abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84241115


Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74

Openingsposts van de Grands Prix van het seizoen 2010:
2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
2010 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1
2010 Formula 1 Petronas Malaysian Prix #1
2010 Formula 1 Chinese Grand Prix #1
2010 Formula 1 Santander British Grand Prix #1

Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen seizoen 2009:
2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix
2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix
Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one
2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir
Grand Prix van Spanje 2009
Formula1 Grand Prix de Monaco 2009
2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix
2009 Formula 1 Santander British Grand Prix
2009 Formula 1 Santander German Grand Prix
2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix
2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe
2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix
2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia
2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix
2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix
2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil
2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix

Eindstanden 2009
Eindstanden F1-kampioenschap

Teams:
- McLaren
- Ferrari
- BMW Sauber
- Renault
- Scuderia Toro Rosso
- Red Bull Racing
- Williams
- Mercedes GP
- Force India
- Campos Meta 1
- Lotus F1 Racing
- Virgin Racing
- US F1 Team (US F1 racet niet in 2010)
- Stefan GP (StefanGP racet niet in 2010)

Wie staan er in 2010 aan de start

McLaren
01. Jenson Button WDC 2009
02. Lewis Hamilton

Mercedes GP WCC 2009 als BrawnGP
03. Michael Schumacher
04. Nico Rosberg

Red Bull Racing
05. Sebastian Vettel
06. Mark Webber

Ferrari
07. Felipe Massa
08. Fernando Alonso

Williams
09. Rubens Barrichello
10. Nico Hülkenberg

Renault
11. Robert Kubica
12. Vitaly Petrov

Force India
14. Adrian Sutil
15. Vitantonio Liuzzi

Scuderia Toro Rosso
16. Sébastien Buemi
17. Jaime Alguersuari

Lotus F1 Racing
18. Jarno Trulli
19. Heikki Kovalainen

HRT F1 Team
20. Karun Chandhok
21. Bruno Senna

Sauber
22. Pedro de la Rosa
23. Kamui Kobayashi

Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Lucas di Grassi

  • US F1 racet niet in 2010;
  • StefanGP racet niet in 2010.

    Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic en de voorlopige entry list van de FIA.

    F1 nieuws portal:
    - FOK!sport, Formule 1-gedeelte
    - NewsNow
    - NewsNow NL
    - Formule1.nl
    - F1 Racing
    - F1 Today
    - Race Freaks
    - Autosport.com

    Onze boyz (nu of vroeger in F1 actief):
    - Ho-Pin Tung (Formule 1: testrijder bij Renault; GP2)
    - Christijan Albers (ooit coureur bij Minardi en Spyker; Le Mans Series)
    - Robert Doornbos (ooit testrijder voor Red Bull Racing (2006); racecoureur Minardi F1 Team (vanaf de GP van Hockenheim, Duitsland, 2005); officieel test- en reservecoureur voor Jordan GP F1 (2005); IndyCars (vanaf 2009))
    Zie verder het topic over Nederlandse Talenten

    Official F1 Sites:
    - The Official Formula 1 Site
    - FIA
    - Live Timing (F1.com)

    Sporting Regulations
    - [pdf] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 11.02.2010 showing alterations

    Technical Regulations 2009/2010
    - [pdf] 2010 F1 Technical Regulations - published on 11.02.2010 showing alterations

    Gerelateerde reguleringen
    O.a. apendices, zie Regulations pagina van FIA

    Testschema


    De kalender voor 2010 met 19 races


    Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009
    Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd.

  • Artikelen over KERS
    Artikel 1
    Artikel 2
    over KERS (Duitstalig)

  • Artikel(en) over aerodynamische wijzingen
    Artikel 1

    BBC
    Tv-gids voor BBC One.
    Overzicht van Upcoming Formula 1 Events.
    Denk aan het uur verschil met Engeland!

    *onder voorbehoud van wijzigingen

    FOK!sport F1-gedeelte

    FOK! Formule 1-manager 2010


    De OP is hier te vinden
  • pi_84241164
    Ecclestone
    pi_84241180
    quote:
    Ja hoor, ¤ccl¤ston¤ wil nog meer geld zien . Iedereen moet besparen in de F1, maar ¤ccl¤ston¤ moet nog meer geld hebben Oude geldwolf, nu wil ie Monaco eruit gooien omdat ze te weinig betalen. Dat het ondertussen een publiekslieveling is geworden vergeten we dan even, naast het feit dat de teams en coureur het hartstikke mooi vinden om daar tussen die nauwe muren te racen
    Ff crosspost, zal TS nog aanpassen
      Redactie Frontpage / Sport maandag 19 juli 2010 @ 17:29:28 #4
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_84241354
    ¤cc£¤$ton¤
    Altijd onderweg naar het avontuur
      maandag 19 juli 2010 @ 17:49:56 #5
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84242146
    Betrouwbare bron ook
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_84242758
    het word tijd dat die seniele oude gek eens een keer omvalt en nooit meer opstaat
    blablablablablablablablablablablablablabla
    pi_84242828
    OP is wat outdatet, de racetopics van 2009 kunnen wel weg, die van 2010 zijn niet geheel compleet
    Ff geen tijd het nu na te gaan zoeken voor 2010. Anders graag gedaan

    .
    .
    Oh ja: Eikelsteen
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_84242877
    Even iets leuks van de FOK! Formule 1-manager spammen

    FOK! F1-manager 2010 #4
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_84242975
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
    het word tijd dat die seniele oude gek eens een keer omvalt en nooit meer opstaat
    Helemaal waar, al zal ik er geen traan om laten als Monaco niet meer opgenomen wordt in het seizoen. Eén grote poppenkast met alleen maar bobo's, en de meest saaie baan ever..
    pi_84243303
    was er niet ergens een regel dat de fia oude circuits kon behouden om hun historische waarde?
    pi_84243332
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Helemaal waar, al zal ik er geen traan om laten als Monaco niet meer opgenomen wordt in het seizoen. Eén grote poppenkast met alleen maar bobo's, en de meest saaie baan ever..
    daar ben ik het op zich wel mee eens, vaak is het een ernstig saaie optocht.
    maar toch zou ik monaco ontzettend missen, kijk er altijd naar uit, weet ook niet precies waarom
    blablablablablablablablablablablablablabla
    pi_84245341
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 18:24 schreef Schunckelstar het volgende:

    [..]

    daar ben ik het op zich wel mee eens, vaak is het een ernstig saaie optocht.
    maar toch zou ik monaco ontzettend missen, kijk er altijd naar uit, weet ook niet precies waarom
    Helaas heb ik dat met de complete F1 dit jaar. Ik kijk elke keer weer uit naar de race, wil alles zien en volgen maar weet eigenlijk niet meer waarom
      maandag 19 juli 2010 @ 19:28:17 #13
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84245503
    Ik vind Monaco een van de meest spectaculaire races van het jaar
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_84245702
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 19:28 schreef bodylotion het volgende:
    Ik vind Monaco een van de meest spectaculaire races van het jaar
    Kun je ook uitleggen waarom? Het enige wat ik kan bedenken is de uitgang van de tunnel..
      maandag 19 juli 2010 @ 19:39:35 #15
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84246027
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Kun je ook uitleggen waarom? Het enige wat ik kan bedenken is de uitgang van de tunnel..
    er gebeurt altijd wel wat. Verder is het cool om ze zo dicht langs de muren te zien gaan. Elk foutje word afgestraft
    The line is a dot to you!
    pi_84246896
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 19:39 schreef kepler het volgende:

    [..]

    er gebeurt altijd wel wat. Verder is het cool om ze zo dicht langs de muren te zien gaan. Elk foutje word afgestraft
    Dat zet me aan het denken. wat is er de laatste keer gebeurt? Hulkenberg in het begin in de muur, schumacher die nog even snel in wilde halen en twee op/over elkaar (liuzzi?). Of nog meer?
      maandag 19 juli 2010 @ 20:07:34 #17
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84247001
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:04 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Dat zet me aan het denken. wat is er de laatste keer gebeurt? Hulkenberg in het begin in de muur, schumacher die nog even snel in wilde halen en twee op/over elkaar (liuzzi?). Of nog meer?
    Alonso in de muur, wel de training. Verder ben ik niet zo goed in het onthouden van zulke dingen
    The line is a dot to you!
    pi_84247136
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:07 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Alonso in de muur, wel de training. Verder ben ik niet zo goed in het onthouden van zulke dingen
    Maar wel claimen dat er altijd wat gebeurt
    pi_84249231
    barrichello ook nog
    blablablablablablablablablablablablablabla
    pi_84250459
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:07 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Alonso in de muur, wel de training. Verder ben ik niet zo goed in het onthouden van zulke dingen
    De inhaalmanoeuvre van Schumacher op Alonso in de laatste ronde toen de SC naar binnen ging.

    Heb nog een artikel gevonden over hoe Red Bull Racing zijn blown diffuser gebruikt.

    http://scarbsf1.wordpress(...)o-the-teams-q3-pace/
      dinsdag 20 juli 2010 @ 02:56:57 #21
    184465 Migue
    Sensuele man
    pi_84261209
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 17:49 schreef bodylotion het volgende:
    Betrouwbare bron ook
    Pitpass/Independent is de bron. Dievenjournalistiek van Sport1, niets nieuws.

    Ik kan niet wachten tot Monaco van de kalender af is! Wat een drama ieder jaar weer op die baan, inhalen is vrijwel onmogelijk. Bernie heeft groot gelijk dat hij wil dat ze meer betalen, de ACM verdient bakken met geld aan die race en betaalt nauwelijks aan de Formule 1. De enige reden dat die race op de kalender staat is de marketingwaarde die de race heeft.
      dinsdag 20 juli 2010 @ 06:33:18 #22
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84262004
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Tarabass het volgende:

    [..]

    Maar wel claimen dat er altijd wat gebeurt
    Ik kijk al lang geen F1 meer voor de inhaalacties
    Maar inderdaad wat Kepler zegt: idioot hard door die nauwe straten rijden is gewoon spectaculair
    Please, make yourself uncomfortable.
      dinsdag 20 juli 2010 @ 11:29:17 #23
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_84266555
    Ach het is misschien niet altijd een even spectaculaire race, maar het is er eentje die wel gewoon op de kalender moet blijven staan. Denk dat er vrij veel weerstand gaat komen van (oud)coureurs en teams uit diverse klasses als die geldwolf de race van de kalender wil halen.
    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
      dinsdag 20 juli 2010 @ 11:57:43 #24
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84267908
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Sinister-D- het volgende:
    Ach het is misschien niet altijd een even spectaculaire race, maar het is er eentje die wel gewoon op de kalender moet blijven staan. Denk dat er vrij veel weerstand gaat komen van (oud)coureurs en teams uit diverse klasses als die geldwolf de race van de kalender wil halen.
    Voor coureurs is het ook extra speciaal om Monaco te winnen.
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_84275085
    http://www.gpupdate.net/n(...)ing-aan-reglementen/
    Korte versie, als de FIA niet binnen 3~4 bochten zegt dat het illegaal was, is het een correcte inhaal-actie.

    Niet mee eens, te korte tijd om het goed te kunnen beoordelen, en bovendien moeten Ferrari en Alonso eens ophouden met huilen hierover, ze wisten heel goed dat Kubica zijn plek zwaar zou verdedigen, en ook dat het een illegale inhaalactie was, ongeacht het feit dat Alonso nog zo hard stond te roepen dat er niks was gebeurt was.
    Had Alonso wel willen horen als coureur <X> hem zo had ingehaald, had ie meteen op de radio zitten huilen om Charlie, dat ie "benadeeld" is Selectieve zeikerd. Geweldige racer, dat wel, maar erbuiten en kwal van een vent.
      dinsdag 20 juli 2010 @ 14:54:35 #26
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_84275188
    quote:
    “We zullen een aanpassing aan de reglementen aanvragen. Als de wedstrijdleiding binnen drie of vier bochten niets van zich laat weten, dan moet de actie als correct worden beschouwd”, zei Domenicali


    Met die logica heeft Hamilton dus legaal de SC ingehaald...
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      dinsdag 20 juli 2010 @ 18:28:24 #27
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84283546
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef Ermanon het volgende:
    http://www.gpupdate.net/n(...)ing-aan-reglementen/
    Korte versie, als de FIA niet binnen 3~4 bochten zegt dat het illegaal was, is het een correcte inhaal-actie.

    Niet mee eens, te korte tijd om het goed te kunnen beoordelen, en bovendien moeten Ferrari en Alonso eens ophouden met huilen hierover, ze wisten heel goed dat Kubica zijn plek zwaar zou verdedigen, en ook dat het een illegale inhaalactie was, ongeacht het feit dat Alonso nog zo hard stond te roepen dat er niks was gebeurt was.
    Had Alonso wel willen horen als coureur <X> hem zo had ingehaald, had ie meteen op de radio zitten huilen om Charlie, dat ie "benadeeld" is Selectieve zeikerd. Geweldige racer, dat wel, maar erbuiten en kwal van een vent.
    Mwah, de manier waarop dit gebeurde schept weer een precedent. Als je ingehaald wordt dan kan je dus je tegenstander van de baan dwingen, en vervolgens is hij de sjaak omdat hij afsneed... Beetje krom lijkt me Alonso was direct naast Kubica, aan de binnenkant en vervolgens krijgt hij geen ruimte. Ik snap wel waarom Ferrari/Alonso hier duidelijkheid over wil
    The line is a dot to you!
      dinsdag 20 juli 2010 @ 18:33:46 #28
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84283750
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 14:54 schreef Automatic_Rock het volgende:

    [..]



    Met die logica heeft Hamilton dus legaal de SC ingehaald...
    Nee, want die regel bestaat nog helemaal niet

    en het inhalen van een SC is iets anders dan het inhalen van een andere coureur
    The line is a dot to you!
      dinsdag 20 juli 2010 @ 19:28:49 #29
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_84285697
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 18:28 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Mwah, de manier waarop dit gebeurde schept weer een precedent. Als je ingehaald wordt dan kan je dus je tegenstander van de baan dwingen, en vervolgens is hij de sjaak omdat hij afsneed... Beetje krom lijkt me Alonso was direct naast Kubica, aan de binnenkant en vervolgens krijgt hij geen ruimte. Ik snap wel waarom Ferrari/Alonso hier duidelijkheid over wil


    Wat had Kubica dan moeten doen, remmen, en z'n wagen aan de kant parkeren om Alonso te laten passeren?

    Ferrari doet alsof er iets bijzonder gebeurt is, maar het komt zo vaak voor dat een coureur iemand inhaalt door de bocht af te steken. De coureur moet over het gras omdat hij de situatie verkeerd ingeschatte; hij zag een mogelijkheid die er niet was.
    Normaal gesproken geeft je die plek terug en is er niks aan de hand.
    Om één of andere reden deed Alonso dat niet, dus die straf was niet meer dan terecht. Aan die regel hoeft niks verduidelijkt te worden.

    Ben het er wel mee eens dat het sneller kon, maar dat is dan ook alles
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      dinsdag 20 juli 2010 @ 19:29:51 #30
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_84285738
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 18:33 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Nee, want die regel bestaat nog helemaal niet

    en het inhalen van een SC is iets anders dan het inhalen van een andere coureur


    jij snapt 't niet...
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      dinsdag 20 juli 2010 @ 19:41:10 #31
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84286196
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 19:29 schreef Automatic_Rock het volgende:

    [..]



    jij snapt 't niet...
    ah nu wel, het gaat over elke actie Ik dacht dat Ferrari het over alleen inhaalacties had
    The line is a dot to you!
      dinsdag 20 juli 2010 @ 19:46:39 #32
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84286377
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 19:28 schreef Automatic_Rock het volgende:

    [..]



    Wat had Kubica dan moeten doen, remmen, en z'n wagen aan de kant parkeren om Alonso te laten passeren?

    Ferrari doet alsof er iets bijzonder gebeurt is, maar het komt zo vaak voor dat een coureur iemand inhaalt door de bocht af te steken. De coureur moet over het gras omdat hij de situatie verkeerd ingeschatte; hij zag een mogelijkheid die er niet was.
    Normaal gesproken geeft je die plek terug en is er niks aan de hand.
    Om één of andere reden deed Alonso dat niet, dus die straf was niet meer dan terecht. Aan die regel hoeft niks verduidelijkt te worden.

    Ben het er wel mee eens dat het sneller kon, maar dat is dan ook alles
    Nee, hij had Alonso genoeg ruimte moeten geven. Alonso zat er gewoon naast, het lijkt me niet meer dan normaal om zo'n iemand ruimte te geven. Hij schat de situatie niet verkeerd in, Kubica duwt hem gewoon op het gras. Waarom zou Alonso ruimte moeten geven, maar Kubica niet?

    Iemand inhalen door afsnijden mag niet, dat ben ik zeker met je eens. Maar iemand geen ruimte geven, daardoor op het gras dwingen is ook niet netjes en gezien de uitspraak zal elke coureur dus sneller iemand op het gras duwen als hij ingehaald wordt (dat mag blijkbaar, en diegene die over het gras gaat moet toch weer de plek terug geven.)
    The line is a dot to you!
    pi_84292111
    Uit de onboard blijkt ook dat Alonso voor de 'actie" er al voorbij was. Hij had mijns inziens kubica al ingehaald voordat hij op het gras ging. Maar de penalty sloeg werkelijk alles
      dinsdag 20 juli 2010 @ 21:59:50 #34
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84293043
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 21:42 schreef Tarabass het volgende:
    Uit de onboard blijkt ook dat Alonso voor de 'actie" er al voorbij was. Hij had mijns inziens kubica al ingehaald voordat hij op het gras ging. Maar de penalty sloeg werkelijk alles
    Voorbij is een groot woord, maar ze zaten echt naast elkaar
    The line is a dot to you!
    pi_84324230
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef kepler het volgende:

    [..]

    Voorbij is een groot woord, maar ze zaten echt naast elkaar
    In de bocht voor de beruchte bocht was Alonso er voorbij. Maar doordat Kubica op zijn lijn bleef (wat dus imo discutabel is omdat Alonso er voorbij was) moest Alonso uitwijken.





    Maar goed, waar het meer om gaat is de belachelijke beslissing om hem zo'n penalty te geven. Als men vindt dat je een foute inhaalactie gemaakt hebt dan kan je de plek teruggeven. In dit geval was dat echter niet meer mogelijk en had Alonso gewoon geluk. Blijkbaar dacht men daar anders over en zonder toedoen van Ferrari valt Kubica uit en krijgt Ferrari (Alonso) wel een hele zware straf voor een lullige inhaalactie. Imo dan, hé
    pi_84325636
    Als ik zo die beelden bekijk zit alonso voor de eerste bocht aan de buitenkant, als hij daar iets meer tijd had genomen had hij waarschijnlijk na die bocht alsnog op een goede manier er langs kunnen komen, en had hij geen straf hoeven te ontvangen...
      woensdag 21 juli 2010 @ 21:24:31 #37
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84330274
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 19:34 schreef Aresdreams het volgende:
    Als ik zo die beelden bekijk zit alonso voor de eerste bocht aan de buitenkant, als hij daar iets meer tijd had genomen had hij waarschijnlijk na die bocht alsnog op een goede manier er langs kunnen komen, en had hij geen straf hoeven te ontvangen...
    er naast is er naast, en hij koos de goede lijn want erna zat hij aan de binnenkant. Iedereen roept dat er ingehaald moet worden, maar zulke straffen nodigen niet uit om net iets meer risico te nemen.
    The line is a dot to you!
      woensdag 21 juli 2010 @ 21:49:21 #38
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84331458
    Dit weekend ga ik naar de Grand Prix toe. Weet iemand of je bier en Snickers mee mag nemen naar het circuit?
    Please, make yourself uncomfortable.
      woensdag 21 juli 2010 @ 22:02:57 #39
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84332296
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 21:49 schreef bodylotion het volgende:
    Dit weekend ga ik naar de Grand Prix toe. Weet iemand of je bier en Snickers mee mag nemen naar het circuit?
    in maleisie mocht het niet. Gewoon 2 tassen meenemen, eentje met wat broodjes en de ander vol bier. Broodjes inleveren en vaak controleren ze je andere tas niet meer
    The line is a dot to you!
      woensdag 21 juli 2010 @ 22:14:25 #40
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_84332897
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 22:02 schreef kepler het volgende:

    [..]

    in maleisie mocht het niet. Gewoon 2 tassen meenemen, eentje met wat broodjes en de ander vol bier. Broodjes inleveren en vaak controleren ze je andere tas niet meer
    In Spa vorig jaar waren er mensen die hadden een diepvries op een steekwagen gelast, vol met bier
    Daar was dat allemaal geen probleem
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_84337998
    Hier nog FOK! Formule 1-managerdeelnemers? Even de nieuwe look en features spammen hoor

    Lay-outupdate voor FOK! Formule 1-manager
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      donderdag 22 juli 2010 @ 09:00:09 #42
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_84344972
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 18:52 schreef Tarabass het volgende:
    Maar goed, waar het meer om gaat is de belachelijke beslissing om hem zo'n penalty te geven. Als men vindt dat je een foute inhaalactie gemaakt hebt dan kan je de plek teruggeven. In dit geval was dat echter niet meer mogelijk en had Alonso gewoon geluk.


    Oh, heet het nu geluk?
    Als Hamilton een overtreding begaat en er wordt zo lang gewacht met het uitdelen van de straf dat het amper meer een straf is, dan was de straf niet zwaar genoeg volgens velen.
    Maar als Alonso een overtreding begaat dan is het geen probleem als hij überhaupt geen straf meer krijgt??
    Alonso had geen geluk, hij had pech dat Kubica uitviel, en had verkeerd gegokt toen hij die plek niet terug gaf. Want sinds wanneer moet de verdediger z'n plaats opgeven als de inhaler aan de buitenkant ernaast zit?
    Ja, Alonso zat goed voor de volgende bocht, maar het begon bij de eerste bocht!
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
    pi_84345527
    Zoals ik het nu zie op beeld, was Alonso er naast voor de bocht, duiken ze naast elkaar de bocht in en verdedigt Kubica zijn lijn/plek in de bocht. Echter als Alonso gewoon een beetje richting Kubica was gegaan, had die wel aan de kant gemoeten om erger te voorkomen. Alonso zelf gaat nu ineens rechtdoor, ik zie nergens een plotselinge beweging van Kubica die Alonso "dwingt" er af te gaan. Terechte straf dus, moet Alonso maar leren eerlijk te spelen, ook tegen mensen die niet bang voor hem zijn.
    pi_84345598
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef kepler het volgende:

    [..]

    er naast is er naast, en hij koos de goede lijn want erna zat hij aan de binnenkant. Iedereen roept dat er ingehaald moet worden, maar zulke straffen nodigen niet uit om net iets meer risico te nemen.
    Hij zit er inderdaad naast, en misschien was de straf wel zwaar, maar aan de nadere kant had hij ook z'n auto kunnen laten staan, hadden we een mooie crash gekregen, hadden we nog meer om te zien...
    pi_84356257
    http://www.gpupdate.net/e(...)ponse-to-ecclestone/
    quote:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    STATEMENT FROM ACM
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ‘The Automobile Club of Monaco does not wish to comment on the statement given by Mr. Ecclestone relating to the future of the Monaco Grand Prix Formula 1.

    Assuming that this information has been verified with Mr. Ecclestone by the media which published it, one should not even interpret the context and spirit of the statement.

    The reality is much simpler: a negotiation is ongoing between the Automobile Club de Monaco and Formula One Management.

    In time, the Automobile Club will not fail to communicate from the signing of an agreement.’
    Ecclestone zit dus de ACM op te hitsen in de hoop meer geld te krijgen. Echt, hoop van harte dat ie vandaag nog dood neervalt, heel nare vent die ¤ccl¤ston¤
      donderdag 22 juli 2010 @ 15:00:28 #46
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_84357206
    quote:
    Op donderdag 22 juli 2010 09:28 schreef Ermanon het volgende:
    Zoals ik het nu zie op beeld, was Alonso er naast voor de bocht, duiken ze naast elkaar de bocht in en verdedigt Kubica zijn lijn/plek in de bocht. Echter als Alonso gewoon een beetje richting Kubica was gegaan, had die wel aan de kant gemoeten om erger te voorkomen. Alonso zelf gaat nu ineens rechtdoor, ik zie nergens een plotselinge beweging van Kubica die Alonso "dwingt" er af te gaan. Terechte straf dus, moet Alonso maar leren eerlijk te spelen, ook tegen mensen die niet bang voor hem zijn.
    het is geen plotselinge beweging, Alonso krijgt gewoon geen ruimte. Was hij niet rechtdoor gegaan waren ze in elkaar gehaakt.
    The line is a dot to you!
      Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 juli 2010 @ 00:39:56 #47
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_84472195
    Al een officieel "under investigation" geweest van de FIA op de inhaalactie van Alonso? In elk geval begreep Schumacher de actie, hoe schokkend! :D
      zondag 25 juli 2010 @ 21:00:25 #49
    82396 nils7
    De forumkrokodil
    pi_84481426
    Hehehe net op m'n iPad een applicatie gezet met alle F1 circuits en info ervan zie ik net dat er 1 tussen zit waarbij Google een luchtfoto heeft waaar de F1 daadwerkelijk is
    N/A
    Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
    pi_84493196
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 18:52 schreef Tarabass het volgende:
    Maar goed, waar het meer om gaat is de belachelijke beslissing om hem zo'n penalty te geven. Als men vindt dat je een foute inhaalactie gemaakt hebt dan kan je de plek teruggeven. In dit geval was dat echter niet meer mogelijk en had Alonso gewoon geluk. Blijkbaar dacht men daar anders over en zonder toedoen van Ferrari valt Kubica uit en krijgt Ferrari (Alonso) wel een hele zware straf voor een lullige inhaalactie. Imo dan, hé ;)
    Realiseer je wel dat de FIA bijna meteen na de actie al bij Stefano aangegeven heeft dat ze het niet vonden kunnen en dat als Alonso meteen de plek terug gaf er verder geen sancties zouden zijn....

    Ferrari/Stefano/Alonso heeft besloten dat niet te doen en dus een paar ronden later straf gekregen. De pech dat het toen niet meer mogelijk was de plek terug te geven is iets wat ze over zichzelf uitgeroepen hebben, niet iets wat de schuld van de FIA is.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')