidige ONM?
Hoeveel Iris Is de Liefste-topics moet ik nog openen eer jij 't snapt? Volgende luidt: "Lizzy is een lekker ding (1)" ).quote:Op zondag 21 november 2004 20:28 schreef Wup het volgende:
Merel mag wel terug.....
Orginial is de nieuwe doelgroep
wat is er boeiend aan het huidige ONM?
klein typ foutje....quote:Op zondag 21 november 2004 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mijn wat?
haha, oke ik word dus idd. echt te oud voor soap:(quote:Op zondag 21 november 2004 20:28 schreef Orginial het volgende:
De jongeren: Tonnie,Joost,Tara,Iris,Shirina,Ilyas enzo![]()
Right!quote:Op zondag 21 november 2004 20:28 schreef Orginial het volgende:
De jongeren: Iris,Shirina,Lizzy enzo![]()
tanja is in mijn ogen echt! Misschien is ze een btje een modepop mja, ze ziet er zo schattig uit hahahaha.quote:Op zondag 21 november 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je op echte vrouwen valt, i.p.v. op kunststoffen modepoppen.
Zo te lezen had ze beter als logopediste kunnen aantreden.quote:Op zondag 21 november 2004 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
tanja is in mijn ogen echt! Misschien is ze een btje een modepop mja, ze ziet er zo schattig uit hahahaha.
misschien als carriëre er naast wie weetquote:Op zondag 21 november 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo te lezen had ze beter als logopediste kunnen aantreden.
Ze was yammi, vooral in de latere periode.quote:Op zondag 21 november 2004 20:35 schreef haagse_elfje het volgende:
Luciel is idd![]()
Die twee zou ik ook wel eens een paar nachten bezighouden.quote:babette en lotje vond ik nou cool en die mogen ook echt terug komen!
Arthur is pas dood als Hidde Maas dat in een prachtig lijntje komt spelenquote:Op zondag 21 november 2004 19:25 schreef Iwan1976 het volgende:
neen
in gtst was ze wel leuk in onm nietquote:Op zondag 21 november 2004 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze was yammi, vooral in de latere periode.
[..]
Wil je die kutserie er niet steeds bijhalen? We hebben het hier over een kwaliteitsproduct.quote:Op zondag 21 november 2004 20:45 schreef haagse_elfje het volgende:
in gtst was ze wel leuk in onm niet
Brams 'exit' is toch nooit in beeld geweest?quote:Op zondag 21 november 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat vonden jullie van Brams exit?
volgende week stuurt Brian de Koning het filmpje 'Bram & het raam':)quote:Op zondag 21 november 2004 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Brams 'exit' is toch nooit in beeld geweest?
In het kader van de polderhorror stuurt De Schaker "Het Geheim Van De Geplette Apotheker" in dvdkwaliteit.quote:Op zondag 21 november 2004 20:54 schreef Wup het volgende:
volgende week stuurt Brian de Koning het filmpje 'Bram & het raam ':)
tsss... Arthur lacht om zo een derderangscrimineeltje ......quote:Op zondag 21 november 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
In het kader van de polderhorror stuurt De Schaker "Het Geheim Van De Geplette Apotheker" in dvdkwaliteit.
Waarom wachten tot volgende week?quote:Op zondag 21 november 2004 20:54 schreef Wup het volgende:
volgende week stuurt Brian de Koning het filmpje 'Bram & het raam':)
true true het is ook een kut serie maar ik kende haar eerst daaruit toen ik het nog heeeeeeeeeeel vroeger keek.....kijk ut al sinds 97 niet meerquote:Op zondag 21 november 2004 20:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wil je die kutserie er niet steeds bijhalen? We hebben het hier over een kwaliteitsproduct.
quote:Op zondag 21 november 2004 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waarom wachten tot volgende week?
[afbeelding]
Exit Bram...
idd... een dubbele 'exit' was teveel van het 'goede'.quote:Op zondag 21 november 2004 21:26 schreef Wup het volgende:
kijk en daarom hebben ze het dus niet laten zien:)
het was wel een van de langstlopende verhaallijntjes hier op het forum:)quote:Op zondag 21 november 2004 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
idd... een dubbele 'exit' was teveel van het 'goede'.![]()
Iwan,wie is eigenlijk jouw Favo-Onmer?quote:Op zondag 21 november 2004 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
idd... een dubbele 'exit' was teveel van het 'goede'.![]()
Ik heb in de loop der tijd heel wat favorieten voorbij zien komen... moeilijk om daar één iemand uit te kiezen... maar Lisette Krol verdient wel een extra opsteker, want ondanks dat ze al 12 seizoenen zorgt voor een komische noot, staat ze nog steeds bij de gastrollen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:53 schreef Orginial het volgende:
Iwan,wie is eigenlijk jouw Favo-Onmer?
Lizzy... al hadden ze haar net zo goed onder die tractor kunnen laten komen, want dit seizoen heeft ze niet zo veel mogen doen... een beetje aan die Papillon-site knutselen en IP-adressen opsporen waren zo'n beetje de hoogtepunten.quote:Op zondag 21 november 2004 22:02 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop wel een btje actie deze week...
wie denken juliie trouwens die als volgende een tragische dood gaat sterven?
Nou! Nou! Iwan! Lizzy heeft dit seizoen nog heel wat keren lekker sexy mogen rondlopen. Voor mij is dat heel wat leuke actie.quote:Op zondag 21 november 2004 22:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Lizzy... al hadden ze haar net zo goed onder die tractor kunnen laten komen, want dit seizoen heeft ze niet zo veel mogen doen... een beetje aan die Papillon-site knutselen en IP-adressen opsporen waren zo'n beetje de hoogtepunten.![]()
ik begreep als sowiezo waarom ze haar dan nog dit seizoen hebben mee laten doen want ze zou idd pleitte gaan, persoonlijk vond ik het niet erg dat ze er was want ze is echtquote:Op zondag 21 november 2004 22:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lizzy... al hadden ze haar net zo goed onder die tractor kunnen laten komen, want dit seizoen heeft ze niet zo veel mogen doen... een beetje aan die Papillon-site knutselen en IP-adressen opsporen waren zo'n beetje de hoogtepunten.![]()
en dat is dan toch al meer dan dat ze vorig seizoen te doen kreegquote:Op zondag 21 november 2004 22:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Lizzy... want dit seizoen heeft ze niet zo veel mogen doen... een beetje aan die Papillon-site knutselen en IP-adressen opsporen waren zo'n beetje de hoogtepunten.![]()
Als je dat nog één keer durft te zeggen doe ik je wat!quote:Op zondag 21 november 2004 23:36 schreef haagse_elfje het volgende:
jeeh morgen weer Marjoleintje jippie
Makker staakt uw wild geraas.quote:Op zondag 21 november 2004 23:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als je dat nog één keer durft te zeggen doe ik je wat!
Het heerlijk avondje is gekomen, want Iris is de baas.quote:Op maandag 22 november 2004 00:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Makker staakt uw wild geraas.![]()
Marjolein....quote:Op zondag 21 november 2004 23:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als je dat nog één keer durft te zeggen doe ik je wat!
je krijgt het nog druk met alle onm sterren die langs mogen komen.......quote:Op maandag 22 november 2004 01:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra is er een heel stuk knapper op geworden. Ze zag er natuurlijk altijd al erg goed uit. Ze mag eens een nachtje langskomen.
quote:Op maandag 22 november 2004 07:48 schreef Wup het volgende:
Hij is niet dood, hij leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft
[afbeelding]
het gaat heel hard....quote:Op maandag 22 november 2004 10:47 schreef babette21 het volgende:
altijd fijn om te ontdekken dat je na 2 dagen afwezigheid 1,5 topic achterligt....
hoeveel "Idolen" willen ze nog uit de ONM-kast gaan trekken?!quote:1 oktober 2004 14:41u
Idol Marlies krijgt een rol in ONM
blablabla....
Marlies is rond kerst in ONM samen te zien met een Idols-collega.
Nee.Het is echt Marlies,heb er namelijk daar gezien.quote:Op maandag 22 november 2004 15:50 schreef babette21 het volgende:
om even terug te komen op 'n oud nieuwtje:
[..]
hoeveel "Idolen" willen ze nog uit de ONM-kast gaan trekken?!
als 't Alice is stop ik DEFINITIEF met kijken!! fingers crossed dat ze gewoon Tonnie/Tonny bedoelen!!
LEZEN!!!quote:Op maandag 22 november 2004 15:57 schreef Orginial het volgende:
Nee.Het is echt Marlies,heb er namelijk daar gezien.
quote:Marlies is rond kerst in ONM samen te zien met een Idols-collega.
Goed ideequote:Op maandag 22 november 2004 11:40 schreef babette21 het volgende:
* Bet heeft in sneltreinvaart zitten teruglezen en besloten een aandeelhoudersvergadering te houden...
genodigden: Iwan, Wup, Sven [vanuit Oz], Wiv, Eef [dunn0w/airelle], MirSus en ikzelf...
Punt op de agenda: neemt Fok het niveau van ONM aan, of neemt ONM het niveau van Fok aan?!
ow wat bent u snel ..... ik heb nog een verhaaltje voor je gemaakt [ zo goed en zo kwaad als het ging]wordt asap verstuurd, ik heb wat ruzie met mn mailquote:Op maandag 22 november 2004 12:11 schreef babette21 het volgende:
@ Wup: Claire - Special is klaar, maar heb nog geen gelegenheid om 'm online te zetten... wordt vervolgd...
Namen?quote:Op maandag 22 november 2004 16:49 schreef babette21 het volgende:
* Babette zwaait nog blijer terug: waar blééf je nou?!?
kan filmpje helaas niet kijken, stomme werk-pc, kan ook niks grrrrr
hopelijk is huispc snel gemaakt, kan ik alsnog kijken!!
overigens heeft pc-dokter inmiddels verteld dat er data verloren is gegaan (neeeeeeeeeeeeeee!!!!),
maar heeft ie ook filmpjes teruggevonden waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze nog had...
dat 't niveau van 't forum dat van 't nieuwe onm volgt was uiteraard duidelijk...
Babetje denkt dan ook met weemoed terug aan die goeie ouwe puberloze fok!-tijd...
dat lijkt me niet nodig...quote:Op maandag 22 november 2004 16:57 schreef Orginial het volgende:
Namen?![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 17:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat lijkt me niet nodig...
LANGS kan altijd.quote:Op maandag 22 november 2004 10:01 schreef haagse_elfje het volgende:
je krijgt het nog druk met alle onm sterren die langs mogen komen.......
Tja, dat heb jij met de meeste wijven.quote:ik vind haar zelfs met dit haar er erg leuk uitzien
Die geldt voor eeuwig.quote:Op maandag 22 november 2004 18:11 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Jouw liefde??
We voelen met jullie meequote:Op maandag 22 november 2004 16:49 schreef babette21 het volgende:
* Babette zwaait nog blijer terug: waar blééf je nou?!?
dat 't niveau van 't forum dat van 't nieuwe onm volgt was uiteraard duidelijk...
Babetje denkt dan ook met weemoed terug aan die goeie ouwe puberloze fok!-tijd...
Denken jullie dat Ellen nog terugkomt in ONM?quote:Op maandag 22 november 2004 18:58 schreef MirSus het volgende:
[..]
We voelen met jullie mee![]()
![]()
Ik denk het niet.quote:Op maandag 22 november 2004 19:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Denken jullie dat Ellen nog terugkomt in ONM?
Ze heeft niet officieel ontslag genomen. Hij met de elandskop deed dat wel. Ik hoop van ganser harte dat de ooit zo superstoere Ellen terugkomt. Het is een schande om haar te laten verrekken!quote:Op maandag 22 november 2004 19:22 schreef Orginial het volgende:
Denken jullie dat Ellen nog terugkomt in ONM?
Kan haar geen ongelijk geven!!! ONM is nu net een speeltuin.....quote:Op maandag 22 november 2004 19:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Hilarisch idd...quote:Op maandag 22 november 2004 19:42 schreef soapie het volgende:
Chris de juiste man op het juiste tijdstip.....
Je hebt gelijk... Ik had in mijn hoofd dat ze er voor Mama Mia uitging!!!quote:Op maandag 22 november 2004 19:44 schreef Wup het volgende:
het is een beetje moeilijk ontslag nemen als je al uit de serie geschreven bent lijkt me:)
Maar je grijpt haar toch een keertje?quote:Op maandag 22 november 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
Cobben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja idd.. het ziet er niet uit..quote:Op maandag 22 november 2004 20:17 schreef soapie het volgende:
Kunnen ze Renee niet weer gewoon in een tent hijsen, die buik is geen gezicht zo!!!!!
Ik hoop toch niet dat ik bijdraag aan dit bedenkelijke niveau...quote:Op maandag 22 november 2004 11:40 schreef babette21 het volgende:
* Bet heeft in sneltreinvaart zitten teruglezen en besloten een aandeelhoudersvergadering te houden...
genodigden: Iwan, Wup, Sven [vanuit Oz], Wiv, Eef [dunn0w/airelle], MirSus en ikzelf...
Punt op de agenda: neemt Fok het niveau van ONM aan, of neemt ONM het niveau van Fok aan?!
Zo! Jij hebt de lessen in anatomie goed gevolgd. Een arm is geen oor.quote:Op maandag 22 november 2004 20:17 schreef soapie het volgende:
die buik is geen gezicht
dat was gewoon een typefoutje:)quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef soapie het volgende:
Ik hoop toch niet dat ik bijdraag aan dit bedenkelijke niveau...![]()
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op maandag 22 november 2004 20:28 schreef pberends het volgende:
Renee is een topvrouw, en nog mooi bovendien ook, voor maatje 42 dan.
hahaquote:Op maandag 22 november 2004 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Jij hebt de lessen in anatomie goed gevolgd. Een arm is geen oor.
Jij en ik staan aan kop!quote:Op maandag 22 november 2004 20:29 schreef soapie het volgende:
Ik hoop toch niet dat ik bijdraag aan dit bedenkelijke niveau...![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 20:35 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was gewoon een typefoutje:)
Attention please! Wup lacht om mij.quote:Op maandag 22 november 2004 20:37 schreef Wup het volgende:
haha
Weer wat geleerd!!!quote:Op maandag 22 november 2004 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo! Jij hebt de lessen in anatomie goed gevolgd. Een arm is geen oor.
Hij was ook leukquote:Op maandag 22 november 2004 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Attention please! Wup lacht om mij.
Ik vond Shirina vandaag geweldig.quote:Op maandag 22 november 2004 20:49 schreef MirSus het volgende:
Was saai vandaag, alleen Chris was wel weer leuk![]()
Ik vond dat spinnenspoedoverleg hartstikke leuk... als verhaallijn voor Sesamstraat.quote:Op maandag 22 november 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vond Shirina vandaag geweldig.
quote:NIJMEGEN - In het Universitair Medisch Centrum St Radboud in Nijmegen is anderhalve week geleden besmettelijke schurft geconstateerd. Een vrouw op de afdeling geriatrie had een ernstige vorm van de aandoening, die flinke jeuk kan veroorzaken.
Ja... dus wie weet verspreidt de besmettelijke aandoening zich ook naar het AZB.quote:Op maandag 22 november 2004 22:07 schreef Wup het volgende:
jakkes Iwan, wie wil dat nou weten?
kwam Shirina niet uit Nijmegen?
als het dodelijk is verdient ze een medaille...quote:Op maandag 22 november 2004 22:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja... dus wie weet verspreidt de besmettelijke aandoening zich ook naar het AZB.
In elk geval komt dat niet door mijn Shirina. Ik denk dat Frommel een week of wat geleden zijn pispotje heeft laten vallen en dat hij toch een besmettelijke ziekte onder de leden heeft.quote:Op maandag 22 november 2004 22:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja... dus wie weet verspreidt de besmettelijke aandoening zich ook naar het AZB.
Zolang het Iris maar niet treft!quote:Op maandag 22 november 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
[..]
als het dodelijk is verdient ze een medaille...
een flinke opruiming onder de nieuwe lichting co-assistentjes kan alles behalve kwaad
Liesje mocht alleen op komen draven voor het begraaffeestje...quote:Op maandag 22 november 2004 22:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: waar zijn Liesje en Julie gebleven?
Gelukkig is Shirina geen co-assistente, maar verpleegster.quote:Op maandag 22 november 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
als het dodelijk is verdient ze een medaille...
een flinke opruiming onder de nieuwe lichting co-assistentjes kan alles behalve kwaad
Ze is te oud geworden. Melline Mollerus is 45 jaar. Zou je niet zeggen als ze naast Oud Knarretje staat.quote:Op maandag 22 november 2004 22:19 schreef Wup het volgende:
Melline Mollerus is te duur voor het nieuwe ONM
Ik zag in een close up haar ogen. Mijn God, wat is die meid scheel als een 6.quote:Op maandag 22 november 2004 22:22 schreef BVO het volgende:
Tanja Jess is trouwens de enige reden dat ik vanavond weer gekeken heb..
Ik vind haar net een paard. Ze moet eens flink tegen Frommelmans tekeer gaan. Dan heeft hij een reden om haar ongespitst in de grond te slaan. Frommel wordt met de dag beter. Vooral met die tarantula. Zijn Britney. Als Shirina zo bang voor de spin is kan ze er toch met haar maatje 44 op gaan staan en dan heel theatraal zeggen dat ze het zelf heeft opgelost.quote:Op maandag 22 november 2004 22:34 schreef MirSus het volgende:
Vind Tanja Jess wel weer een verbetering eigenlijk,
tenminste niet zo'n van de straat geplukte co-assistentje die we al genoeg hebben.
vreemd genoeg begin ik op het moment juist een beetje op hem uitgekeken te rakenquote:Op maandag 22 november 2004 22:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Frommel wordt met de dag beter. Vooral met die tarantula. Zijn Britney.
Als hij niet oppast wordt hij Joost #2... BTW: Naast Aram gaat ook Jop in die nieuwe horrorfilm spelen.quote:Op maandag 22 november 2004 22:54 schreef Wup het volgende:
vreemd genoeg begin ik op het moment juist een beetje op hem uitgekeken te raken
hij wordt een kartikatuur
zonder verhaallijntjes alleen maar een aaneenschakeling van steeds dezelfde geintjes
het is dat Aram van de Rest hem zo goed neerzet
Polderhorror pur sang?quote:Op maandag 22 november 2004 23:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Als hij niet oppast wordt hij Joost #2... BTW: Naast Aram gaat ook Jop in die nieuwe horrorfilm spelen.
dat bedoel ik jaquote:Op maandag 22 november 2004 23:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Als hij niet oppast wordt hij Joost #2... BTW: Naast Aram gaat ook Jop in die nieuwe horrorfilm spelen.
Een horrorfilm met soapies is een horror in het kwadraat.quote:Op maandag 22 november 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
ps: dat van die film heb ik ook gehoord of gelezen ja
wordt meteen een stuk minder interessant:)
Wups tijdelijke nieuwe ONM heldquote:Op maandag 22 november 2004 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik dacht dat jij helemaal smoor op 'm bent, Wup?
quote:Op maandag 22 november 2004 22:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind haar net een paard.
Er staat een paard in de gang. Ja ja een paard in de gang. Oh oh een paard in de gang. Bij buurvrouw Couwenberg.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
Marjolein Curie, ONM 22 november 2204
over een topic of 10 misschienquote:Op dinsdag 23 november 2004 01:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup, heb je nou echt niet die cap van Lizzy die zich in een tuinbroek hijst om de zooi bij Iris met latex te gaan aanstrijken? Ik ben nu toch al een hele poos lief tegen je. Ik word al bijna niet goed van mezelf ....
Voor de Robert fans:quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:36 schreef Wup het volgende:
[..]
Wups tijdelijke nieuwe ONM held
Niels Richter, ONM 22 november 2004
Klopt... In aflevering 2.6 (ZO. 07-04-2002) speelde hij de rol van Simon Lankmoet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:21 schreef soapie het volgende:
Voor de Robert fans:
Ik zat van het weekend Rozengeur en wodkalime (seizoen 2) te kijken. Daar speelde Robert de la Haye een gastrol in.....![]()
quote:MA. 29-11-2004
Iris stapt op Joyce af, omdat ze het zat is om de zondebok van Niels te zijn. Tara, Joost en Hugo besluiten om hun dromen te verwezenlijken.
DI. 30-11-2004
Gyman laat zich van zijn beste kant zien en Renée trapt er met open ogen in. Sanne is niet de enige die het bed met Stijn wil delen. Hugo wordt wakker in het bed van Kyra.
WO. 01-12-2004
Gyman lijkt een verborgen leven te leiden. Marnix zorgt ervoor dat Sanne anders tegen Stijn gaat aankijken. Iris twijfelt openlijk aan de competentie van Niels als arts.
DO. 02-12-2004
In een ultieme poging om Tara's hart te veroveren, gaat Tonnie een wurgconctract aan met drugsdealer Frans. Joyce confronteert Niels met het gerucht dat hij pillen slikt.
VR. 03-12-2004
De taxi van Tonnie, met in het dashboardkastje een grote hoeveelheid drugs, wordt gestolen. Kyra wordt wakker in de armen van Romeo.
ligt het aan mij of staat er echt niks bij om naar uit te kijken?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:24 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes uit VM:
1) Gyman komt eindelijk uit de kast... en vertelt Renée dat hij hetero is.quote:Gyman lijkt een verborgen leven te leiden.
Ik lees nergens dat het vrouwen zijn die voor Stijn in de rij staan:)quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:31 schreef Wup het volgende:
vrouwen in de rij voor Stijn ... jaja heel geloofwaardig
ik eis nog steeds Chris-Hugo maar Hugo schijnt andere plannen te hebben volgende weekquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik lees nergens dat het vrouwen zijn die voor Stijn in de rij staan:)
Bij het zinnetje 'Hugo wordt wakker in het bed van Kyra.' zijn ze het zinnetje 'Chris wordt ook wakker in het bed van Kyra.' vergeten.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef Wup het volgende:
ik eis nog steeds Chris-Hugo maar Hugo schijnt andere plannen te hebben volgende week
ojah, Hugo & zijn triofantasietjes:)quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij het zinnetje 'Hugo wordt wakker in het bed van Kyra.' zijn ze het zinnetje 'Chris wordt ook wakker in het bed van Kyra.' vergeten.![]()
Excusses aanvaard!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:53 schreef babette21 het volgende:
* Babette biedt nederige excuses aan Soapie aan....![]()
Kyra heeft het al druk met Romeo... Voor triootjes moet je volgende week bij GTST zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:59 schreef Wup het volgende:
ojah, Hugo & zijn triofantasietjes:)
Who the .... is Romeo????quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kyra heeft het al druk met Romeo... Voor triootjes moet je volgende week bij GTST zijn.
een kloon van Britneyquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:12 schreef soapie het volgende:
Who the .... is Romeo????
Waarschijnlijk een nieuwkomer... of zou Kyra een date via een chatbox hebben gemaakt en blijkt deze 'Romeo' in werkelijkheid Gyman te zijn?quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:12 schreef soapie het volgende:
Who the .... is Romeo????
Gymans dubbelleven als gigolo.....quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarschijnlijk een nieuwkomer... of zou Kyra een date via een chatbox hebben gemaakt en blijkt deze 'Romeo' in werkelijkheid Gyman te zijn?
of loverboy... Renée gaat helemaal flippen als ze daar achter komt.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:18 schreef Wup het volgende:
Gymans dubbelleven als gigolo.....
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:18 schreef Wup het volgende:
[..]
Gymans dubbelleven als gigolo.....
quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[quote]
of loverboy... Renée gaat helemaal flippen als ze daar achter komt.
wel waard
van geen vriendjes naar twee vriendjes zo zo toe maarquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:34 schreef Airelle het volgende:
Romeo EN Hugo... toe maar...
jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
w_i_v je hebt gelijnk tanjaatje heeft ene btje een paardenbek maar tochvooral gisteravond toen ze dat rokje aanhad...
quote:Op maandag 22 november 2004 17:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
LANGS kan altijd.
[..]
Tja, dat heb jij met de meeste wijven.
-- Btw.: Persoonlijk ken ik het probleem ook--
dat rokje was super alleen jammer dat je het niet goed zagquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jadat rokje....
lesbi?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat rokje was super alleen jammer dat je het niet goed zagze mag van mij echt de hele tijd dat ze er in zit zulke rokjes dragen, maakt mij dan heel gelukkig!
nee hetero in de kast hahahahaquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
lesbi?![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee hetero in de kast hahahaha![]()
ik ben idd lesbisch gezellig he....
neen, geen 2 weken verhaaltjes , 1 is week is perfect.quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:02 schreef Orginial het volgende:
Heeft iemand de 2 weken verhaaaltjes uit TVFILM al?![]()
mja daar heb ik hier ook al een paar keer mn beklag over gedaan.....quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:37 schreef babette21 het volgende:
weet je wat ík nou echt achterlijk vind?!?! de Essent-reclames....
't lijk is nog niet koud of de familie van Stee heeft al 'n nieuwe buurman!!
of zou die zonnebank-man 'n koppeltje vormen met La Claire?!?!? he bah nee.....
LOL da's de eerste lachbui van vandaag... en dat met dank aan WIV, moet niet gekker worden hier...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:40 schreef Wup het volgende:
volgens wiv hebben ze haar daar vergast:(
gaaf hoor met die citaten, vooral die toespraak van Daphne ..........quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:54 schreef babette21 het volgende:
Wup, aan jou de eer: www.onm-archief.tk >> Foto's
3) Gyman geeft toe dat hij toch "kutwijf" in Suzy's gitaar kraste.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:44 schreef Iwan1976 het volgende:
1) Gyman komt eindelijk uit de kast... en vertelt Renée dat hij hetero is.
2) Gyman heeft foute vrienden en gebruikt drugs.
tja Daphne is een stuk beter te verstaan dan een jammerende Nielsquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:15 schreef Wup het volgende:
gaaf hoor met die citaten, vooral die toespraak van Daphne ..........
ja noem 'n naief maar ik blijf in de goedheid v/d mens geloven...quote:ik mis alleen een 'www.onm-archief.tk' plakkertje op de pics
quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:54 schreef babette21 het volgende:
Wup, aan jou de eer: www.onm-archief.tk >> Foto's
Gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ikke Jarig vandaag!!!!!
Tamaar heeft 't momenteel nog iets te veel naar d'r zin met Bryan Adams... eh Ruud de Wild....quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo zie je maar weer: Babette moet terug in ONM. Brein en lekkerheid in één vrouwenlichaam! Waar vind je dat nog?
Ik heb d'r al natgezoend!quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:57 schreef soapie het volgende:
Gefeliciteerd!!!!![]()
Dank je, lieverd.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:00 schreef Wup het volgende:
het forum is inmiddels weer veel leuker dan ONM
Ja inderdaad, was dat nou echt nodig??? Ik ben al een uur bezig dat speeksel van men af te wassenquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb d'r al natgezoend!![]()
Dat komt vast niet door mijn bijdrage??quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:00 schreef Wup het volgende:
het forum is inmiddels weer veel leuker dan ONM
kijk jij uberhaupt wel eens naar ONM?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:06 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Dat komt vast niet door mijn bijdrage??![]()
Hoe weet jij dat???quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
En aan de Nederlandse Taal - en Letterkunde.
Soms flikker ik d'r laptop op de grond. Dan stopt ze even. En dan maar de hele tijd onder ONM zaniken, zodat ik uiteindelijk de koptelefoon opzet. Maar oh wee als ik onder GTST ook maar één woord zeg!quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:21 schreef Wup het volgende:
dit bedoel ik dus
je hebt het over alles behalve over ONM........
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ikke Jarig vandaag!!!!!
jij vuile uigefuig243$@jhfe, ik kijk niet eens meer naar GTST.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Soms flikker ik d'r laptop op de grond. Dan stopt ze even. En dan maar de hele tijd onder ONM zaniken, zodat ik uiteindelijk de koptelefoon opzet. Maar oh wee als ik onder GTST ook maar één woord zeg!
DANKJEWEL!!!!!!! Je bent echt de liefste persoon hier op het forumquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht dat 'The Nanny' weer zou beginnen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
En nu allemaal de bekken dicht! ONM gaat beginnen.
Jij bent lief!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wel, in dat geval is het hele lijntje toch de moeite waard geweest........quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoewel ... Tara mogen ze opofferen ... misschien speelt ze de rol van een dooie beter?
Ik ben bang dat zelfs dat te hoog gegrepen is.....quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoewel ... Tara mogen ze opofferen ... misschien speelt ze de rol van een dooie beter?
Ik vind Huug de laatste tijd één van de betere acteurs.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Hugo piekt weer vandaag.![]()
ik vind hem nou juist zo slecht in dit verhaallijntje:(quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:07 schreef soapie het volgende:
Ik vind Huug de laatste tijd één van de betere acteurs.
Ik denk dat ik volgende week weer afhaak!!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind hem nou juist zo slecht in dit verhaallijntje:(
Tara is pas slecht!!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
[..]
uhm ja, hoewel we volgens mij nog best dankbaar mogen zijn dat ze dat zo lang hebben weten uit stellenquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:13 schreef soapie het volgende:
Ik denk dat ik volgende week weer afhaak!!!!!
Huug en Kyra
voor die vergelijking zal hij je dankbaar zijn:)quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:15 schreef soapie het volgende:
Tara is pas slecht!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:19 schreef Wup het volgende:
[..]
voor die vergelijking zal hij je dankbaar zijn:)
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
daar hebben ze die Wendy dan blijkbaar voor ingehuurd... waarom was Julie niet genoeg voor Dr. Klein?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:28 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Oké Wup, ik meld wel iets over onm,
Marnix gaat vreemd volgende week
het kan nog het kan nog.......quote:Tara wordt hopelijk weer ontvoerd maar dit keer gewurgd
Hugo + Accessoire =quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
Ze hebben Danny & Sandy alleen maar gebruikt om Arthur weg te moffelen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:36 schreef Wup het volgende:
maar idd. genoeg te klagen misschien
maar er gebeurde tenminste wat vandaag
het is gewoon zonde dat ze geen mooier verhaal bedacht hebben voor Danny de Kok & Sandy Kandau
dat maakt het nog erger..... wat Arthur betreft verdienen we zoveel beterquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze hebben Danny & Sandy alleen maar gebruikt om Arthur weg te moffelen.![]()
![]()
asjemenou, we zijn het weer eens.......quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Sandy Candij hadden ze wat langer in ONM mogen laten. Knal TARAntula er uit en laat sandy nog wat blijven. Maak er maar van dat ze eigenlijk een geheim agente is.
Dat gebeurt niet vaak: we zijn het eens.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Sandy Candij hadden ze wat langer in ONM mogen laten. Knal TARAntula er uit en laat sandy nog wat blijven. Maak er maar van dat ze eigenlijk een geheim agente is.
Ik doe alles voor een lingeriefoto van Nikkie.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:58 schreef Wup het volgende:
asjemenou, we zijn het weer eens.......
Aha... Je hebt goed naar Marnix geluisterd... Vaak bereik je veel meer met stroop dan azijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik doe alles voor een lingeriefoto van Nikkie.
Of naar Hugo, met zijn paal van 3 meter.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Aha... Je hebt goed naar Marnix geluisterd...
DVD recorder kopen is een kortere weg.....quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Wordt tijd dat je eens hele afleveingen online zet. Kan ik ze lekker downen en op dvd laten zetten.
Te prijzig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:36 schreef Wup het volgende:
DVD recorder kopen is een kortere weg.....
och de wereld zal niet vergaan als je het mist hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef Airelle het volgende:
Het was dus wel wat vandaag?
weetik of ik morgen moet thuiskomen voor de HH
Dat zou ik zeker doen!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:35 schreef Airelle het volgende:
Het was dus wel wat vandaag?
weetik of ik morgen moet thuiskomen voor de HH
Ja... die slachtoffer rol van der.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:40 schreef Wup het volgende:
[..]
och de wereld zal niet vergaan als je het mist hoor
voor dit seizoen was het wel de moeite waard
maar er zat ook een erg irritant Iris-lijntje tussen......
ja sorry,dat is erg storend dat weet ikquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: wat ben jij toch een mopperkont. Het is ook nooit goed.
het was niet zozeer Iris alleenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:42 schreef Airelle het volgende:
Ja... die slachtoffer rol van der.
Dat het Petra zo langzamerhand ook niet de strot uit komt zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |