Alsof schumacher naar renault zal gaanquote:Op maandag 3 juli 2006 10:39 schreef Atreidez het volgende:
Hoorde Olav Mol gister zeggen "Als Schumachter stopt of naar Renault gaat, dan gaat Raikonen zeker naar Ferrari". Ben benieuwd
Dat wil Schumi niet...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:53 schreef SupaMario het volgende:
Ik hoop nog steeds op Kimi en Schumi samen!!
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:06 schreef Giem het volgende:
[..]
Dat wil Schumi niet...
Misschien dat het dan blijkt dat hij toch niet zo heel goed is, en dat het vooral aan de bridegestone en ferrari lag..
Kimi blijft niet bij McLaren.. Die heeft daar al teveel pech gehad.. Vorig jaar vond hij het nog erg als hij uitviel.. Nu is het al een gewoonte geworden. Ik denk dat hij volgend jaar zekers bij een andere team zitquote:Op maandag 3 juli 2006 11:11 schreef sanger het volgende:
Ik verwacht vooralsnog dat:
Webber naar Renault gaat.
Schumi doorgaat.
Albers naar BMW gaat.
Montoya en Rosberg bij Williams rijden.
Kimi blijft bij McLaren.
Het was ook meer als grapje bedoelt, wel grappig dat je zo snel hapt..quote:Op maandag 3 juli 2006 11:08 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
![]()
Dat verklaart het declasseren van zijn directe tegenstanders en teamgenoot.
quote:Villeneuve naar NASCAR?
03 juli 2006
De toekomst van Jacques Villeneuve binnen de Formule 1 is nog verre van zeker. De Canadees weet nog niet of hij volgend jaar bij BMW kan blijven en houdt derhalve zijn opties open. Zo sluit hij een voortzetting van zijn racecarriè in de Amerikaanse NASCAR-series niet uit.
"Verhuizen naar de Nascar-series is helemaal geen slecht idee," zei Villeneuve in een column in Red Bulls Red Bulletin. "Het is de meest spectaculaire raceklasse in de VS en het is een hele andere manier van rijden dan de Formule. Ik zou het niet als een stap terug beschouwen."
"Ik zou best een overstap naar NASCAR kunnen overwegen. Ik moet wel aan mijn familie denken, omdat we dan wel naar de Verenigde Staten moeten verhuizen."
Als de IRL & Champcar weer samen voegen,dan moet Jacques terug naar Amerika gaanquote:
Ja, dat denk ik ook. Geld en een superieur team doen er niet toe. Back to the 50's! Alles voor je team. We geloven alles wat in de bladen/internet staat!quote:Op maandag 3 juli 2006 10:43 schreef Joene het volgende:
Alsof schumacher naar renault zal gaanSchumacher heeft al aangekondigt als hij uberhaupt doorgaat dat hij dat met ferrari zal doen.
Daarom betaalt Ferrari ook veruit het meeste voor Schumacher (Bedragen die de andere nooit willen betalen) en is Ferrari al 2 jaar lang de runner up en doen ze mee voor het kampioensschapquote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef Furby het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Geld en een superieur team doen er niet toe. Back to the 50's! Alles voor je team. We geloven alles wat in de bladen/internet staat!
De mijne is:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:15 schreef sasquatsch het volgende:
Silly season is duidelijk weer begonnen.
Mijn voorspelling dan maar
..........
Dat je Speed en Villeneuve eruit hebt gelaten snap ik.quote:
Ik verwacht inderdaad dat er voor Rosberg geen plek is als race coureur.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat je Speed en Villeneuve eruit hebt gelaten snap ik.
Maar denk je dat Rosberg buiten de boot zal vallen?
Ferrari: M. Schumacher en F. Massa
Renault: G. Fisichella en H. Kovalainen
McLaren: K. Raikkonen en F. Alonso
Williams: Rosberg en JP.Montoya
Honda: J. Button en R. Barrichello
BMW: N. Heidfeld en Webber
Toyota: R. Schumacher en J. Trulli
Red Bull: D. Coulthard en R. Doornbos
STR: V. Liuzzi en C. Klien
Lost Boys: Albers en T. Monteiro
Super Aguri: T. Sato en A. Davidson
Forum Opties | |