abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93983371
Als HRT morgen + 100 ronden kan rijden , hebben ze al evenveel km gereden als de nieuwe McLaren in 3 testweken :+
pi_93983549
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef 0634 het volgende:

[..]

misschien moet McLaren wel serieus met Toro Rosso gaan vechten...

Of ben ik nu te negatief over hen?
nee , Ik verwacht Mclaren ook vechtend met Torro Rosso, misschien in de kwalificatie wel beter, maar in de race verwacht ik de torro rosso wel beter , --> McLaren heeft volgens mij maar 1 keer een volledige racesimulatie gedaan (Button)
pi_93983608
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]

Heinz Harald _O_ >:)

:P
pi_93993799
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef King_Merc het volgende:
Als HRT morgen + 100 ronden kan rijden , hebben ze al evenveel km gereden als de nieuwe McLaren in 3 testweken :+
quote:
HRT test toch niet

Slecht nieuws voor HRT, het team maakte vanavond laat bekend dat het morgen in Barcelona toch niet in actie zal komen. Voor HRT zou morgen juist de eerste en enige testdag worden met de nieuwe bolide voor de seizoensstart in Australië.

Volgens het persbericht kan het Spaanse team niet in actie komen omdat een leverancier het team niet op tijd van dempers kan voorzien.

Teambaas Collin Kolles hierover:
"Onze leveranciers kon ons niet op tijd van dempers voorzien. Het resultaat is dat we morgen niet kunnen rijden. This is life, we komen over dit probleem heen."

HRT zal in Australië het enige team zijn dat niet met de nieuwe bolide testte.
Nu al weer het lachertje van de klas.

Godsklere wat een falers. Ik zou meteen die leverancier er finaal uittrappen en een rechtzaak aan zn broek doen wegens niet nakomen van afspraken }:|

Komop zeg, het is F1 en als je weet dat je deze week nog een dag of misschien 2 wilt testen dan zorg je toch godverdomme dat je je dempers op tijd hebt }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_93993805
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:29 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Ja die lul ja, mag dat plaatje weg want ik word er onpasselijk van :r
vosss is de naam,
pi_93994013
weet iemand of suzuka in een van de getroffen gebieden ligt? :@
en of er schade is?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_93994141
Ik durf het je niet te zeggen :@
vosss is de naam,
pi_93994148
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 08:43 schreef Schunckelstar het volgende:
en of er schade is?
Nou dit is de beving:

En Suzuka ligt 50 km schuinonder Nagoya:

Scheelt wel wat maar je kan schade niet uitsluiten. Overigens niets gehoord over schade. Aan de andere kant, er zijn wel grotere problemen daar dan een uitgestorven racecircuit.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 11:01:17 #259
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_93995960
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 08:43 schreef Schunckelstar het volgende:
en of er schade is?
Vroeg me dat gisteren ook al af heb er toen ook ff naar gekeken. Maar het ligt >750 km van elkaar af. En het ligt meer in een inham landinwaarts, soort haven eigenlijk. Denk niet dat daar golven het land op zullen gaan.

En wat zei ik gisteren over HRT :D :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_93996202
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:01 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

En wat zei ik gisteren over HRT :D :')
We hebben onze vervanger van Sauber gevonden. _O_
  zaterdag 12 maart 2011 @ 11:13:43 #261
34586 kepler
No bounce, no play
pi_93996265
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 08:58 schreef 0634 het volgende:

[..]

Nou dit is de beving:

[ afbeelding ]

En Suzuka ligt 50 km schuinonder Nagoya:

[ afbeelding ]

Scheelt wel wat maar je kan schade niet uitsluiten. Overigens niets gehoord over schade. Aan de andere kant, er zijn wel grotere problemen daar dan een uitgestorven racecircuit.
Dat is niet de grote beving, die ligt aan de andere kant... Maar het ligt veel te ver om er last van te hebben
The line is a dot to you!
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:20:27 #262
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94000201
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:11 schreef ElmarO het volgende:

[..]

We hebben onze vervanger van Sauber gevonden. _O_
:Y
Met een erg solide rijder die continue op de laatste plaats rijdt, want dat is natuurlijk ook erg solide rijden. En een rijder die enkel do-or-die acties doet, al is het bij hem meer enkel die-acties :') En natuurlijk een continue falende auto.

Die zoektocht heeft niet lang geduurd ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_94001798
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef kepler het volgende:

[..]

Dat is niet de grote beving, die ligt aan de andere kant... Maar het ligt veel te ver om er last van te hebben
Oh, nou nog beter dan.
pi_94002872
Hamilton heeft vandaag de snelste tijd!!!!!!
vosss is de naam,
  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:15:49 #265
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94003903
Tja, tis wat je snel noemt want .....
quote:
Regen verpest laatste testdag in Barcelona
12 maart 2011

Pech voor Ferrari, McLaren, Mercedes en Williams. Het regent in Barcelona, waardoor er weinig werk verzet kan worden op de laatste testdag van deze winter. Pech ook voor de fans die op zaterdag naar het circuit zijn gekomen. Zij krijgen weinig actie te zien, al reden de coureurs in de ochtend nog wel een paar installatieronden.

Ferrari, Mercedes en Williams waren deze week een dag later begonnen aan de laatste collectieve test op het circuit van Barcelona, om ook een dag langer door te kunnen gaan. Hierdoor pakten zij nog een extra dag ontwikkeling in de fabriek mee. Om die reden besloot McLaren ook de donderdag over te slaan. Het Britse team wilde op vrijdag en zaterdag nog de allerlaatste nieuwe onderdelen uit de fabriek kunnen uitproberen. De regen schopt de plannen van deze teams dus flink in de war.

Het lijkt er vooralsnog op dat de regen ook nog wel even aanhoudt.
pi_94004058
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Tja, tis wat je snel noemt want .....

[..]

Als je de enige bent die een tijd zet maakt het niet uit al doe je er een half uur over; je bent dan wel de snelste :P
vosss is de naam,
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:49:15 #267
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94009174
Tijden van vandaag. Zegt geen drol, maar ja. Hamilton dus niet bovenaan :P
1
2
3
4
5
6
P.    Rijder                 Team        Tijd             Ronden
1.    Nico Rosberg           Mercedes    01:43.814        35
2.    Pastor Maldonado       Williams    01:44.333        23
3.    Lewis Hamilton         McLaren     01:44.560        33
4.    Michael Schumacher     Mercedes    00:00.000        5
5.    Fernando Alonso        Ferrari     00:00.000        5
pi_94012374
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:20 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

:Y
Met een erg solide rijder die continue op de laatste plaats rijdt, want dat is natuurlijk ook erg solide rijden. En een rijder die enkel do-or-die acties doet, al is het bij hem meer enkel die-acties :') En natuurlijk een continue falende auto.

Die zoektocht heeft niet lang geduurd ^O^
En met de terugkeer van de 107%-regel wordt het extra genieten geblazen. :9~

quote:
Hamilton: 'I'm positive, not frustrated'

Lewis Hamilton insists he is not frustrated at the prospect of McLaren having to start the season playing catch-up again.

The Woking team has lacked both pace and reliability in winter testing so far, but Hamilton says he remains optimistic that improvements will not take long.

"I'm positive. I love racing, I'm looking forward to racing," he said.

"I'm always hoping for the most optimistic improvement. I'm always hoping that all of a sudden they'll say 'okay, we've got this coming' and we'll arrive there and the day before we'll have something new.

"You never know when that could happen so let's keep our fingers crossed and try to keep an eye on what the guys are doing. I know everyone's working as hard as they can. No one's slacking or sitting back. We know we have a bit of a hill to climb, but we can do it."

He added: "I don't like to use the word 'frustrating' because I'm not frustrated. It's tough on everyone in the team because everyone puts so much work into it, and you see it come out and look so beautiful, and... it's not a disaster, it just doesn't have as much performance as we'd like at the moment. But it's a foundation that we can build on, and that's all that really matters.

"It means that we can get there. If you look at last year, we didn't have the fastest start at the beginning but we were there or thereabouts and second in the constructors' championship. It's a long, long year and I have no doubts that we can compete with these guys."

Hamilton believes McLaren's long-run pace is looking more promising that its single-lap form - though reliability also remains a concern.

"I've done some long runs on the tyres on previous days, and I think the car's feeling a lot better," he said. "So I think our race pace doesn't seem so bad.

"Whether we can finish the race is the next thing. But our race pace doesn't look so bad compared to other people's."

He admitted that he does not think McLaren can currently compete with the pace teams such as Mercedes, Ferrari and Red Bull displayed on qualifying-style runs this week.

"Yesterday I looked at the times and everyone's done a 1m21s," said Hamilton. "I couldn't get into the 1m21s the other day. I just got into the 1m22s.

"So based on my times compared to them it looks like we're two seconds off, but we're not two seconds off. Yesterday Jenson [Button] didn't do any light-fuel runs or decent tyre runs, so it's difficult to know exactly where we are.

"I'm assuming they did qualifying runs. 1m21.2s is very competitive. I would guess that we could get down to a low 1m22s maybe, but that's just a guess."
pi_94015506
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:22 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En met de terugkeer van de 107%-regel wordt het extra genieten geblazen. :9~

[..]

Dat gaat nog een interessante strijd worden voor HRT idd. Ze hebben wel een voordeeltje tov ''vroeger'' aangezien de topteams in Q1 met de harde band zullen rijden, scheelt toch weer 0,5s.
pi_94017795
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=31230

Ik heb zin dat het ineens een paar jaar later is en dat Max in de F1 rijdt!!!

Hoe groot schatten jullie die kans? Ik redelijk. Hij is in elk geval keihard aan de weg aan het timmeren en gooit continue hoge ogen in de karts _O_
vosss is de naam,
pi_94027391
Max(imum) grindbak!
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_94035852
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 00:45 schreef Kill_em_all het volgende:
Max(imum) grindbak!
}:|
vosss is de naam,
pi_94035977
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:20 schreef vosss het volgende:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=31230

Ik heb zin dat het ineens een paar jaar later is en dat Max in de F1 rijdt!!!

Hoe groot schatten jullie die kans? Ik redelijk. Hij is in elk geval keihard aan de weg aan het timmeren en gooit continue hoge ogen in de karts _O_
Geen idee. Hij heeft kans inderdaad. Heeft een kruiwagen en talent. Maar ja... karten zegt natuurlijk ook weer niet zo heel veel. Giedo van der Garde is wereldkampioen karts geweest, had ook een goede opstap en goede contacten door Renault maar is heeft F1 ook nooit gehaald.

Ik zou op het eerste gezicht zeggen dat Nyck de Vries onze grootste troef is. Ook wereldkampioen, zit nu bij McLaren waarvan we weten dat ze goed met eigen talenten omgaan en heeft met Anthony Hamilton een manager die, nog meer dan Jos Verstappen, overal binnen kan wandelen.
pi_94036075
Ik hoop eik maar 1 ding en dat is dat tegen de tijd dat dat kereltje klaar is voor F1 dat dan niet die Huub Kotsenkutter zn manager gaat worden.

Die lamlul heeft Jos zn carriere de nek omgedraaid }:| :X
vosss is de naam,
pi_94036379
Ik teken ook voor Nyck de Vries. Nooit van dat manneke gehoord, totdat ik een paar maanden geleden 's Eurosport aanzette en dat ventje prachtig zag rijden tijdens WK. En vervolgens in de laatste ronde toe te slaan. Erg volwassen gereden van een gupke van 13 jaar (of zoiets).
Calmer than you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')