Denk het niet. Na 15 afleveringen al meteen doodquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:15 schreef Noa-lynn het volgende:
Zal Tim dood zijn?
Ik denk het wel.Misschien over een tijdje dat dan Nora Mitch leuk gaat vinden.En dan wordt Merel gek.Dat zou weleens kunnen.
Ik heb ze nog allemaal, vanaf afl. 1, op dvd staan.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:46 schreef pberends het volgende:
Ik heb ze ook niet gezien; ik wilde ze online bekijken. Maar dat doet het altijd maar matig
Ik heb 'm ook gezien, beetje een schijnheil. Familieconflicten... origineelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 02:52 schreef Wup het volgende:
heeft iemand vanavond Joop Daalmeijer gehoord bij Barend & van Dorp?
die man was supernegatief over HGH zeg, achter de schermen hebben de tros boys natuurlijk van begin af aan al geroepen dat alles anders moest maar dat tuig wilde niet luisteren....
het roer gaat om, vanaf aflevering 30 wordt het volgens hem leuk.... want dan gaat het alleen nog maar over familieconflicten:(
Vanaf afl. 30 krijgen we dus de grootste familieconflicten van Nederland te zien.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:47 schreef pberends het volgende:
Ik heb 'm ook gezien, beetje een schijnheil. Familieconflicten... origineelIk kijk juist om het politieke gedeelte van Robbert.
Ik.quote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef Wup het volgende:
Iwan, ik vrees dat je nog de enige kijker bent:)
wie kijkt er nou HGH als Frederique Spigt op een andere zender is...
quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Enkele opvallende dingen in aflevering 26, "Verboden liefde" (ZO. 31-10-2004):Tim vertelt over een meisje dat vermist is in Panama, toen haar vriendje naar het benzinestation ging. Deze vermissing lijkt sterk op het plot van het boek 'Het Gouden Ei', geschreven door Tim Krabbé. Robert noemt Yolanda van Brakel 'mevrouw Ten Brakel', terwijl op de aftiteling 'Yolanda van Brakel' staat. ROBERT WESTHOF:
"Mensen houden van Patty Brard. Mensen houden van Frans Bauer. En de mensen zullen ook gaan houden van Robert Westhof!" (tegen Axel Westhof)ROBERT WESTHOF:
"Geen Bauer, maar John Kerry." (tegen Axel Westhof; over zijn idee van een real-life soap over zichzelf; verwijzing naar de Amerikaanse presidentsverkiezingen)CAROLIEN MANS:
"Het was een beetje dom van Robert." (over zijn plagiaat; verwijzing naar een uitspraak van prinses Máxima over kroonprins Willem-Alexander)
Ik weet dat pberends ook een trouwe kijker is... maar een persoonlijke, vele miljoenen kostende soap heeft wel wat.quote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef Wup het volgende:
wie kijkt er nou HGH als Frederique Spigt op een andere zender is...
Ik vind het een betere serie dan ONM en GTST.quote:Op maandag 1 november 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
ow dus Robert doet nog wel flink mee?
ik ben afgehaakt op fart & Mitch-Merel
nog wel bijna alles opgenomen , maar geen lust om het te gaan bekijken.......
quote:Op maandag 1 november 2004 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het een betere serie dan ONM en GTST.
ow dat zou best kunnen hoorquote:Op maandag 1 november 2004 23:01 schreef pberends het volgende:
Ik vind het een betere serie dan ONM en GTST.
Robert doet nog steeds mee... In het kader van de NAD (=Nationale Aansteker Dag) (in ONM kreeg Joost de aansteker van z'n vader in handen) wou Daan de aansteker teruggeven aan (z'n biologische vader) Robert.quote:Op maandag 1 november 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
ow dus Robert doet nog wel flink mee?
ik ben afgehaakt op fart & Mitch-Merel
nog wel bijna alles opgenomen , maar geen lust om het te gaan bekijken.......
Nee, GTST heeft echte uitschieters de laatste tijd. Martine en Ludo zijn ook weer braaf geworden, dus er is in GTST ook geen ene flikker meer aan. In ONM hebben we Kristina en Bram, en een ene Arthur die weg is.quote:Op maandag 1 november 2004 23:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Robert doet nog steeds mee... In het kader van de NAD (=Nationale Aansteker Dag) (in ONM kreeg Joost de aansteker van z'n vader in handen) wou Daan de aansteker teruggeven aan (z'n biologische vader) Robert.
Ik ben benieuwd wanneer Daan onraad gaat ruiken over Roberts vreemde gedrag... Het zou me niks verbazen als Daan zou gaan denken dat Robert andere dan vaderlijke gevoelens voor hem heeft.
De Fart verhaallijn vind ik wel ok, maar de Mitch-Merel verhaallijn had van mij geschrapt mogen worden. HGH mag wel weer wat spannender worden... op het moment kabbelt het verhaal een beetje voort... geen echte uitschieters.
Meerdere soaps volgen vergt een keiharde discipline.quote:Op maandag 1 november 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
ow dat zou best kunnen hoor
ik vond het 2 of 3 keer achtereen niet leuk en dat leek me een goed excuus om af te haken...
2 soaps volgen is me toch teveel gevraagd.....
HGH: eindelijk een soap zonder reclame tussendoor.quote:Op maandag 1 november 2004 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
.
Zelf ik kijk daar niet naar.
Kijk dan naar Als The World Turns.
dat blijft natuurlijk een ongekende luxe jaquote:Op maandag 1 november 2004 23:54 schreef pberends het volgende:
HGH: eindelijk een soap zonder reclame tussendoor.
* Wup is een ongedisciplineerd watjequote:Op maandag 1 november 2004 23:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Meerdere soaps volgen vergt een keiharde discipline.
De begintijd van GTST was ook reclamevrij... sluikreclame niet meegerekend dan.quote:Op maandag 1 november 2004 23:54 schreef pberends het volgende:
HGH: eindelijk een soap zonder reclame tussendoor.
quote:Op maandag 1 november 2004 21:28 schreef Wup het volgende:
die zit regelmatig te jammen in 'mijn' kroeg....quote:wie kijkt er nou HGH als Frederique Spigt op een andere zender is...
Daan weet nog van niks.quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:21 schreef babette21 het volgende:
dus die vreselijke Daan weet inmiddels dat Robert z'n pa is?!.... goh....
Bij GTST en ONM heb je inderdaad zelfs 2 keer reclame tussendoor (met die terugblik van gister). Ongelovelijk voor 25 minuten soap.quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De begintijd van GTST was ook reclamevrij... sluikreclame niet meegerekend dan.
shit die had ik wel willen zien.... vond het boek wel oke....quote:Op woensdag 3 november 2004 17:37 schreef Wup het volgende:
gisteravond werd 'vals licht' uitgezonden
ik weet nou weer waarom ik die film zo slecht vond, vanwege het waardeloze acteren van de hoofdrolspeler.....
Ellik Bargai.... Mitch dus maar dan 10 jaar terug
quote:Op maandag 8 november 2004 16:13 schreef Wup het volgende:
LOL, leuk de postcodeloterij op tape:)
quote:Op maandag 8 november 2004 17:27 schreef Nano het volgende:
Ja Robert met z'n Suzy was geinig ja!
Ik vond deze ook leuk.
Suze: Concentreer je op één punt in je gedachten.Waar denk je aan?
Robert: Een gevulde koek.'k heb honger!
Suze: (lacht een beetje) Oh!
Robert: Haha! Skitterend!
Gelukkig gooien ze steeds meer op DVD.quote:Op maandag 1 november 2004 23:56 schreef Wup het volgende:
[..]
dat blijft natuurlijk een ongekende luxe ja
Ik deel dit gevoel me je, Iwanquote:Op maandag 1 november 2004 23:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Meerdere soaps volgen vergt een keiharde discipline.
Hij is een product van Oppassen!!!quote:Op maandag 22 november 2004 21:33 schreef Nano het volgende:
Robert is echt zo lachen ja!
Echt een superacteur!!!
Iddquote:Op maandag 22 november 2004 22:40 schreef --Globe-- het volgende:
dat gezeur met mitchen merel
quote:Endemol heeft de afgelopen periode samen met de betrokken omroepen AVRO, TROS en BNN naarstig overleg gevoerd en zijn vandaag overeengekomen de serie te beëindigen. Een persbericht wordt morgen verspreid. De cast en alle medewerkers hebben eerder vandaag te horen gekregen dat men de serie gaat beëindigen. Men zou voldoende materiaal produceren om tot begin 2005 te kunnen blijven uitzenden.
Vanaf het begin was het duidelijk dat deze soapserie onder een ongelukkig gesternte was geboren. Het begon met ruzie tussen producenten Eyeworks en Endemol en de eerste geproduceerde afleveringen verdwenen na afkeuring van de omroepen in het cilindervormig archief. De kijkcijfers zijn zéér teleurstellend en bleken ondanks diveerse kunstgrepen niet op te krikken al leverde de herpositionering naar een later tijdstip nog een iets minder troosteloos beeld op. Aan deze onbegrepen serie komt dan nu snel een roemloos einde. Endemol en de betrokken omroepen likken hun wonden.
BRON: www.venturo.web-log.nl
quote:HET EINDE
De mediasoap HET GLAZEN HUIS stopt begin februari 2005. AVRO, BNN, TROS en de netcoördinator van Nederland 2 hebben dit besluit in goed overleg met producent Endemol Nederland bv genomen.
HET GLAZEN HUIS is een ambitieus en uniek project van de netpartners van Nederland 2 die een nieuwe, kwalitatieve weekendserie wilden brengen. Helaas heeft de kijker de serie nooit in groten getale gevonden. AVRO, BNN, TROS, Endemol en de netcoördinator hebben in een eerder stadium stappen ondernomen om het tij te keren door de uitzendtijd te wijzigen en de verhaallijnen aan te passen. Echter zonder het gewenste resultaat. De netpartners zijn van mening dat ze de middelen die de omroepen hebben beter aan kunnen wenden voor nieuwe Nederlandstalige dramaprojecten.
Er wordt nu geschreven aan een spannend einde van de serie waarvan de ontknoping in aflevering 63, februari 2005, te zien is. De kijker kan zo op gepaste wijze afscheid nemen van de personages. Vanaf januari wordt HET GLAZEN HUIS geprogrammeerd op woensdag, donderdag en vrijdag om 23.00 uur op Nederland 2.
De betrokken partijen staan achter het besluit maar betreuren het einde van de serie waar met veel enthousiasme door de cast en crew aan is gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |