Ff crosspost, zal TS nog aanpassenquote:Ja hoor, ¤ccl¤ston¤ wil nog meer geld zien. Iedereen moet besparen in de F1, maar ¤ccl¤ston¤ moet nog meer geld hebben
Oude geldwolf, nu wil ie Monaco eruit gooien omdat ze te weinig betalen. Dat het ondertussen een publiekslieveling is geworden vergeten we dan even, naast het feit dat de teams en coureur het hartstikke mooi vinden om daar tussen die nauwe muren te racen
Helemaal waar, al zal ik er geen traan om laten als Monaco niet meer opgenomen wordt in het seizoen. Eén grote poppenkast met alleen maar bobo's, en de meest saaie baan ever..quote:Op maandag 19 juli 2010 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
het word tijd dat die seniele oude gek eens een keer omvalt en nooit meer opstaat
daar ben ik het op zich wel mee eens, vaak is het een ernstig saaie optocht.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Helemaal waar, al zal ik er geen traan om laten als Monaco niet meer opgenomen wordt in het seizoen. Eén grote poppenkast met alleen maar bobo's, en de meest saaie baan ever..
Helaas heb ik dat met de complete F1 dit jaar. Ik kijk elke keer weer uit naar de race, wil alles zien en volgen maar weet eigenlijk niet meer waaromquote:Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
daar ben ik het op zich wel mee eens, vaak is het een ernstig saaie optocht.
maar toch zou ik monaco ontzettend missen, kijk er altijd naar uit, weet ook niet precies waarom
Kun je ook uitleggen waarom? Het enige wat ik kan bedenken is de uitgang van de tunnel..quote:Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef bodylotion het volgende:
Ik vind Monaco een van de meest spectaculaire races van het jaar
er gebeurt altijd wel wat. Verder is het cool om ze zo dicht langs de muren te zien gaan. Elk foutje word afgestraftquote:Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Kun je ook uitleggen waarom? Het enige wat ik kan bedenken is de uitgang van de tunnel..
Dat zet me aan het denken. wat is er de laatste keer gebeurt? Hulkenberg in het begin in de muur, schumacher die nog even snel in wilde halen en twee op/over elkaar (liuzzi?). Of nog meer?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef kepler het volgende:
[..]
er gebeurt altijd wel wat. Verder is het cool om ze zo dicht langs de muren te zien gaan. Elk foutje word afgestraft
Alonso in de muur, wel de training. Verder ben ik niet zo goed in het onthouden van zulke dingenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat zet me aan het denken. wat is er de laatste keer gebeurt? Hulkenberg in het begin in de muur, schumacher die nog even snel in wilde halen en twee op/over elkaar (liuzzi?). Of nog meer?
Maar wel claimen dat er altijd wat gebeurtquote:Op maandag 19 juli 2010 20:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Alonso in de muur, wel de training. Verder ben ik niet zo goed in het onthouden van zulke dingen
De inhaalmanoeuvre van Schumacher op Alonso in de laatste ronde toen de SC naar binnen ging.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Alonso in de muur, wel de training. Verder ben ik niet zo goed in het onthouden van zulke dingen
Pitpass/Independent is de bron. Dievenjournalistiek van Sport1, niets nieuws.quote:
Ik kijk al lang geen F1 meer voor de inhaalactiesquote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Maar wel claimen dat er altijd wat gebeurt
Voor coureurs is het ook extra speciaal om Monaco te winnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Ach het is misschien niet altijd een even spectaculaire race, maar het is er eentje die wel gewoon op de kalender moet blijven staan. Denk dat er vrij veel weerstand gaat komen van (oud)coureurs en teams uit diverse klasses als die geldwolf de race van de kalender wil halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |