Inderdaad een mooie bolide. En zo te zien hebben ze de tribals dit keer weggelaten. Aan de ene kant wel jammer; gaf de wagen toch weer wat aparts.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Burnie88 het volgende:
De Marussia Virgin Racing MVR-02
[ afbeelding ]
Mooie bolide. Jammer van dat witte uiteinde op de neus, erg lelijk. Kleine sidepods, opvallend. Ook de lage neus trouwens.
Wit op de neus is inderdaad jammer. Verder is de wagen vrij conservatiefquote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Burnie88 het volgende:
De Marussia Virgin Racing MVR-02
[ afbeelding ]
Mooie bolide. Jammer van dat witte uiteinde op de neus, erg lelijk. Kleine sidepods, opvallend. Ook de lage neus trouwens.
Bruno Senna zou bevestigd zijn voor de Renault drive ipv Kubica.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Het team van kubica zou de eerste telefoontjes al hebben gepleegd o.a. naar Heidfeld en De la Rosa.
http://www.f1today.nl/201(...)d-en-de-la-rosa.html
Denk het niet, er heeft nog geen enkele ''grote'' site iets over gemeld.....quote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Bruno Senna zou bevestigd zijn voor de Renault drive ipv Kubica.
Bron graag. Want ik zie het nog nergens.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Bruno Senna zou bevestigd zijn voor de Renault drive ipv Kubica.
Tja, alleen McLaren en Renault zijn dat niet. Misschien een beetje Mercedes. De rest is allemaal vrij voorspelbaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Wit op de neus is inderdaad jammer. Verder is de wagen vrij conservatief
McLaren niet conservatief? Da's onderhand dezelfde livery als vorig jaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:06 schreef 0634 het volgende:
[..]
Tja, alleen McLaren en Renault zijn dat niet. Misschien een beetje Mercedes. De rest is allemaal vrij voorspelbaar.
Een livery heeft niets met de aerodynamische vorm te maken.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:36 schreef Fom het volgende:
[..]
McLaren niet conservatief? Da's onderhand dezelfde livery als vorig jaar.
Oh sorry, jullie hebben het inderdaad over de livery. My bad, verkeerd begrepen...quote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Een livery heeft niets met de aerodynamische vorm te maken.
Heidfeld, de la Rosa, Raikkonen (quote:Op maandag 7 februari 2011 22:21 schreef Bolleke_666 het volgende:
Laat maar, dat van Bruno zijn slechts geruchten.
GPupdate laat weten dat het team nog geen beslissing heeft gemaakt wie Robert zal vervangen.
Dat is jammer. Een team met veel minder middelen zou juist een iets radicaals moeten proberen. Nu weet je zeker dat ze achteraan rijden.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:15 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Wit op de neus is inderdaad jammer. Verder is de wagen vrij conservatief
Valt me niks tegen. Kan zomaar sneller zijn dan de Virgin.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:44 schreef nils7 het volgende:
Ik koop een sticker denk ik... wa zou da kosten?
[ afbeelding ]
Dat was ie in het constructeurskampioenschap alquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Valt me niks tegen. Kan zomaar sneller zijn dan de Virgin.
Uiterlijk zegt niet zoveel. Ik denk dat de Virgin sneller is. Heb meer vertrouwen in Nick Wirth.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:23 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Valt me niks tegen. Kan zomaar sneller zijn dan de Virgin.
@bodylotion: Niet sneller, maar haalde een hogere plaats tijdens de race, waardoor ze hoger stonden in het kampioenschap.quote:"On the sports car front, the Acura sports car programme starting in 2006, we used for the first time huge scale CFD," Wirth recalls. "Because we were resource limited we were spending so much money wind tunnel testing. We were spending, in parts of the programme, probably $60,000 a day on wind tunnel model parts, and of those probably $54,000 of those bits ended up in the skip because they wouldn't be any good."
"For every ten iterations you do nine of them wouldn't work, it doesn't matter if it's bodywork or suspension or a wing. So we were haemorrhaging money, like everyone who uses a wind tunnel does, on parts, and so we set ourselves out a target to try and improve the resolution and fidelity of CFD to at least match a wind tunnel, but actually we exceeded it. We ended up learning things which enabled us to turn what was a reasonable sports car, the Acura sports car at the beginning of the programme, into a championship winning and record setting series of sports car which continues to this day."
Ik vind 't rechte logo niet zoquote:
Met kleurtjesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:38 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ik vind 't rechte logo niet zo
Hoe gaan ze de option tyre eigenlijk aanduiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |