Walter_Sobchak | woensdag 2 maart 2011 @ 10:09 | |
![]() Vorige delen: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | Openingsposts van de Grands Prix van seizoen 2011: 1. Bahrein (13 maart) 2. Australië (27 maart) 3. Maleisië (10 april) 4. China (17 april) 5. Turkije (8 mei) 6. Spanje (22 mei) 7. Monaco (29 mei) 8. Canada (12 juni) 9. Europa (Valencia, Spanje) (26 juni) 10. Groot-Brittannië (10 juli) 11. Duitsland (24 juli) 12. Hongarije (31 juli) 13. België (28 augustus) 14. Italië (11 september) 15. Singapore (25 september) 16. Japan (9 oktober) 17. Zuid-Korea (24 oktober) 18. India (30 oktober) 19. Abu Dhabi (13 november) 20. Brazilië (27 november) Openingsposts van de Grands Prix van afgelopen seizoen 2010: 1. Bahrein 2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix 2. Australië 2010 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1 3. Maleisië 2010 Formula 1 Petronas Malaysian Prix #1 4. China 2010 Formula 1 Chinese Grand Prix #1 5. Spanje 2010 Formula 1 Gran Premio de España Telefónica #1 6. Monaco Formula 1 Grand Prix de Monaco 2010 #1 7. Turkije 2010 Formula 1 Turkish Grand Prix #1 8. Canada Formula 1 Grand Prix du Canada 2010 9. Europa (Valencia, Spanje) 2010 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe #1 10. Groot-Brittannië 2010 Formula 1 Santander British Grand Prix #1 11. Duitsland Formula 1 Grosser Preis Santander von Deutschland 2010 #1 12. Hongarije 2010 Formula 1 Hungarian Grand Prix #1 13. België 2010 Formula 1 Belgian Grand Prix #1 14. Italië Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia 2010 #1 15. Singapore 2010 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix #1 16. Japan 2010 Formula 1 Japanese Grand Prix #1 17. Zuid-Korea Formula 1 Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010 #1 18. Brazilië Formula 1 Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010 #1 19. Abu Dhabi 2010 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix #1 Eindstanden 2010 Uitslag GP van Abu Dhabi 2010 met eindstanden Coureurs en Constructeurs Teams: - Ferrari - Force India - Hispania Racing Team - Lotus Renault GP - McLaren - Mercedes GP - Red Bull Racing - Sauber - Scuderia Toro Rosso - Team Lotus - Virgin Racing - Williams Wie staan er in 2011 aan de start: Red Bull Racing WCC 2010 01. Sebastian Vettel WDC 2010 02. Mark Webber McLaren 03. Jenson Button WDC 2009 04. Lewis Hamilton WDC 2008 Ferrari 05. Fernando Alonso WDC 2005/06 06. Felipe Massa Mercedes GP 07. Michael Schumacher WDC 94/95/00/01/02/03/04 08. Nico Rosberg Lotus Renault GP 09. Nick Heidfeld (vervanger Robert Kubica) 10. Vitaly Petrov Williams 11. Rubens Barrichello 12. Pastor Maldonado Force India 14. Adrian Sutil 15. Paul Di Resta Sauber 16. Kamui Kobayashi 17. Sergio Perez Scuderia Toro Rosso 18. Sébastien Buemi 19. Jaime Alguersuari Team Lotus Naam kan eventueel nog veranderen 20. Jarno Trulli 21. Heikki Kovalainen HRT F1 Team 22. Narain Karthikeyan 23. TBA Virgin Racing 24. Timo Glock 25. Jerome D'Ambrosio Voor meer info zie het [F1] Silly season 2011-topic en de voorlopige entry list 2011 van de FIA (2-12-2010). F1 nieuws portal: - FOK!sport, Formule 1-gedeelte - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - Autosport.com Onze boyz (nu of vroeger in F1 actief): - Ho-Pin Tung (Formule 1: testrijder bij Renault; GP2) - Christijan Albers (ooit coureur bij Minardi en Spyker; Le Mans Series) - Robert Doornbos (ooit testrijder voor Red Bull Racing (2006); racecoureur Minardi F1 Team (vanaf de GP van Hockenheim, Duitsland, 2005); officieel test- en reservecoureur voor Jordan GP F1 (2005); IndyCars (vanaf 2009)) Zie verder het topic over Nederlandse Talenten Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing (F1.com) Sporting Regulations Sporting Regulations 2011 Technical Regulations Technical Regulations 2011 Gerelateerde reguleringen O.a. apendices, zie Regulations pagina van FIA Testschema 2011 ![]() De kalender voor 2011 met 20 races ![]() Uitzendingen van BBC Tv-gids voor BBC One. Overzicht van Upcoming Formula 1 Events. Denk aan het uur verschil met Engeland! ![]() FOK!sport F1-gedeelte FOK! Formule 1-manager 2010 De OP is hier te vinden | ||
IBAZ | woensdag 2 maart 2011 @ 10:15 | |
Bahrein kun je er uit halen. | ||
Schunckelstar | woensdag 2 maart 2011 @ 10:16 | |
stiekeme tvp ![]() | ||
Trystar | woensdag 2 maart 2011 @ 10:17 | |
TT ![]() | ||
Peterselieman | woensdag 2 maart 2011 @ 10:17 | |
Volgens Vettel zijn er dit jaar weer rijdende chicanes, dus kom maar op met het nieuwe seizoen ![]() | ||
Opa.Bakkebaard | woensdag 2 maart 2011 @ 10:17 | |
Niets mis mee. | ||
IBAZ | woensdag 2 maart 2011 @ 10:18 | |
SBK !! | ||
Tarado | woensdag 2 maart 2011 @ 10:50 | |
![]() 'Impossible to predict if or when Kubica returns'
| ||
Atreidez | woensdag 2 maart 2011 @ 11:55 | |
http://motortweets.com/fernandoalonso/news/458934 Ik geloof dat ik dat boek over t leven van Ecclestone ook maar eens moet gaan bekijken.. Weet iemand of er toevallig een pdfje uit is ergens? ![]() | ||
Walter_Sobchak | woensdag 2 maart 2011 @ 12:29 | |
http://motortweets.com/fernandoalonso/news/458934
![]() | ||
0634 | woensdag 2 maart 2011 @ 12:50 | |
Slim weer van Bernie. Om de verkoopcijfers wat op te krikken kan dit wel helpen natuurlijk. Net als dat gebabbel over Dennis. Een nieuwe tweestrijd tussen Alonso en Hamilton zou sowieso helpen. De twee beste rijders van het veld, voormalig teamgenoten, de ene nu in een McLaren, de andere in een Ferrari... Doet me aan een veel mooier tijdperk terugdenken....Zou mooi zijn. Flink blijven stoken Bernie ![]() | ||
Tarado | woensdag 2 maart 2011 @ 13:35 | |
Het is toch geen geauthoriseerde biografie of wel? | ||
bodylotion | woensdag 2 maart 2011 @ 13:55 | |
Superbike ![]() | ||
Cryothic | woensdag 2 maart 2011 @ 13:56 | |
Iemand enig idee wanneer de F1 Manager weer gereset wordt, en we weer kunnen invullen? ![]() Of is het met verplaatsen van Bahrein ook de startdatum van de manager verplaatst? | ||
Peterselieman | woensdag 2 maart 2011 @ 13:58 | |
We hebben de startdatum iets naar achter geschoven om meer tijd te hebben om wat zaken te testen en de instellingen te verbeteren. | ||
Cryothic | woensdag 2 maart 2011 @ 14:23 | |
Ah, nice. Benieuwd wat er allemaal verbeterd is, maar dat gaan we vanzelf zien. Jammer dat we nu nog 4 weken moeten wachten voor t seizoen start ![]() | ||
Schunckelstar | woensdag 2 maart 2011 @ 15:32 | |
![]() | ||
vosss | woensdag 2 maart 2011 @ 15:36 | |
Jij had ook newsnow open staan toevallig? Wilde net hetzelfde posten ![]() Pijn in de borst is meestal iets met de rikketik dus erg gunstig lijkt me dat niet ![]() | ||
vosss | woensdag 2 maart 2011 @ 15:37 | |
Aan de andere kant; iedereen gaat een keer de pijp uit, dus tjsa ![]() | ||
Schunckelstar | woensdag 2 maart 2011 @ 15:40 | |
las het op gpupdate.. hopelijk niks ernstigs met zijn hart idd ![]() ik heb een van mijn parkieten naar hem vernoemd, hopelijk loopt het niet hetzelfde af als met die ronaldo-parkiet van een tijdje terug ![]() | ||
vosss | woensdag 2 maart 2011 @ 15:41 | |
WTF jouw vogel heet Jackie Stewart? ![]() | ||
Schunckelstar | woensdag 2 maart 2011 @ 15:42 | |
gewoon jackie ![]() ![]() de andere heet jimmy (clark) | ||
Tarado | woensdag 2 maart 2011 @ 15:43 | |
Former Formula 1 world champion Sir Jackie Stewart has been taken to hospital after falling ill on a London-bound flight from Geneva. The 71-year-old was given first aid by air stewardesses after complaining of chest pains. Paramedics met Stewart at London Heathrow airport and are thought to have taken him to Hillingdon hospital. "He did pass out and as a precaution he was taken to hospital to be looked at," his eldest son Paul told BBC Sport. "I've just spoken to him in hospital. He seemed absolutely fine but obviously something happened and we need to establish what, but I'm on my way to see him right now. "I should think he'll just be checked over and hopefully it will be nothing more sinister than that." Stewart won 27 Grands Prix and three F1 world titles during his career. http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/9411842.stm | ||
vosss | woensdag 2 maart 2011 @ 15:44 | |
![]() | ||
Schunckelstar | woensdag 2 maart 2011 @ 15:49 | |
volgens zijn zoon is ie in orde, en uit voorzorg meegenomen naar het ziekenhuis | ||
vosss | woensdag 2 maart 2011 @ 16:00 | |
Nouja in orde, hoe ik het lees is hij even bewusteloos geweest en pijn op de borst kan natuurlijk een voorbode zijn he, je weet het nooit. | ||
Walter_Sobchak | woensdag 2 maart 2011 @ 17:06 | |
Ik ga een parkiet kopen, noem hem Alonso en ga hem tegen de muur aan smijten. Zo terug. | ||
Sinister-D- | woensdag 2 maart 2011 @ 17:13 | |
![]() ow, en die TT ![]() Dubbel ![]() | ||
Peterselieman | woensdag 2 maart 2011 @ 17:24 | |
Net zo triest als deze gast dus: [Video] Uil overleeft doodschop voetballer niet | ||
kepler | woensdag 2 maart 2011 @ 18:53 | |
Nog maar 3 weekjes ![]() | ||
0634 | woensdag 2 maart 2011 @ 19:11 | |
Dat laatste hoeft niet hoor. | ||
Walter_Sobchak | woensdag 2 maart 2011 @ 19:19 | |
Niet getreurd: ik zal voor het jou boek 'Formula One For Dummies' kopen. | ||
#ANONIEM | woensdag 2 maart 2011 @ 19:48 | |
Terugkomen bedoel je? Nee, inderdaad. ![]() | ||
0634 | woensdag 2 maart 2011 @ 20:00 | |
Lees hem eerst zelf even. Kan je zo te zien nog wat van leren. | ||
RolStaart-Beer | woensdag 2 maart 2011 @ 20:04 | |
Stoere jongen | ||
0634 | woensdag 2 maart 2011 @ 20:04 | |
Overigens is Jackie Stewart in het ziekenhuis opgenomen met pijn in zijn borst. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt. | ||
RolStaart-Beer | woensdag 2 maart 2011 @ 20:06 | |
Anders lees je de eerste pagina eens door ![]() | ||
0634 | woensdag 2 maart 2011 @ 20:20 | |
Oepzzz, die had ik gemist... ![]() | ||
nils7 | woensdag 2 maart 2011 @ 20:28 | |
Ik ben Alonso fan and I am proud of it.... ![]() Okay bring 'm on ![]() | ||
Walter_Sobchak | woensdag 2 maart 2011 @ 20:46 | |
Je mensenkennis faalt wellicht nog harder dan je F1 kennis. Maar je pogingen zijn te bewonderen. | ||
ArcticBlizzard | woensdag 2 maart 2011 @ 20:57 | |
Als het simpele feit "fan zijn" iets is waar je trots op bent, dan denk ik niet dat we opmerkingen zouden moeten maken die je waarschijnlijker nog dieper in een depressie jagen dan je nu al zit....... ![]() | ||
Sinister-D- | woensdag 2 maart 2011 @ 21:07 | |
Allemaal leuk en aardig, maar ik denk dat die persoonlijke opmerkingen allemaal niet hoeven. Discussie oké, maar met modder gooien is niet netjes. En nee, dit is niet persoonlijk gericht en ik heb ook geen mod-ambities. [ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 03-03-2011 10:08:16 ] | ||
vosss | woensdag 2 maart 2011 @ 21:18 | |
Hey niet liegen he!!! | ||
Sinister-D- | woensdag 2 maart 2011 @ 21:25 | |
![]() | ||
0634 | woensdag 2 maart 2011 @ 21:48 | |
Pirelli is het wel eens met Bernie regen idee... Tjonge jonge, dat menen ze toch niet echt zeg. | ||
rooneyelst | donderdag 3 maart 2011 @ 12:31 | |
Op de f1.com site staat nu een filmpje met bijna alle f1 coureurs die beterschap wensen aan robert kubica..grappige is dat bijna iedereen heeft over het geld wat hij van ze gewonnnen heeft met pokeren haha. Rubens zegt zelfs dat hij nu hij toch in het zieeknhuis is maar wat aan zijn grote neus moet doen ![]() | ||
nils7 | donderdag 3 maart 2011 @ 13:12 | |
Slecht hoor die regen... Beetje beïnvloeden :-( Als je wil dat iemand niet wint dan net na z'n pitstop regen erop en klaar! Nee dat is een heel slecht idee dat is net hetzelfde als het WK voetbal laten organiseren door de FIFA oo wacht | ||
vosss | donderdag 3 maart 2011 @ 13:17 | |
Het valt me bij het kijken van het filmpje ineens op:![]() WTF dat is helemaal niet het neefje van Ayrton! ![]() Dat is het neefje van Hans van Willigenburg ![]() | ||
Walter_Sobchak | donderdag 3 maart 2011 @ 13:35 | |
![]() | ||
Trystar | donderdag 3 maart 2011 @ 14:22 | |
![]() | ||
Tarado | donderdag 3 maart 2011 @ 14:46 | |
![]() | ||
bodylotion | donderdag 3 maart 2011 @ 14:56 | |
![]() | ||
vosss | donderdag 3 maart 2011 @ 15:23 | |
Als 2 druppels water. Het zou zn kleine broertje kunnen zijn. Of zn zoon ofzo ![]() Maargoed, zulke dingen vallen me soms ineens te binnen. Net zoals in het volgende filmpje: Daar zie ik op 34/35 seconden gewoon onze kroonprins aan de telefoon zitten ![]() | ||
bodylotion | donderdag 3 maart 2011 @ 15:25 | |
Prinses ![]() | ||
Schunckelstar | donderdag 3 maart 2011 @ 17:22 | |
![]() ![]() | ||
vosss | donderdag 3 maart 2011 @ 17:41 | |
Even weer serieus nu:Godsklere ja zeg, als die McLaren van je niet om de haverklap uit elkaar flikkerde wel ja ![]() Hij had op zn minst, maar dan ook echt op zn minst 3 titels kunnen hebben als McLaren/Mercedes een auto gebouwd hadden die heel bleef destijds ![]() | ||
roelofjan | donderdag 3 maart 2011 @ 18:04 | |
John de Mol heeft een belang van 5% gekocht in Williams. http://www.grandprix.com/ns/ns22971.html | ||
Peterselieman | donderdag 3 maart 2011 @ 18:06 | |
John de Mol heeft er niets mee te maken. Delta Lloyd wel | ||
Tarado | donderdag 3 maart 2011 @ 18:11 | |
Significant Progress on Austins F1 Track Photos![]() de rest van de foto's te vinden op http://www.formula1austinblog.com/?p=52 | ||
0634 | donderdag 3 maart 2011 @ 18:21 | |
Tja, ik ben nooit een superfan van hem geweest, maar het is wel zonde dat hij er niet meer bij is. Dan hadden we nu 6 actieve wereldkampioenen gehad. | ||
rooneyelst | donderdag 3 maart 2011 @ 18:59 | |
Toen kimi naar ferrari vertrok heb ik weleens vernomen dat mclaren monteurs weleens zeiden dat ze ferrari succes wenste met het bouwen van een tank want kimi reed alles aan gort. Weet natuurlijk niet of dat waar is. | ||
-moppie- | donderdag 3 maart 2011 @ 20:14 | |
Zou ik ook zeggen om te verbloemen dat ze een bagger auto hadden gemaakt. ![]() | ||
sasquatsch | donderdag 3 maart 2011 @ 22:18 | |
Coureur is daar zelf mede verantwoordelijk voor. Alleen instappen en hard rijden is niet genoeg, je moet ook het team mee helpen de auto te ontwikkelen. En als die auto te vaak problemen krijgt, kun je twee dingen doen. Je rijstijl aanpassen of zorgen dat het team een auto bouwt die er tegen kan. Dat is denk ik het grote verschil tussen coureurs als Senna en Schumacher ten opzichte van een Raikkonen. | ||
0634 | donderdag 3 maart 2011 @ 22:41 | |
Bagger auto? Zo slecht was die McLaren in die jaren niet. | ||
Peterselieman | donderdag 3 maart 2011 @ 22:45 | |
Niet slecht, maar duidelijk niet degelijk genoeg. Het materiaal moet niet met alleen fluwelen handschoenen aangepakt moeten worden. | ||
Tarado | donderdag 3 maart 2011 @ 23:02 | |
Mercedes need to find one more second, says Ross Brawnhttp://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/9413770.stm | ||
bodylotion | donderdag 3 maart 2011 @ 23:07 | |
Één seconde, anno 2011... ![]() | ||
bodylotion | donderdag 3 maart 2011 @ 23:08 | |
Volgens mij is Vettel net zo'n verkrachter van z'n Red Bull ![]() | ||
Walter_Sobchak | donderdag 3 maart 2011 @ 23:44 | |
En Senna ragde natuurlijk ook flink door: volgens mij stond ie op Silverstone twee jaar achter elkaar zonder benzine id laatste ronde. | ||
RolStaart-Beer | vrijdag 4 maart 2011 @ 09:35 | |
| ||
Tarado | vrijdag 4 maart 2011 @ 09:38 | |
'I'm not racing to make friends' - Alonso March 4, 2011 http://en.espnf1.com/ferr(...)303.html?CMP=OTC-RSS | ||
vosss | vrijdag 4 maart 2011 @ 12:59 | |
Say what?? ![]() | ||
nils7 | vrijdag 4 maart 2011 @ 13:11 | |
Ferrari heeft altijd al een special treatment gehad he ![]() ![]() | ||
vosss | vrijdag 4 maart 2011 @ 13:28 | |
Dat is niet waar! Een paar jaar geleden was er een mooi voorbeeld van toen alle teams op tijd hoorde dat ze op fullwets moesten starten en dat men vergeten was dit door te geven aan Ferrari!!!! Of zouden ze zoiets zo nu en dan doen om de conspiracydenkers op het verkeerde been te zetten ![]() ![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 4 maart 2011 @ 14:30 | |
Maar ze werden wel 80 miljoen betaald om het Concorde Agreement te ondertekenen. De andere teams kregen er niets voor. | ||
vosss | vrijdag 4 maart 2011 @ 15:19 | |
Groot fan? Godsklere seniele ouwe zak, er zit een handjevol steenrijke olieflikkers die toevallig het geluk hadden dat daar olie in de grond zit en totaal niks kunnen behalve hun hand ophouden. Dat zijn geen fans. Dat zijn mensen die bereid zijn om jouw compleet achterlijke kosten te betalen om er neer te strijken met je F1 circus. Alle circuits draaien verlies, met het enige verschil dat die rijke zakkewassers daar het niets boeit omdat ze toch bulken van het geld. We hebben veel fans daar, val op een hoop en krijg een hartaanval klootzak ![]() ![]() ![]() | ||
vosss | vrijdag 4 maart 2011 @ 15:20 | |
Ow ik lees overigens ook weer dat Mario vind dat zn kleinzoon Marco klaar is voor de F1 ![]() Die kan wat mij betreft wegblijven ![]() | ||
0634 | vrijdag 4 maart 2011 @ 17:35 | |
Een competitieve Amerikaan zou juist heel goed zijn voor de F1. Of Marco dat is, zou ik trouwens niet weten. | ||
nils7 | vrijdag 4 maart 2011 @ 18:26 | |
Ik ben het met je eens... Wij hebben niks te zoeken daar! | ||
Peterselieman | vrijdag 4 maart 2011 @ 20:17 | |
Ferrari past naam 2011-bolide weer aan Goed bezig daar in Italië | ||
dekkered | zaterdag 5 maart 2011 @ 00:44 | |
Wanneer gaan jullie nou eens duidelijk aan jullie woord houden? Want vorige week zij je dat het deze week werd en daarvoor was het die week... Zeg dan of het komt die week uit en breng hem uit of zeg gewoon dat je het niet weet en niet elke keer zegt volgende week. | ||
rooneyelst | zaterdag 5 maart 2011 @ 00:52 | |
ach jank niet..gasten doen het voor niets toch? | ||
Rodawa | zaterdag 5 maart 2011 @ 02:15 | |
Achja, ze moesten eerst natuurlijk snel een nieuwe naam hebben omdat Ford ze anders aan zou klagen. Nu hebben ze wat tijd gehad om er over na te denken en komen ze hier op uit. ![]() Ik las trouwens op F1Today dat de la Rosa verwacht nog 3 jaar in de F1 te blijven. Als hij dat verwacht (dus niet hoopt, echt verwacht) dan weet hij misschien meer dan wij. Kan zijn dat hij dichtbij een contract is met HRT of dat hij ergens aan de slag kan als testrijder. | ||
dekkered | zaterdag 5 maart 2011 @ 02:55 | |
Alles gelezen? Dan moeten ze gewoon zeggen dat ze niet weten wanneer het komt omdat het in hun eigen tijd en vrijwillig is. (en ja ik weet dat het vrijwillig is) Van mij part komen ze er pas in de zomer mee, daar geef ik niks om maar ze moeten gewoon duidelijk zijn. | ||
Tarado | zaterdag 5 maart 2011 @ 08:36 | |
Wat heeft dit met F1 nieuwtjes te maken? | ||
vosss | zaterdag 5 maart 2011 @ 09:18 | |
Gaat dit over de F1 manager van Fok? ![]() Die neem ik al jaren niet meer serieus ![]() | ||
dekkered | zaterdag 5 maart 2011 @ 11:09 | |
wat heeft de alonso discusie te maken met de f1 nieuwtjes? ook niks want dat was ook allemaal al oud nieuws. | ||
Bolter | zaterdag 5 maart 2011 @ 11:30 | |
Daarom misschien een F1 SC? Zodat iedereen die iets teveel tijd heeft om onzin hier te spuien zich daar lekker op kan uitleven en anderen gewoon even alle nieuwtjes onder elkaar heeft? | ||
0634 | zaterdag 5 maart 2011 @ 12:04 | |
Niets zo irritant als wannabee-mods. Meld je aan als kandidaat mod, of PM een mod over alle onrecht die je wordt aangedaan maar ga niet steeds commentaar leveren als een topic eventjes een zij wending neemt. | ||
Tarado | zaterdag 5 maart 2011 @ 13:26 | |
Daar heb je een punt, maar er is toch een topic voor? FOK! Formule 1-manager 2010 #5 FOK! F1manager 2011 | ||
Peterselieman | zaterdag 5 maart 2011 @ 17:08 | |
Gewoon nog een paar daagjes geduld. Paar dingetjes bleken iets meer tijd te kosten dan verwacht. Je zult er voor worden beloond. | ||
sasquatsch | maandag 7 maart 2011 @ 11:35 | |
Testschema voor de komende dagen:
| ||
Atreidez | dinsdag 8 maart 2011 @ 11:19 | |
Jaja, er is ook nog echt nieuws... Roept u maar, de bolhoedneus ofzo? ![]() http://www.gpupdate.net/n(...)allende-nieuwe-neus/ ![]() | ||
Peterselieman | dinsdag 8 maart 2011 @ 11:21 | |
Wapperde de voorvleugel te veel ofzo of is dit een verstelbare voorvleugel? | ||
Atreidez | dinsdag 8 maart 2011 @ 11:32 | |
Het zal me niets verbazen als dat het een neus is om druk mee te meten die op bepaalde punten van de vleuegel komen.. Kan me niet voorstellen dat je hiermee wil gaan racen ![]() | ||
Opa.Bakkebaard | dinsdag 8 maart 2011 @ 11:34 | |
Het ziet er niet bepaald aerodynamisch uit inderdaad. | ||
vosss | dinsdag 8 maart 2011 @ 12:20 | |
Maar misschien komt daardoor wel meer lucht bv op de achtervleugel te staan dan met een normale neus, wie weet. Ik heb geen idee wat dat ding in een windtunnel laat zien en jullie ook niet. Het zal allicht niet voor niets zijn denk ik en mochten ze er daadwerkelijk mee gaan racen dan zullen ze op zn minst cijfers hebben liggen die bewijzen dat dat een positief effect heeft. Maargoed, het ziet er niet uit natuurlijk ![]() | ||
Tarado | dinsdag 8 maart 2011 @ 12:29 | |
inderdaad is gewoon om te meten, ze willen de vleugel zo flexibel mogelijk hebben binnen de toelaatbare norm. Een andere suggestie; http://scarbsf1.wordpress.com/ http://twitter.com/#!/ScarbsF1 | ||
Schunckelstar | dinsdag 8 maart 2011 @ 12:39 | |
lijkt op ![]() ![]() | ||
bodylotion | dinsdag 8 maart 2011 @ 13:05 | |
Het heeft een druppelvorm en volgens mijn zeer beperkte kennis heeft dat nauwelijks effect op de aerodynamica - en genereert het zeker geen downforce of wat dan ook. Kan iemand met verstand van zaken dit bevestigen? | ||
vosss | dinsdag 8 maart 2011 @ 14:00 | |
Downforce misschien niet aan de voorkant, maar misschien wel extra downforce op de achterkant doordat de hoger omhoog geslagen lucht harder terug valt op de achtervleugel? Ik zou het niet weten?![]() Zie hier mijn paintskillz ![]() Zoiets bedoel ik, maar ik heb geen enkel idee of dat wel kan/klopt/uberhaupt mogelijk is ![]() | ||
Tarado | dinsdag 8 maart 2011 @ 14:08 | |
Don't give up your day job ![]() | ||
Schunckelstar | dinsdag 8 maart 2011 @ 14:10 | |
ben jij bob ross?? | ||
vosss | dinsdag 8 maart 2011 @ 14:13 | |
bob vosss ![]() | ||
Tarado | dinsdag 8 maart 2011 @ 14:16 | |
![]() McLaren confirms the extreme nose on the car is a test-only measuring device for 'long-term development purposes'. It won't be raced. | ||
bodylotion | dinsdag 8 maart 2011 @ 14:32 | |
Jouw CFD is in ieder geval meer geavanceerd dan die van HRT ![]() ![]() | ||
vosss | dinsdag 8 maart 2011 @ 14:35 | |
Whehehe ![]() ![]() | ||
vosss | dinsdag 8 maart 2011 @ 14:41 | |
Ik kom net een plaatje tegen van een RBR met een vergelijkbaar iets:![]() | ||
Tarado | dinsdag 8 maart 2011 @ 14:44 | |
Bahrain decision to be taken in May By Jonathan Noble Tuesday, March 8th 2011, 13:41 GMT http://www.autosport.com/news/report.php/id/89789 | ||
Atreidez | dinsdag 8 maart 2011 @ 15:01 | |
Enige verschil lijkt me dat McLaren m netjes in een speciaal geprepareerde neus heeft zitten en Red Bull het er met secondelijm bovenop heeft geplakt ![]() | ||
sasquatsch | dinsdag 8 maart 2011 @ 17:22 | |
Testtijden van vandaag:
| ||
Tarado | dinsdag 8 maart 2011 @ 17:30 | |
Dat rondje van Perez is waarschijnlijk geschrapt want nu staat Webber weer bovenaan met 1:22.544 en Perez 4e met 1:24.117 | ||
vosss | dinsdag 8 maart 2011 @ 17:44 | |
Ik las overigens dat Mercedes morgen ook gaat testen met vergelijkbare uitlaatsystemen als Renault ![]() | ||
vosss | dinsdag 8 maart 2011 @ 17:45 | |
End at zou redelijk wat tijdwinst opleveren ![]() | ||
kepler | dinsdag 8 maart 2011 @ 18:01 | |
Haha, nee dat is niet heel realistisch volgens mij. Lucht zal turbulent worden na de bobbel, en niet in een boog weer op de achtervleugel komen ![]() ![]() | ||
SjaakVilleneuve | dinsdag 8 maart 2011 @ 18:03 | |
moeders mooiste ![]() | ||
vosss | dinsdag 8 maart 2011 @ 18:11 | |
Ik zei toch dat ik het niet wist ![]() | ||
ElmarO | dinsdag 8 maart 2011 @ 19:12 | |
F1 season preview - How testing has gone (BBC): http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/9418556.stm | ||
Bolter | dinsdag 8 maart 2011 @ 20:34 | |
Thanks, tof filmpje! Ze zeggen wat over de achterkant van de Williams, dat is voor mij eigenlijk de eerste keer dat ik hoor dat er iets speciaals mee is? Weet iemand wat er zo nieuw aan is? | ||
vosss | dinsdag 8 maart 2011 @ 21:07 | |
Verschillende bandenmerken ooit in de Formule 1 Bandenmerk....Aantal races Continental.........13 Avon.....................22 Englebert............32 Dunlop................120 Firestone............121 Pirelli...................203 Michelin..............215 Bridgestone.......244 Goodyear............495 Stat die ik toevallig tegen kwam zojuist ![]() | ||
roelofjan | dinsdag 8 maart 2011 @ 21:54 | |
Technische innovatie bij Renault, een telefoon in de cockpit i.p.v. de traditionele en ouderwetse radio... | ||
0634 | woensdag 9 maart 2011 @ 06:59 | |
http://www.f1pits.net/nieuws/williams_over_haar_versnellingsbak/ | ||
bodylotion | woensdag 9 maart 2011 @ 09:24 | |
Williams heeft geen achterkant ![]() ![]() | ||
vosss | woensdag 9 maart 2011 @ 09:34 | |
Men is inmiddels weer begonnen met testen. Nog altijd bewolkt daar, maar geen regen. http://www.f1today.nl/liv(...)it-de-catalunya.html ![]() | ||
vosss | woensdag 9 maart 2011 @ 10:54 | |
Vettel gaat hard. Snelste tijd tot nu toe op Pirelli's daar en 3 seconde sneller dan Massa's P2 ![]() | ||
Peterselieman | woensdag 9 maart 2011 @ 10:56 | |
Zegt nog niets. RBR die 'kwaliruns' rijdt en de rest die op oude banden wat dingetjes uitprobeert | ||
Swindler | woensdag 9 maart 2011 @ 11:01 | |
Martin Brundle:' De Mclaren is een puinhoop; hij gaat niet, hij remt niet en hij stuurt niet. Hamilton en Button hebben een probleem ![]() | ||
bodylotion | woensdag 9 maart 2011 @ 11:01 | |
Ziet er goed uit, die linker voorband![]() | ||
vosss | woensdag 9 maart 2011 @ 11:02 | |
Als in Melbourne de Mercedes maar gaat ben ik happy ![]() | ||
Peterselieman | woensdag 9 maart 2011 @ 11:04 | |
Dat is knap balen. Als dat waar is dan hebben ze het probleem niet even snel opgelost en lopen ze weer het hele jaar achter de feiten aan ... | ||
Swindler | woensdag 9 maart 2011 @ 11:06 | |
Ja , en hoeveel seizoenen achter elkaar is dit nou al gebeurt? Ik snap dat echt niet , in het begin lopen ze achter de feiten aan , en tegen het midden van het seizoen staat er weer een snelle auto , met een te grote puntenachterstand door gekloot in het begin. | ||
vosss | woensdag 9 maart 2011 @ 11:07 | |
Eerder beginnen met de auto voor het nieuwe seizoen lijkt me ![]() | ||
Peterselieman | woensdag 9 maart 2011 @ 11:09 | |
Of zoals Ferrari heeft gedaan een heel erg basic auto ontwerpen en vandaar uit gaan tweaken. Kun je ook een heel eind mee komen. | ||
Schunckelstar | woensdag 9 maart 2011 @ 11:10 | |
zijn er eigenlijk live beelden te zien van de tests? | ||
vosss | woensdag 9 maart 2011 @ 11:12 | |
Ik kan ze niet vinden ![]() Dat ze daar maar eens wat aan doen. En nog een keer een weekendje in Spa gaan testen zoals een paar jaar geleden. Entree was toen geloof ik 20 euro ofzo voor een hele dag en je kon overal komen ![]() | ||
Schunckelstar | woensdag 9 maart 2011 @ 11:15 | |
jammer ![]() heb de rest van de week nog vrij, dat was een mooie tijdsbesteding geweest ![]() | ||
bodylotion | woensdag 9 maart 2011 @ 11:23 | |
Wat Red Bull ook doet inderdaad ![]() | ||
sasquatsch | woensdag 9 maart 2011 @ 11:47 | |
Inderdaad
| ||
vosss | woensdag 9 maart 2011 @ 11:59 | |
Vettel heeft een 1:21.865 achter zn naam staan. Dus qua tijd zou het wel moeten kunnen zegmaar denk ik ![]() | ||
Atreidez | woensdag 9 maart 2011 @ 11:59 | |
http://www.gpupdate.net/n(...)aangepast-voor-2011/ Licht voortaan op groen als SC langs de pits rijdt ![]() | ||
vosss | woensdag 9 maart 2011 @ 12:26 | |
Het zegt natuurlijk geen klap met dat testen, maar Lewis heeft 30 ronden gereden en staat op 9 seconden als laatste op dit moment (op Pastor na dan want die heeft met 5 ronden nog geen tijd gezet (problemen met het KERS)). | ||
vosss | woensdag 9 maart 2011 @ 12:36 | |
Die rode vlag is voor den Belg die zn auto aan de binnenkant voor bocht 7 geparkeerd heeft. Het lijkt me dat de McLarens toch een serieus probleem hebben eerlijk gezegd ![]() | ||
Tarado | woensdag 9 maart 2011 @ 12:38 | |
Inderdaad het blijft natuurlijk koffiedik kijken die tests maar dat commentaar van Brundle over de McLaren zegt toch wel wat | ||
vosss | woensdag 9 maart 2011 @ 12:42 | |
Uhuh. Zeg even wat anders jongens (en meisjes); wisten jullie dat Tarado 40 is ![]() | ||
Tarado | woensdag 9 maart 2011 @ 13:03 | |
Nu je toch bezig bent ik ben 47 ![]() | ||
vosss | woensdag 9 maart 2011 @ 13:07 | |
Godsklere, en ik maar denken dat ik een ouwe lul was op FOK! met mn 34 jaar ![]() | ||
Peterselieman | woensdag 9 maart 2011 @ 13:11 | |
Dan ben ik nog maar een broekie ![]() | ||
Tarado | woensdag 9 maart 2011 @ 13:28 | |
By Jonathan Noble Wednesday, March 9th 2011, 11:27 GMTautosport.com | ||
sasquatsch | woensdag 9 maart 2011 @ 13:28 | |
Nee joh, je bent nog maar een jonkie. ![]() zeg ik met mijn 44 jaar | ||
Tarado | woensdag 9 maart 2011 @ 13:30 | |
Het is wel opvallend dat de mensen die verstand hebben van F1 allemaal 40+ zijn | ||
vosss | woensdag 9 maart 2011 @ 13:41 | |
![]() | ||
Tarado | woensdag 9 maart 2011 @ 13:45 | |
![]() | ||
Trystar | woensdag 9 maart 2011 @ 13:46 | |
Ik voel me jong als ik de leeftijden zo zie hier ![]()
| ||
bodylotion | woensdag 9 maart 2011 @ 13:48 | |
+1
| ||
Atreidez | woensdag 9 maart 2011 @ 14:14 | |
Gelukkig ben ik nog niet zo oud als vosss ![]() | ||
Tarado | woensdag 9 maart 2011 @ 14:20 | |
Nu HRT Liuzzi bevestigd heeft zijn alle stoeltjes bezet Red Bull Racing-Renault Race drivers 1. Sebastian Vettel (has 2011 contract) | biography | articles 2. Mark Webber (has 2011 contract) | biography | articles Test drivers Daniel Ricciardo (2010 driver) | biography | articles McLaren-Mercedes Race drivers 3. Lewis Hamilton (has 2011 contract) | biography | articles 4. Jenson Button (has 2011 contract) | biography | articles Test drivers Gary Paffett (2010 driver) | biography | articles Scuderia Ferrari Race drivers 5. Fernando Alonso (has 2011 contract) | biography | articles 6. Felipe Massa (has 2011 contract) | biography | articles Test drivers Jules Bianchi (has 2011 contract) | biography | articles Giancarlo Fisichella (2010 driver) | biography | articles Marc Gené (2010 driver) | biography | articles Mercedes Grand Prix Race drivers 7. Michael Schumacher (has 2011 contract) | biography | articles 8. Nico Rosberg (has 2011 contract) | biography | articles Test drivers TBC Renault F1 Team Race drivers 9. Nick Heidfeld (has 2011 contract) | biography | articles 10. Vitaly Petrov (has 2011 contract) | biography | articles Test drivers Bruno Senna (has 2011 contract) | biography | articles Romain Grosjean (has 2011 contract) | biography | articles Fairuz Fauzy (has 2011 contract) | biography | articles Jan Charouz (has 2011 contract) | biography | articles Ho-Pin Tung (has 2011 contract) | biography | articles Williams-Cosworth Race drivers 11. Rubens Barrichello (has 2011 contract) | biography | articles 12. Pastor Maldonado (has 2011 contract) | biography | articles Test drivers Valltteri Bottas (has 2011 contract) | biography | articles Force India F1 Team-Mercedes Race drivers 14. Adrian Sutil (has 2011 contract) | biography | articles 15. Paul di Resta (has 2011 contract) | biography | articles NB. The number 13 is not used on Formula 1 cars. See here for more information. Test drivers Nico Hülkenberg (has 2011 contract) | biography | articles BMW Sauber-Ferrari Race drivers 16. Kamui Kobayashi (has 2011 contract) | biography | articles 17. Sergio Perez (has 2011 contract) | biography | articles Test drivers Esteban Gutierrez (has 2011 contract) | biography | articles Scuderia Toro Rosso-Ferrari Race drivers 18. Sebastien Buemi (has 2011 contract) | biography | articles 19. Jaime Alguersuari (has 2011 contract) | biography | articles Test drivers Daniel Ricciardo (has 2011 contract) | biography | articles Lotus-Renault Race drivers 20. Jarno Trulli (has 2011 contract) | biography | articles 21. Heikki Kovalainen (has 2011 contract) | biography | articles Test drivers TBC HRT-Cosworth Race drivers 22. Narain Karthikeyan (has 2011 contract) | biography | articles 23. Vitantonio Liuzzi (has 2011 contract) | biography | articles Test drivers TBC Virgin Racing-Cosworth Race drivers 24. Timo Glock (has 2011 contract) | biography | articles 25. Jerome dAmbrosio (has 2011 contract) | biography | articles Test drivers http://www.f1fanatic.co.u(...)1-drivers-and-teams/ | ||
Tarado | woensdag 9 maart 2011 @ 15:15 | |
Wel aardig om op twitter te volgen: http://twitter.com/#!/Clausell_F1 Uitleg is wel in het spaans maar veelal met foto's die voor zich spreken over de technische veranderingen bij de verschillende teams tussen de tests van 2011 | ||
#ANONIEM | woensdag 9 maart 2011 @ 15:20 | |
Ik snap überhaupt niet waarom teams nog testrijders hebben als er een testverbod is, maar ik snap helemáál niet wat je moet met vijf (!) testrijders. | ||
Karstman | woensdag 9 maart 2011 @ 15:39 | |
Dat viel me ook op, Renault springt er wel uit. | ||
Walter_Sobchak | woensdag 9 maart 2011 @ 15:51 | |
Meer kans om Alonso te raken? ![]() | ||
ArcticBlizzard | woensdag 9 maart 2011 @ 16:08 | |
Wellicht een leuke bijdrage van de coureurs die op de lijst staan. Daarbij staat het leuk op je cv. ![]() | ||
Burnie88 | woensdag 9 maart 2011 @ 16:17 | |
Liuzzi naar HRT.. Begin van het einde van de carriere van die jongen. Hoop desalniettemin voor hem dat hij wat successen gaat boeken, dat gun ik hem wel. | ||
Tarado | woensdag 9 maart 2011 @ 16:43 | |
GPDA to discuss moveable wing By Jonathan Noble Wednesday, March 9th 2011, 14:40 GMT http://www.autosport.com/news/report.php/id/89820 | ||
ElmarO | woensdag 9 maart 2011 @ 18:49 | |
Tijden van 09-03-2011, Barcelona:
+2
| ||
SjaakVilleneuve | woensdag 9 maart 2011 @ 19:03 | |
Thanks ![]() | ||
ElmarO | woensdag 9 maart 2011 @ 19:03 | |
Tijden van een tweetal stints van Vettel en Massa van vandaag:
| ||
Sharpdressedman | woensdag 9 maart 2011 @ 20:29 | |
Op het moment geeft hij aan, maar dat was al duidelijk. Uit het hele artikel blijkt dat hij nog kansen ziet | ||
Ermanon | woensdag 9 maart 2011 @ 20:38 | |
Jammer, had gehoopt dat Mclaren voorin mee zou doen met die gave auto, dus niet :< | ||
SjaakVilleneuve | woensdag 9 maart 2011 @ 21:40 | |
pfff 26 jaar, Volg het grut sinds '95 ![]() Maar gelukkig door mijn buurman kreeg ik een Williams Rothman Renault jas.. Tja, de keuze tussen Hill & Villeneuve was snel gemaakt des tijds ![]() | ||
0634 | woensdag 9 maart 2011 @ 23:12 | |
Damn, ik ben nog een maandlang onder de 40... | ||
0634 | woensdag 9 maart 2011 @ 23:12 | |
Het ziet er niet naar uit dat ze hun problemen snel zullen oplossen. Ook vandaag weer bar weinig kilometers. | ||
Tarado | woensdag 9 maart 2011 @ 23:16 | |
Morgen rijden ze helemaal niet ivm inbouwen upgrades, maar ze rijden allemaal maar 4 van de 5 dagen | ||
vosss | woensdag 9 maart 2011 @ 23:52 | |
F1-rijders willen betere Pirelli-banden Uit dat bericht: Bandenmerk....Aantal races Continental.........13 Avon.....................22 Englebert............32 Dunlop................120 Firestone............121 Pirelli...................203 Michelin..............215 Bridgestone.......244 Goodyear............495 Pirelli heeft bijna net zo veel ervaring als Michelin, dus zeggen dat ze ervaring missen in de F1 is complete lulkoek. Dat hadden ze gegarandeerd niet gezegd als dit jaar Michelin met die banden op de proppen was komen zetten. Domme domme domme Trulli ![]() | ||
Peterselieman | donderdag 10 maart 2011 @ 00:23 | |
Mja, ze missen wel degelijk recente Formule 1-ervaring. Pirelli heeft de afgelopen jaren weinig banden voor Formule-auto's geleverd namelijk | ||
vosss | donderdag 10 maart 2011 @ 00:26 | |
Dan moet Trulli dát zeggen en niet zeggen dat ze teweinig ervaring hebben in de F1 en dat andere coureurs dat ook vinden want dat is gewoon gelul. Ze hebben net zo veel ervaring als Michelin (die paar races wat Michelin meer heeft is verwaarloosbaar, dat is een half seizoen meer ofzo) ![]() | ||
rooneyelst | donderdag 10 maart 2011 @ 00:51 | |
ach je moet niet teveel aantrekken van wat de mensen nu over de veranderingen zeggen hoor. Zo gaat het namelijk altijd..eerst willen ze verandering en als dat er eenmaal komt gaan ze zeuren over het nieuwe.. over 2 weken zullen we het zien! | ||
0634 | donderdag 10 maart 2011 @ 06:35 | |
De laatste keer dat Pirelli meedeed aan F1 was 20 jaar geleden. Zeggen dat zij zoveel ervaring hebben is zeggen dat Feyenoord zoveel ervaring heeft in de CL. | ||
0634 | donderdag 10 maart 2011 @ 06:38 | |
Het is ook allemaal wat flauw. Er is afgesproken dat er meer gepit moet worden en dus minder standvastige banden. Dan doen ze dat, komt er kritiek op Pirelli omdat de banden te snel slijten. Tja, beetje raar. Bovendien zal die band gedurende het jaar steeds beter worden. Zij moeten ook leren. Uiteindelijk kunnnen zij ongetwijfeld net zullke goede banden leveren als Bridgestone, waar overigens ook het nodige commentaar op was. Pirelli verdiend enerzijds tijd, anderzijds houden ze zich aan de afspraken. De kritiek is ook hier en daar wat flauwig. | ||
Tarado | donderdag 10 maart 2011 @ 09:39 | |
de kritiek dat ze hierdoor op vrijdag minder zullen/kunnen rijden vind ik wel terecht, verder moeten ze niet zeuren. Voor dat Pirelli kan veranderen en de coureurs dat nieuwe rubber kunnen testen zijn er minimaal al 3 races gereden en kan iedereen zien wat de uitkomsten zijn met de huidige banden in een race weekend | ||
Googolplexian | donderdag 10 maart 2011 @ 11:05 | |
Dit moeten ze doen voor elke race op elke F1 baan. Helaas Abu Dhabi in dit geval. | ||
sasquatsch | donderdag 10 maart 2011 @ 11:20 | |
En daar gaat het fout. Ik wil meer actie op de baan, dan erbuiten (in de pits), dus het liefst heb ik de slijtage van de Bridgestones van vorig jaar, dan hebben we hetzelfde aantal pitstops. Anders ben ik bang dat we weer terugvallen naar twee jaar terug, terwijl de actie op de baan vorig jaar door het verbod op bijtanken juist beter is geworden Het liefst heb ik zelfs dat ze die verplichte pitstop ongedaan maken, dan kunnen de coureurs zelf kiezen of ze op de harde band racen en minder stoppen (of helemaal niet) of de zachtere band nemen (die sneller is) en vaker stoppen. Krijgen we een verschil in strategie zoals we vorig jaar ook gezien hebben met coureurs die startten op de harde band en eindigden op de zachte band en aan het eind van de race nog mensen inhaalden (zoals Kobayashi en Kubica). | ||
sasquatsch | donderdag 10 maart 2011 @ 12:13 | |
Na de dubbele diffuser en F-Duct, is de geblazen diffuser van Red Bull het item om te kopiëren. Na Ferrari (ook al beweren ze van niet en dat het al in de planning zat) komt nu ook Williams met een kopie van de geblazen diffuser. Mercedes lijkt met een variatie op zowel Red Bull's (diffuser) als Renaults (geblazen onderkant) oplossing te komen. | ||
0634 | donderdag 10 maart 2011 @ 12:42 | |
We krijgen ook meer actie op de baan, door deze banden. Meer stops dus sowieso komen de koplopers vaker in druk verkeer terecht. Plus niet iedereen zal op hetzelfde moment even goede banden hebben. Veel verschil in grip dus en dus actie. | ||
vosss | donderdag 10 maart 2011 @ 12:51 | |
Moet Sauber weer sponsoren hebben of wat? ![]() | ||
bodylotion | donderdag 10 maart 2011 @ 13:11 | |
Hamilton die achterin het veld start is leuk voor de race. ![]() In 2009 hadden ze ook een hok geproduceerd, die won uiteindelijk ook races. | ||
sasquatsch | donderdag 10 maart 2011 @ 13:13 | |
Ik hoop het, maar ben bang van niet. Ook toen men nog mocht bijtanken kwam men in verkeer terecht en bleef men vaak hangen tot de voorganger naar binnen ging om dan het verschil te maken (inhalen in de pits, niet op de baan). Daarbij zorgt de snelle slijtage voor meer marbles op de baan, waardoor het buiten de ideale lijn veel gladder is wat het inhalen alleen maar bemoeilijkt (je moet eerder remmen), ondanks de verstelbare achtervleugel en KERS. Misschien weer een chicane afgestoken? ![]() | ||
bodylotion | donderdag 10 maart 2011 @ 13:16 | |
Die ontwikkeling is niet eens nodig omdat ze toch de enige leverancier zijn. | ||
Atreidez | donderdag 10 maart 2011 @ 14:11 | |
Dit is voor mij het enige punt van zorg.. Die marbles. Op circuits die al zwaar waren voor de banden kwam dat ook altijd weer naar voren, zoals Montreal. Het klopt dat je eerder moet remmen als je er doorheen rijdt, maar vaak kiezen ze er toch maar voor dat niet te doen, omdat je er vervolgens 2 rondes last van hebt dat je banden onder de marbles zitten.. | ||
nils7 | donderdag 10 maart 2011 @ 17:17 | |
Di's een mooie foto (van vandaag):![]() | ||
Walter_Sobchak | donderdag 10 maart 2011 @ 17:33 | |
Ik zie hier toch echt heel duidelijk een prachtige inhaalactie van Schumacher op Alonso in. ![]() | ||
ElmarO | donderdag 10 maart 2011 @ 18:47 | |
Op de vrijdagen mogen ze nu ook experimentele banden testen. Dus dat argument heeft wat dat betreft al wat aan kracht ingeboet. De tijden van 10-03-2011, Barcelona:
| ||
M.Melandri | donderdag 10 maart 2011 @ 23:55 | |
Mercedes lijkt er een stuk beter bij te zitten, long runs van Schumi waren aardig goed te noemen ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 00:01 | |
Dat is een Lotus mafkees ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 00:09 | |
Toch wel bijzonder dat de baas van een energydrankje meer vermogen heeft dan de eigenaar van de F1 en de eigenaar van al die Virgin bedrijven als je het zo bekijkt. En ik ben benieuwd in hoeverre die Carlos bereidt is om geld in Sauber te (blijven) pompen. Ik denk dat die met een degelijk budget in de toekomst ook weer voor verrassingen kunnen zorgen ![]() | ||
Kill_em_all | vrijdag 11 maart 2011 @ 00:20 | |
Hoezo vreemd? Een drankje wat een paar cent kost om te produceren kan je aan 5miljard mensen verkopen en je hebt niet of nauwelijks last van de economie etc. Probeer dat maar eens met bv vliegtickets te doen. Bernie is trouwens niet de eigenaar van F1. Dat is CVC. | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 03:12 | |
Dat weet ik, maar je snapt best wat ik bedoel ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 10:45 | |
Nou vanmiddag om 13:00 uur de presentatie en aansluitend shakedown van HRT ( ![]() Ik bedenk me trouwens nu (ofja eerder ook al, maar nu het nieuwe seizoen begint realiseer ik het me pas echt) dat ik godverdomme lang niet alle races live kan zien in verband met het werk in 5 ploegendienst wat ik doe ![]() En de opener in Melbourne kan ik sowieso dus al niet live zien ![]() Ja om half 4 ben ik thuis, maar dan ga ik niet de laatste 10 minuten kijken, dat schiet niet op. Godverdomme!!!!!! ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 11 maart 2011 @ 10:49 | |
Goed bezig Voss, wilde net vragen of iemand wist hoelaat HRT de presentatie had. En wtf moet er nu weer een tsunami in Japan zijn. Hoop niet dat dat gevolgen gaat hebben voor de GP, weet niet hoever het circuit van de golven verwijdert is. Stel je voor, een 2de GP geannuleert dit jaar ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:05 | |
Even de kalender naast mijn rooster gelegd. De volgende races kan ik niet live zien: Melbourne Shanghai Istanbul Monaco Valencia Spa-Francorchamps Singapore Yeongam Yas Marina Dat zijn godverdomme 9 races die ik niet live kan kijken ivm werk en dat zijn er 8 meer dan wat ik de laatste 15 jaar live gemist heb ![]() Godverdegodverdomme ![]() | ||
Walter_Sobchak | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:17 | |
Schumacher heeft een groot hart en test zelfs een beetje voor andere teams ![]() | ||
Atreidez | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:20 | |
Ben je pastoor geworden ofzo? ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:36 | |
Ja fuck man, 5 ploegenrooster. 2 ochtenddiensten, 2 middagdiensten, 2 nachten, 4 dagen vrij. Grrrr ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:36 | |
Je bent het spoor echt kwijt ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:37 | |
Misschien is het Trulli wel die net Schumi ingehaald heeft ![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:38 | |
En ook de snelle runs. Schumacher klokte vanmorgen een 1:21.268. Volgens de Italiaanse Gazetto de la Sports waren ze in de lange runs gemiddeld de 2de snelste na Ferrari. Red Bull kwam pas op de derde plaats, gevolgd door Renault, Toro Rosso en dan pas McLaren, op de voet gevolgd door Williams. | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:40 | |
Mijn Alfa heeft ook 1 uitlaat ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:41 | |
Dat is de snelste tijd tijdens alle testen tot nu toe toch? Ik zou het echt gaaf vinden als die ouwe zakkenwasser dit jaar een paar races kan winnen ![]() | ||
Pleasureman_Gunther | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:43 | |
Mooie Google/iCal/Outlook kalender voor de races van 2011: http://www.f1calendar.com/ | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:44 | |
Ja dus ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:45 | |
Kut. Ik moet opnieuw mn rooster ernaast leggen, ik was er voor het gemak van uit gegaan dat alle races om 2 uur zouden zijn. Hoe ik daar bij kom weet ik niet. Net wakker ![]() Het kunnen er dus zomaar nog meer zijn die ik ga missen ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:51 | |
Melbourne Shanghai Istanbul Monaco Valencia Spa Singapore Yas Marina 8 zijn het er dus. Met als kantekening Kuala Lumpur en Yeongam om respectievelijk 10 uur en 8 uur 's morgens en dan kom ik uit de nachtdienst en ben ik om half 8 thuis. Yeongam ga ik dan wel trekken om te zien, maar Kuala Lumpur wordt lastig als ik pas rond 12 uur in de middag naar mn nest kan ![]() | ||
Pleasureman_Gunther | vrijdag 11 maart 2011 @ 11:51 | |
India ziet er trouwens op het eerste gezicht uit als opnieuw een 13-in-een-dozijn Tilke circuit:![]() | ||
Walter_Sobchak | vrijdag 11 maart 2011 @ 12:15 | |
Er is nog tijd zat om een andere job te vinden, Vosss ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 12:17 | |
Dat is het probleem een beetje. Ik bedoel ik kan in principe alles, ik heb alleen nergens een papiertje voor (behalve een hele berg aan IT certificeringen en dat heb ik wel gezien en ben ik klaar mee). ![]() | ||
sasquatsch | vrijdag 11 maart 2011 @ 13:35 | |
Nieuwe HRT:![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 11 maart 2011 @ 14:09 | |
Ziet er wel tof uit, raar dat er op andere en grote f1-nieuwssites er weinig fotos te vinden zijn ![]() | ||
Walter_Sobchak | vrijdag 11 maart 2011 @ 14:20 | |
Ziet er een beetje uit als een Star Wars Stormtrooper. Ik wou dat we dit weekend gewoon F1 hadden. | ||
sasquatsch | vrijdag 11 maart 2011 @ 14:25 | |
Hier zijn er nog meer te vinden. | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 14:27 | |
Ik wou dat ik ander werk had zodat ik gewoon alle F1 races live kon kijken ![]() | ||
Bolter | vrijdag 11 maart 2011 @ 14:31 | |
Kappen met huilen; radiostilte en de race opnemen en iets later kijken. Boeiend. | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 14:34 | |
Jamaar F1 is hier altijd reuze gezellig met een paar man, bittergarnituur, chips en bier en dat mis ik dan als ik in mn eentje zit te kijken met een bitterbal een zakje chips en een pilsje ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 14:34 | |
Ik denk trouwens dat ik hem later gewoon download en dan stream naar mn xbox ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 14:35 | |
Williams is de motor van Rubens aan het wisselen wegens een olielek. Het betrof een oude motor.![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 11 maart 2011 @ 14:36 | |
Had er in de tussentijd ook al wat gevonden. Nieuwssites waren gewoon wat trager, net zoals HRT zelf dus ![]() | ||
Sharpdressedman | vrijdag 11 maart 2011 @ 15:49 | |
meer chips en bitterballen voor jezelf. | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 15:50 | |
En meer bier ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 15:52 | |
Ron Dennis is zn rijbewijs voor 6 maanden kwijt wegens 3 strafpunten voor door rood licht rijden en hij er nu 12 in totaal heeft en daarom een ontzegging gekregen heeft voor 6 maanden.![]() | ||
ArcticBlizzard | vrijdag 11 maart 2011 @ 16:22 | |
| ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 16:57 | |
![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 11 maart 2011 @ 17:09 | |
Bron? | ||
sasquatsch | vrijdag 11 maart 2011 @ 17:10 | |
f1today | ||
ElmarO | vrijdag 11 maart 2011 @ 17:19 | |
Is Hamilton in ieder niet meer de enige bij McLaren die problemen heeft met lichten die op rood staan. ![]() Tijden van 11-03-2011, Barcelona:
| ||
Sinister-D- | vrijdag 11 maart 2011 @ 17:25 | |
![]() ![]() | ||
Bolter | vrijdag 11 maart 2011 @ 17:47 | |
Of je zet voor een paar honderd euro gewoon even een paar van die schermen neer. Ik snap in dit soort situaties best dat je bepaalde 'spionage' wil tegen gaan maar die journo's doen natuurlijk ook alleen hun werk. | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 17:48 | |
Ow jonge wat was ik toen kwaad dat ie Kimi eruit ramde godverdomme ik smeet bijna mijn tv uit het raam ![]() ![]() ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 17:50 | |
Dat is al 1 reden waarom ik een hekel heb aan Lewis ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 11 maart 2011 @ 17:56 | |
Dat doen ze ook. Heb laatst ergens gelezen (excuses, ik weet de bron niet meer ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 11 maart 2011 @ 18:08 | |
Was die lijst nog 's aan 't bekijken, maar waarom heeft HRT niet gereden ![]() ![]() Dames en heren, we hebben het nieuwe Minardi ![]() | ||
0634 | vrijdag 11 maart 2011 @ 18:19 | |
Vanwege die ene fout een paar jaar geleden.... Nogal haatdragend ben je ![]() | ||
ElmarO | vrijdag 11 maart 2011 @ 18:32 | |
Er werden dacht ik nog wat spullen van ze vastgehouden door de Spaanse douane. ![]() | ||
Sinister-D- | vrijdag 11 maart 2011 @ 18:45 | |
Dat meen je niet ![]() ![]() | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 18:51 | |
Dat was geen fout. Dat was een bewuste keuze. Kiezen tussen iemand die niet meedoet om de titel en iemand die je directe concurrent is. Fout my ass ![]() | ||
ElmarO | vrijdag 11 maart 2011 @ 18:51 | |
Ik meen het helaas wel. ![]() Te briljant gewoon. ![]() | ||
0634 | vrijdag 11 maart 2011 @ 19:29 | |
De fout was dat hij vergat tijdig te remmen. Daarna moest hij kiezen... Logische keuze. Zo kan je ook wel wat hebben tegen Senna, Prost of Schumacher. Maar zo werkt de top van de F1. | ||
vosss | vrijdag 11 maart 2011 @ 19:37 | |
Daar heb ik ook allemaal wat tegen. Je vergeet overigens die ene lul ![]() | ||
ElmarO | vrijdag 11 maart 2011 @ 19:39 | |
Deze? ![]() ![]() | ||
Bluurgh | vrijdag 11 maart 2011 @ 19:41 | |
diegene die dat liedje achter dat filmpje heeft gezet heeft mogen ze ook kapotmaken wat mij betreft .. tering wat irritant | ||
svenistheman | vrijdag 11 maart 2011 @ 19:45 | |
Denk dat de volgorde nu is qua teams qua snelheid in Melbourne: 1) Red Bull 2)Ferrari 3)Mercedes GP 4) Renault 5)McLaren | ||
0634 | vrijdag 11 maart 2011 @ 19:55 | |
Mansell, Hill, Vettel? Of eh... Albers ![]() | ||
0634 | vrijdag 11 maart 2011 @ 19:56 | |
misschien moet McLaren wel serieus met Toro Rosso gaan vechten... Of ben ik nu te negatief over hen? | ||
King_Merc | vrijdag 11 maart 2011 @ 23:24 | |
Als HRT morgen + 100 ronden kan rijden , hebben ze al evenveel km gereden als de nieuwe McLaren in 3 testweken ![]() | ||
King_Merc | vrijdag 11 maart 2011 @ 23:27 | |
nee , Ik verwacht Mclaren ook vechtend met Torro Rosso, misschien in de kwalificatie wel beter, maar in de race verwacht ik de torro rosso wel beter , --> McLaren heeft volgens mij maar 1 keer een volledige racesimulatie gedaan (Button) | ||
King_Merc | vrijdag 11 maart 2011 @ 23:29 | |
| ||
vosss | zaterdag 12 maart 2011 @ 08:06 | |
Nu al weer het lachertje van de klas. Godsklere wat een falers. Ik zou meteen die leverancier er finaal uittrappen en een rechtzaak aan zn broek doen wegens niet nakomen van afspraken ![]() Komop zeg, het is F1 en als je weet dat je deze week nog een dag of misschien 2 wilt testen dan zorg je toch godverdomme dat je je dempers op tijd hebt ![]() | ||
vosss | zaterdag 12 maart 2011 @ 08:07 | |
Ja die lul ja, mag dat plaatje weg want ik word er onpasselijk van ![]() | ||
Schunckelstar | zaterdag 12 maart 2011 @ 08:43 | |
weet iemand of suzuka in een van de getroffen gebieden ligt? ![]() en of er schade is? | ||
vosss | zaterdag 12 maart 2011 @ 08:57 | |
Ik durf het je niet te zeggen ![]() | ||
0634 | zaterdag 12 maart 2011 @ 08:58 | |
Nou dit is de beving: ![]() En Suzuka ligt 50 km schuinonder Nagoya: ![]() Scheelt wel wat maar je kan schade niet uitsluiten. Overigens niets gehoord over schade. Aan de andere kant, er zijn wel grotere problemen daar dan een uitgestorven racecircuit. | ||
Sinister-D- | zaterdag 12 maart 2011 @ 11:01 | |
Vroeg me dat gisteren ook al af heb er toen ook ff naar gekeken. Maar het ligt >750 km van elkaar af. En het ligt meer in een inham landinwaarts, soort haven eigenlijk. Denk niet dat daar golven het land op zullen gaan. En wat zei ik gisteren over HRT ![]() ![]() | ||
ElmarO | zaterdag 12 maart 2011 @ 11:11 | |
We hebben onze vervanger van Sauber gevonden. ![]() | ||
kepler | zaterdag 12 maart 2011 @ 11:13 | |
Dat is niet de grote beving, die ligt aan de andere kant... Maar het ligt veel te ver om er last van te hebben | ||
Sinister-D- | zaterdag 12 maart 2011 @ 13:20 | |
![]() Met een erg solide rijder die continue op de laatste plaats rijdt, want dat is natuurlijk ook erg solide rijden. En een rijder die enkel do-or-die acties doet, al is het bij hem meer enkel die-acties ![]() Die zoektocht heeft niet lang geduurd ![]() | ||
0634 | zaterdag 12 maart 2011 @ 14:15 | |
Oh, nou nog beter dan. | ||
vosss | zaterdag 12 maart 2011 @ 14:47 | |
Hamilton heeft vandaag de snelste tijd!!!!!! | ||
Sinister-D- | zaterdag 12 maart 2011 @ 15:15 | |
Tja, tis wat je snel noemt want .....
| ||
vosss | zaterdag 12 maart 2011 @ 15:20 | |
Als je de enige bent die een tijd zet maakt het niet uit al doe je er een half uur over; je bent dan wel de snelste ![]() | ||
Sinister-D- | zaterdag 12 maart 2011 @ 17:49 | |
Tijden van vandaag. Zegt geen drol, maar ja. Hamilton dus niet bovenaan ![]()
| ||
ElmarO | zaterdag 12 maart 2011 @ 19:22 | |
En met de terugkeer van de 107%-regel wordt het extra genieten geblazen. ![]()
| ||
M.Melandri | zaterdag 12 maart 2011 @ 20:32 | |
Dat gaat nog een interessante strijd worden voor HRT idd. Ze hebben wel een voordeeltje tov ''vroeger'' aangezien de topteams in Q1 met de harde band zullen rijden, scheelt toch weer 0,5s. | ||
vosss | zaterdag 12 maart 2011 @ 21:20 | |
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=31230 Ik heb zin dat het ineens een paar jaar later is en dat Max in de F1 rijdt!!! Hoe groot schatten jullie die kans? Ik redelijk. Hij is in elk geval keihard aan de weg aan het timmeren en gooit continue hoge ogen in de karts ![]() | ||
Kill_em_all | zondag 13 maart 2011 @ 00:45 | |
Max(imum) grindbak! | ||
vosss | zondag 13 maart 2011 @ 08:05 | |
![]() | ||
0634 | zondag 13 maart 2011 @ 08:31 | |
Geen idee. Hij heeft kans inderdaad. Heeft een kruiwagen en talent. Maar ja... karten zegt natuurlijk ook weer niet zo heel veel. Giedo van der Garde is wereldkampioen karts geweest, had ook een goede opstap en goede contacten door Renault maar is heeft F1 ook nooit gehaald. Ik zou op het eerste gezicht zeggen dat Nyck de Vries onze grootste troef is. Ook wereldkampioen, zit nu bij McLaren waarvan we weten dat ze goed met eigen talenten omgaan en heeft met Anthony Hamilton een manager die, nog meer dan Jos Verstappen, overal binnen kan wandelen. | ||
vosss | zondag 13 maart 2011 @ 08:48 | |
Ik hoop eik maar 1 ding en dat is dat tegen de tijd dat dat kereltje klaar is voor F1 dat dan niet die Huub Kotsenkutter zn manager gaat worden. Die lamlul heeft Jos zn carriere de nek omgedraaid ![]() ![]() | ||
Walter_Sobchak | zondag 13 maart 2011 @ 09:27 | |
Ik teken ook voor Nyck de Vries. Nooit van dat manneke gehoord, totdat ik een paar maanden geleden 's Eurosport aanzette en dat ventje prachtig zag rijden tijdens WK. En vervolgens in de laatste ronde toe te slaan. Erg volwassen gereden van een gupke van 13 jaar (of zoiets). | ||
0634 | zondag 13 maart 2011 @ 10:29 | |
Hij is 15, maar ziet er inderdaad uit als 13 ![]() | ||
-moppie- | zondag 13 maart 2011 @ 11:28 | |
*SPAM [F1] F1 Predictions 2011 | ||
SjaakVilleneuve | zondag 13 maart 2011 @ 11:36 | |
max ![]() | ||
vosss | zondag 13 maart 2011 @ 14:32 | |
Lewis Hamilton blijft kalm: "Lijkt alsof we twee seconden achterstand hebben"![]() | ||
sasquatsch | zondag 13 maart 2011 @ 16:54 | |
Vooral door pech in de GP2 de afgelopen jaren. Was een paar jaar terug in de WSR een klasse apart, maar heeft het (helaas) nog niet waar kunnen maken in de GP2, al zet hij daar af en toe wel goede resultaten neer. Hopelijk heeft hij dit seizoen wat minder pech dan de voorgaande jaren, al belooft de eerste race in de GP2 Asia niet veel goeds. Een drive-through (op de tweede plek liggend), doordat een monteur iets in de sidepod had laten liggen en het er na de opwarmronde uithaalde. ![]() Max en Nyck schat ik beide hoog in. Max wint bijna alles en ook Nyck zet zeer goede resultaten neer. | ||
vosss | zondag 13 maart 2011 @ 22:27 | |
http://www.f1pits.net/nieuws/exclusief_het_motorhome_van_lotus/ Leuke kiekjes van het motorhome van Lotus ![]() | ||
kepler | zondag 13 maart 2011 @ 22:31 | |
http://www.nu.nl/onrust-m(...)raat-in-bahrein.html Goede keus dus geweest om de race niet te laten door gaan ![]() | ||
vosss | zondag 13 maart 2011 @ 23:12 | |
Sowieso heeft F1 daar niks te zoeken in dergelijke derderangs landen, sorry no offence maar het zijn gewoon derderangs kutlanden waar je nog niet dood gevonden wilt worden. En dan ook nog met een kutcircuit ![]() Eik het enige nieuwe circuit wat er de laatste jaren bijgekomen is wat mij echt positief verrast heeft is Yeongam ![]() | ||
Peterselieman | zondag 13 maart 2011 @ 23:21 | |
We zijn van start: De FOK! F1-manager 2011 is er weer! | ||
vosss | zondag 13 maart 2011 @ 23:23 | |
Nou ik ga eens kijken wat jullie er dit jaar van gemaakt hebben ![]() | ||
THEFXR | zondag 13 maart 2011 @ 23:31 | |
ik heb dat altijd met Brazilië, daar moeten ze in gepantserde auto's vervoerd worden,materiaal wat gejat wordt,reclameborden wat over het circuit waaien, dat alles bij elkaar kan Brazilië gewoon geschrapt worden! | ||
vosss | zondag 13 maart 2011 @ 23:32 | |
Ow ik vind Inter Lagos juist een vet baantje ![]() | ||
Peterselieman | zondag 13 maart 2011 @ 23:34 | |
Het circuit zelf is fantastisch, al zal Nick Heidfeld er anders over denken ![]() | ||
vosss | zondag 13 maart 2011 @ 23:35 | |
Whehhehe mooie actie was dat ja ![]() Die knakker had nog geluk dattie niet al aan het uitstappen was zeg ![]() | ||
rooneyelst | zondag 13 maart 2011 @ 23:40 | |
Wel echt een baas die tony fernandes..naast een f1 team runnen ook nog eigenaar zijn van air asia.. | ||
Karstman | maandag 14 maart 2011 @ 12:21 | |
www.watbenjedan.com | ||
vosss | maandag 14 maart 2011 @ 12:42 | |
Nouja je hebt maar een splitsecond om te kiezen en die F1 auto stond daar gewoon erg lastig. Eigenlijk reageert ie nog prima door hem aan de andere kant erlangs te manoeuvreren. Overigens kwam hij daar veel harder de bocht door als Schumacher, dus als ie niet de juiste keuze gemaakt had dan wassie gewoon vol op die Arrows geknald. ![]() | ||
vosss | maandag 14 maart 2011 @ 12:53 | |
Bron: http://www.f1today.nl/201(...)eer-weg-bij-bbc.html Ik hoop van harte dat het gewoon bij de BBC blijft want Jake en de zijne maken er een mooi plaatje van. Vooral hun voor- en nabeschouwingen zijn een heel stuk beter dan die van de Nederlandse TV ![]() De race zelf kijk ik altijd gewoon op de Nederlander, want ik vind het soms/vaak ( ![]() ![]() Tijdens de reclame zap ik wel altijd even naar de BBC en zoals gezegd kijk ik daar de voor- en nabeschouwing ![]() | ||
Walter_Sobchak | maandag 14 maart 2011 @ 13:06 | |
Dan mag deze al helemaal niet ontbreken. Hadden we nog maar zo'n benenbreker in de F1: Taki Inoue ![]() | ||
bodylotion | maandag 14 maart 2011 @ 13:09 | |
Vettel blijft tot en met 2014 bij Red Bull Racing | ||
vosss | maandag 14 maart 2011 @ 13:10 | |
Volgens mij staat die handtekening nog niet hoor ![]() | ||
svenistheman | maandag 14 maart 2011 @ 13:21 | |
Inmiddels heeft Vettel aangegeven dat Mercedes hun snelle ronden hebben gereden met weinig benzine. Zo snel is Mercedes dus nog niet. Ik zie Red Bull met gemak winnen | ||
Peterselieman | maandag 14 maart 2011 @ 13:22 | |
De inkt van de krabbel is net droog | ||
vosss | maandag 14 maart 2011 @ 13:37 | |
Als Vettel aangeeft wat een ander team aan het doen is dan is dat niet meer dan een simpele aanname. | ||
bodylotion | maandag 14 maart 2011 @ 14:15 | |
Jazeker! | ||
bodylotion | maandag 14 maart 2011 @ 14:16 | |
Inderdaad. Ik zou ook niet weten waarom Ross Brawn enkel met weinig benzine zou gaan rijden, sinds hun update. |