abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84241115


Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74

Openingsposts van de Grands Prix van het seizoen 2010:
2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
2010 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1
2010 Formula 1 Petronas Malaysian Prix #1
2010 Formula 1 Chinese Grand Prix #1
2010 Formula 1 Santander British Grand Prix #1

Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen seizoen 2009:
2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix
2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix
Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one
2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir
Grand Prix van Spanje 2009
Formula1 Grand Prix de Monaco 2009
2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix
2009 Formula 1 Santander British Grand Prix
2009 Formula 1 Santander German Grand Prix
2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix
2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe
2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix
2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia
2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix
2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix
2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil
2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix

Eindstanden 2009
Eindstanden F1-kampioenschap

Teams:
- McLaren
- Ferrari
- BMW Sauber
- Renault
- Scuderia Toro Rosso
- Red Bull Racing
- Williams
- Mercedes GP
- Force India
- Campos Meta 1
- Lotus F1 Racing
- Virgin Racing
- US F1 Team (US F1 racet niet in 2010)
- Stefan GP (StefanGP racet niet in 2010)

Wie staan er in 2010 aan de start

McLaren
01. Jenson Button WDC 2009
02. Lewis Hamilton

Mercedes GP WCC 2009 als BrawnGP
03. Michael Schumacher
04. Nico Rosberg

Red Bull Racing
05. Sebastian Vettel
06. Mark Webber

Ferrari
07. Felipe Massa
08. Fernando Alonso

Williams
09. Rubens Barrichello
10. Nico Hülkenberg

Renault
11. Robert Kubica
12. Vitaly Petrov

Force India
14. Adrian Sutil
15. Vitantonio Liuzzi

Scuderia Toro Rosso
16. Sébastien Buemi
17. Jaime Alguersuari

Lotus F1 Racing
18. Jarno Trulli
19. Heikki Kovalainen

HRT F1 Team
20. Karun Chandhok
21. Bruno Senna

Sauber
22. Pedro de la Rosa
23. Kamui Kobayashi

Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Lucas di Grassi

  • US F1 racet niet in 2010;
  • StefanGP racet niet in 2010.

    Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic en de voorlopige entry list van de FIA.

    F1 nieuws portal:
    - FOK!sport, Formule 1-gedeelte
    - NewsNow
    - NewsNow NL
    - Formule1.nl
    - F1 Racing
    - F1 Today
    - Race Freaks
    - Autosport.com

    Onze boyz (nu of vroeger in F1 actief):
    - Ho-Pin Tung (Formule 1: testrijder bij Renault; GP2)
    - Christijan Albers (ooit coureur bij Minardi en Spyker; Le Mans Series)
    - Robert Doornbos (ooit testrijder voor Red Bull Racing (2006); racecoureur Minardi F1 Team (vanaf de GP van Hockenheim, Duitsland, 2005); officieel test- en reservecoureur voor Jordan GP F1 (2005); IndyCars (vanaf 2009))
    Zie verder het topic over Nederlandse Talenten

    Official F1 Sites:
    - The Official Formula 1 Site
    - FIA
    - Live Timing (F1.com)

    Sporting Regulations
    - [pdf] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 11.02.2010 showing alterations

    Technical Regulations 2009/2010
    - [pdf] 2010 F1 Technical Regulations - published on 11.02.2010 showing alterations

    Gerelateerde reguleringen
    O.a. apendices, zie Regulations pagina van FIA

    Testschema


    De kalender voor 2010 met 19 races


    Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009
    Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd.

  • Artikelen over KERS
    Artikel 1
    Artikel 2
    over KERS (Duitstalig)

  • Artikel(en) over aerodynamische wijzingen
    Artikel 1

    BBC
    Tv-gids voor BBC One.
    Overzicht van Upcoming Formula 1 Events.
    Denk aan het uur verschil met Engeland!

    *onder voorbehoud van wijzigingen

    FOK!sport F1-gedeelte

    FOK! Formule 1-manager 2010


    De OP is hier te vinden
  • pi_84241164
    Ecclestone
    pi_84241180
    quote:
    Ja hoor, ¤ccl¤ston¤ wil nog meer geld zien . Iedereen moet besparen in de F1, maar ¤ccl¤ston¤ moet nog meer geld hebben Oude geldwolf, nu wil ie Monaco eruit gooien omdat ze te weinig betalen. Dat het ondertussen een publiekslieveling is geworden vergeten we dan even, naast het feit dat de teams en coureur het hartstikke mooi vinden om daar tussen die nauwe muren te racen
    Ff crosspost, zal TS nog aanpassen
      Redactie Frontpage / Sport maandag 19 juli 2010 @ 17:29:28 #4
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_84241354
    ¤cc£¤$ton¤
    Altijd onderweg naar het avontuur
      maandag 19 juli 2010 @ 17:49:56 #5
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84242146
    Betrouwbare bron ook
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_84242758
    het word tijd dat die seniele oude gek eens een keer omvalt en nooit meer opstaat
    blablablablablablablablablablablablablabla
    pi_84242828
    OP is wat outdatet, de racetopics van 2009 kunnen wel weg, die van 2010 zijn niet geheel compleet
    Ff geen tijd het nu na te gaan zoeken voor 2010. Anders graag gedaan

    .
    .
    Oh ja: Eikelsteen
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_84242877
    Even iets leuks van de FOK! Formule 1-manager spammen

    FOK! F1-manager 2010 #4
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_84242975
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
    het word tijd dat die seniele oude gek eens een keer omvalt en nooit meer opstaat
    Helemaal waar, al zal ik er geen traan om laten als Monaco niet meer opgenomen wordt in het seizoen. Eén grote poppenkast met alleen maar bobo's, en de meest saaie baan ever..
    pi_84243303
    was er niet ergens een regel dat de fia oude circuits kon behouden om hun historische waarde?
    pi_84243332
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Helemaal waar, al zal ik er geen traan om laten als Monaco niet meer opgenomen wordt in het seizoen. Eén grote poppenkast met alleen maar bobo's, en de meest saaie baan ever..
    daar ben ik het op zich wel mee eens, vaak is het een ernstig saaie optocht.
    maar toch zou ik monaco ontzettend missen, kijk er altijd naar uit, weet ook niet precies waarom
    blablablablablablablablablablablablablabla
    pi_84245341
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef Schunckelstar het volgende:

    [..]

    daar ben ik het op zich wel mee eens, vaak is het een ernstig saaie optocht.
    maar toch zou ik monaco ontzettend missen, kijk er altijd naar uit, weet ook niet precies waarom
    Helaas heb ik dat met de complete F1 dit jaar. Ik kijk elke keer weer uit naar de race, wil alles zien en volgen maar weet eigenlijk niet meer waarom
      maandag 19 juli 2010 @ 19:28:17 #13
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84245503
    Ik vind Monaco een van de meest spectaculaire races van het jaar
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_84245702
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef bodylotion het volgende:
    Ik vind Monaco een van de meest spectaculaire races van het jaar
    Kun je ook uitleggen waarom? Het enige wat ik kan bedenken is de uitgang van de tunnel..
      maandag 19 juli 2010 @ 19:39:35 #15
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84246027
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Kun je ook uitleggen waarom? Het enige wat ik kan bedenken is de uitgang van de tunnel..
    er gebeurt altijd wel wat. Verder is het cool om ze zo dicht langs de muren te zien gaan. Elk foutje word afgestraft
    The line is a dot to you!
    pi_84246896
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef kepler het volgende:

    [..]

    er gebeurt altijd wel wat. Verder is het cool om ze zo dicht langs de muren te zien gaan. Elk foutje word afgestraft
    Dat zet me aan het denken. wat is er de laatste keer gebeurt? Hulkenberg in het begin in de muur, schumacher die nog even snel in wilde halen en twee op/over elkaar (liuzzi?). Of nog meer?
      maandag 19 juli 2010 @ 20:07:34 #17
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84247001
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Dat zet me aan het denken. wat is er de laatste keer gebeurt? Hulkenberg in het begin in de muur, schumacher die nog even snel in wilde halen en twee op/over elkaar (liuzzi?). Of nog meer?
    Alonso in de muur, wel de training. Verder ben ik niet zo goed in het onthouden van zulke dingen
    The line is a dot to you!
    pi_84247136
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:07 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Alonso in de muur, wel de training. Verder ben ik niet zo goed in het onthouden van zulke dingen
    Maar wel claimen dat er altijd wat gebeurt
    pi_84249231
    barrichello ook nog
    blablablablablablablablablablablablablabla
    pi_84250459
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:07 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Alonso in de muur, wel de training. Verder ben ik niet zo goed in het onthouden van zulke dingen
    De inhaalmanoeuvre van Schumacher op Alonso in de laatste ronde toen de SC naar binnen ging.

    Heb nog een artikel gevonden over hoe Red Bull Racing zijn blown diffuser gebruikt.

    http://scarbsf1.wordpress(...)o-the-teams-q3-pace/
      dinsdag 20 juli 2010 @ 02:56:57 #21
    184465 Migue
    Sensuele man
    pi_84261209
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 17:49 schreef bodylotion het volgende:
    Betrouwbare bron ook
    Pitpass/Independent is de bron. Dievenjournalistiek van Sport1, niets nieuws.

    Ik kan niet wachten tot Monaco van de kalender af is! Wat een drama ieder jaar weer op die baan, inhalen is vrijwel onmogelijk. Bernie heeft groot gelijk dat hij wil dat ze meer betalen, de ACM verdient bakken met geld aan die race en betaalt nauwelijks aan de Formule 1. De enige reden dat die race op de kalender staat is de marketingwaarde die de race heeft.
      dinsdag 20 juli 2010 @ 06:33:18 #22
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84262004
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Maar wel claimen dat er altijd wat gebeurt
    Ik kijk al lang geen F1 meer voor de inhaalacties
    Maar inderdaad wat Kepler zegt: idioot hard door die nauwe straten rijden is gewoon spectaculair
    Please, make yourself uncomfortable.
      dinsdag 20 juli 2010 @ 11:29:17 #23
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_84266555
    Ach het is misschien niet altijd een even spectaculaire race, maar het is er eentje die wel gewoon op de kalender moet blijven staan. Denk dat er vrij veel weerstand gaat komen van (oud)coureurs en teams uit diverse klasses als die geldwolf de race van de kalender wil halen.
    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
      dinsdag 20 juli 2010 @ 11:57:43 #24
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84267908
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Sinister-D- het volgende:
    Ach het is misschien niet altijd een even spectaculaire race, maar het is er eentje die wel gewoon op de kalender moet blijven staan. Denk dat er vrij veel weerstand gaat komen van (oud)coureurs en teams uit diverse klasses als die geldwolf de race van de kalender wil halen.
    Voor coureurs is het ook extra speciaal om Monaco te winnen.
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_84275085
    http://www.gpupdate.net/n(...)ing-aan-reglementen/
    Korte versie, als de FIA niet binnen 3~4 bochten zegt dat het illegaal was, is het een correcte inhaal-actie.

    Niet mee eens, te korte tijd om het goed te kunnen beoordelen, en bovendien moeten Ferrari en Alonso eens ophouden met huilen hierover, ze wisten heel goed dat Kubica zijn plek zwaar zou verdedigen, en ook dat het een illegale inhaalactie was, ongeacht het feit dat Alonso nog zo hard stond te roepen dat er niks was gebeurt was.
    Had Alonso wel willen horen als coureur <X> hem zo had ingehaald, had ie meteen op de radio zitten huilen om Charlie, dat ie "benadeeld" is Selectieve zeikerd. Geweldige racer, dat wel, maar erbuiten en kwal van een vent.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')